Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/25/21 in all areas

  1. Nu stiu unde locuiesti, cum de asemenea nu stiu de unde doresti sa achizitionezi masina, insa indiferent ca am achizitionat masina de 15k sau de 35k, eu la toate am facut drive test, nu 15 minute in jurul reprezentatei, ci cu orele, ba am testat si doua vehicule diferit configurate ale aceluiasi model, etc.....depinde mult si de standardele si asteptarile tale, unii prefera scaune sport, insa au 65 kg, in timp ce o persoana corpolenta se va simti mai bine in scaune confort, idem la motorizare, dotari interioare, sistem sunet, etc Sfatul meu, mergi si incearca cat mai multe, ba chiar si marci diferite, sa iti faci o parere a ceea ce vrei, si mai ales a neajunsurilor, apoi este simplu, prin eliminare, coroborat cu buget si vehicule disponibile, vei sti ce sa alegi. Nu am avut tangenta cu x6, insa de exemplu pentru mine x5 , daca as investi suma respectiva intr-o masina nu m-a convins deloc, din contra, e mare, inalta si grea(pt mine)....daca nu ai cochetat cu suv-urile, lasand la o parte magia pozitiei si vizibilitatii la volan, poti fi dezamagit.
    1 point
  2. @cosmin, nu stiam de treaba aia cu motorina in ulei din cauza regenerarilor incomplete a DPF. Anyway, asta era fix acum 2 ani si cu 45.000 km in urma, masina avand in acel moment aproape 2 ani si 45.000km. Cand mi-a aparut eroarea reapectiva, masina era in fata blocului pe plan absolut orizontal. Eroarea respectiva a fost singulara.
    1 point
  3. Salut, Din fericire cam stiu cu ce se mananca un V10(probleme cu cuzinetii, Pompa SMG, bobine, vanos, ambreiaj .. astea pana in 60-70000 de KM), dar nu asta era intrebarea. Intrebarea era strict la masina aia. Nu stiu de ce atatea comentarii rautaciose daca imi permit sau nu impozitul si alte chestii. O zi buna va doresc
    1 point
  4. Salutare tututor. Fiind prima mea postare pe acest forum, doresc sa incep prin a-mi prezenta si eu masina. Am petrecut foarte mult timp prin piata auto dorind sa achizitioneaz un E46 sau un E39, minim din 2002, motorizare 2.2 cmc sau 2.5 cmc, benzina. Acum 3 saptamani am dat peste un E39 520i din 2002 si un E46 320i din 2003, amandoua fiind la acelasi dealer auto. Dupa cateva ore petrecute cu aceste masini, am decis sa cumpar E39. Este vorba despre un 520i, 2.2 cmc benzina, an 2002, 129.700 km reali, 2 proprietari (a fost achizitionata de o firma de la mine din oras, al doi-lea proprietar fiind o femeie de 77 ani). Ultimul service a fost facut in 2017, la 125.000 km. Probleme: clima nu functioneaza; 3 puncte de rugina si cateva zgarieturi; la rece, motorul are o trepidatie care dispare dupa cativa km; pozitia la tripla dreapta-spate are momente cand nu merge si, cand functioneaza, intesitatea este cam slabuta + 3 becuri arse; usa dreapta spate are momente cand nu se inchide din telecomanda fiind nevoie sa redeschid si sa inchid usa. In momentul de fata, am schimbat ulei + filtru ulei, am facut service-ul la clima. Mecanicul a legat masina la computer si au aparut 2 erori: una legata de o fisa de la bujie si o eroare la debitmetru. La recomandarea mecanicului, am comandat filtru aer, filtru polen, filtru benzina, tripla spate si bujii, urmand sa comand si fisa de la bujie. Per total sunt foarte multumit de achizite, urmeaza sa rezolv toate problemele, nu voi face modificari majore, probabil bara fata-spate de M, jante de M, interior din piele si un DVD player cu GPS.
    1 point
  5. Arata bine masina. Motor bun...cam naspa schimbatorul de viteze, zici ca- de autobuz. Baga-i o nuca short M.
    1 point
  6. Sunt curios daca asa erau si cand era masina noua.ma gandesc ca isi pierd ele din intensitate cu timpul sau sa fie oare de la mizerei(praf) asa slabe
    1 point
  7. daca faci 15 - 20 mii km pe an poate te gandesti la un 318i la banii tai poti gasi pe la 100 130 mii km , iar daca iei unul 318ti chiar pe la 100 mii - la o benzina e parfum (oricum prinzi euro 4 100%) la diesel nu prea cred ca ai sanse de euro4 si 200 mii km pe putin eu care fac km astia pe an si am avut un golf diesel de 110 cp si la 318i bag mana in buzunar max 1.5 mil pe luna mai mult pt benzina decat bagam pt motorina la golf si sa stii ca 320d consuma mai mult ca golful de 110 cp e adevarat ca 320d are cuplu mai bun 7 cai mai mult , dar revizii mai scumpe , turbina , motor mai complicat , mai scump si mai sensibil avand in vedere motorinele de pe la noi , in plus benzinarul e mai silentios iar ca vana diferentele sunt f. mici (8.9 sec. 320d fata de 9.3 sec. 318i) parerile sunt impartite si s-a discutat de 1000 de ori pe forum despre 318i versus 320d un singur lucru e cert din toata aceasta tevatura - daca mergi 15-20 mii km nu se merita dieselul pt ca banii in plus pe benzina se compenseaza cu banii in plus pe revizii la diesel si pe eventuale piese mai scumpe plus ca la aceeasi bani 318i e in stare mult mai buna (are cu pana la 70 mii km mai putin decat 320d) restul e in functie de damblaua fiecaruia - benzinar sau diesel PS Nu vreau sa fiu inteles gresit , nu vreau sa lansez un nou topic 318i vs 320 d insa avem un frate de 22 ani care vrea masina si vreau doar sa-i dau niste sfaturi
    1 point
  8. https://www.bmwrepairguide.com/bmw-e46-starter-replacement/ https://www.bimmerforums.co.uk/threads/2000-e46-316i-starter-motor-removal-help.31269/ https://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E46/13-ENGINE-Replacing_Your_Starter/13-ENGINE-Replacing_Your_Starter.htm Succes!
    -1 points
  9. Salut, a montat cineva o asttfel de bandĂŁ led la portbagaj, sau aveți idee dacĂŁ se monteazĂŁ poate afecta cu ceva calculatorul (nu sunt cunoscĂŁtor) ceva legat de consumatori am ĂŽnțeles de la un amic. Nu pot pune poza, este vorba de banda aceea care se monteazĂŁ in partea de jos a portbagajului la ĂŽnchidere și are semnale luminoase ĂŽn mers, dat cu spatele, stop, semnalizare.
    -1 points
  10. Pai 30d cu 258cp cred ca iti e suficient. In ce sens prima masina? Esti incepator? Obligatoriu cu suspensie M pt a avea o tinuta mai buna de drum
    -1 points
  11. Cum l-a verificat electricianul? S-a uitat la starea periilor sau la starea rotorului? Mi-a intuitia/logica imi spune ca fie periile pe acolo nu ating sau o fi vreo infasurare in scurt cu alta si nu da consistenta puterii necesara rotirii... Daca l-a testat doar in gol pe baterie (bine, nici nu ai stiut ca nu da motorul peste cap initial..) nu este suficient. Dinti rupti in volant, greu de crezut.. dar nu se stie (scoate bujiile, si din viteza si roteste vibrochenul..) poate volantul are dinti lipsa.. (asta cu electromotorul scos, sa vezi/simti dintii..). Iar bateria, de unde stii ca e buna? Are 2-3 ani? A fost incarcata maxim? Testat cu tester? Ai incercat sa folosesti si alta baterie in paralel sa vezi daca porneste?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.