Am facut in jur de 100+ km de cand am schimbat pompa, zgomotul din rezervor a disparut, acuma aud clar pompa 2-3 secunde cum se actioneaza inainte sa pornesc motororul, porneste la fel ca inainte sa inceapa pompa sa faca figuri, se accelereaza dupa 3000, puterea e la fel, consumul de benzina a revenit la normal... s-a imbunatatit treaba cu oscilatiile la relanti, de cand am luat masina aveam niste oscilatii dupa ce porneam motorul timp de 20-30 de secunde care le simteam doar in sezutul scaunului fara ca acul la turatii sa oscileze. Tot face dar foarte putin spre deloc. Nu a mai revenit nici o erroare pe ISTA, nici alea specifice pentru aer fals. Am mai schimbat suruburile de plastic de la vasul de expansiune si ala de pe furtunul din zona motorului, ala de la vasul de expansiune s-a rupt cand l-am desfacut si am sapat cu varful la surubelnita in el ca sa-l desfac. Lichidul de la servo este la fel de curat ca atunci cand l-am schimbat, cred ca s-a mai imbunatit putin raspunsul cand invart de volan pe loc sau efectul placebo. Au intrat cam 1,5-2 litrii... am bagat ulei Liqui Moly ATF rosu cu specificatia Dexron III. Am sa-mi comand si furtunurile ca aratau cam imbatrinite + garnitura pentru unu din ele. Azi sunt programat si pentru pasul final cu inmatricularea, sper sa nu am vreo surpriza ca nu am nu stiu ce foaie. Este prima mea experienta cu inmatricularea unei masini, teribil... site-ul de la DRPCIV zice ceva, aia la ghiseu zic altceva, daca suni la politie si intrebi iti raspund altceva. Cel mai bine este sa iei dosarul cu toate documentele posibile legate de masina pe unde e de umblat.