Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/10/21 in all areas
-
Big mistake. EVO-ul tau desi avea o serie aiurea nu era cea a masinii, in momentul in care l-ai conectat pe masina si a primit VIN-ul masinii tale a intrat in Component Protection, adica este blocat, de aceea ai NO SIGNAL pe ecran.2 points
-
Dancila,sa stii ca pe lumea asta nu se poate si cu sula in fund si cu sufletul in rai. Exista asa: 1.ieftin si prost 2.scump si prost 3.scump si bun. O a 4-a varianta nu mai exista. Suplimentar, deocamdata cu siguranta esti primul care mers cu G-ul la ciocanari, restul merg la reprezentanta. La ciocanari se merge in prezent cu E-ul si F-ul. Tinand cont ca esti primul care a experimentat ciocanarii, poti scrie aici pe forum cum ai rezolvat problema, daca ai de gand sa o rezolvi, pt ca se pare ca se da startul la intretinerea le ieftineala si pe G-uri de acum si poti ajuta si pe altii. Apropo, esti sigur ca sunt reali kilometrii?2 points
-
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VC36-EUR-09-2007-E90-BMW-320d&diagId=11_3658 Si piesa nr 10 ce e? Supozitor? Mai stii, asa o fi cum spuneti voi2 points
-
Salutare dragi colegi, Astazi am terminat cu retrofit-ul unitatii NBT EVO pe masina din dotare F10 LCI 2015 si vreau sa impartasesc cu voi experienta. Masina avea HU NBT cu TCB si servicii active: RTTI + remote services. Din pacate RTTI nu este chiar ce trebuie la noi in tarisoara. Asa ca am decis ca vreau carplay pentru Google Maps si Waze. Am inceput sa citesc despre retrofit, in ce consta si ce implica. Am aflat ca imi trebuie un HU cu receiver GPS intern(sau daca nu imi trebuie emulator ATM pentru GPS). OK, hai sa cautam, am gasit HU cu GPS intern. Despre pretul HU-ului nu are rost sa discutam. Acum am zis sa caut pe cineva care ma poate ajuta cu montajul. Aici incepe distractia pentru ca am inceput sa aud preturi de sute de euro pentru montaj si codare. Plus ca mi-au spus ca imi trebuie activator de Navigatie pentru ca HU are alt VIN si nu se poate monta pe masina fara. In Romania aceste activatoare se vand si cu 350 Euro in conditiile in care in mother China aceleasi produse costa 100 Euro. Aici am zis stop, il montez eu il codez eu, cat de greu poate fi? Raspuns: Deloc, cu putina indemanare, o surubelnita T20, un laptop cu ESYS+cablu ENET, cateva nopti research pe google, rabdare si tutun :twoup: Acum partea practica, rezultatul noptilor de research pe net: :frantics: NU este necesara folosirea acelui activator. Se pot genera FSC-uri pentru EVO folosind VIN-ul masinii pe care urmeaza sa se monteze. Totul este functional(Carplay, Speech, Navi, etc) (pret 40 Euro) Montajul a durat in cazul meu 30 min: Se desface trimm-ul din bord ce contine gurile de ventilatie, butonul de START engine STOP si butonul de avarii. Dupa care se demonteaza panoul de clima pentru a ajunge la HU. Trebuie facuta o mica modificare la pinning. Se muta pinii pentru Ethernet din mufa mare Quadlock in mufa de la Evo OABR(Se gasesc schemele pe net). Pentru display nu a fost nevoie de alt cablu cum am mai citit. Initial nu afisa nimic, dar problema a fost rezolvata din coding. Dupa ce am montat totul inapoi am avut urmatoarele probleme: Joystick-ul nu functiona. Butoanele de pe volan nu functionau. Senzorii de parcare nu erau afisati, doar audio. Lipsa pozitie GPS. Nu afisa modurile de condus(Eco Pro, Sport), service requirements. Service history era de la masina donatoare. Toate au fost rezolvate din coding. Service history se poate scrie foarte simplu cu aplicatia HUService Manager. Sa nu uit: conectorul de la TCB ramane in aer pentru ca EVO foloseste ATM. Dar Remote services functioneaza(Door Unlock, lock, horn, etc.) Atasaez si cateva poze: Concluzii: Nu spun ca varianta asta este cea mai buna cea mai tare etc. Stiu ca exista Carplay fullscreen dar nu ma incanta neaparat. Eu folosesc split-screen. Am vrut doar sa prezint procesul de retrofit din punctul meu de vedere. Sper sa nu imi pun in cap prestatarii de astfel de servicii. :angel_not: Daca sunt colegi interesati putem dezvolta si continua discutia cu chestiuni mai tehnice(Pinning, scheme, coding, etc.) :drunk:1 point
-
...o experienta reusita (intamplator) nu trebuie repetata...se poate sa fi existat 2 erori care s-au anulat reciproc1 point
-
@GeorgianaIonescu83 Schimbul s-a facut prin metoda clasica (gravitationala) pe care am inteles ca o recomanda producatorul cutiei. La flush se schimba si uleiul din convertizor, dar am inteles ca pot sa apara niste efecte negative dupa acest tip de schimb. Daca producatorul are o anumita procedura, eu cred ca trebuie respectata.1 point
-
e bine macar ca acum stii ce este tis-ul, dar admisia incepe exact dupa tubulatura aceea care vine din intercooler si intra in egr, vai de capul meu, pulse duty free etc mai bn ii spuneai colegului sa il masoare ca are doua fire si e o rezistenta , daca indica multimea infinita e clar ca e ars din intercooler zici? eu zic ca in schema este tubulatura de dupa intercooler, si temp din intercooler ce e temp uleiului sau a apei? lol lasa ca il gaseste el si singur...1 point
-
1 point
-
Ăți mulțumesc pentru sfaturi, am sa schimb pompa și am sa revin cu rĂŁspunsuri.multumesc ĂŽncĂŁ odata!1 point
-
Pentru ca m-a preocupat un raspuns serios nu fabulatii, iata si ratiunea: https://bobistheoilguy.com/0w-16-sn-plus/ Cu alte cuvinte, ca sa nu cititi cumva prea mult si sa credeti ca nu e nimic de inteles, o data cu apartia unui alt nivel mult mai restrictiv si de control al uzurii intr-un motor (..0W16, cu termenii si conditiile sale muult mai limitative..) s-a ridicat "bara" si pentru celelalte uleiuri.. in cazul unora .. pierzand anumite "drepturi", daca as putea spune asa.. E un fenomen firesc in zilele noastre.1 point
-
Daaaa,altceva!! neapĂŁrat vreau sĂŁ fac și eu modificarea asta. Trebuie sĂŁ vĂŁd ce tip de led sĂŁ iau/de unde ( dacĂŁ are cineva recomandĂŁri aș aprecia ) și sĂŁ ĂŽl schimb. Oare ar fi necesare și alte adaptĂŁri?1 point
-
Daca iti pastreaza miezul, probabil merita sa explorezi si varianta asta. Daca e sa-ti schimbe miezul, mai bine cumperi turbina MHI noua. Ca idee, eu am reconditionat turbina si nu am fost multumit de rezultat, nu mai tragea la fel desi in diagnoza se vedea ca geometira variabila lucreaza in parametri, deci concluzia a fost ca miezul AM are ceva in minus. Pana la urma am luat alta turbina noua si si-a revenit. Daca e doar 900 ron toata treaba, sa zicem ca nu pierzi extrem de mult in caz ca nu esti multumit. Tu ce experienta ai avut in trecut cu miez AM de ai spus ca nu mai faci aceasta greseala?1 point
-
Pentru ca defectul este FOARTE SPECIFIC. Iar ceva specific poate fi detectat doar folosind scula capabila sa afle acel lucru SPECIFIC. Adica scula care o folosesc cei care au creat ...eco-sistemul respectiv. Asta e dovada in plus ca testerul folosit face parte din categoria "generic", in traducere libera bun de nimic. Sau eventual, pentru aceia care au o placere deosebita sa demonteze cat mai multe la masina. Sa nu ziceti ca nici acum n-am avut dreptate minusarilor! :nurse: Utima afirmatie e dedicata ciudosilor nu tie.1 point
-
Nu e vorba de a avea sau nu. Dar daca aia de la reprezentanta din Sibiu nu stiu de capul lor, crezi ca stie un carpaci?! Macar aia de la reprezentanta stiu sa schimbe un ulei si sa reseteze intervalul de service. Pt 200-300 de lei economisiti, nu merita la nenea Aurel0 points
-
Este f bun pretul pt masina asta, indiferent de dotari. Ia-o, daca il cunosti pe om.0 points
-
0 points
-
Da, 2018 sub 26.000 nu gasesti niciuna nici in config standard, absolut fara niciun optional. @cavaliere, masina din 2018 care are 200k km nu e masina. Abia e masina aia din 2018 care are 100k km.-1 points
-
Da. E bine masina, doar ca nu are xdrive. Cel mai probabil discurile si placutele nu sunt schimbate si sunt la final de viata. Daca vrei originale bmw, la reprezentanta, mai ia in calcul 1500 euro fata/spate, inclusiv manopera. Daca te carpesti cu ceva ieftin, scapi cu 1000 euro Mai sunt anvelopele de iarna aprox 700 euro pe dimensiunea asta, daca nu iei ceva lowcost sau sh.-1 points
-
Ma bag eu cu logica mea Daca tu insati ai aflat ca e suficient drain and fill, de ce ar mai fi dilema?? Acum, ca pompa care face presiunea, poate sa faca si flush.. probabil o intrebare si niste bani indeplinesc dorinta.. zic si eu.-1 points
-
Senzorul de masurat temperatura e in acelasi loc cu senzorul MAF (debitmetru) care are 5 fire. 3 fire pentru volum de aer masurat, 2 pentru temperatura. Cealalta eroare e alta problema.-1 points
-
E in debitmetru la M47, M57 - bimmer are dreptate .Daca ai pus un debitmetru aftermarket de la o firma no-name, ai toate sansele ca senzorul de temeperatura sa nu functioneze. Pentru electric aux heater poate fi orice - el ars, siguranta arsa, comanda, contact .-1 points
-
Fa atentie la cutia de transfer . Lumea nu prea baga in seama ca trebuie schimbat uleiul, mai pune si marimi aiurea de roti . Nu ar trebui sa fie probleme la sub 100k km, dar poate apar mai tarziu daca nu a pus rotile recomandate sau a circulat mult timp cu uzura inegala fata-spate .-1 points
-
Ala masoara temperatura din intercooler. Nu este aceiasi temperatura cu, cea masurata la intrarea din aerul care trece prin filtru motorului. Eu stiu ca acolo e un senzor de temperatura.. e aproape si inainte de intake admisie... Asta scrie in TIS: "Intake air temperature sensor The intake air temperature sensor is integrated in the mass air flow sensor and measures the temperature of the fresh air drawn in by the engine. The intake air temperature serves as a measurement variable in the DDE control unit for the following functions: - Calculation of injection start and fuel injection period - Release of pre-injection - Power requirement calculation, engine - Rail pressure control - Charge-air-pressure control - Exhaust gas recirculation - Glowplug control Function The DDE control unit supplies the intake air temperature sensor with voltage and earth as follows: - U_HR, battery voltage - M_HFM, ground The intake air temperature sensor returns the intake-air temperature via the signal T_TANS to the DDE control unit. The signal is a square-wave signal with an amplitude of 5 V and frequency of around 19 Hz. This frequency corresponds to a period duration of 53 ms. The DDE control unit uses the pulse duty factor of this signal to calculate the intake-air temperature in °C. The pulse duty factor can lie between 10 % and 90 %. Troubleshooting Faults in the component 'intake air temperature sensor' result in one or more fault reactions: - Exhaust gas recirculation is deactivated - Deactivation of turbo pressure control - Volume limitation - Output of a substitute value dependent on engine speed" Cre'ca acolo au bagat denumirea aia cu termen generic.. Si oricum, acum are unde sa caute.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00