Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/11/21 in all areas
-
dacia duster 4x4 este perfecta pentru cerintele de mai sus. si pe deasupra mai sustii si economia indigena ! bafta !6 points
-
Sorine, am citit cu atentie tot ce ai scris si am remarcat doua lucruri importante si anume faptul ca atunci cand stai sa pui lanturile se poate intampla sa vina o salvare si se complica treaba, strada fiind stramta si ca atunci cand ai vrut sa intri in curtea unei pensiuni de la Predeal, la fel a trebuit sa pui lanturile si toate astea pentru ca nu ai 4x4, iar lucrurile astea ti se intampla des. Dupa cum ai spus, nu stai pe la munte ci problema ta este cu unele pante mai mari(inclusiv de la tine de pe strada), masina actuala fiind matiz. Ce stiu eu si nu stii tu, este ca nu exista nicio salvare cu 4x4 decat cele de interventii speciale si le numeri pe degete in tara asta. De asemenea, nu exista nicio pensiune pe la Predeal in curtea careia ca sa poti sa intri sa trebuiasca sa ai 4x4 pt ca si-ar restrange potentialii clienti daca ar fi construite astfel. Exista astfel de pensiuni greu accesibile prin colturi de munte, insa pensiunea la care ai fost tu nu este de tipul ala. De asemenea, oriunde intra salvarea cu tractiune pe o singura punte, intra absolut orice masina cu tractiune pe o punte si care are anvelope decente. Mai ales ca si masinile de salvare sunt vai de capul lor si circula cu niste opinci. Si evident din sutele de masini care intra zilnic pe strada aia a ta, ai remarcat doar una care merge fluierand, ai aflat ca e 4x4, insa singurul care se chinuie cu lanturile pari a fi tu. Ca atare, vorbind si in numele colegilor care s-au intrebuintat pt a-ti da un sfat, te rog ca pana diseara sa pui poze cu anvelopele de pe puntea fata de la matiz. Prim plan din lateral ca sa vedem ce scrie pe ele, cat si prim plan din fata ca sa vedem adancimea profilului. Daca nu pui pozele respective, vorbesc sa iti stearga topicul si sa iti blocheze contul Asteptam cu totii ca sa elucidam problema si nevoia si vom continua discutia din punctul respectiv.3 points
-
La banii astia vreo 7000 euro cumpara un Megane 2016 euro 6 si nu vei fii dezamagit. Un BMW X3 de valoarea asta 4x4 e un sac fara fund la consumat bani, nu ai curaj sa pleci cu ea nici 200km. Pana o pui la punct vei cheltui dublu valoarea ei, plus ca e depasita moral, noxe si altele.3 points
-
Eu am o problema cu faza de mai sus. In sensul in care mi se pare ca te situezi la limita legalitatii, daca tu nu ai handicap sa beneficiezi, sau cine se bucura de masina respectiva.. Si de aceea parerea mea este ca daca nu iti permiti un 4×4 (iar pentru asta trebuie sa ma crezi ca il vei repara mai des si e mai scump la intrtinut.. decat o masina cu tractiune doar pe doua roti...) NU ITI CUMPARA! Presimt prea multe lucruri care nu ti le permiti.. asa ca nu imi ramane decat sa iti multumesc pentru sinceritate. Fii realist in ceea ce iti permiti.2 points
-
Mai aveam puțin și vĂŁrsam o lacrimĂŁ ! Omul ĂŁla care introduce datele ,le introduce și dacĂŁ vine cineva sa cumpere istoricul și dacĂŁ nu vine nimeni . Ăla care a fĂŁcut programul ,la fel ! Asta e vrĂŁjealĂŁ de bișnițar !1 point
-
Nu stiu cine te-a sfatuit,eu din cate stiu toate motoarele de 177 cai au clapete pe admisie.Ca sant pe seria 1,3,5 etc.1 point
-
Daca nu scria de salvare, panta de la pensiune si lanturi, nu imi dadeam seama care e problema de fapt si ca totul se rezolva cu 500 de lei maxim. In continuare asteptam pozele cerute @bimmer, nu are legatura cu capacitatile de sofer. Circula atatia insi de toate soiurile pe strazi si nu pune nimeni lanturile1 point
-
1 point
-
daca faptul ca aceeasi problema, apare in doua cazuri diferite, care folosesc acelasi lichid, nu te pune putin pe ganduri, poti incerca sa inlocuiesti rezervorul de lichid, probabil s-a defectat senzorul...dar totusi cred ca 30 de lei cat ar costa un bidon de lichid, alt brand, nu e o chletuiala mare fata de cateva sute lei1 point
-
@Tsebas eroarea de lichid nu ramane stocata, ca sa trebuiasca stearsa, ea ar trebui sa dispara la umplerea rezervorului, asa cum a spus si bimmer, insa... si eu m-am lovit de problema asta, si din ce discutii am gasit pe net, se pare ca la F30, rezervorul de lichid de parbriz nu are plutitor, pt a identifica nivelul licihidului, ci foloseste niste contacte electrice (sort of..), ideea e ca e posibil ca eroarea sa fie doar din cauza lichidului folosit, la mine cel putin asa a fost de obicei pun lichid vara/iarna de la benzinariile Mol (cel de vara e foarte bun, curata bine insectele), dar am avut 2 bidoane/pungi de JetXpert, care nu e cel mai ieftin, la prima punga nu a dat erori, la a doua stateam numai cu eroare in bord, desi rezervorul era plin rezolvarea a fost sa consum tot lichidul din rezervor si sa il schimb LE: in ceea ce priveste stropitorul, si la mine ramanea ridicat acum ceva timp, am suflat cu aer comprimat mecanismul, cu el deschis si apoi nu am mai avut probleme, posibil ceva mizeria prinsa prin mecanism, poti incerca si asta inainte sa il schimbi1 point
-
Suzuki Vitara 4x4 bun pret de achizitie decent fiabilitate destul de buna preturi mici la piese , sunt destule in dezmembrari, motoare 1.6 sau 2.0 . trebuie avut grija sa nu aiba rugina multa cele noi cred ca sunt mai ok . ceva in genul acesta zic eu https://www.olx.ro/d/oferta/suzuki-grand-vitara-2-o-benzina-4wd-cutie-automata-2006-klima-IDdgLKe.html#217db14d8c;promoted poti lua si model mai vechi https://www.olx.ro/d/oferta/suzuki-grand-vitara-2000-benzina-gpl-4x4-cutie-automata-IDeBXZ3.html?isPreviewActive=1&sliderIndex=0 dar nu are rost ca si observatie , nu stiu BMW SH care in momentul in care tragi linie sa fie mai ieftin ca un taxi sau ma rog poate nu am inteles eu comparatia.1 point
-
Cred ca ai putea sa gasesti o octavia bunicica 4x4 si cu automata. Modelul pana in 2013, insa va trebui sa verifici si sa fii sigur de km. Sau un golf 6. Sau ceva de la Seat. Grupul VAG pune 4x4 si automata pe masini mai mici si numeroase, nu neaparat suv-uri.1 point
-
Ma bucur ca mai vad oameni fosti/actuali posesori de BMW care stiu ca exista si masini noi. Orice k*t ar manca unu si altul, masina dupa 200k km cere bani constant si e doar chestie de noroc daca suma e mica sau mare! Normal ca vesticii nu intretin masinile alea de leasing, e foarte simplu sa verifici masinile de la licitatii si vezi ce fel de daune au la vechime/rulaj mic. Unii mi se par chiar masochisti si'si baga aproape toti banii in niste table/plastice doar ca sa le arate altora ce bine le merge, de obicei tot unora ca ei, altfel nu stiu pe cine mai impresioneaza un F10/F30 de 10 ani vechime luat cu credit de nevoi personale. Cel mai bine le vezi profilul atunci cand vinzi un BMW si vezi ce fel de specimene exista. Cand am vandut E60 a venit unul, a platit testul la Bavaria si cand i-am zis sa ne intelegem la bani mi-a zis ca...NU are banii. M-a sunat dupa ceva vreme sa-mi zica ca a reusit sa se imprumute si pana la urma a luat-o. La F10 a venit unu si ma tot ruga sa-l dau in rate. Te doare mintea! Cand a fost sa o vand, ii zicea cumparatorul la ''testor'' sa verifice bine ca 2-3 ani nu vrea sa bage nici un ban(vorbim de masina din 2011 si 307k km). Asta e piata... O faza comica am mai avut acum 2 ani, aveam un Polo din 2000 in familie si l-am pus la vanzare cu 250E sa scap de el, ma suna o doamna si'mi zice ca il ia dar sa-i garantez ca 2 ani nu are treaba cu masina! Trebuie sa ai nervii tari sa fi samsar in Romania, poate de-aia ii si ard asa pe fraieri.1 point
-
Am garantia ca pun exact ce a venit pe masina si nu voi avea surprize de nepotrivire sau diferente de calitate. La revizie n-am nicio emotie sa o fac la 20k; am prieteni daca le fac cand zice in bord, la 30k, si tot in romania au mers, iar masinile au peste 300k. Eu asa gandesc, nu zic ca e bine sau nu, dar din ce-am mai vb cu oameni care lucreaza in domeniu, o piesa originala, chiar daca pare identica, e produsa la alte standarde de calitate fata de una aftermarket, mai ieftina, a aceluiasi producator. Revenind la exemplul cu stopul HELLA, daca le-ai fi tinut pe ambele in mana ai fi vazut imediat diferenta de calitate dintre ele, chiar daca par ca sunt la fel. Ce-i drept, cel original era cu 70% mai scump decat cel aftermarket. In fine, hai ca am poluat topicul omului1 point
-
Am condus M4, M2 comp si CLA 45 AMG, sincer alegerea ar fi M4, M2 comp si apoi CLA. GLA-ul probabil ofera si mai putina placere decat CLA-ul,in fond este si f urat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
La 5000 eur cam greu sa gasesti ce cauti tu adica BMW automat xdrive . Nu trebuie sa iei neaparat masina de afara ce am pus eu erau ca si exemplu de model.0 points
-
Sau mai poti merge pe Nisan Qasqai, chiar am un prieten care are si se gandeste sa-l vanda, sa treaca la x trail. E 2.0d, manual,2011 sau 2012 si km cam 190 momentan, il are de cam 4-5 ani. Daca te tenteaza, da-mi un semn.0 points
-
n-are nicio logica.Intr-o tara cum e Romania ,nu ai ce sa faci cu 375 de cai.Doar daca ai camion. later edit: Sau poate are logica.Aceeasi cu cea a unui individ care isi cumpara un lincoln navigator in care intotdeauna urca doar el,ca sofer.-1 points
-
Sunt pe mobil, nu vad cate, dar le asteptam. Numai dupa ce citim "acul s-a oprit la xxx kmph" apreciem adevarata valoare a posesorilor de bolizi.-1 points
-
Mai "wyktor"-re mai, tocmai aia e ca afirmatia ta e un atac subtil la fanii marcii.. fie ea si bmw. Iar "pragmatismul" tau pe care il inteleg cat de cat, nu stiu cat este de util unora de aici.. eu cel putin nu il inteleg decat din prisma faptului ca ESTI NEVOIT sa faci drumuri foarte lungi, iar alta forma de transport e cam indepartata si te face sa pierzi si mai mult timp.. dar faptul ca salariu sau business-ul care il ai iti permite sa schimbi masinile des asta nu inseamna ca o marca e mai buna decat alta decat prin ce te satisface pe tine. Evident ca vei trece la mazda, mai ales ca daca are motor de bmw! Evident ca, cu un motor pe motorina FACI ECONOMIE la combustibil decat cu unul pe benzina (o simpla cautare pe goagl ne lamureste..), despre ce vorbim. Sa ne intelegem, nu am spus ca nu poti fi fan ca ai zis ca ai putea fi. Am zis, ca sa stii ca nu poti fi. Iar pragmatismul, ) ) eu salvez mai mult cu "cotetzul" meu seria 3 (de peste 10 ani) pe luna prin reviziile facute de mine decat cat cheltui tu pe rate si revizii.. la aceiasi marca. Asa ca, cine poate oase roade, parca asa se zice..-1 points
-
Astea sunt discounturile pt colosii care cumpara zeci/sute de masini anual. Niste operatori de leasing operational ca ALD care are zeci de mii de masini date spre utilizatorii finali, probabil primesc 35-40% pt o masina lansata ieri. Ce sa mai zicem de facelift, care oricum ar fi, nu e model nou-1 points
-
Pe o nota sigura, cum sistemul de urmarire a nivelului lichdului de parbriz nu este crucial, eroarea sau semnalizarea din bord trebuie sa se stearga de la sine o data cu, completarea lichidului. Sau daca printr-o nefericita intamplare s-a stricat cu ocazia asta si indicatorul de gol din rezervor... ceea ce inseamna ceva demontari, inlocuiri. Si ca sa te lamuresc in totalitate, cand rezervorul e gol, semnalizarea de gol nu te bate la cap aparand in bord la fel de des ca alte alarme mult mai importante. Nu ma intreba de unde stiu. Stiu din comportamentul E90-ului meu, care nu e la ani lumina de F..-1 points
-
-1 points
-
Sau poate OP-ul sperios cum e, in spirit de gluma, poate ii trebuie asa ceva: https://www.roadandtrack.com/car-culture/a12463441/ford-raptor-has-awd-and-4wd/ Are toate sistemele de 4x4, in caz ca nu stie.. ca sunt SI diferite.. Dar mi se pare ca e cam mare pentru strada lui; ..dilema, dilema, dilema.. Din linkul original care clarifica sistemele 4x4: www.roadandtrack.com/car-culture/amp24663372/all-wheel-drive-four-wheel-drive-differences-explained/ Cum o fi sa iti iei un "patru ori patru" numai pentru ca, casa ta e pe o strada in panta... Ce poti spune despre tine ca sofer!? ..oare merita investitia si cheltuiala pentru asa situatie? Nu critic, doar observ si (ma) intreb.-1 points
-
Marca de lichid are treaba cu senzorul nu cu opritul in trafic. Cine l-a oprit a facut-o doar ca sa il avertizeze ca ar putea avea o problema, care s-a dovedit a fi oarecum simpla.-1 points
-
Totul se rezuma la mecanic bun? Cumperi masina ca sa o repari? ) Nu stiu daca iti doresti cu adevarat sa cumperi ceva sau iti place sa faci conversatie pe forum care nu e tot una cu un blog. Ti-ai putea deschide unul.-1 points
-
... si NU e usor sa ajungi la rahatul ala de senzor! Nici nu cred ca il gaseste separat de rezervor..-2 points
-
Nooo, mare adevar sau concluzie, daca vrei.. Un mecanic priceput e totul, daca tu nu te pricepi, nu prea le ai cu mecanica.. Inca nu a fost facuta masina fara intretinere. Iar cei care le mai si inteleg, pretuieste-i daca ii intalnesti. Marca nu conteaza decat pentru altii.-2 points
-
Intrebari complet aiurea. Si mai si razi... (tu ar trebui sa fii trecut pe lista celor ce merita ignorati; asta macar pana explici rasul acela aiurea..) Iata, scriu pentru ca am o ideee mai buna ca a ta. Ideea ta buna si PE TOPIC unde e ca nu o vad? Macar ideea mea e realista. Cine iti repara masina cand se strica? Ai trei variante Doctorul stomatolog, avocatul sau mecanicul auto care stie ce face? Tu, cumpara-ti masina sa o conduci sanatos. Asta un raspuns potrivit acum? A, eu nu cumpar nimic. OP-ul in schimb ar vrea.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00