Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/14/21 in Posts

  1. Nu vreau sa ĂŽmi iau o mașina de “figuri” problema e ca sunt un fan al acestui brand și este un vis sa cumpĂŁr acest brand , sunt conștient de niște investiții in plus , și mi se pare o mașina destul de ok pentru familie . UrmĂŁtoarea mașina o sa fie un suv . Mulțumesc de rĂŁspuns
    2 points
  2. La 10.000 iei o octavia 3 cu jumatate din km si nu mai sunt necesare atatea ingrijorari si calcule
    2 points
  3. Cristian, stii discutia. O ia cu km mai putini, doarme mai linistit, intretinere ulterioara mai ieftina. Si nu e ca si cum se face de ras cu o asa masina
    1 point
  4. Masina se vinde cu cauciucuri de iarna cam la limita, deci duse.Maxim sezonul asta mai poti merge cu ele. Are cauciucuri de vara dar sunt extra ca bani. Revizii doar la bmw. Tu stii care iti sunt nevoile si daca se merita. Ca si investitii in ea trebuie neaparat doua randuri de roti, iarna si vara.Sau allseason...
    1 point
  5. Dar pe forum pe aici ai citit ceva? La ce sa te uiti, sa cauti pe cineva care se pricepe.. etc etc. Sunt zeci de topicuri ca al tau. Spor la citit. Nu multi o sa aiba chef sa scrie iar si iar si iar ACELEASI LUCRURI. Masina, ca regula generala cu, cat e mai veche cu atat ai mai multe de reparat la ea!!!
    1 point
  6. Ma bucur ca mai vad oameni fosti/actuali posesori de BMW care stiu ca exista si masini noi. Orice k*t ar manca unu si altul, masina dupa 200k km cere bani constant si e doar chestie de noroc daca suma e mica sau mare! Normal ca vesticii nu intretin masinile alea de leasing, e foarte simplu sa verifici masinile de la licitatii si vezi ce fel de daune au la vechime/rulaj mic. Unii mi se par chiar masochisti si'si baga aproape toti banii in niste table/plastice doar ca sa le arate altora ce bine le merge, de obicei tot unora ca ei, altfel nu stiu pe cine mai impresioneaza un F10/F30 de 10 ani vechime luat cu credit de nevoi personale. Cel mai bine le vezi profilul atunci cand vinzi un BMW si vezi ce fel de specimene exista. Cand am vandut E60 a venit unul, a platit testul la Bavaria si cand i-am zis sa ne intelegem la bani mi-a zis ca...NU are banii. M-a sunat dupa ceva vreme sa-mi zica ca a reusit sa se imprumute si pana la urma a luat-o. La F10 a venit unu si ma tot ruga sa-l dau in rate. Te doare mintea! Cand a fost sa o vand, ii zicea cumparatorul la ''testor'' sa verifice bine ca 2-3 ani nu vrea sa bage nici un ban(vorbim de masina din 2011 si 307k km). Asta e piata... O faza comica am mai avut acum 2 ani, aveam un Polo din 2000 in familie si l-am pus la vanzare cu 250E sa scap de el, ma suna o doamna si'mi zice ca il ia dar sa-i garantez ca 2 ani nu are treaba cu masina! Trebuie sa ai nervii tari sa fi samsar in Romania, poate de-aia ii si ard asa pe fraieri.
    1 point
  7. Azi am reusit sa schimb franele pe spate. A durat cam 3 ore. Ar fi super pentru o lucrare ca asta sa ai un elevator, asa de pe cricuri a fost putin mai greu. Am meers pe varianta Bosch, sa vedem cu rezista in timp.
    1 point
  8. Update -schimb ulei cutie, transfer, grup (uleiul arata rau, era negru, lifetime la 18 ani si 200k km nu exista). Rezultat: schimba vitezele mai bine -lichid servodirectie. Rezultat: ok, cel vechi era depreciat -placute frana fata, spate, Ate + senzori, lichid de frana, Ate. Rezultat: in sfarsit are frane ok, fara vibratii -Rulment cardan cu suport, Febi. Rezultat: au disparut vibratiile, foarte putin se mai aude bufnitura la schimbarea vitezelor -Curele accesorii si ac, Continental. Rezultat: ok, una era praf, una era buna (cea mare) -bara directie stanga, Lemforder. Rezultat: ok -protectii amortizoare spate + talere. Rezultat: ok, cele vechi erau praf -Tampon cric + prezon roata. Rezultat: ok -Completare clipsuri portbagaj. Rezultat: ok. -bucsi brate inferioare, fata, Lemforder - vor fi inlocuite in curand Ce urmeaza: -unghi de fuga -arcuri fata spate (cele de pe spate sunt pe duca), negre, pentru suspensie tare si, posibil, suspensie reglabila (intelegerea mecanicului cu fii-miu) -conducte frane -posibil vreo 2 senzori care fac figuri (ax came si dsc), in functie de ce vad pe diagnoza (am achizitionat interfata saptamana trecuta) -completare instalatie spalare faruri (in prezent este incompleta) -indepartare antifon urat mirositor din portbagaj si bancheta spate si inlocuire cu alt material insonorizant
    1 point
  9. M-am decis sa schimb uleiul la cutia de viteza automata de pe E39. Cutia mea este ZF si are codul A5S 325Z. Desi se spune ca uleiul este life-time si nu se schimba niciodata eu aveam ceva indoieli. Si nu cred ca am gresit deloc. La 170.000 Km uleiul prezinta semne clare de uzura : este negru si are un miros de ars foarte pregnant. Am ales sa demontez baia de ulei cu totul pentru a schimba cat mai mult ulei si pentru a putea curata baia si magnetii din baie. Datorita configuratiei circuitului de ulei, nu se poate scurge deodata intreaga cantitate de 9.2 l de ulei. Eu am reusit sa scurg cam 5.5 l. Voi repeta operatia asta dupa ce se mai amesteca uleiul nou cu cel vechi. Nu este necesara demontarea baii inca odata, ci doar golirea a cat de mult ulei se poate dupa care se completeaza la nivel. Eu va trebui totusi sa mai demontez inca odata baia, deoarece trebuie sa schimb si filtrul de ulei pe care am uitat sa-l comand ! :blink:. Operatia este destul de usor de facut si nu ridica probleme tehnice deosebite. Durata a fost cam 1:30h. Cel mai mult timp l-a luat spalarea pieselor. Materiale necesare 10-12 l ulei de cutie LifeTime (sic). Tinand cont ca operatia trebuie repetata, e bine sa luati tot uleiul de la inceput. Nu luati uleiul decat de la BMW. E un ulei de tip special ( al meu era facut de ESSO ) care nu se gaseste in alta parte. Tipul uleiului difera in functie de tipul cutiei. Cand mergeti dupa ulei luati si un bidon, deoarece uleiul este ambalat in bidoane de 20 l. Garnitura baie ulei Filtru ulei cutie Cumparati totul de la AB. E cel mai safe. Preturi Ulei ATF : 50 RON / litru Garnitura baie : 38 RON Filtru ulei : 80 RON - estimativ Scule necesare Torx de 27 pentru suruburile de la baie. E putin atipic, dimensiunile uzuale fiind 25 si 30, dar se gaseste si de 27. Hexagon de 6 si hexagon de 8 Vase pentru colectarea uleiului uzat Un bidon special pentru ulei de cutie - din acela cu "gat" flexibil. Pozitia busonului de umplere face necesara un asemenea recipient pentru "pomparea" uleiului in cutie. Procedura Se desface surubul de umplere cu un hexagon de 8 Se desface surubul de golire al baii cu un hexagon de 6 si se lasa sa se scurga bine uleiul in vasul pregatit dinainte. Se vor scurge in prima faza cam 3.5-4l. Aproximativ 1l se va regasi in baie. Inca vreo 0.5 l se vor scurge incetisor din cutie, pe parcursul derularii operatiilor. Atentie, uleiul poate fi fierbinte. Se desfac suruburile de la baia de ulei cu Torx-ul de 27. Se spala bine de tot baia de ulei cu benzina. Se scot si magnetii si se curata de pilitura de fier depusa pe ei. Atentie de unde-i scoateti ca sa-i puneti la fel la loc. Se curata cu benzina suprafata de asezare a garniturii pe cutie. Sub nici o forma nu folositi carpe ce pot lasa scame sau pensule carora le cade parul. Se schimba filtrul de ulei. Acesta e fixat in 2 suruburi. Se trage incet in jos pana se elibereaza garnitura. Inainte de montarea filtrului nou, se unge garnitura cu ulei de cutie. Suruburile de la filtru sa strang cu grija, deoarece capacul filtrului este din plastic. Se aseaza garnitura pe baie. NU se foloseste nici un fel de mastic pentru etansare. Se pune baia pe pozitie si se pun la loc suruburile urmarind continuu pastrarea pozitiei corecte a garniturii. Suruburile de la baie se strang intai toate pana se apropie bine baia. Strangerea defintiva se face stangand suruburile la rand si nu in diagonala. Strangerea este relativ usoara, cuplul fiind de 6Nm. Se monteaza surubul de golire. Completarea cu ulei Masina trebuie sa fie orizontala. Se umple cu ulei bidonasul acela cu "gat". Se toarna ulei in cutie si se reumple bidonasul de mai multe ori pana cand incepe sa curga pe langa busonul de umplere. Se strange cu mana surubul de umplere. Se porneste motorul si la ralanti, cu frana apasata, se baga pe rand in toate vitezele. Se tine cateva secunde ( 3-5 ) in fiecare viteza. Se repeta operatia. Lasam motorul sa mearga 5-6 minute, pentru ca temperatura uleiului sa ajunga la 40-50 de grade. Se completeaza din nou cu ulei. Eu am lasat motorul pornit in acest timp. Se strange definitiv surubul de umplere. Se verifica sa nu existe scurgeri de ulei. Asta e tot. PS : Daca va intrebati daca se simte ceva la mersul masinii va spun ca nu. Nici nu ma asteptam. Cutia schimba perfect si inainte de operatie.
    1 point
  10. VIN WBA5C91050G673757 PRET 22.549 EUR Se emite factura, TVA deductibil. Achizitionata de noua din Romania, revizii la reprezentanta BMW Militari. Urmatoarea revizie: placute de frana spate in 13.000 km, ulei/filtre in 20.000 km. Are diverse revopsiri și parbriz nou pe CASCO, fara defecte ascunse. Anvelope Pirelli Cinturato P7 RFT DOT 20 Profil 7 mm. Culoare si tapiterie B65 Jatoba LCEZ Piele Dakota Maro Cinnamon/Negru Echipamente standard 1CC Functie Start/Stop motor automata 1CD Recuperarea energiei de franare 258 Anvelope Runflat 2PA Prezoane antifurt 2VB Monitorizare presiune anvelope 302 Sistem de alarma 423 Covorase din velur 428 Triunghi reflectorizant si trusa de prim ajutor 465 Bancheta spate rabatabila 4AT Ornamente interioare high-gloss ( negru) 4U2 Mod de functionare ce include ECO PRO 4UR Iluminare ambientala 502 Sistem de spalare a farurilor 534 Aer conditionat automat 575 Prize de alimentare aditionale, de 12V 6NS Conectivitate extensa Echipamente optionale 2AX Jante din aliaj usor Turbine pe 18 tip 452 2TB Transmisie automata sport Steptronic 323 Functie Soft-Close pentru portiere 5A1 Faruri ceata cu tehnologie LED 609 Sistem de navigatie Professional 676 Sistem de difuzoare HiFi 6WB Display multifunctional 710 Volan M imbracat in piele 775 Capitonaj plafon BMW Individual antracit 853 Versiune limba engleza 877 Renuntare operatiune crossower 8AR Manual de utilizare / Carte de service in limba romana ZDX Deletion BMW ConnectedDrive Package ZP5 Pachet Advantage 431 Oglinda retrovizoare interioara cu functie automata anti-orbire 464 Sac pentru schiuri 494 Scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata 508 Senzori de parcare (PDC fata/spate) Separat vand roti complete de iarna: jante originale BMW pe 17 tip 327, anvelope Dunlop Winter Sport 4D RFT DOT 17 profil 6mm. Separat vand bare transversale Thule Wingbar gri. https://imagizer.imageshack.com/img923/9227/z3DGCi.jpg https://imagizer.imageshack.com/img924/983/rof3y3.jpg https://imagizer.imageshack.com/img922/2431/dhLcuC.jpg https://imagizer.imageshack.com/img922/668/OQ374P.jpg https://imagizer.imageshack.com/img922/8606/XVPqjq.jpg https://imagizer.imageshack.com/img924/4931/UveHOR.jpg https://imagizer.imageshack.com/img922/5517/HptfL8.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/7872/aHL5iI.jpg https://imagizer.imageshack.com/img924/3600/ZrynuZ.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/1900/psxesQ.jpg https://imagizer.imageshack.com/img922/2221/ifwBzG.jpg https://imagizer.imageshack.com/img924/1985/7CVgNI.jpg https://imagizer.imageshack.com/img924/3602/G7XoA4.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/7964/2ZvyRo.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/816/na3vAv.jpg
    0 points
  11. Fa o diagnoza cu ISTA si vezi exact. Posibil sa ai o pierdere de boost pe undeva sau un senzor defect (zic si eu).
    0 points
  12. Nu vĂŁd legĂŁtura cu dorința omului de a lua un f31..poate la Octavia nu se mai schimbĂŁ cauciucurile. De ce nu ĂŽi recomanzi un Logan nou?
    0 points
  13. eu am inteles ca omul are sedan si vrea sa puna interior de pe un touring...adevarat ca la felul in care a fost pusa intrebarea...optiunile de raspuns sunt nelimitate
    -1 points
  14. Salut, Vand un set de jante style 324 in doua dimensiuni si doua culori echipate cu anvelope 2xPirreli(ok) si 2xLandsail(aproape de limita) fata Pirelli : 245 45 R19 / 8j ET30 spate Landsail : 275 40 R19 / 9j ET41 Jantele sunt in stare foarte buna, neavand zgarieturi, lovituri, suduri, revopsiri sau alte interventii. Doar unele ''zgaibe'' sunt prezente, ori de la pietricele ori de la vulcanizare/manipulare. Nu am poze ''wedding style'' ca nu sunt de meserie. Pret pt forum: 4000lei
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.