Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/12/21 in Posts

  1. acum 2 zile am pus GY As 5, am prins si data buna (sapt 02/2021) si made in germany...abia astept sa le testez
    2 points
  2. In loc de Goodyear Excellence recomand Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 (am avut si Excellence si Asymmetric 3, iar Asymmetric 5 XL cu protectie la janta le am acum pe un F31). Au aderenta mai buna, stabilitate in viraje atat pe uscat cat pe umed excelenta... Deci e un plus.
    2 points
  3. Extras din TIS Additionally for all-wheel drive vehicles: The tyre size, manufacturer and tyre tread must be identical on all wheels; different tyre sizes between front and rear axles are only permissible if mixed tyres are fitted.The tyre tread difference between tyres in all wheel positions must not exceed 2 mm (normal quality of the wheel control systems and wheel alignment requirement)
    2 points
  4. Prima dragoste nu se uita, desi au trecut peste 12 ani de cand deveneai tu proprietarul ei. Frumoasa in continuare si ma bucura faptul ca actualul proprietar o tine inca in stare mai mult decat buna.
    1 point
  5. Biciclistul a intrat in masina tatalui tau sau autoturismul? E ciudat cum de l-au gasit vinovat pe biciclist care e/pare victima colaterala.. Accidentul nu se intampla daca vehicolul nu il accidenta cel putin pe biciclist. ORICUM, biciclistul are partea lui de vina pentru ca nu avea ce sa caute pe bicicleta si pe trecerea de pietoni. Cat timp e pe bicicleta e considerat mijloc de locomotie... trebuie sa circule pe bicicleta prin locuri dedicate, permise de lege. Normal ca daca si biciclistu anlovit masina e vinovat, dar tot victima colaterala. Am zis mai sus, de ce. Iar pe la trecerea de pietoni nesemnalizata SE ADAPTEAZA VITEZA, nu se trece cu nici o limita minima.. se adapteaza ca sa poti frana in timp si daca e necesar. Iar daca masina tatalui tau obstructiona, nu stiu cat castig de cauza ar putea fi de partea lui..
    1 point
  6. Am consultat un pic reviewurile și intr-adevĂŁr GY As5 par sa fie foarte bune. Alegerea e clarĂŁ
    1 point
  7. +1 pentru GY Eagle F1 Asymmetric 5, dupa 20k km cu ele, as zice ca sunt printre cele mai bune anvelope de vara pe care le-am avut(dupa cateva seturi de Dunlop Sp Sport, GY Efficient Grip, Pirelli Cinturato, Kumho), toate noi, pe diferite masini si cu fiecare set macar 20k km in diferite conditii.
    1 point
  8. Are dreptate Luciosu, exista, insa doar in niste cazuri anume, si doar cand pietonul (biciclistul calare nu e pieton) intentioneaza sa se angajeze in traversare. Art.123 Conducătorul de vehicul este obligat să circule cu o viteză care să nu depășească 30 km/h în localități sau 50 km/h în afara localităților, în următoarele situații: h) la trecerile pentru pietoni nesemaforizate, semnalizate prin indicatoare și marcaje, când drumul public are cel mult o bandă pe sens, iar pietonii aflați pe trotuar, în imediata apropiere a părții carosabile, intenționează să se angajeze în traversare;
    1 point
  9. Eu stiu ca trebuie sa incetinesti si sa sporesti atentia, nu exista nicio limita si nici nu scrie pana la ce viteza sa incetinesti.
    1 point
  10. Da, e total inutilĂŁ funcția atunci când nu o ai... CicĂŁ nu conduc grașii BMW,ba chiar e plin din pĂŁcate o grĂŁmadĂŁ de "ursuleți colorați". Poate nu prea ieși din casĂŁ.
    1 point
  11. La xDrive nu e recomandat sa rulezi cu anvelope uzate pe o punte și noi pe alta.
    1 point
  12. La presiunea recomandata de producĂŁtor, anvelopele RFT vor avea o deformare mai mica sub greutatea mașinii. Asta nu e o problema dacĂŁ folosești doar RFT sau doar nonRFT, insa când le combini, rotile nonRFT vor avea un diametru mai mic pentru ca se vor deforma mai mult sub greutatea mașinii. De aici problemele ĂŽn timp cu cutia de transfer. Economisești la anvelope și plĂŁtești pe reparația cutiei.
    1 point
  13. Era singura masina parcata ilegal acolo? Banuiesc ca erau si alte masini parcate astfel, atat inainte cat si dupa trecere, eventual si pe stanga si pe dreapta, deci pot fi invocate ca motiv de obstructionare a vizibilitatii... Nu, daca nu era parcata ilegal, nu ar fi fost avariata in acest accident.
    1 point
  14. Acel PV al Politiei pare destul de subred. Sigur, e usor de vorbit fara sa stim exact ce scrie in el si cum s-a intamplat exact accidentul, insa, in instanta, daca vii si spui ca soferul nu are nicio vina, pe trecerea de pietoni, e putin probabil sa ramana asa... In apropierea trecerii de pietoni Codul Rutier specifica o limita de viteza si un mod de a circula, astfel incat sa eviti orice pericol. Sigur, biciclistul nu are ce cauta calare pe trecere, insa oricand poate veni si invoca faptul ca masinile parcate neregulamentar in zona trecerii i-au obstructionat posibilitatea de a se asigura (lucru valabil si pentru sofer). PV poate fi usor atacat si uneori chiar rasturnat in instanta, pe buna dreptate. Dupa umila mea parere, fiecare dintre cei 3 (TREI) protagonisti au partea lor de vina.
    1 point
  15. Eu ti-am semnalat 2 aspecte ce nu au fost remarcate de nimeni pana acum. Ai o masina parcata ilegal si chemi in judecata o persoana ce nu ti-a avariat masina. In plus vrei sa faci asta cu costuri minime, fara avocat, completand niste acte dupa cum scrie pe internet. Tu evident faci cum crezi de cuviinta... Succes!
    1 point
  16. Ănțeleg ca biciclistul a fost lovit pe trecerea de pietoni, iar mașina implicata ĂŽn coliziune a lovit apoi autoturismul parcat. De aici s-ar putea ĂŽnțelege ca era parcat neregulamentar... BĂŁnuiesc ca nu se afla la 25 m de trecerea de pietoni, cum scrie ĂŽn codul rutier, nu? Și un alt aspect: mașinĂŁ parcata n-a fost lovita de biciclist, prin urmare ai grija pe cine dai ĂŽn judecata.
    1 point
  17. in cazul in care vei castiga, vei castiga si in masura in care are posibilitatea financiara pentru plata stabilita de instanta, daca nu are...e din ce in ce mai dificil.
    1 point
  18. Au dreptate colegii, rezultatul poate fi imprevizibil in instanta insa acel dobitoc va crede ca daca acum a scapat, va scapa si din alta situatie si se va adauga inca o 0 VALOARE pe lista celor din Romania! As paria ca o da la pace in secunda 2 in care primeste citatie de chemare in judecata!
    1 point
  19. Nasol moment. Personal nu vad o solutie rapida de a recupera paguba. Chiar daca-l dati in judecata, pe langa durata procesului, daca spui ca omul este buzunare goale de unde o sa recuperati paguba, ii vindeti bicicleta? Trebuie sa vii cu executor, sa-i executi bunurile (daca are), daca nu sa-i puna poprire pe conturi (daca are), in speranta de a recupera pe viitor. Prea mare bataia de cap si nici nu e sigura treaba. Cea mai rapida solutie e sa o reparati singuri ... ii spui tatalui tau ca l-ai convins pe ala sa-i plateasca dauna si i-o platesti tu, fara sa stie ps: categoric exista sansa sa pierzi un proces chiar daca politia a spus ca ala e vinovat. Crede-ma pe cuvant, am pierdut cu legea in fata ce imi dadea negru pe alb dreptate, dar un judecator a facut el o interpretare in afara legii si m-a lasat in offside. Am ajuns la CEDO cu el, au trecut 6ani de atunci si inca nu e gata, doar ca idee asa, sa stii cam la ce orizont de timp sa te astepti Eu am mers asa departe din ambitie, niciun om intreg la cap nu ar fi facut-o, altfel.
    1 point
  20. Apropos de intrebarea tampita CSergiu : pentru evacuare si noxe nu se ia talonul si placutele. Doar talonul cu dovada de circulatie pentru 15 zile urmand sa faci ITP la RAR. Vei fi nevoit sa te prezinti cu o evacuare "omologata", la noxe si zgomot sa ai rezultatele date de producatorul masinii. DPF trebuie sa fie prezent optic in primul rand. Talonul si placute se ridica pentru lipsa asigurare obligatorie, defectiuni la sistemul de franare, etc. : https://www.scoalarutiera.ro/curs-legislatie/codul-rutier/retinerea-certificatului-de-inmatriculare-sau-inregistrare. Asta am gasit prima data. Cand vi se ridica si placutele masina pleaca pe platforma ! Cauta sa te dai cu masina oarecum normal, "nu sari in ochi" si nu se va intampla nimic. Drumuri bune sa ai si bucura-te de masina !
    1 point
  21. Goodyear Asymmetric 5. Mai stabile si mai aderente atat pe uscat cat si pe ploaie decit Asymmetric 3. Mai usoare.
    1 point
  22. B 143 CAI ... cat vid de inspiratie.
    1 point
  23. Saptamana asta am mesterit putin la masina. Aveam o mica transpiratie la busonul de umplere ulei motor, nu exista cod separat doar pentru garnitura buson(sincer pareau corp comun) asa ca l-am inlocuit complet cu unul nou. Dupa ce l-am dat jos pe cel vechi am gasit si un workaround cel putin temporar pentru cei care nu vor sa inlocuiasca busonul cu brand Castrol, mai exact extrageti cu grija garnitura busonului si o intoarceti pe partea cealalta Daca tot eram la compartimentul motor am zis sa verifc si uleiul de servodirectie, aici am gasit nivelul la minim. Pe capacul la rezervor scrie foarte clar, Pentosint CHF11S ONLY !, dar un mecanic foarte priceput se pare ca a bagat ulei ATF(nu de cand e la mine, oricum se pare ca a mers si asa). Nefiind uleiul corect am decis sa il inlocuiesc complet, deci a urmat un flush. Am inchiriat un spatiu de lucru la un service de cartier, 2.5 litri ulei Febi verde pt Flush, 1 litru Pentosin pt Umplere, spray de curatat, lavete si luat sculele mele in portbagaj(sunt obisnuit cu ale mele). Operatiunea a durat aproximativ 2 ore, dar sunt multumit ca am facut treaba asa cum trebuie cu mana mea fara sa am dubii ca la un service nu ar fii curatat tot circuitul. Am mai montat inapoi capitonajul de la capota, era dat jos de cand am inlocuit-o, l-am curatat cu aspiratorul cat s-a putut. Schimbat ceva cleme coapte, curatat scurgerile de pe lateral. Va urma si un flush la lichidul de frana pe care vreau sa il fac tot eu ca sa pot pune unul cu DOT 5.1
    1 point
  24. Am folosit 3 produse: - primul pentru curatare SONAX Leather Cleaner - al doilea Meguiar's Gold Class Rich Leather Cleaner/Conditioner - al treilea pas doar hidratare SONAX Leather Care Cream Cele 3 produse le am si pentru intretinerea interiorului/scaunelor.
    1 point
  25. Cred ca aveti probleme cu urechile...nu auziti clar lantul cum face? pe langa zgomotul motorului se mai aude ca un "frecat" constant...Oricum videourile nu sunt prea ok audio... cel mai bine se aude pe sub masina pe langa racordul flexibil (daca ai distributia in spate ca la N47), nu stiu ce motor ai. Uite video cu zgomotul meu de la distributie...se aude incet de langa masina, dar se aude, iar dupa 5-10 min la cald nu se mai aude nimic.
    1 point
  26. am avut si eu problema aceasta la e46 320d fl, nu am reusit sa rezolv nici cu wd-40, nici cu vaselina alba, si nimic. singura chestie e sa schimbi cu totul piesa aceea care opreste usa in trepte cu una noua, asa s-a rezolvat la mine, pt ca vechea piesa isi formase un fel de sant in interior unde face contact bucata aceea de fier care intra in usa
    1 point
  27. Nu te ajuta la nimic sa o ai si pe aia din dreapta. E o chestie doar de emotie, ca masina e premium si strang din fund astia la un rahat de oglinda. La Audi am si pe drepta. Nu mi-a imbunatatit viata cu nimic si nici nu ma ajuta sa fumez mai putin
    0 points
  28. Initiatorul topicului a specificat ca autoturismul a lovit masina tatalui sau, parcata, din cauza biciclistului, incercand sa il evite. Biciclistul nu poate fi si victima si vinovat in acelasi timp e cam ilogic. Biciclistul a fost considerat vinovat in urma PV facut de politie. In astfel de situatie, de obicei, ce constanta politia e cam litera de lege, foarte greu sa mai faca cineva o ancheta paralela si sa constate ca de fapt soferul e de vina. Pentru o asemenea dauna nici nu cred ca merita bataia de cap, sincer. Cu atat mai putin o cheltuiala.
    0 points
  29. Da, nu era parcata chiar regulamentar, dar accidentul a fost provocat de biciclist. Asta a constatat poliția, noi practic inițiem cererea de chemare in judecatĂŁ pe baza procesului verbal eliberat de poliția rutierĂŁ. Acum ceva ani, vreo 3, un bețiv a mi-a lovit mașina ĂŽmpreuna cu alte 4 masini. Mașina care se afla in stânga masinii mele a fost lovitĂŁ de mașina mea, nu de mașina bețivului, dar el fiind vinovat a plĂŁtit prin RCA-ul lui toate daunele, chiar dacĂŁ nu a fost contact direct. DacĂŁ așa a decis Poliția, nu vĂŁd cum as putea sa ĂŽl dau in judecatĂŁ pe celĂŁlalt.
    -1 points
  30. Da, ĂŽnțeleg ce spui și ms pentru observație. Totusi de cum era parcata mașina trebuia sa se lege poliția, cu o amenda eventual. Pur și simplu se putea ĂŽntâmpla sa fie defecta și lĂŁsatĂŁ acolo pana la venirea unei platforme, asta nu inseama ca oricine poate intra in ea fĂŁrĂŁ consecințe. Și intr-adevĂŁr nu biciclistul in sine a lovit mașina, dar el a provocat accidentul, dupĂŁ cum a constatat poliția. Ăl vom da in judecata in baza procesului verbal.
    -1 points
  31. Era singura, acolo e o intersecție și trecerea e f aproape de colț. Oricum cel cu mașina venea pe același drum și biciclistul venea din stânga lui, neputând fi alte masini parcte pe partea stânga. Mașina lui taica-meu era pe dreapta, după trecere. Chiar nu ii lua din vizibilitate. Ms pentru părere, pe de o parte și noi credem ca mai cinstit ar fi fost sa ii fi scos culpa comuna le cei doi, fiindcă șoferul nu pare sa fi încetinit in apropierea trecerii de pietoni. Dar cum poliția nu a venit sa facă măsurători, deși erau obligați, nu avem dovezi, de aceea nu credem ca avem mai sanse atacând procesul verbal. Apoi, legat de faptul ca e posibil sa nu dam pe cine trebuie in judecata, asta o sa aflam in camera preliminara. Mașina oricum ar fi tot pe banii lui taica-meu se va repara in prima faza. Iar cum eventual beneficiu pe care l-am avea dacă am angaja avocat și l-am da in judecata pe celălalt e mai mic per total decât cheltuiala in cazul in care pierdem, preferam sa ii dam fără avocat împotriva biciclistului. Desigur lucrurile se pot schimba, in seara asta am depus o cerere de audiență la poliția rutieră, sa vedem ce părere au ei de cum a acționat colegul lor care era de serviciu. Iar o scurta consiliere de la un avocat, nu e chiar scumpă, deci avem si asta in vedere. Ca idee, i-am zis lui taica-meu sa ss gândească și la varianta in care își asuma cheltuiala ca o amenda pentru prostia de a parca acolo, deși știa ca e o zona in care se întâmpla accidente frecvent.
    -1 points
  32. cel mai bine schimbi pompa, daca pierde nu cred ca e pe la garnitura, ea are o gaurica tocmai sa dea afara cand se duce garnitura din interior, cand face asa e compromisa deja si mai bine o schimbi.
    -1 points
  33. Hai ca bati campii aiurea...aia le arunca la 150k,si tu visezi milioane de km.lol
    -1 points
  34. Modelul asta ĂŽl am și eu in vedere pentru sezonul urmĂŁtor ( sau Bridgestone Turanza T005), nu RFT, cĂŁci nu am nevoie. Dar ma bucur sa aud un feedback direct. DeocamdatĂŁ am Continental Premium Contact 5 și mi se par super ok, dar parca as ĂŽncerca altceva pentru urmĂŁtorul set, fiindcĂŁ astea s-au consumat cam repede. Iar cum cele Goodyear excellence au un pret ok și mai vin și in echiparea originala, ma tenteazĂŁ.
    -1 points
  35. Eu unul sunt fan RFT , mi se par mai sigure plus chestie de obisnuinta , nu am avut niciodata excellence non RF dar banuiesc ca mare diferenta nu e, pretul la RFT undeva la 35% mai mult. Le am pe exact aceiasi masina ca a ta doar din 2012
    -1 points
  36. Cum am scris mai sus. Recunosc ca eu aveam alta impresie in cap. Mai greseste omul
    -1 points
  37. Salut, Vinerea trecuta a avut loc, pe trecerea de pietoni, un accident intre un biciclist care a traversat pe bicicleta si un autoturism. In urma accidentului, autoturismul a lovit si masina parcata a tatalui meu. Politia l-a scos vinovat pe biciclist, acesta declarand nu are nimic fizic, deci nu e accident cu victime. Biciclistul lucreaza livrator de mancare la Tazz si se pare ca nu are vreo poilita de asigurare de raspundere civila, dar si-a inchis telefonul si evita clar raspunderea pe care o are. Noi ne gandeam sa ne intelegem omeneste la o suma de genul 1500 ron, chiar daca reparatia ar fi probabil pe la vreo 2500 ron, dar sa zicem ca acceptam sa mergem intr-un service mai fara pretentii, dar individul e clar pus pe teapa. Biciclistul e si tanar, pare un copil prost, in jur de 20 de ani, dar destul de smecher cat sa ne lase cu paguba. Ne gandim sa facem o cerere de chemare in judecata, la care sa atasam un deviz si procesul verbal de la politie. Speta pare destul de clara, nici nu ne gandim sa mai bagam bani si in avocat, nu ar fi primul proces la care s-a dus taica-meu fara avocat ( in trecut a castigat un proces de mostenire fara avocat). Ce parere aveti? Mai am alte metode pe care pot sa le incerc? Exista sanse sa pierdem un eventual proces din moment ce e clar cine e vinovatul?
    -1 points
  38. Recomand din suflet good year excellence, pe fata am facut peste 90k de 2 ori cu 2 seturi diferite, pe spate tin cam 40k. Anvelope run flat
    -2 points
  39. Nu cred ca scrie in lege de vreo limita, este exact ca la distanta dintre masini, are dreptate @LYM De exemplu sunt localitati unde este ridicata limita la 70 iar in dreptul trecerilor este redusa la 50.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.