Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/03/21 in all areas
-
Am eu de 2 luni un E61 LCI 2.0i. Adica benzinar in 4 cilindri, de 170 de cai aspirat. Consumul mediu la pompa e 8.5/100km. E foarte bine pentru 1700 de kile. Nu e racheta..insa daca urci in ture cu el..e chiar sprinten. Scoate si 6 la drum lung. Mai ales daca respecti legilatia in vigoare. Ca si cruiser, e o incantare un E61. Nu am mai folosit Qashqaiul ( aproape nou ) de cand am luat E61-ul.2 points
-
Daca nu te deranjeaza cativa lei in plus la 100 de km parcursi combustibil in plus as lua benzina direct. In amandoua motorizarile o sa bagi bani, perioada lor de fiablitate a expirat de mult. Crezi ca de prosti scapa astia de ele prin Germania? Pe e60 ai 520i non facelift cu motorul de 2.2 benzina in 6 cilindrii sau 520i facelift cu motorul de 2.0 in 4 cilindrii, eu ti-l recomand pe ala in 6 cilindrii.. nu pentru ca fuge mai tare ci pentru ca merge mult mai rotund fata de cel in 4 cilindrii, consumul si puterea fiind cam aceleasi. Cu impozitul e mai greu ca depaseste 2.0 e60 pentru incepator... poate cam mare, de fapt masina chiar este un vapor. Ce mai e de mentionat la e60 este faptul ca nu prea ruginesc, rezista mai bine la capitolul coroziune fata de generatiile anterioare avand mai multe componente din aluminiu. EDIT: Atentie la masinile SH de pe olx, autovit, riscul sa ti-o iei este prea mare si aproape imposibil sa gasesti una in regula. Un e60 520i non facelift 200-300 mii de km cu ceva dotari se invarte pe la 3500-5000 de euro, daca costa mai putin, sa te intrebi de ce.2 points
-
Salut, Revin cu noutati dupa ceva timp in care masina a ajuns la 211 k km si azi a primit: - ulei motul 5w40 LL 04 - asta a primit cat a stat la mine de la 180k km; - filtru aer, motorina si ulei -toate mahle; filtru polen mann cu polifenol ; - 2 o-ringuri la conducta racire ulei cutie - avea o transpiratie, sper sa nu mai apara; - furtun oe de recuperare ulei (ala langa debitmetru, nu stiu exact denumirea sa) - inlocuire lichid frana cu Un lichid dintr-o clasa mai buna de la Ate ( simt ca pedala lucreaza mult mai bine, inainte aveam o senzatie de reactie intarziata, acum a disparut) - inlocuire freon si completat cu ulei (freon mai avea foarte putin) - montat jantele de vara; - o reparatie electromotor in luna Ianuarie 2021 dupa ce nu a vrut sa mai porneasca intr-o dimineata pe la socri - cost inlocuire bobina aprox. 100 ron; - cost total aprox 1400 ron piese; La 201 k km in luna septembrie 2020 masina a primit urmatoarele: - filtru ulei si aer; - ulei motul 5w40 LL04; - cost total aprox 400 ron; Masina acum sta destul de mult pe dreapta si nu prea mai face km deoarece am masina de serviciu cu care ne plimbam zi de zi. As mai avea urmatoarele de facut: - inlocuire antigel - nu stiu ce este in masina, as prefera sa stiu ca am antigelul ok; - inlocuire role si curea accesorii - nu stiu de cand sunt pe masina; - inlocuire suporti motor - parca vibreaza ciudat masina la rece; - colantare cu negru mat trimuri - nu imi place cum arata cele de pe spate ; Drumuri bune si fara incidente sa aveti!2 points
-
Nu ar fi multe de zis,primit anul trecut in vara cadou de la sotie,a avut o viata zbuciumata,ca si dotari geamuri electrice servo ceva interior si volan sport.In principiu ma asteptam sa am ceva de bagat in el dar pe masura ce trece timpul realizez ca trebuie sa il iau de la 0.Lista de piese necesare este enorma si pana acum practic am schimbat sau a fost reparate aproape toate elementele de caroserie(mai putin plafonul cred).Momentan la tinichigerie luna asta iese de acolo si va trebui sa ajunga la un vopsitor.Poza de la achizitie1 point
-
Exact,6wb are mai multe moduri de afișare,in funcție de setarea aleasĂŁ. Eu merg aproape doar pe confort, și e ceea ce a pus Marius in foto, ceasuri albe-ziua, porticaliu-noaptea.1 point
-
Prima mea masina a fost un E90 318i pe care l-am tinut 2 luni, apoi am trecut la un E60 525d. Nu este o masina mare, este ok pentru un sofer baiat (nu generalizez, dar unele femei au probleme de adaptare intr-o masina mai latĂŁ). Parerea mea este 520d, vei dori sa faci kilometrii multi, sa te plimbi si sa te bucuri de masina. Crede-ma ca la cati kilometrii am facut eu cu E60-ul, de aveam benzinar cred ca eram zilnic la pompĂŁ. Motorul de 163HP este fiabil si are consum foarte bun urban.1 point
-
Sunt aceleași ceasuri...prima e lumina de zi,iar portocaliul e noaptea. Foarte fain aratĂŁ Marius, sĂŁ le folosești sĂŁnĂŁtos!1 point
-
varianta intermediara mi se pare ok - Sound processor(DSP) e important, sa nu iei fara; daca iti place mult bass, poti lua in considerare varianta cea mai scumpa. Gladen e un producator din zona premium din DE pt amplificatoare/boxe.1 point
-
1 point
-
Buna treaba ca ai facut topic din experienta ta, chiar daca nu ai primit raspuns, ai fost citit. Daca concluzia o sa fie ca totul e ok de la schimbul furtunaselor, atunci fii convins acum ca schimbul PERIODIC al lichidului de frana are doar efecte benefice! Asa ca e bine sa tii minte asta pentru toate masinile care le vei avea de acum inainte si de ce nu si actualei masini; asta e morala experientei tale. (Furtunele nu sunt vinovate ca lichidul nu a fost schimbat la timp..) Succes.1 point
-
140 k km-coafura rezista. Se pare ca nu o sa plece prea curand de la mine asa ca ma gandesc sa curat galeria de admisie si egr-ul apoi sa-i fac un soft la 200 cp. Complete chip sau powertech. Am mai gasit si sa fac la hidrotransfer la trimuri. Dupa 3 ani tot nu ma impac cu imitatia de lemn. Voiam sa trec la benzina dar majoritatea cauta masini cat mai ieftine, nu conteaza starea. Trimis de pe al meu VOG-L29 folosind Tapatalk1 point
-
1 point
-
Masina când am luat-o avea folia de carbon .. m-am saturat de ea și am pus plafonul, difuzorul,și eleronul spate black piano pentru cĂŁ și interiorul și oglinzile M sânt black piano,oricum nu te grĂŁbi cu modificĂŁrile o sĂŁ ai timp mai ales dacĂŁ ai de gând sĂŁ ți mașinĂŁ 3...4 ani... dacĂŁ faci acel albastru de M etrieri o sĂŁ de-a bine ai sĂŁ vezi1 point
-
Salut, doresc sa-mi achizitionez ori un E90 anii 2007-10 sau un E60 putin mai vechi. Vreau pareri despre motoarele mici a acestor 2 modele, vreau un motor mai micut de care sa ma bucursi sa fie cat de cat fiabil dar sa nu il (chinuiesc). Tin sa mentionez ca sunt incepator insa masina o voi cumpara peste cateva luni, momentan conduc un Renault Espace al parintilor deci nu este o problema ca sunt 2 modele mai mari. Nu ma intereseaza anul fabricatiei ci doar motorul si senzatia pe care o sa mi o ofere masina, nu vreau multa performanta o sa o i au incet in viitor poate o sa trec la motoare mai mari dar momentan vreau o masina pe care sa o modific doar estetic nimic performanta. Mentionez ca as vrea sa o modific mai mult la Exterior.0 points
-
Paul, nu sunt eu politistul forumului dar tu ai mai deschis si alte topice pe aproape aceiasi tema.. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/191794-bmw-e60-520d-sau-520i/page__pid__2541775#entry2541775 Iti sta mai bine daca citesti si TE INFORMEZI din ce s-a scris aici deja pe forum.. o simpla cautare te lamureste in privinta multor intrebari care cu siguranta sunt de gasit raspuns. Te asigur ca altii au pus intrebari la care inca nu te-ai gandit.. Succes la citit! (..inca nu te "parasc" la moderatori ca deschizi topice pe aceiasi tema.., care, ghici ce, inchid topice si chiar le sterg) Sa stii ca nu primesti mai multe raspunsuri daca deschizi mai multe topice... / depinde doar de cine intra la momentul cand tu faci topicul, SI DACA ARE CHEF SA MAI SCRIE A SUTA OARA ACELASI LUCRU; succes si la asta. ma refer la aia care obisnuiesc sa intre sa mai si scrie parerea lor. Asa cum am spus mai sus, cel mai bine citeste, citeste si iar citeste, si cauta sa si intelegi; apoi pune intrebarile, daca le mai ai. Asa am facut si eu, da eu. Si ca sa nu fiu "rau" pana la capat. Raspunsul potrivit a ce te intrebi mai sus este, E90 sau E91 de 163cp cu motorul M47 (nu N47) este cel mai fiabil motor. Si este unul dintre ultimile modele carora le sta bine sigla bmw, ca si pe strada la drumuri lungi.. (Sari peste toate versiunile de motoare N47, daca vrei sa iti simplifici viata/cautarile) La versiunile pe benzina nu le-am tinut socoteala; chiar daca bmw inseamna motor pe benzina.. altii or vrea sa iti spuna mai multe; mergi pe certitudinea lor.. Dar cum E90 e un model vechi, IN MINTILE LUI adica cu intretinere ieftina, NU O SA GASESTI. Crezi ca senzatia pe care tu o incerci, altii NU au incercat-o pana la uzura la care a ajuns la tine??? Mai tii minte ce ti-am scris in primul post din linkul de mai sus? Iti spun cu alte cuvinte; BMW ESTE O MASINA CARE SUGE BANI, daca e vechi..0 points
-
Mie imi plac mai mult ceasurile de sus decat cele de jos. Is mai placute ochilor... punctul ala rosu din centru la imaginea de sus sugereaza prelungirea motorului fierbinte... pana in bord. De aia dintotdeauna bordul de Audi si chiar anumite VW sunt mai placute decat cele de BMW care de ani de zile doar rosii au "stiut" sa faca..0 points
-
-1 points
-
Sa zicem ca momentan as avea 2 variante la care as vrea sa mai insist sa negociez si sa vedem ce ar iesi, daca nu, voi incerca sa ii apelez si sa vedem ce putem face. Sunt putin sceptic deoarece nu am mai facut astfel si mai si recunosc ca sunt putin sceptic (precum si a mea mandra) la faptul ca nu putem vedea efectiv masina, inainte de achizitie. Adica am fi mult mai confortabili sa fi putut noi sa mergem (o luam si ca road trip), iar in alte vremuri sigur asa am fi procedat, ne duceam cu avionul (puteam sa mergem si cu golful dar era aiurea cu 2 masini drum lung) si inchiriam o masina acolo, caci am mai inchiriat prin Germania (ft ok procesul), dar cu vremurile astea care nu se mai termina (ne-am vaccinat si noi ieri si tare dubios ne mai simtim acum) ce sa poti face.... Anyway, daca mai auziti de vreo masina cumva si de vreo modalitate de aducere, eu ma indoiesc totusi ca se vand toate masinile astea, asa ca un buget de un 16-17k teoretic ar trebui sa fie ok in perioada asta, am mai vorbit cu lume si la fel toti ma sfatuiau sa mai astept si sa nu ma arunc foarte mult. Da, daca te uiti la piata din RO, preturile sunt clar mari, pe de alta parte eu ma indoiesc ca se vand cand toate sunt nemiscate de ceva vreme - lasand la o partea partea cu pastele, pe olx teoretic se poate vedea un istoric al anuntului si oriunde am sunat, toate erau valabile, una nu am auzit sa-mi raspunda ca s-a vandut).-1 points
-
Iti recomand o masina noua de la BMW. Oricarui sofer incepator ii trebuie masina noua, nu veche; pentru ca daca se strica trebuie sa ii fie reparata masina, fiind in garantie. Fiind noua este fiabila si foarte buna. O sa te bucuri de ea mult timp. Nu ai explicat de ce o masina atat de mare ca E60.. dar, tot la fel, intervin si recomand sa iti iei masina cat mai mica de la BMW (ca e si mai ieftina!) si sa cauti sa mergi pana intr-un an singur in masina, sa nu te "invete" (a se citi tenteze..) altii cum se conduce un bmw.. Nu mai zic ca daca masina e mai mica, motorul mai mic, tu conduci decent, te vei bucura de masina muult mai mult timp si ne vei scrie despre eventualele probleme aici, care vor fi doar eventuale..-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00