Am si eu motorul asta N52B25 pe un e90, pe care il detin de 4 ani.Si l-am avut anterior si pe alt 325i e90. Primul, desi avea doar 63.000 de km, prezenta acel tacanit la rece datorat tachetilor hidraulici.La asta al doilea, nu am aceasta problema.115.000km reali in prezent.Si nu cred ca era vorba sa fi beneficiat de acel update design de capac culbutori curentul motor.Este tot cel cu silver cap(carcasa motor). Este superb la acest motor cat e de silentios la relanti. Dar tinut in ture consuma benzina multa si chiar ulei. Condus lejer, consuma decent atat benzina cat si ulei. Eu am schimbat anul trecut la el termostatul, pompa electrica de apa, ceva furtune de la valva CCV, cele doua valve DISA si parca si ceva garnitura de la galeria de admisie.Cei din reprezentanta le-au constatat in urma verificarii, asadar au fost schimbate.In primul an cred ca am mai schimbat bujiile si bobinele...in rest in anul 2 si 3 al detinerii, doar consumabile. In rest, nu au fost probleme.