Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/16/21 in all areas
-
Ala e ... exact. Ce mica e lumea ... acum s-a facut de Bucuresti. Multumesc de urari ... da, intradevar, arata f.bine cu jantele ...3 points
-
3 points
-
Salut, masina a ajuns la 312.000km, inca ruleaza foarte bine ... intre timp am trecut la roti pe 19', am retapitat si inlocuit trimul la cotiera de pe usa stanga fata, am schimbat galeria de admisie la 310.000km, am luat noua OE cu speranta sa mai tina macar jumatate din ce a fost pe masina. Am mai schimbat rulmentul pe dreapta spate, garniturile la evacuare si oringul de la racitor EGR. Dupa 15.000km, franele EBC se comporta fara niciun pic de vibratii. Intre timp a mai aparut in peisaj un w124 coupe din 12.1994. Ce pot spune, se conduce f.bine pt o masina de 27 de ani, motor 2.2 benzina 150cp, 4 trepte automata. Este editie Sportline, care difera de celelalte printr-o suspensie mai joasa cu 2.5 cm si intarita din fabrica. De asemenea la interior are elemente distinctive, tapiserie in patratele, volan cu diamentru mai mic si design special.2 points
-
BMW X5 F15 M50D - 440 cp - Stage 1 An fabricatie : 2014 (Prima inmatriculare 2015) Culoare : Negru - Carbon-schwarz - 416 Motor : 3.0d (2293cmc) Tri Turbo - Stage 1 - 440 CP (Soft facut acum 50k km , aprox 2 an) Cutie : Automata 8+1 trepte KM : 236000 (Reali , istoric BMW) Tara de provenienta : Germania Tractiune : 4x4 permanent Optiuni importante : - Parbriz Heliomat - Cutie automata Sport 8+1 trepte - Jante 20” Double Spoke 468m - gume Continental noi de vara (2020) - Senzori presiune in pneuri - Adaptiv M Suspension - Alarma - Comfort Acces (Keyless Go) - Portbagaj electric - Packet M Sport interior-exterior - Camera marsalier - Shadow Line exterior - Trapa panoramica - Pachet fumatori - Scaune comfort,full electric cu memorii - Interior Individual - Suport lombar activ sofer+pasager - Incalzire scaune fata - Incalzire in bancheta spate - Trim-uri interioare lemn Oak American - Clima 4 zone - Senzori parcare fata-spate - Faruri LED Adaptive + spalator - Pachet lumini ambientale interior-exterior - Senzori lumini/ploaie - Lane Change Warning - Active Protection - Traffic-que Assistant - Driving Assistant Plus - Navigatie Profesioanala - Head Up Display - Harman-Kardon Surround Sound System - Individual High-Gloss Satin Chrome - Individual Roof-lining Anthracite (Plafon negru) - Active Protection For Pedestrisans - Speed Limit Info Scurt istoric : - Unic proprietar in Romania (leasing Germania 4 ani , pe urma inmatriculata in 2019 in Romania de mine) - KM reali (Istoric BMW complet) - Soft putere 440 CP - Stage 1 , efectuat acum aprox 50k km - 2 schimburi de ulei la cutia de viteze (150 000km si 230 000km) - Masina nu bate , nu troncane , trage foarte bine , cutia schimba perfect. - Estetic masina arata foarte bine (exterior vopsit pe casco lateralele acum 2 luni,datorita unui binevoitor cu cheia) - Fiscal la zi , impozit platit pe 2021 , toate actele originale , carte service , manuale , carte de intretinere si 2 chei telecomenzi originale. - De curand : schimbate discuri + placute fata + brate inferioare (7000 ron) , capac tacheti (filtru epurator) (3000ron). Pret : 28 990 EUR usor negociabil. NU accept nici un fel de schimburi. Masina este inmatriculata pe firma , se elibereaza factura la vanzare (fara TVA,nefiind platitor de TVA). Contact : 0721285395 Stefan. POZE : https://postimg.cc/gallery/QKmW4Gs1 point
-
Primul martor e pentru placute de frana uzate, sa blocat ceva la frana sau nivelul lichidului de frana e scazut iar al doilea martor e martorul DSC -Controlul dinamic al stabilitatii, probabil are legatura cu problema de franare1 point
-
Verifica electrovalva care actioneaza egr-ul si furtunele de vacum.1 point
-
Pe langa G30 care e de familie (va fi pus la vanzare), am zis sa ii iau una sotiei , cu care sa ma joc eu din cand in cand cateva poze in graba . https://pasteboard.co/K0PCI5F.jpg https://pasteboard.co/K0PD3VW.jpg https://pasteboard.co/K0PDkCc.jpg https://pasteboard.co/K0PDAN5.jpg https://pasteboard.co/K0PDQxY.jpg1 point
-
Ati avut mega dreptate cu anvelopele Mi-am amintit ca am un set aproape nou, DOT 2019, rulat doar o vara, de la vechiul E46 si l-am montat. Tramlining-ul a disparut 100%. Mai ramane problema cu directia (serpuire, ruliu, fugit de spate) care sper sa se rezolve cu o geometrie facuta bine. Este totusi ceva joc ori in coloana de directie ori in caseta... iar bieletele/capetele de bara sunt in regula (nici nu pareau a fi schimbate de mult), le-am verificat la mecanic. Mi-au ajuns cele noi dar le fac retur fiindca nu are rost sa le schimb. Deci cel de la Sigemo nu cred ca o avut chef de mine si mi-o bagat niste vrajeli. Luni merg sa fac geometria la Expres Auto Service (Sibiu). Sper sa scap doar cu geometria1 point
-
Cu webasto poti incalzii si in masina , programezi din navigatie sau din aplicatia conected drive sau din cheia cu display, pt cine are bineinteles. Si sub anumite grade porneste si incalzeste si antigelul, are dubla functie practic.1 point
-
Cum pot sti daca am ultima varianta de software? Ma gandesc ca eroarea cu senzorul DPF ar putea fi eliminata printr-un update de soft. Martorul in bord mi se aprinde si se stinge dupa nicio logica. Scrie ca as avea varianta: Telephone TB-006.027.001 Media MB-006.027.001 nu pricep ce legatura au telefonul si media pt a identifica software-ul masinii1 point
-
Am si eu o intrebare, pt ca voi stiti mai multe ca mine: La momentul cumpararii masinii, eu nu am luat nimic extra in relatia cu comunicatiile. Eu, de exemplu, nu am Apple carplay. Android auto nici nu era pe Bmw atunci. Intre timp m-am saturat de stat ca loganarii cu telefonul in mana pe Waze. Oare as putea sa fac un retrofit ca sa am android auto si astfel sa am proiectia waze pe displaiul masinii+alte facilitati aduse de android auto? Sau se rezolva asta la reprezentanta cu un update de soft?1 point
-
Pai pe 19 pe e90, era ca s8 cum ai avea de 21 pe g30. Cred ai eu ca asa era. Ce anvelope erau, 225/35 pe fata si 255/30 spate?1 point
-
Exact la ce ma gandeam mai devreme . Eu am run-flat si nu simt dans cu 2.2 . Cu aceeasi presiune in 245x40 nu are dans . Se pare ca la 245x45 non-run flat trebuie presiune mai mare.1 point
-
Sistemul ala "mild-hybrid" ar putea sa explice consumul tau redus in anumite situatii(cruising ?) . Dar cum spuneam ,la un moment dat bateriile alea trebuie sa se reincarce si consumul va fi altul - ceea ce face consumul tau instantaneu irelevant . Despre poluare - foarte corect - taxa aferenta trebuie sa fie relevanta si separata de impozit . Sau eliminat impozitul, care parca nu exista in Franta, de exemplu . Impozitul relativ la cilindree poate sa rezide din faptul ca o masina cu cilindree mai mare e in general mai scumpa . Cresterea exponentiala a impozitului la peste 2000cc , este pentru a descuraja folosirea motoarelor mari care in mintea lor polueaza mai mult . Oricum, la noi, totul e varza .1 point
-
1 point
-
Ce legatura are impozitul cu gradul de poluare ? Impozitul ar trebui sa fie taxarea unei valori a obiectului si nu e taxa de poluare. Ca ar putea sa contina o componenta referitoare la poluare e altceva .1 point
-
Intrebare pentru Wyctor: cat e impozitul avand in vedere ca e mild hybrid? Am vazut ca scade la cateva sute de lei. Pacat ca n-au pus mild hybrid si pe M550i, chiar era o treaba sa ai motor de 4.4 si impozit de 2.01 point
-
Deci Kiev. Si tu stai practic acasa doua weekenduri pe luna. Si pt cele doua weekenduri conduci cate 2100km de fiecare data. As face chestia asta doar pt 10.000 euro net pe luna.1 point
-
1 point
-
1 point
-
EU NU RECOMAND DELOC ICOM NEXT ORIGINAL + ADAPTORUL DE FIBRA!!! este o porcarie si va merge la fel de greu precum merge si pe OBD. ICOM NEXT ORIGINAL + adaptorul de fibra = o combinatie foarte proasta !-1 points
-
-1 points
-
Cred cĂŁ nu doar mie mi se pare boring topicul ĂŁsta,nu? Probleme peste probleme, rezolvĂŁri peste rezolvĂŁri. Ceva bun/frumos la mașinĂŁ?Un drum extern cu plĂŁcerea de a conduce?o pozĂŁ?-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00