Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/27/21 in Posts

  1. BMW are acum cel mai bun motor de la BMW/Merc/Audi/Porsche: B58, foarte fiabil, consum rezonabil, foarte placut de condus. Asa ca un 540i mi se pare alegerea perfecta. 520d nu are cum sa fie cea mai buna alegere pt seria 5, chiar si daca ar avea ~250cp, pt ca 4 cilindri nu e un motor echilibrat natural, deci nu are cum sa fie rafinat / silentios / fara vibratii; 520d e pt cine face foarte multi km si apreciaza mai mult masina decat motorul. Eu personal nu mi-as mai cumpara seria 5 cu motor de 2l; F11 525d era o masina foarte ok, dar i-ar fi trebuit un motor de 3l.
    2 points
  2. Cazanu nu mai pierde apa Deci pot sa incep sa cam fac planuri pentru rugina ) O sa-i fac acuma niste poze sa prezint si toata rugina, usi, prag, portbagaj, etc. I-am dat aseara pana in 7000 de ture 5 minute si azi dimineata cand am verficat era la nivel, deci o pierdea pe la radiator, la crapatura aia mai subtire decat un fir de par care abea am vazut-o dupa ce am inspectat de 2 ori chiar tot radiatorul. Dupa ce am cam schimbat tot ce era furtun, eu credeam ca am rezolvat ca cateva zile am mers cu masina maxim 3000-4000 de ture si nu o scapa, pana intr-o seara cand am iesit in afara orasului sa-i dau blana, in dimineata urmatoare iara era vasul de expansiune gol si apa pe sub radiator. O scapa probabil doar cand era presiune pe instalatie. Pompa de apa pana la urma am verificat-o cu o oglinda mica, m-am uitat in spatele ei daca sunt urme de scurgeri si nu avea, deci nu avea rost sa o mai demontez, joc nu avea. Daca o scapa prin spatele motorului, acolo cica cand o scapa... scapa cu totul adica ramai fara nimic pe instalatie. Mai e o zona, undeva pe la admisie acolo mai e un cot de plastic care intra in motor, dar acolo nu aveam apa deloc sau urme de scurgere. Si mai e o piesa langa oala partea sofer, 'heater core', care si pe acolo poate sa scape. Problema la mine era in fata motorului, cam tot ce-i p-acolo, cleme lipsa, furtun ciupit, radiator crapat, carcasa vasc crapata... 300 de euro, mai trebuie sa-i pun si ambreiajul la vasc 70-100 de euro si ala. Mai am 1 comanda de asteptat ca inca nu am schimbat tot, desteptii din Germania nu au pus numele si nr de telefon pe colet, l-au dat retur astia in Romania, e prin Suceava... iti trebuie ceva performanta sa faci asta, e greu sa dai print la un invoice sa-l lipesti pe pachet.
    2 points
  3. Multumesc mult de sfat, voi verifica atunci si acel furtun! Varianta ce am achizitionat-o eu este cu etrieri pe spate, poate are vreo legatura cu faptul ca este M Sport de fabrica, sau poate anul o avantajeaza... (1998).
    2 points
  4. UPDATES: - Am înmatriculat mașina, din păcate fostul proprietar avea probleme cu fiscalul, așa că am fost nevoit să aștept undeva la 2-3 săptămâni până să-și plătească ceva impozit și să se elibereze fiscalul. - Numerele de înmatriculare alese sunt: AR 07 FPK - Am schimbat filtrele (combustibil,ulei,habitaclu,aer) împreună cu bujiile(BOSCH), termostatul (MAHLE) și antigelul (G11 albastru + apă distilata). PROBLEME APĂRUTE: - Pierd antigel pe undeva, am o bănuială că pompa de apă este dusă. Fac câțiva kilometrii, apoi verific bușonul și nu mai este aproape deloc antigel. - Când se încălzește motorul, se aude un fâsâit undeva în spate pe partea cu bujiile. - Pompa servo este dusă, scoate un sunet urât când virez volanul - Multe alte probleme le voi posta pe viitor. CE URMEAZA: - Schimbat pompa de apa - Schimbat placute + discuri - Schimbat senzor placute - Schimbat furtune etrier - Reparatie kit etrieri fata-spate - Revopsiti etrierii argintiu
    2 points
  5. Aici e o discutie despre masini noi. Si chiar daca vrei o comparatie cu masini de acum 10 ani, fix motorul ala cu emisii falsificate de la vw crezi ca e un etalon bun?
    2 points
  6. Cred ca am rezolvat si cu apa, vad ca nu o mai pierde... dar am mai zis eu ca nu mai pierde. Mai am un test de facut, sa-i dau niste talpla in seara asta. Am descoperit si cum sa fac aerisirea eficient ca sa zic asa. Incalzesti motorul la maxim, opresti masina, o lasi 10 minute, deschizi capacul la vasul de expansiune, pui contactul pe pozitia 2, pornesti clima la maxim 32 de grade, treapta 1 si 4, lasi 5 minute pe treapta 1, muti pe treapta 4, sucesti iara asa de vreo 3-4 ori vreo 30 de minute pe loc cu motorul oprit si cam scoti tot aerul. Procesul asta poate dura cateva sute de km pana scoti tot, e cu du-te vino aerisirea cica la motorul asta... asa zic forum-urile De cand a dat caldura, abea mai oscileaza la relanti de cand i-am schimbat bucata aia din adimisie de cauciuc care avea fisuri. Acuma... nu-mi pot da seama exact daca de acolo era problema sau din cauza frigului, oricum trebuie sa-mi ajunga si cealalta jumatate care si aia banuiesc ca are fisuri. Eroarea de lipsa de vacum nu a mai revenit. Tot legat de faptul ca vine vara, motorul cu siguranta merge mai bine cand e cald afara, suna parca mai rotund, mai lin. Consumul de combustibil cred ca a scazut cu 1l fata de cand era frig, asera pe la 12 noaptea mergeam pe la merginea orasului cu a 4-a constant pe la 60 la ora, acul mecanic de consum instant zicea cam 6... deci cu incalzit motor, plecari de pe loc, pe pompa e chiar sub 8. Daca te dai la ea evident ca sare consumul, dar pentru un motor de 2.5 pe benzina legat la o cutie automata, intr-un oras gol ca Constanta noaptea de la 11 in sus, e a dracu de economica! Ziua in oras, semafoare, etc, cu aer conditionat suge cam 14. Eu consumul pe pompa il am in jur de 11-12 pentru ca mai mult ma plimb noaptea si merg foarte putin ziua. Consumul digital pe bord, media zice cam 9, 9,5, 10.Ultimul plin de rezervor, am resetat acolo km sa-mi arate 0 in bord si am consumat in jur de jumatate din rezervor, 350 facuti. Cam cu un full fac vreo 500-600 km, cand se apropie de 1/4 din rezervor ma duc sa-i bag iara. Aici e partea interesanta, parca am mai zis, cam acelasi consum il aveam pe e46 318d, cu acelasi stil de exploatare... ori avea ceva fostul 318d, ori 525i-u este economic Putere dubla aproape, 2 cilindrii in plus, cutie automata, greutate mai mare, etc. La drum intins 90-100 la ora constant cu a 5-a pe pilot automat, cam 7-8, daca vrei sa mergi mai repede de 100, pana in limita legala pe autostrada sare de 8. Cand am pus iara azi testerul, mi-a aparut o eroare noua si anume! 00000E, LCM, Light Check Module, fault stored. Deci cred ca d-aia ma tot bazaie pe mine eroarea aia in bord... faza e ca e prima oara cand o vad si martorul ala in bord face asa de cand am luat masina. Dupa cum am mai zis aia de vacum nu a mai revenit dar a aparut asta... scapi de una, dai de alta! Macar acuma stiu ce o doare.
    2 points
  7. Ai ceva de lucru, si eu am o masina de 20 de ani cu vopsea originala si care arata ok, fara semne evidente, acum sunt in etapa vizite vopsitori/tinichigii, greu sa gasesti pe cineva corect/motivat, unii ori te iau din prima ca le aduci o catastrofa, altii spun, facem o vopsire, da dupa 2 ani ne vedem la reparatii. Plm, Romania are o clima cat de cat ok, daca masina e facuta ok, cativa ani nu ai probleme de gen rugina, dar sunt unii superloseri in domeniu(brasov).
    1 point
  8. daca tin bine minte M43b16 are un "T" sau "Y" (furtun ) de apa , pe undeva prin spatele motorului...verifica-l si pe ala. are etrieri pe spate ? nu tamburi ?
    1 point
  9. Reprezentatele BMW nu au access la FASTA data si nici la GIS deci nu te-a mintit respectivul dar asta nu inseamna ca nu se poate afla in baza VIN-ului. Se poate afla nu doar tipul de hardware ci si numarul de serie si pe ce VIN a fost pusa unitatea respectiva in fabrica. Vreau sa spun ca se poate afla pentru o unitate retrofitata de pe ce VIN provine chiar daca a fost sters si FSC-urile inlocuite, foarte util in cazul unitatilor furate.
    1 point
  10. La cum cresc vanzarile la bmw as zice ca nu trebuie sa faca absolut nimic in plus. 190 de cai din 2l e suficient pentru majoritatea populatiei. Si cine vrea mai mult, isi ia 3l, ca sunt suficiente optiuni in gama. De ce se sa chinuie sa puna doua turbine pe un motor de 2l?
    1 point
  11. Se poate doar din VIN daca ai access la FASTA data si GIS. pentru HU_Entrynav2 optiunea SA654 implica o unitate full cu port wifi. cel mai simplu este sa postezi VIN-ul aici si iti pot spune exact ce unitate de navigatie a fost instalata pe masina in fabrica, daca a fost inlocuita intre timp si cu ce. Pentru masinile care au avut unitatea de navigatie inlocuita se poate determina in baza VIN-ului tipul unitatii de navigatie doar daca dupa inlocuire masina a fost pe la un dealer BMW pentru o simpla diagnoza sau o citire de cheie.
    1 point
  12. Victor, documenteaza-te si apoi posteaza. Tu incurci sula cu prefectura. Este 220d cu 200cp+20cp mhev 300d cu 265cp+20cp mhev 300de compus din motorul vechi de pe 220d(ala de 194cp) plus un motor electric plug in. Setup vechi, prezent pe multe harburi Primele doua nu sunt pe toate masinile. Le pun imediat cum apare un model nou. Pe primele doua le poti verifica pe mercedes.de, modelul C klasse. Crex ca au aparut si pe cls facelift Bottom line, concluzia e aceeasi, la motoare de 2 litri, bmw trebuie sa faca ceva.
    1 point
  13. Am luat pana la urma asistenta rutiera de la A24, motivul a fost simplu, nu au limita de varsta la masina, iar de la anul nu mai puteam sa fac la 9695 nici daca eram deja client. Sper sa nu am nevoie de serviciile lor si abonamantul la ei sa fie o umbrela de ploaie nefolosita.
    1 point
  14. Ce zice Boaska nu zice gresit deloc: "Since the 32.5% urea solution used in SCR systems has a freezing temperature of -11°C—which is not acceptable for colder climates—the storage tanks, tubing, pumps, etc., need to be heated." Doar de antrenament am citit asta aseara. E pentru mintea a aproape tuturor: https://dieselnet.com/tech/cat_scr_diesel_urea_dosing.php Am gasit analiza muult mai "grea"; o aa ii pun linkul aici sa vedeti ce complicata sta treaba. Se pare ca vor fi in viitor doua injectoare in filtru pentru eficientizare si probabil prevenirea blocarii. (Dar cine are bani de alta metoda de eliminare noxe pentru masini facute in 2021?? ) Edit: Asta e studiul cu doua injectoare in filtru: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1364032119308238 PDFul din pagina de sus nu se poate pune aici fiind prea mare.
    1 point
  15. Am zis si eu asa din disperare; e naspa sa auzi ca ureea (ce chimical o fi acolo..) se poate decanta la fundul rezervorului! ..iata ca am gasit un articol conex; studiu despre eventualele depuneri care au loc proponderent la temperaturi mici fata de temperaturi de regim (mari); un derivat al ureii... nu stiu daca BMW a rezolvat potentiala problema, ideea ar fi ca depuneri pot avea loc.. in filtru. https://link.springer.com/content/pdf/10.1007/s40825-016-0042-2.pdf Mai continui sa caut despre injector ceva oficial si solutiile altora pe langa ce s-a spus aici deja. [Wiktor ce e si mai naspa e ca de capatul furtunului trebuie atarnata o greutate ca, capatul acestiua sa stea cat mai pe fund.. si nici sa nu se inoade prin rezervor nu vrei.., ceva dintr-un material neutru- inox-obligatoriu. Nu vrei sa contaminezi lichidului )))magic((( ; poate o piulita indeajuns de grea.. am scris asta in cazul in care le-am dat altora idei (mai disperati ) si dau in alte alea]
    1 point
  16. Cred ca ala e pret de dealer. In Anglia ni gasesti mai ieftin? Stai sa pornesc VPNul.. Multumesc Wyktor de parere. Trebuie analizat "pacientul" AdBlue bine de tot.
    1 point
  17. Wyctor, AdBlue-ul cand desfaci capacul lui se vede vreo sita ceva..? Ma intreb, daca vorbesti de decantare, intreb daca e sa bagi cu ceva pompa (de bicicleta.. ) aer pe un furtun sa bolborosesti lichidul, stiu si eu la 2-3 saptamani nu ar fi o idee..? Ce panarama.. sa fie din cauza decantarii, trebuie golit si reumplut rezervorul sau ce?.. :frantics:
    1 point
  18. Ca tot e duminica... asteptam saptamana ce vine sa facem o constatare, sa vedem ce comandam pentru E36
    1 point
  19. Apreciez comentariul tau. Iti multumesc pentru informatii, personal nu am stiut. Clar voi investi niste bani in ea, chiar am prins drag de ea! Imi dau seama ca cineva si-a batut joc de ea, dar acum zic eu ca a ajuns pe maini bune
    1 point
  20. Acum vreo 10 ani erau topicuri de gen pe forum si e36-le era cea mai buna masina , acuma vad ca e e90, peste vreo inca 10 ani garantez ca modelul actual va fi cel mai bun... pur si simplu pentru ca mai multa lume isi va permite sa-l cumpere
    1 point
  21. Urmatoarele piese/accesorii BMW/MINI de vanzare: Link cu poze: https://photos.google.com/share/AF1QipOo9crJ8CCUqsynNBRx3D9oFvgTT_0sgf0r6hfIdcV54E13sVzSy94fGVXcaow5_Q?key=aGdVZHVxX1JGY3F1cS1sUTJwWE9ZcVQ0WlZWemtR Pt. detalii rog trimiteti PM ! Contact: 0721482853. - set 4 jante tabla 15" originale BMW, nelovite, stare foarte buna, Germania, 80 RON (gumele sunt gratis) - scut motor e46 (plastic) sh original BMW Germania 50 RON - fulie motor M43TU sh stare perfecta orig. BMW, 100 RON - mecanism echilibrare motor e46 316i/318i M43TU (vine in baia de ulei), 100 RON - kit distributie BMW E46, E60, E81, E83, E84, E85, E90, E91 si E92 (motorizari N42, N46 si N46N) - 250RON - mansete fr. mana BMW e46 negru/gri, ca si noi, orig. BMW la 30 RON/buc. - radio orig. BMW e46 reverse, ca nou, 40 RON - rama standard radio/clima e46, 20 RON - torpedou e46 pe negru, 30 RON - sertar 4 casete nou si orig. BMW (se monteaza in consola), 20 RON - trim pt 2 geamuri el. e46 pe anthrazit/argintiu, 30 RON - calculator + senzori airbag e46 316i 1999, 60 RON - set mansete originale noi directie e46, 50 RON - bielete int/ext directie e46, sh si originale, stare buna, 15 RON/buc - cutie de viteze completa e46 316i/318i cu motorizare M43TU, 200 RON - diferential E46 316i benzina, raport 3.23, carcasa mica, garantie, Germania, 100 EUR - etrieri fata e46 sh orig. BMW 25 RON/buc - placute frana noi e30, vezi poza in link, 30 RON - al 3-lea stop de frana e46 sedan, 20 RON - 4 stopuri (2 mari, 2 mici) E46 sedan fara facelift in alb/rosu, cele mari au socluri, originale, impecabile, 120 RON - stopuri si semnale de E46 sedan cu/fara facelift, originale (rosu/portocaliu) toate 6, impecabile, 80/50 RON - compresor clima sh original BMW 64526905643 320d facelift 150CP, 150 RON - compresor clima sh original BMW X5 3.0L benzina si diesel, 150 RON - klimatrockner / drying container E46 sh BMW 64 53 8 377 330, 20 RON - furtune clima 316i/318i/320d, 10 RON/buc - DME + EWS E46 M43, BMW 1 430 940, 200 RON - Grundmodul E46 (inchiderea centralizata si altele) varianta High/Low (4/2 geamuri electrice), 120 RON - unitate ASC orig. BMW(toate E46 fara facelift) sh Germania, ca noua, 150 RON - debitmetru M43(316i si 318i fara facelift) BMW 13 62 1 433 565, nou, original BMW, garantie 2 ani, 300 RON - debitmetru M43 GERO Germania, 1 an garantie, 50 RON - racord cauciuc sh flexibil debitmetru e46 M43TU, 20 RON - debitmetru diesel EU4 orig. BMW 7 788 744 (M47N, M57N) sh, netestat - 30 RON - toba mijlocie + spate E46, Motor M43, 316i 318i/ci, noi, toba finala e originala BMW, 100 EUR - pt toate E46: chit trecere clima manuala ---> climatronic (3 motorase + cablu), 50 RON - modul climatronic E46, impecabil, cu sau fara AUC, 50 RON - radiator caldura interior e46, 20 RON - aeroterma e46 (fan-ul), 80 RON - canale/guri aer interior e46, 10 RON/buc. - radiator apa/clima e46, 80 RON/buc. - intinzator curea original BMW 7 512 758 clima, motor M52/M54, sh Germania, 40 RON - intinzator curea alternator/pompa apa motor M43 316i 318i sh Germania BMW 1 432 104, 40 RON - motorase geamuri electrice fata, 20 RON bucata - system audio HiFi standard E46 facelift HAES cu toate cele 6 boxe, perfecta stare, Germania, 80 RON - inel glisant volan E46 (cel pe care vin manetele de semnalizare si stergator), 30 RON - maneta stergator parbriz sedan/touring, 25 RON - maneta cu BC pentru E34 si E38, 25 RON - maneta semnalizare pentru E46, nu are BC, gratis - senzor ABS fata (mufa gri cu 3 pini) pt. toate E46 fara facelift, nou si original, 120 RON - senzor ABS spate nou orig. pt. toate BMW E46 fara facelift, 120 RON - senzor ABS fata pt. toate E46 cu facelift, sh si original, 50 RON - senzor ABS spate sh orig. BMW E46 facelift, 50 RON - rulment spate nou si original BMW 33 41 1 130 617 , 120 RON - arcuri fata E46, 70 RON perechea - pompa frana completa pt. toate E46 fara facelift, 70 RON - pompa servodirectie 316i/318i fara facelift, 80 RON - fuzeta completa fata st. E46, 50 RON - suport punte spate E46 ca nou, fara rugina 100 EUR - lager mijloc cardan, nou si original, pt. toate E46, 150 RON - 2X cablu frana de mana E46, 40 RON - brat aluminiu spate st/dr E46, 25 RON/buc - brat tabla spate jos E46, 25 RON - sonda lambda noua, original BMW 7 537 984, 250 RON - sonda lambda noua, original BMW 11781739845, 250 RON - sonda lambda sh, rulaj < 10000Km, original BMW 1 247 406, 50 RON - rampa injectoare e46 M43TU, 50 RON - clapeta admisie e46 M43TU, 50 RON - galerie admisie e46 M43TU, 50 RON - ax came 318i M43 apropape nou (are sub 1000 Km, Germania), original BMW 1 436 853, 80 RON - tacheti hidraulici, BMW 1 433 672, 20 RON/buc. - volanta noua originala BMW motor M43 316i/318i fara facelift, 120 EUR - alternator E46, sh si original, 90A, 100 RON - bobina aprindere motor M43 316i/318i fara facelift, 50 RON - disc ambreiaj original motor N40,N42,N46 (316i/318i facelift 09/2003 ->) impecabil, 50 RON - cablu motor M43 (316i/318i fara facelift) 80 RON - garnitura motor M43 metal, BMW 1 743 191, 20 RON - senzor arbore cotit pt. toate E46 fara facelift, nou/sh original BMW, 100/50 RON - senzor bataie e46, sh orig. BMW, 20 RON - pompa apa originala noua/sh Germania pt. M43 (316i/318i 1998-2001) 100/25 RON - termostat 316i/318i M43 orig. BMW cu garnitura noua, 70 RON - suporturi plastic pt radiator E46, gratis - valva BMW 1 705 497 originala BMW noua/sh (breather valve) 100/50 RON - mecanism inchidere portbagaj E46 nou orig. BMW, 80 RON - balamale portbagaj noi si originale, BMW 41 62 7 001 560 si 559, 80 RON setul. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Deasemenea sunt de vanzare urmatoarele componente NOI si ORIGINALE de BMW/MINI: - BMW 6 913 711, Eject-Box pentru telefon mobil X5 E53 3.0i si 4.4i varianta SUA - antifurt roata BMW, vezi model in poza - BMW 8 360 661, stropitor far stanga pentru toate E39 - BMW 1 247 952, intinzator lant distributie E46 316i/318i cu motor M43TU - BMW 7 132 865 / BMW 7 141 721, compartimentul din partea soferului la 3er E9x - fisa bujie motor M43TU, cilindrul 1, vezi poza - BMW 7 202 868 / BMW 7 134 592, telescop hidraulic la portbagajul de 7er(E65 si E66) - BMW 1 436 760 + 1 437 343, garnituri capac _chiulasa_(cilindrii 1-4 sau 5-8 5er, 7er, 8er, X5 - scrumiera completa spate E46 - senzor nivel antigel E46 - BMW 1 715 504, sensor presiune/temperatura ulei, 4 bucati - BMW 7 808 032, convertor de presiune 1er, 3er, 5er, X3, X5 - BMW 6 926 435, modul scaun BMW 1er, 3er, X5, X6 - BMW 7 137 193, ornamente boxe mici, 3 bucati - MINI 3 422 659, actuator recirculare aer - MINI 3 422 658, actuator distributie aer - lumina de interior E46 fara facelift - BMW 7 697 695, modul DWA - BMW 8 366 381, modul WiWa(stergatoare + spalator parbriz) E34, E36 si Z3 - BMW 8 368 196, modul inchidere portbagaj E39(-> 09/97) - BMW 8 352 206, motoras pozitie faruri st./dr. 3er, 5er, 7er, Z4 cu sistem ZKW - BMW 7 501 564/565, valve regulatoare E31 si E38 in 12 cilindrii(750i si 850i) - BMW 6 938 563, motoras pozitie faruri st./dr. 1er, 3er, 5er - BMW 8 365 927, cablu de legatura E65 si E66 + adaptor antena FAKRA - BMW 7 793 166 + 7 794 495, garnituri motor M47N - BMW 6 924 112, modul alarma Z3 - BMW 7 162 738, reflectoare laterale albe Z4, 2 bucati - BMW 6 915 039, reflector rosu spate stanga E60 si E61 - 4 cuzineti BMW 7 532 955, 2 cuzineti BMW 7 522 982 - BMW 7 115 229, inchizator capota 1er, 3er, X3 - piesa ZF 7039 442 113 / 7039 301 108a - BMW 7 793 800 - 4 site cauciucate - insemn BMW 1er.
    1 point
  22. Stiam clipul asta. A aparut cand mi s-a livrat g30-ul. Nu e niciun dubiu ca 20d este cel mai slab 2 litri de pe piata, indiferent ca nu le place baietilor. Cred ca E220 are si minim 50kg in plus
    0 points
  23. Este foarte complicat ce spui. Decat sa faci politie cu clientul, domne pe unde ai fost, daca ti-a facut cineva in spatele blocului retrofit, daca apare, daca nu apare in sistemul bmw, daca asa ai cumparat-o, iti dai seama ca el zice nu! Si te trezesti cu tot Fasta si GIS ca ai pe o masina cu E2 din fabrica, un NBTevo. Tu ii zici ca nu are mufa wifi , ca asa iti arata sistemul, dar cand colo el are NBTevo id6. Si iti spune ca i-a zis cineva ca are mufa wifi ca are evo. Tu ii zici ca nu are unitate Evo si tot asa ) Cel mai simplu e sa te conectezi cu esys si gata. Vezi clar ce unitate are omul. Personal imi place sa ajut omul. Daca dureaza un pic mai mult vreau sa ii spun 100% ce are in prezent, nu ce ar trebui sa aiba din FABRICA! Asa multi au access la sistem. Plus ca sunt unii care nu au access la “fabricile” bmw. Dar noroc ca sunt solutii alternative.
    0 points
  24. Si motoarele astea au fost noi candva, vorbim de motoare din aceeasi generatie. Peste 10 ani va fi aceeasi discutie despre cele de acum. Nu vad relevanta vibratiilor transmise in caroserie in discutia cu noxele; VW e departe de-a fi top, dar pana si ei reusesc sa faca ceva ce lui BMW ii scapa, aparent. In fine, ma rezum la atat, pare ca ma lovesc de un fanboy wall. Cele bune.
    0 points
  25. Culmea, un amic a fost la BMW si a spus asa: Vreau si eu CarPlay. Cel de la service a zis asa: trebuie sa verificam daca masina dvs suporta acest serviciu. El a mai intrebat: nu se poate afla din VIN? Cel de la service a spus: din pacate, nu. Ma minte, va mint si eu mai departe. Acum daca ei nu au vrut atunci nu mai zic nimic
    0 points
  26. 300 e una, 300d e alta. Arunca un ochi pe-aici: https://www.mercedes-benz.ro/passengercars/content-pool/tool-pages/car-configurator.html/motorization/CCci/RO/ro/C-KLASSE/LIMOUSINE corect. Compar motorul de diesel de la vw, care intr-un golf nu simt vibratii in volan nici sa pui limba pe el, iar la mine am masaj in toata masina (o fi extraoptiune, cine stie). Da, a mea e veche acum, dar si acum tin minte prima zi cand am luat masina, avea 20k km, si cand s-au urcat niste prietenii in ea, prima reactie a fost "ce dracu vibreaza mah asa?".
    0 points
  27. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=323455472&categories=Limousine&categories=SportsCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=E30&makeModelVariant1.modelGroupId=21&maxFirstRegistrationDate=1992-12-31&minFirstRegistrationDate=1990-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&usage=USED&searchId=d05171cf-10ec-f96b-af57-21639cd4a80f Lol,40k eur,astia nu sunt sanatosi la cap.
    0 points
  28. Cica e nornal pe modul sport, cutia sport sa aiba aceste smucituri, de fapt sunt lt a iti da impresia de “putere” ca tr impinge cineva de la spte etc
    0 points
  29. Uite ca altii fac motoare de 2 litri care fac si galagie putina, vibreaza si putin si care merg si mai tare, toate astea 3 caracteristici cel putin in raport cu bmw. Iar cum probabil peste 50% din vanzarile bmw sunt cu 18d si 20d, adica de acolo le vin banii de paine, ar trebui sa acorde mai multa atentie clientilor multumita carora exista brand-ul asta pe piata in felul in care este. M5, spre exemplu, exista pe piata nu multimita clientilor de M5, ci pt ca altcineva a cumparat anterior un 20d
    0 points
  30. Faza asta cu geamuri mai subtiri e chiar jenanta! Frate, e marca premium! Ce credeau, ca, clientii nu o sa se prinda?.. Dezamagire mare daca nu au de gand sa schimbe strategia asta de c***t. Ce, nu mai au nisip sa faca geamuri????? Ce economie de combustibil se face ca eu nu am vazut NIMIC IMPRESIONANT, daca tu ca un bou pui geamuri mai subtiri.. evident ca sonorizarea e mai slaba!!! ..de ce nu le fac din plastic cum sunt 90% din ochelarii de vedere... Frustrant, mai ales ca am zis sa ma dau la un G30 in viitor..
    -1 points
  31. E zis sa ramana ca e cat se poate de real si ar fi bine sa stam in real! ..Dar poate asta place mai mult: BMW HATES BOOMERS si ca sa nu va obositi prea mult:
    -1 points
  32. https://www.auto-data.net/en/mercedes-benz-c-class-w206-c-300-d-265hp-9g-tronic-42349 Il gasesti pe site-ul Mercedes, l-am postat mai sus; apare la C, nu m-am uitat la E. Da, bmw avea un 25d bi-turbo de 231CP, pe care l-au scos, se pare. Pacat, era o optiune buna pt cei care nu vroiau sa treaca la 3L. Cat despre fiabilitate, Merc scoate si 421HP din 2l benzina, deci peste 200hp/l.
    -1 points
  33. Ah, nu stiam. Cand ma interesasem de un X3 mi s-a spus ca nu mai exista in configuratie motorul ala, am presupus ca l-au scos complet. Bine ca nu l-au pus pe X7
    -1 points
  34. Daca te uiti pe configurator nu mai apare 25d. Am verificat acum pe Germania , iar pe RO stiam inca de anul trecut ca nu mai este (momentan e picat configuratorul RO). A existat cu siguranta pe G30, dar 2017 era acum 4 ani, au schimbat intre timp.
    -1 points
  35. Printr-un update de soft si vestitele motoare VAG au redevenit compliant dpdv noxe, pastrand internele de care vorbesti.
    -1 points
  36. Pt Romania '' util'' este sa facem drumuri, infrastructura, autostrazi si apoi sa punem puterea la roata... Am facut in ultima vreme ceva drumuri Craiova Timisoara si nu am reusit sa sar de media de 70km/h, toata tara este o mare de masini, efectiv nu vad unde s-ar face diferenta intre 100 cp si....500 cp.... Si ce credeti, m-a prins si radarul cu minunata viteza de 72km/h, intr-o curba deosebit de periculoasa, asa cum mi-a confirmat tovars subofiter.....sincer, nici nu stiam ca se opreste pt viteza asta la limita de 50, fara nicio ironie si i-am zis si lui asta.
    -1 points
  37. 25d a fost disponibil pe g30 in 2017 si o parte din 2018, cu 231cp si rwd. Vyktor, garantat 300d in 2 litri, 265cp merge de ii sar capacele si pe masini de clasa mare. 20d si echivalentul concurentei sunt la superlimita pe seria 5 si celelalte marci din clasa. Problema este ca fiind un motor de volum, trebuiau sa il faca mai decent, sa il dezvolte atat dpdv putere cat si rafinament, asa cum au facut ceilalti. La noi in firma sunt/erau si 20d si 2.0tdi. Cand parcam eu, rasuna ograda. Cand veneau baietii, liniste. Am condus varianta 220d-194cp de la mercedes si mi s-a parut putin mai rafinat motorul fata de 20d. Nu stiu daca cu noul upgrade la 200cp au umblat si la celelalte aspecte pt a fi comparabil cu ce face Vag.
    -1 points
  38. Eu am tot asteptat o varianta mai potenta de 2L twin turbo, o sa vedem daca va fi cum zici tu. Oricum, pana se decide BMW, pe G30 motorul 3L mi se pare si mie cel mai potrivit. Daca mai e si mhev ai rezolvat (cel putin pe actuala legislatie) si problema impozitului de care fug multi.
    -1 points
  39. Fix pe genul de drumuri de care vb s-ar vedea diferenta, adica la depasiri din scurt. Pe autostrada cam orice masina poate merge constant cu o viteza mai mult decat suficienta. Mi se pare fascinant ca romanul, atunci cand greseste, in loc sa-si asume greseala (presupun ca n-ai saracit din 200 lei sau cat o fi fost amenda) prefera sa dea vina pe drumuri si pe politie (departe de mine sa le iau apararea, dar totusi). Si mai fascinant mi se pare ca te mai si lauzi ca i-ai dovedit politistului, inca o data, ca nu cunosti codul rutier. Tu la cat credeai ca te opreste in zone cu limita de 50, la 150?
    -1 points
  40. Cred ca si 3 litri diesel BMW este actualmente cel mai bun si mai rapid de pe piata. Atat entrylevel 286cp versus competitia cat si varianta de varf, cu 340cp versus competitia. Nu stiu multe despre 2.9litri benzina de la Porsche, dar cred ca este pe acelasi palier cu B58. Wolf, ceea ce incerc eu si altii sa spunem, este ca altii au lucrat serios pt a aduce 2 litri diesel la un nivel ridicat, iar bmw nu face asta. Exista motoare diesel de 2 litri pe piata de care bmw se apropie doar sa le miroase curul. Si cred ca e valabil si pt motoarele pe benzina de 2 litri. Discutia nu e musai daca 2 litri diesel este indeajuns pt seria 5. Personal, nu as lua vreodata motor de 3 litri decat daca efectiv nu as avea ce face cu banii. Exista motoare de 2 litri cu o performanta uimitoare, peste nivelul celor de 3 litri de acum 5-7 ani. @Lym, Total de acord cu tine. Pe autostrada este suficient un 518d. Tocmai in tarile bananiere ai nevoie de putere pt a nu sta ca prostul dupa toate camioanele.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.