Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/08/21 in all areas
-
Pai, vere, du masina la un service si pune-o pe un elevator, sa invarta mecanicu roata, poate e un rulment sau poate ai prins o pietricica intre nervurile cauciucurilor. sau un surub infipt.2 points
-
Vreau sa vina minusarii si sa dea de la ei, ca dau bine! Unde sunt cand ai nevoie de ei mai mult?? Six in line, sincer chiar sunt socat , chiar si dupa postarea lui mgi... care ar vrea sa aiba sens numai ca simt ca, ceva lipseste din ce spune.. "Normal" ca marca premium nu fiabilitate.. (?) Dar ce inseamna? Adica, mgi, (de) unde cumparam fiabilitatea azi? Eu cred ca proiectantii nu teoretic ci practic si-o batut joc. Cum sa se rupa un motor din cauza de pompa de ulei la 200k km? Nu conteaza cine e proprietar. Conteaza poate pentru bmw cine e proprietar.. Citeam mai sus alta intrebare puerila, ... de cate ori s-a facut schimbul de ulei in primii 100k km?? Zau? Dar ce e, au inceput sa faca motoare din plastic?? Si, si daca le faceau din plastic, eu ca client ma astept si vreau calitate si fiabilitate. Si vreau sa fie onorat! Cu regret o spun (probabil datorita varstei, tineri..) unii dintre voi va uitati la problema din directie gresita! ... PARCA VRETI SA LE GASITI ceva SCUZE CELOR DE LA BMW (adica sunteti deja intelegatori..).. in loc ca, cu prima ocazie sa fiti pe ei ca scabia..2 points
-
Rezolvat. Am indreptat ambele jante pe partea stanga. Nicio problema la suspensie/directie. Momentan 5000km rulaj.2 points
-
Pentru confirmare, opreste motorul fara sa apesi ambreiajul. Daca cloncane, RIP volant.1 point
-
1 point
-
Eu motor SH cu 230 000 de km la bord nu pun pentru ca de fapt oricum nu stiu cati are real. Am 2 optiuni: ori motor nou si o tin, ori o vand asa cum e si sa o repare altul. Merci Mircea, am avut un 2020 de kkt, aproape am dat faliment, imi revenisem. Acum problema asta.....numai probleme parca se tin scai de mine. Cred ca o sa-mi bag ceva si dau avans la un leasing la una noua iar. Am avut masina pe leasing si era ceas, dar si costa ceva pe luna....Inca sunt la varianta de calcule. Va tin la curent cu ce fac.....o scot eu la capat cumva, trebuie1 point
-
Contrar parerilor unanime inca nu avem un glob de cristal aici pe forum http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/happy.png, pune si tu un video cu problema, zi-ne daca e e diesel sau benzina etc.1 point
-
Neo_andersson mi-a recomandat sa vorbesc cu Cornel de pe forum ce are un f31 pentru ca lui i-a instalat un sistem Alpine si mi-ar putea spune cum se aude , totodata mi-a zis ca imi recomanda mai mult un retrofit la hifi si ca as putea sa imi gasesc unul pe eBay , a zis ca Alpine vine doar cu boxele si tweeterele din uși si un amplificator , 2500 RON costa plus 370 diferite plastice plus 1000 montajul , deci 4870 ron aproximativ . Sistemul gladen costa montat 1850 euro si cu ĂŁla sigur nu se da greș . Am timp pana in August sa ma uit pe eBay si sa vad dacĂŁ gasesc unul hifi mai ales ca toți cauta harman kardon . M-am uitat și pe olx-ul Belgiei și am gĂŁsit Harman Kardon in Belgia la 950 euro si merg sa ĂŽl vad și sa ii fac poze dar am rețineri mari ca as putea eu sa rezolv un așa puzzle mare si m-as mulțumi cu hifi . Neo_andersson a zis ca sistemul hifi are toate boxele schimbate fata de cel standard. ĂncĂŁ mai cercetez .1 point
-
Foarte probabil e demarorul sau cum ii zici tu si e bagat langa motor. As mai spune ca probabil e bendixul lui, dar asta tot la "electromotor" e.1 point
-
RaYn3, nu ma deranjeaza sa preiau legatura pentru tine.. Iata o preiau pe piept, o jonglez pe genunchi si o lobez lui SDC sa aflam ce a vrut sa zica din prea plinul mintii sale.. Dar, stii ce zic, mai bine intre timp facem un exercitiu de imaginatie.. si te intreb solicitand sa pui mana figurativ pe inima sau in dreptul inimii si sa imi/iti spui daca tu chiar iti iei informatiile in materie de ulei pentru masina ta (mai noua sau mai veche; vezi, la mine nu conteaza..) ... pui deci mana pe inima si marturisesti ca tu crezi sau te iei NUMAI dupa ce se scrie in topicul asta despre uleiuri... adica fara sa cauti sa te informezi si din ALTE SURSE unde, poate, pe bune, SE DISCUTA MUULT MAI SERIOS! Sunt aici vreo doua linkuri nu bune, foarte bune deaspre uleiuri, iar google traduce bine! Acuma "razand" si lasand totusi gluma la o parte, tu crezi ca fabricantul cand zis sa puna un anume ulei nu s-a gandit sa il puna pe AL-MAI_BUN pentru ceea cea finalizat ca motor si e tinut strans de suruburi in componente complicate ca, biela, piston, cilindru, vibrochen, tacheti si multe altele..? Eu sincer as fi fericit daca ti-ai raspunde impacat cu o idee ca stii ce faci.. cand schimbi un ulei numai pentru ca nu se aude motorul bine. A doua intrebare e un pic retorica; nu necesita bagata prea mult in seama: o sa dea altii raspunsuri daca vor, ca se simt indreptatiti.. Peace; nu e topicul meu. Scriu aici cu aceleasi drepturi ca si tine.1 point
-
Pana la urma am demontat si torpedoul, pentru ca nu aveam loc sa bag totul la loc. Super multumit si incantat de rezultat.1 point
-
http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/blink.gif Nu stiu ce-ai inteles tu, dar sigur te-ai precipitat si ai scris asa la aroganta. Poate tocmai ce ti-ai tras una noua, un bemveu nou noutz cu banu' cash, iar acum te uiti de sus la noi astia mai saraci cu troace, de undeva ca din varful Khalifei. Turnul Burj voiam sa spun si nu starleta aia porno. Si acum ca s-o lamurim, nu, nu schimb nici un ulei, raman pe acelasi 5W30 pe care-l folosesc de ~5ani, vreau sa schimb doar producatorul. Nu inseamna ca doar BMW aka Shell sau Castrol in trecut produc acest ulei. Si da, vreau sa pun un ulei care respecta norma pt BMW-ul meu si anume acel LL-04, care btw il respecta multi alti producatori, nu doar cel original. Crede-ma ca am ceva experienta cu acest brand si daca doar voiai sa faci pe grozavu' crezand ca ii raspunzi unui bombardier care si-a tras un cazan dintr-astea de-ale noastre doar ca sa-si impresioneze vecinele de pe ulita, tin sa-ti reamintesc ca te-ai inselat. Nici nu are rost sa mai intru in alte detalii, il las pe colegul bimmer sa te ia in primire. Bimmer ai legatura. Scena, pardon threadul cu uleiuri e tot al tau1 point
-
Ca idee, reconditionatul unei turbine e o operatiune care poate fi de real succes sau de un succes limitat. In prima faza și eu am recondiționat-o, dar ĂŽmi stĂŁtea pe creier ca ĂŽși schimbase sunetul ( efectiv vuia pronunțat) și nici nu tragea ca ĂŽnainte de jos, trebuia sa o turez mai tare. Din ce au mai zis colegii de pe forum este foarte posibil sa fi dat chix meseriașii in cazul meu, dar nu am avut rabdare sa merg iar sa o reglez, m-am ambiționat și am cumpĂŁrat una noua si gata. La recondiționare se ĂŽnlocuiește miezul interior, dar acel miez este aftermarket, in cazul turbinelor MITSHUBISHI, cele pe care le avem noi cei cu N47. Nu exista kit oficial de reparație, cum exista pentru unele turbine Garett. Eu am plĂŁtit 2745 RON pe recondiționat, iar apoi ĂŽncĂŁ 5693 RON pe turbina noua + 750 manopera + ce am mai dat pe filtre și ulei. DacĂŁ mergeam direct pe varianta de turbina originala noua, salvam 2745 RON. Ce am luat pe mere, am dat pe pere, dupĂŁ vorba din popor. Faza e ca acum s-au scumpit turbinele, am vĂŁzut pe bavauto,aceeași turbina pe care am dat 5693 RON, ajunge acum la peste 7000 RON. Pretul variazĂŁ și uneori scade atat cat sa ti se para ca ai fĂŁcut o afacere buna. Mai ai și varianta de a cumpara direct turbina MITSHUBISHI pentru N47, adicĂŁ piesa pe producĂŁtor, nu originala, dar produsĂŁ de același producĂŁtor care produce și piesa originala. Sanse mari sa fie aceeași piesa dar in alta cutie. Ieși mai ieftin așa. Eu gĂŁsisem pe eBay anul trecut in Noiembrie, și cred ca ajungea undeva la 3600 RON, dar parca o gĂŁsisem și in România. Sau mergi pe varianta de pret minim, adicĂŁ sa o reconditionezi și este posibil sa iasĂŁ excelent sau sa nu fii multumit, nimeni nu ĂŽți poate zice 100% ca iese cum trebuie,1 point
-
Daca ai pomenit de Bavaria, inseamna ca iei in calcul inlocuirea turbinei cu una noua. In cazul asta poti merge probabil la orice reprezentanta din Bucuresti sau din jur. In Bucuresti ai mai multe: AutoCobalcescu, Filaret, reprezentantele AutomobileBavaria; mai aproape de Bucuresti, dar cu pareri pozitive, ar fi BMW Proleasing Ploiesti. In Bucuresti mai sunt cateva serviceuri independente cu review-uri in general pozitive printre clienti: BM Garage, FRK Service ( in incinta aeroportului Otopeni), Dormag, APB. Am fost in situatia ta si mi-am cumparat singur de pe bavauto turbina + 6 litri de ulei + filtru de ulei si am inlocuit-o la BMW APAN Iasi ( au si in Braila reprezentanta). Mi s-a parut mai ieftin asa, din moment ce a fost o diferenta de vreo 1500 ron fata de oferta primita de la ei. Schimbarea unei turbine nu reprezinta mare inginerie, dar e bine sa faci undeva lucrarea unde primesti si garantie, tinand cont de pretul piesei. Ca idee, sa faci si o diagnoza pentru a determina starea DPF-ului, sunt niste valori acceptate ale presiunii la ralanti si la 3500 rpm. O turbina pica si de la starea proasta a uleiului, dar si de la infundarea filtrului. Eu aveam joc axial, adica axul se misca inainte si inapoi, dar totusi DPF-ul a scos valori ok pe diagnoza. In principiu, daca e colmatat, incerci o regenerare fortata, iar daca nu se rezolva il trimiti la curatat in cuptor, nu spalare sub presiune, fiindca nu e ok, mai tare il strici. Cam atat.1 point
-
A postat anunt nou: https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-520d-xdrive-euro-6-automat-piele-navi-bi-xenon-IDeXepK.html#8768710d1f1 point
-
Grijă mare la troaca asta: https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-520-xdrive-IDeUKnn.html VIN: Wba5b91070d564530 Raport carvertical: https://www.carvertical.com/ro/raport?id=2c6ffb7f-4ffa-45f7-ac24-7a9bcfb36d77&vin=WBA5B91070D564530 Las un screenshoot la ultima daună din 2021-01 (pe langa alte 4) în caz că expiră link-ul: https://imgur.com/FGvzVyi1 point
-
Sau o faza mai faina, schimba filtru la motorina si dupa o spaga la final, de 100 lei, ca de aia si dai spaga sa te asiguri ca romanu isi face treaba, alearga dupa mine in timp ce plec ca pote ar fi mai bine sa reridicam masina si sa schimbam si furtunasele, cine naiba stie la ce se referea, ca repet nu ma pricep INCA, ca i s-a parut lui ca-s cam crapate si sa nu pierd motorina pe acolo..... pai bine boss dar nu ai vazut de prima data cand ai zis GATA AM TERMINAT!!! Deci bafta cu istoricul in reprezentanta!1 point
-
Nu fac schimb la placute si ulei in fata blocului, cu modestie ti o zic o fac in fata vilei, nu o fac din saracie ci din placere, vreau sa imi fac un nou hobby, am zis sa incep cu chestii usoare apoi sa ajung la chestii mai complexe sa invat ISTA si alte lucruri, ptr ca e frustrant ptr mine, ptr ca ma respect ca om si imi pasa, sa ma duc, cum am patit de N ori, cu masina la atelier si sa mi se spuna ca e obligatoriu sa schimb placutele cu discurile dupa o uzura la ambele de 17000 km. Dar cand nu esti in domeniu, asa ca mine si prost si cu mana larga, asculti de nenea mecanicu si schimbi..... ca asa se face standard domle. Deci poate tie ti se pare manelistic asa omu cu bmw de 2019 schimba in fata blocului, mie nu, eu o iau ca o chestie de autorespect si o noua pasiune, daca eram “respectat” in sensul asta, in limita bunului simt de nenea mecanicul poate nu mai simteam nevoia sa ma apuc eu de o noua pasiune, ca vb aia, asa suntem noi, ne iau alti de prosti si noi suntem ascultatori, obedienti si docili. Mersi de parerea ta o sa tin cont de ea ca masina nu o sa aiba istoric la bmw, ca mult tare imi pasa, da stiu dar cand o sa o revinzi bla bla bla....1 point
-
Tocmai asta e esenta. Aici se termina totul! Pentru mine ar fi clar in orice masina as fi, ca pe la 200k km sa imi rulez in cap filmul unui ulei imprastiat pe autostrada si un motor de pus faras sau la gunoi, nu e frumos nu e interesant ci e chiar penibil si aiurea.. sa incerci ideea ca ti se poate intampla iar... Eu unul nu m-as simti in siguranta, ca ajung la destinatie.. pai de ce mi-am luat (marca premium) masina serioasa?? De aceea, cred ca cel mai bine ar fi sa ii pui un motor cum poti sa il faci mai bine si sa o dai pe banii pe care crezi ca ii merita masina aceea aaa cu motorul care il are. Stiu ca probabil multi care citesc or sa zica ca nu e etic, dar pentru tine, ca sa te simti bine (ca eu nu cred ca poti spune ca te vei simti bine) prin ce ai inteles ca se poate intampla motorului masinii din senin. Stiu ca o sa il contrazic pe WIN dar eu zic ca nu iei nimic de la capat.. o sa iti iei ce o sa iti placa dupa ce te informezi ce si cum si aia e. Macar acum stii/vei sti mai multe..0 points
-
Asta se ĂŽntâmplĂŁ când cumperi o masina (mai) noua. Când iei o troaca, ĂŽncerci toate variantele ieftine posibile:schimbi tipul de ulei,uleiul ĂŽn cutie,cauciucuri chinezești, ĂŽncepi sa repari casete de direcție,etc..0 points
-
Doar o idee, sa nu cumva sa pui semi-sintetic in E60 care are/foloseste deja full-sintetic. Si nu e vorba de anestecul uleiurilor..; e vorba de specificatia fabricii unde a fost creat motorul. Si daca ar toarce ca o pisicuta tot se strica motorul de la uleiul semi-sintetic; nu o spun eu, e in "legea" motoarelor.. Cateva pagini in urma mi-am spus parerea despre intelegerea mea din naliza catalogului Liqui-Moly.. nu mai are rost sa repet.0 points
-
Cum bine a zis Wiktor pune motorina de cea mai bun calitate si motorul o sa iti multumeasca. Lasa uleiul acela care il recomanda producatorul, mai ales ca nu a inceput sa iti consume ulei. E prea multa chimie in motoarele astea ca tu sa crezi ca stii mai bine, sau dupa ureche.. Nu te lua dupa folclor ca nu iti repara el motorul.0 points
-
Explica-mi si mie de ce eroarea de presiune a uleiului nu ar trebui sa dispara o data cu atingerea presiunii optime/minime la orice regim de functionare al motorului!? De ce ar trebui stearsa sau sa fie memorata? Eu sunt de parere ca eroare de presiune de ulei NU este una care sa necesite stergere. NU ramane memorata nicaieri ca sa trebuiasca stearsa. Acelasi lucru ca si ulei insuficient in baia de ulei! NU ramane memorat.. DAR e grav sa mergi cu ulei sub nivelul minim.. In schimb, da este moartea motorului cu, cat apare mai des presiune ulei sau tot ce e legat de ulei. motorul E90 M47, 453245km nu a reclamat in viata lui eroare de presiune de ulei. Are inca pompa originala.-1 points
-
Nu trebuie sa iei o groapa.. Ai atins sau ai trecut in trecut peste vreo bordura mai inalta, piatra trecuta pe sub masina orice ar fi putut intra pe dedesupt intre roti.. nu este obligatoriu sa simti tare .. dar daca a trecut prin dreptul fundului baii care NU e departe decat poate 2 degete grosime de scut care e din plastic... Baia e din aluminium nu din tabla cum erau demult demult.. Uita-te la scut daca are vreo zgaraietura mai adanca in dreptul baii ...sau desigur da-ne vesti din service.-1 points
-
-1 points
-
Nu are treaba cu bateria.am cautat prin setari nu am gasit nimic. Daca pun alt tel care are mufa jack merge perfect nu se mai intrerupe-1 points
-
...iar reconditionat-ul ce ar insemna? Schimbul miezului turbinei, recalibrarea pe banc si garantia cat mai lunga! ..viata lunga a turbnei sincer nu e garantata decat de pret (noua!) si locul de unde o cumperi.. (..stii, drumul ala de 2000 km cand l-ai facut.. dupa ce ai mai oprit (motorul), ai lasat motorul sa mai toarca in ralanti 2-3 minute dupa drum intins de autostrada) Sau l-ai oprit asa natural..? )-1 points
-
Ebay sau magazine on line bmw,leebman,hubauer,procar. Te simti ? http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/happy.png-1 points
-
Daca tot sa deviat de la subiect propun sa il votam pe "bimmer90f30" admin ad vitam . Tot este este saritor cu un sfat si incearca sa ajute pe cat posibil.-1 points
-
Sincer, dar sincer, nu prea ai cum sa mergi mai batraneste pentru ca e ca si cum ai spube ca vrei sa mergi fara ca turbina sa intervina in propulsie.. ori altfel spus e ca si cum nu ar trebui sa o turezi (sau sa zicem ca poti sa o turezi cand schimbi viteze pana in a 6a, ca atunci nu o ia pe ulei..) dar ca sa mergi cu viteza cat sa nu intre turbina ar trebui probabil sa mergi cu turbina in treapta cea mai mare pana in 1800 hai 2000rpm.. ori asta nu are cum sa se intample 2000 km ca o ieo razna.. Oricum daca o ia pe ulei fii pregatit sa treci pe avarii sa tragi pe dreapta incetisor sa nu faci accident si cum motorul nu se va opri, de indata ce esti oprit bagi in a 3a si dai drumul la ambreiaj. Si aia e. Remorca lu' ADAC..-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00