Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/23/21 in Posts
-
Am mai reparat o problemuta, am dat jos astazi regulatorul de relanti, era blocat si plin de negreala si am schimbat cealalta bucata de cauciuc din admisie, cea care intra direct in admisie si regulator. Se simte o inbunatatire la pornirea motorului, acul de la rotatii a sarit aproape de 1300 de turatii cand porneste, inainte sarea maxim pana in 1000 si se simtea parca porneste asa in colturi, acuma se simte foarte rotund, raspunsul la aceleratie se simte altfel parca se tureaza mai repede si acul revine mai liniar. Eroarea pentru vacum nu a mai reparut, deci problema era de la prima bucata de cauciuc din admisie, aia care intra in MAF, avea multe fisuri, asta de am schimbat-o azi, chiar nu avea, parea ok. Am taiat-o cu cutteru ca nu puteam sa o scot din cauza la un colier. Oscilatiile la relanti care le simteam doar in scaun, pe acul de la rotatii nu se vedea cand porneam motorul la rece au disparut complet acuma ca e cald afara, ramane de vazut daca o sa mai faca cand vine frigul. Daca nu mai revin inseamna ca era de la regulator. Bobinele si bujiile trebuie si ele schimbate, am vreo 2 bobine de un fel, 3 de altfel, si una noname... adica cam cer sa fie schimbate. Am schimbat si uleiul in motor + filtru, am pus Liqui Moly Leichtlauf High Tech, sticla mov. Au intrat 7 litrii, nivelul pe joja aproape de maxim, cu motorul unpic cald se duce nivelul la maxim. Uleiul vechi avea in jur de 9000, inca avea culoare in el, arata chiar foarte bine. Se simte diferenta ca merge mai bine motorul, este mai silentios, vibratiile desi este un motor pe benzina echilibrat tot se simte ceva, acuma abea se mai simte ca e pornit. Uleiul vechi cred ca era Castrol, schimat de neamt la dealer BMW, banuiesc ca aia altceva nu pun. M-am luat si eu dupa recomandari aici si aici. Am vazut si la m539 restorations, si-a pus acelasi ulei in 325i-ul lui touring. Uleiul vechi mi-a halit?!/scapat?! in jur de 1,5l-2l in 5000+ km de cand am masina. DAR, am vazut ceva scurgere la senzorul de ulei, sau garnitura de la baie. La urmatorul schimb adica la anul trebuie sa adresez si problema asta. Cand i-am schimbat uleiul am vazut si tampoanele de la motor, trebuie si astea schimbate, de sus arata perfect, de dedesubt se vad fisuri in amandoua tampoanele.3 points
-
Va salut! Sunt fostul posesor al unui X6 f16 4.0d (2015) VIN: WBAKV410X00H13942 Masina in cauza a luat foc din senin. Am intervenit cu 4 extinctoare dar fara succes. Din ce imi aduc aminte 177 mii km avea ultima data cand m-am uitat in bord. Cauza producerii incendiului banuiesc ca este de la racitorul de gaze. EGR-ul a fost schimbat pe la 130.000 km aproximativ la BMW Militari. Am folosit mereu motorina premium, revizia motor a fost efectuata la 10.000 km maxim. De-a lungul timpului, inainte de defectiunea racitorului de gaze, masina consuma 1 sau chiar 2 litri antigel de la revizie la revizie. 12 km apucasem sa parcurg cu ea in acea zi fara sa o fortez sau sa merg sportiv. Am simtit vreo 5-6 smucituri violente in transmisie dupa care mi-a aparut eroarea cu ‘drive train’. (continue the journey at a moderate speeed Full performance not available Have the problem checked by the service) Acceleratia mi-a fost limitata dupa care am tras pe dreapta. Inainte de a opri motorul cu cateva secunde si a iesi din masina cat mai repede de teama, imi aparuse eroare de la ulei (cu rosu).Nu mai retin ce continea mesajul. Este o situatie in care mi-a fost pusa viata in pericol! Vreau sa fiu despagubit! Pe 19.06.2021 un x1 (2016) a ars pe autostrada a2 la fel ca al meu. Daca incendiul era intr-o stare avansata, partea electrica nu mai functiona si eram pus intr-o ipostaza in care nu puteam deschide portiera, geamurile. Ce faceam? Acum cateva saptamani pe autostrada a2, mi-a zis cineva ca tatal nu a putut sa isi mai salveze copilul din spate. Masina era un x3. Nu ma lasa sa incarc mai multe poze cu masina incendiata. Vreau sa actionez in instanta compania BMW. Cunoasteti posesori care sunt dornici sa mi se alature?1 point
-
Lasa ventilatorul sa mearga dupa cum are el chef. Pe canicula asta e normal sa mearga la turatie mare1 point
-
A iesit fff bine si a fost f ieftin. Dunga aia sub forma de arc de cerc nu a putut fi eliminata pt ca cei de la bmw au vopsit ff gros si probabil era dificil sa se vopseasca la fel de gros. Fratele(ca lui i-am vandut masina) spunea ca desi in poza e oarecum vizibila dunga, doar daca stii despre reparatia respectiva, atunci o remarci. Deci a fost f multumit, au descoperit ca au si cunostinte comune, iar reparatia a fost un chilipir, desi frate-miu a insistat la modul sincer sa plateasca mai mult decat i s-a cerut. Merci, Myx!1 point
-
Iar demontatul inseamna spatiu pentru inca un garaj. Daca e sa il faca tzipla...1 point
-
Asa ceva mi-ar placea Am fost recent la cei de la Oldtimer...adevarata arta ce se intampla acolo cu masinile vechi. Aveau un singur BMW la restaurare, in rest multe coupe-uri britanice de prin 70-80. Masinile sunt efectiv reconstruite, ceea ce face ca si pretul sa fie pe masura. De weekend, ar merge si un Z3, insa destul de putine la vanzare in RO.1 point
-
Ce faza cu ghinionul lipsei casco. Mai povestisem si cu alta ocazie: Frate-miu cu nevasta-sa aveau 2 masini. A renuntat la casco pt ca masina lui statea pe dreapta. I-au furat-o inainte sa o vanda si a ramas cu banii pierduti. Era tanar, venituri mici, banii pt masina fuseserea imprumutati. 9500 euro pt el au fost ca 95.000 pt tine. Tragedie.1 point
-
...si daca omul e "maniac" si daca i-a iesit "faza" sa nu aibe niciun incident grav , in afara de spune el mai sus. ? e seria VIN postata...cine vrea sa verifice ! verificati si pe rar...1 point
-
Ai informatii exacte? L-ai urmarit pe om sau ai facut o statistica prin care tie ti-a dat ca in 10 ani nu are cum sa nu aiba niciun element revopsit? Daca eu iti zic ca masina mea de hartaneala in oras este un Citroen cumparat de mine de nou din 2004 si pana in prezent nu are decat bara spate revopsita(si asta facuta pe casco in 2007 ca expira si avea doua zgarieturi), si repet e masina de hartaneala in cacatul de Bucuresti!1 point
-
Bara fata revopsita in reprezentanta pe Casco in urma unei zgarieturi de 3 cm. Portiera dreapta fata revopsita in reprezentanta pe Casco in urma unei lovituri ,cu carucior de cumparaturi la supermarket. Geamuri oglinzi inlocuite in reprezentanta pe Casco in urma furtului. Emblema capota inlocuita in reprezentanta in urma furtului. astea sunt marile evenimente din istoria ei. Daca ai tu poze si informatii legate de alte lucruri,te rog sa le faci publice Multumesc1 point
-
Stirea respectiva este prost scrisa(iar site-ul respectiv are o orientare tendentioasa, ceea ce poate explica omisiunea explicatiilor): procurorul nu a retinut infractiunea de distrugere de bunuri, a considerat ca idiotul respectiv nu a avut discernamant, si drept urmare tamponarile respective nu au fost savarsite cu stiinta/intentie.Pntru pagubiti nu e chiar o veste buna, deoarece vor trebui sa se constituie in parte civila, sa recupereze prejudiciul de la pagubit (ceea ce vor reusi cred eu relativ usor, deoarece faptele sunt clare). Pentru a proba infractiunea de distrugere de bunuri, trebuie sa poti proba intentia, ceea ce e imposibil in cazul unui bolnav psihic,creier prajit de droguri, aflat sub influenta alcoolului-care a mai avut tentativa de suicid.1 point
-
http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/drinks.gif pentru o lume mai buna..1 point
-
Poti comanda la BMW orice cod FSC chiar pentru EVO pus pe F10. Firma mea comanda zeci de coduri FSC originale pe saptamana la BMW pentru EVO, HU_EntryNav2, MGU, fara nici o problema. Eu pe masina personala am retrofit de EVO cu toate FSC-urile originale inclusiv Carplay. Daca vrei FSC-uri originale, intreaba-ma, doar A0 este scump dar daca pleci de la NBT il ai deja si ai sa razi 120 original (initial) costa la BMW 0.1 Euro (adica 10 centi sa nu crezi ca e o greseala). 9E, 9F, 9C le ai de la NBT iar 16E si 16F sunt in jur de 60 euro / fsc. Inteleg reticenta romanilor in general de a plati licente software, toata lumea vrea software gratis/crackuit. Ai dreptate, in Romania se dezvolta multe dar principiul tau ca "producem bani pentru ca lucram la firma X" tot furt de proprietate intelectuala se cheama si e specificata clar in Codul Penal. De aia se furau volane direct din fabrica si se vindeau pe OLX la preturi derizorii, ca daca baietii lucrau la fabrica de volane nu trebuiau sa faca si ei un ban "cinstit"?1 point
-
cu coduri FSC fake care modifica fisiere pe unitatea de navigatie (EVO) si clientii nu stiu ca raman fara garantie sau ca unitatea de navigatie "crapa" cand merg la dealer pentru update de ilevel. Ma uit in TSARA cu groaza ca in fiecare saptamana sunt 2-3 dealeri BMW din tara care cer suport tehnic la BMW cu mesajul "navigatia nu se mai activeaza dupa update". In alta ordine de idei vad ca astia sunt la alt nivel, adica iti dau si factura pe coduri FSC piratate, nu inteleg de ce nu vand si crack-uri pentru Windows cu factura.1 point
-
Istoricul se poate lua din reprezentante GRATUIT. Site-ul promovat in postul anterior vinde coduri FSC PIRATATE si ILEGALE in orice tara din UE. Nici un cod FSC nu costa 100 RON la BMW si sunt 100% sigur ca nu apar in SGATE. Later Edit: PM cu VIN si adresa de email pentru cine doreste istoricul de service BMW, Mini, Mercedes Benz*** - GRATUIT *** Istoricul MB nu se poate exporta in format PDF, doar printscreen-uri din aplicatie.1 point
-
Mai aveam puțin și vĂŁrsam o lacrimĂŁ ! Omul ĂŁla care introduce datele ,le introduce și dacĂŁ vine cineva sa cumpere istoricul și dacĂŁ nu vine nimeni . Ăla care a fĂŁcut programul ,la fel ! Asta e vrĂŁjealĂŁ de bișnițar !1 point
-
N-am sĂŁ ĂŽnțeleg niciodatĂŁ de ce aceste date sunt contra cost . Din punctul meu de vedere ,daca se vrea transparenta , datele astea trebuie sa fie accesibile oricând,oricui ,gratuit !1 point
-
Expert Detailing mi se par de departe cei mai buni. Nu sunt ieftini deloc, dar am dus la ei aproape toate masinile pe care le-am detinut, si am fost mereu uimit de rezultat. Sunt foarte vechi in domeniu, poti gasi multe feedbackuri despre ei pe net.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
pentru ca cineva a creat acel program deci timp si bani ..in service cineva trebuie sa introduca acele date deci iara timp ...dar na lumea vrea gratis ...mergi la reprezentanta cu proprietarul si vei avea gratis ....-1 points
-
ok atunici daca zici ca e vrajeala de ce lumea e comoda si vrea istoric de pe fotoliu .. sa mearga la reprezentanta cu proprietarul si aia e-1 points
-
Nu te supara dar tu specifici ''fara evenimente'' si ea REAL are evenimente? Cum se face? Nu trebuie sa fim ipocriti, e o masina veche dar ce rost are sa minti? Nu stiu de ce brusc nu mai cred nimic din ce zici!-1 points
-
@akon , Multumesc ! ok , pretul e cel din piata . stiu ca e greu , dar nu-i bai ! pretul la intermediar a fost 22500 . asta fara rotile de iarna , cumparate de mine , plus schimb ulei motor si cutie ( dar toate astea au fost pentru confortul meu ) . nu sunt samsar si nu ma intereseaza sa intru in competitie cu ei , masina va sta la vanzare cat va sta ... e plin de bmw-uri sub 100000 km sau putin peste , cu distributii schimbate la 100000 km , cu 2-3-5 butoane .... si apoi noii prorietari umplu forumurile si paginile dedicate marcii pe diferite platforme cu plangeri si probleme ... eu am pus si seria VIN si raportul carvertical la dispozitie pentru cine vrea sa citeasca si sa vada in rest , noi sa fim sanatosi :cheers:-1 points
-
Oare asa sa fie ? Se zice ca strict pe pornire uleiul cu vascozitate mai mare protejeaza mai bine motorul...-1 points
-
Da, a fost fratele cu masina. Nu s-au descurcat sa dea tetiera jos si au pierdut mult timp. Revine maine. Spunea ca incearca sa o vopseasca pusa pe scaun. Am tot cautat pe net si nici mie nu imi e extrem de clar cum se demonteaza, ca nu am fost langa masina ca sa si incerc practic.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00