Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/02/21 in Posts

  1. Uraaa!!sa rezolvat! Va mulțumesc foarte mult de ajutor.... A-ți avut dreptate! Ăntr-adevĂŁr problema era de conexiune ĂŽntre module, o problema a fost la mufĂŁ din modulul de sub bancheta spate ceea ce tine de pompa de motorina era aproape ruginita(nu era tensiunea corectĂŁ) iar cealaltĂŁ a fosta tot de fire ĂŽntre ECU și cutia de viteze, pe traseu ĂŽn spatele motorului avea ĂŽmbracĂŁtoarea frecata pana la fire(sau roasa de vreun șoricel) se pare ca din când ĂŽn când atingea de motor... FĂŁrĂŁ aparat special de mĂŁsurat cautam acul in carul cu fan.
    3 points
  2. si cutia asta are mecatronic, cine ti-a zis ca nu are nu stie ce inseamna, meca(mecanica) + tronic(electronica)= mecatronic, fara asa ceva nu ar functiona cutia automata, partea aia face totul in cutie. Ar fi trebuit sa dea mecatronicul jos si sa schimbe garnitura dreptunghiulara si cele tubulare, mai mult de atat poti face doar la cine a mai desfacut un mecatronic, altfel revizia + acele garnituri ar trebui sa-ti rezolve problema. Un scan ai cu erorile stocate?
    2 points
  3. 535D nu mai iau cat traiesc, sau alte motoare bi-turbo, tri-turbo si alte chestii supraalimentate. Toate piesele de care am nevoie pe nou ma costa undeva la 6300 euro plus manopera, ma duce in 7000. Sa bag 7000 intr-o masina de 14000 nu se merita. As face asta doar daca as tine-o inca 5 ani minim dar nu am de gand asa ceva. O dau pe asta cu cat o dau, mai pun ceva si iau alta. Ma gandesc la un 320 sau 530. O tin 2 ani, o vand si apoi iau una nou pe leasing si aia e...
    2 points
  4. 1 point
  5. Ăn prima faza ĂŽnlocuiește-l cu unul funcțional de pe masina ta. MĂŁcar afli dacĂŁ e defect mânerul sau trebuie sa investighezi mai ĂŽn amĂŁnunt problema.
    1 point
  6. Hai sa zicem ca ar functiona daca toata lumea ar cumpra masini configurate dupa ce au intrat in productie, dar daca iti configuresi masina inainte sa intre in productie ce fac? O fac mai nasoala voit doar pentru ca vine in ro? LE: am lucrat muti ani in domeniu( linii de sudura pentru masini noi) si pot sa spun ca fiecare fabricant investeste enorm in liniile astea tocmai ca fiecare masina sa arate la fel, logistic este aproape imposibil sa faci o masina care e putin mai nasoala decat sa le faci pe toate l fel
    1 point
  7. Pai afirmatia asta contrazice ce zici mai sus. Vrei sa spui ca diferenta de calitate provine din "manopera", daca piesele sunt aceleasi furnizate si in vest? Si daca da, cum - turcul strange un surub la un alt cuplu decat spaniolul? Nu mai pierde timp cu alinierea portierelor? E redus personalul de la QC/receptia finala?
    1 point
  8. 1 point
  9. Salut, Incearca sa cureti tu zona cu un degresant, apoi baga niste polish manual cu Meguiar's ScratchX 2, eventual poti puncta tu cu vopsea acele ciupituri si mai dai un polish la final. Adica na, nu as apela la casco doar pentru atat.
    1 point
  10. Salut! Mai fac si eu un mic update la cele intamplate cu masina...adica doar de bine, nicio problema. Masina are acum 78000km, tocmai ce i-am facut revizia, schimbat tot la ea. La 60000km am schimbat placutele pe spate, ca imi arata in bord. Pe fata le-am schimbat acum la 78000 dar inca nu imi aparuse nimic in bord, deci mai mergeau cel putin 5000km. Am pus cauciucuri de vara Michelin PS4, care imi pare peste cele primacy 3 ce le aveam, parca "sta mai teapana in curbe" dar poate e doar placebo. Acum o intrebare pentru "cunoscatori", mi-au facut o oferta buna la un M3 si la un 840GC xD; masini noi, dar cu "carte tehnica in limba romana"; eu pana la acest G30 am cumparat toate masinile noi din romania, adica 5 bmw-uri...toate cu greierasi, toate scartaiau. intr-adevar, erau serii 3,4 si X1. Acest 5 zici ca e tanc, nu se aude inca nimic, este ca in prima zi si peste 2 zile face 3 ani de cand il am eu si in octombrie va face 4 ani de la fabricatie. Este vreo diferenta intre calitate, adica mai bine sa iau un 8 din Germania sau de aici, curios ca aici primesc niste oferte la care cei din Germania nici nu pot visa, chiar mi-a scris un dealer din Munchen cand i-am spus ce oferta am la m3 aici...."domnule, cunparati mai bine din Romania atunci, asa pret nu veti primi niciodata in Germania". Poate ma lamureste cineba, dar repet, nu mituri, vorbim de masini din clasa G, masini de dupa 2017... Multumesc si seara faina
    1 point
  11. Nu are treaba una cu alta, cum a zis Romulus, nu te grabi ca ai vãzut ce se intampla când te grabesti, pãrerea mea - este compromisa transmisia si trebuie reconditionata, dar nu ma asculta ca pot sa nu am dreptate, pune o diagnoza la cineva care se pricepe si asta face zi de zi pe Bmw uri si iei o decizie, doamne ajuta sa fie nevoie doar de schimb ulei, Însã nu cred aia sa fie problema.
    1 point
  12. Ar fi trebuit sa investeasca pt ca motorul de 2l diesel a fost mereu (si cred ca inca este) top la vanzari. De acum inainte ar putea avea o scuza daca si-ar redirectiona eforturile catre electric, dar si acolo a fost devansat de alti producatori. Cat despre intrebarea ta, anume de ce nu ne luam vw sau merc, este pt ca o masina nu inseamna doar motor.
    1 point
  13. @boaska, @wyktor, Aplicat in industria auto, un astfel de comportament ar fi posibil la producatorii care vand echipari fixe, asa cum fac japonezii. Cum ar fi posibil la autoturismele cu configuratii personalizate?
    0 points
  14. Da, nu exista dublul standard, e greu sa descoperi mici defecte pe banda de fabricatie, pai la sfarsitul fiecarei linii de productie exista ctc , se trage de usi, se uita la linii, calitatea pielii de pe scaune sau alte chestii , loturi cu posibile mici defecte care s-au remediat ulterior Alea ce faci cu ele le arunci? Le dai la export logic la clienti mai naivi sau mai putin pretentiosi
    0 points
  15. Tocmai asta a spus si colegul, ca una este calitatea asamblĂŁrii si manufacturarii in Turcia si una este intr o țara mai rĂŁsĂŁritĂŁ, ĂŽnsĂŁ nu face nimeni special piese mai proaste pentru un consumator anume.
    0 points
  16. Clar tinta e profitul, dar sa stai sa sortezi piese mai proaste pentru Europa de Est? greu de crezut @ .Bogdan probabil ca turcii nu mai stau sa regleze portierele )
    0 points
  17. Si eu cred ca e mai scump sa tii doua logistici si doua gestiuni paralele decat sa ai un standard universal valabil. Masinile vin pe banda...te uiti pe badge-ul masinii, vezi tari spalate si mai putin spalate. Cum ai putea sa tii o evidenta si o perfectiune in a face doua calitati, nu stiu
    0 points
  18. Pentru ca in urma analizelor facute acolo, lor le place sa fie apa chioara. Poate ar fi fost de preferat cu aroma de vodca Daca mergi in Cehia, o sa vezi ca o Coca Cola normala este mult mai putin dulce decat cea din Romania. La fel si la ciocolata.
    0 points
  19. Daca omul aia face si aia lucreazĂŁ si va spune clar un fapt, nu ĂŽnțeleg de unde contrazicerea, puteți spune ca posibil la unele mĂŁrci mai premium lucrurile stau altfel i sa nu ĂŽl puteți contrazice doar pentru ca puteți si asa vreți.
    0 points
  20. Eu cred ca unii dintre romani sufera de mania persecutiei si teoria conspiratiei. Normal ca la mancare exista diferente, pentru sa ca se analize extinse asupra gusturilor predomintante pentru fiecare piata. Cola e mai dulce intr-o tara, mai acida in alta. Dar daca tu crezi ca sta BMW, MB, Audi, Ford, PSA, AR sau oricine altceva, sa isi tina stoc de piese, ca astea tre sa le trimitem la romanasi, e parerea ta.
    0 points
  21. Fabricile si procesul nu sunt identice, chiar daca discutam de acelasi producator. Mai jos un exemplu, din fabrica Ford din Koln. In Craiova acelasi proces se face manual. Fiecare fabrica are ciclul ei de modernizare/automatizare. Da, poate fi faptul ca un proces de strangere in Franta sa fie cu scule calibrate la 3 luni, iar la turci, sa se calibreze din an in Paste. QC poate fi facut intr-o fabrica cu sisteme vision performante, iar in alta la ochi sau cu cale @wictor - nu exista asa ceva. Intamplator stau destul de mult prin Dacia, Ford, Daimler, Skoda, Hella, Conti, Valeo, Faurecia si personal n-am vazut nicio diferenta pentru piete si nici nu exista asa ceva. Discutam de perioada moderne, nu de anii 70-80.
    0 points
  22. Salutare. Lucrand intr-un domeniu, prin care imi fac veacul prin fabricile de automotive (atat OE cat si Tier 1 sau 2 supplier), pot sa va asigur ca nu exista diferente de calitate pentru Est si Vest. In fabricile de automotive se lucreaza la productia masinii, in takt time (timp de ciclu) standard, de ex. Dacia are 58 de secunde pentru fiecare masina, timpul neputand fi extins, pentru a cauta piese mai bune sau mai proaste. De asemenea la asamblare se lucreaza pe principiul JIT (Just in time) iar cand vine vorba de componente pe FIFO (First in First out). Diferentele exista in principiu din componente, orice OEM ca BMW, avand mai multi furnizori pentru aceleasi piese. De exemplu la faruri pot fi: Valeo, Hella, chiar si Elba din Timisoara. Calitatea fiind putin diferita si in functie de ce se nimereste pe masina, sa fie mai bun sau mai putin bun. Pentru BMW de exemplu: Bordul si fetele de usi se fac in Romania, inclusiv la viitorul seria 7, cod G70, pedalele sunt facute si la Timisoara, inclusiv pentru M-uri cat si pentru Maybach, farurile la Timisoara de doi producatori, placute la Caransebes, inclusiv pentru Porsche, pompa de ad-blue la Brasov si tot asa. Daca veti verifica masini diferite cu echipari identice, este posibil ca una sa aiba geamuri Pilkington, altele Fuyao sau chiar Standard Profil. Unde mai pot fi diferente, este la fabrica unde este produs. De exemplu: Renault Megane: cel facut in Turcia, este mai putin calitativ decat cel facut in Franta sau Spania.
    0 points
  23. Cum un necaz nu vine niciodata singur,astazi am primit aceasta eroare in bord:Transmission fault cu rosu in MERS.Dupa ce am primit aceasta eroare in mers,am observat ca la plecarile de pe loc de la semafor,masina nu mai are vlaga,trebuie sa apas acceleratia la fund si de abia prinde 50 km/h,de abia pleaca de pe loc si cu 2 smucituri.Am ajuns sa ma claxoneze si lumea, ei crede ca fac eu misto de ei si ca plec in reluare.Am contactat un service si mi-a spus ca trebuie sa schimb uleiul din cutia de viteze.Mi-a zis ca ma costa cu schimbat ulei+manopera undeva la 1100 lei,si intr-o zi e gata. Intrebare mea ar fi doar una:Eroarea acea are legatura cu ulei scazut in cutie sau ca trebuie schimbat neaparat sau e altceva? Mai mentionez faptul ca nu-,mi apare mereu acea eroare,ultima data mi-a aparut acum 6 luni,dar acum 6 luni cand mi-a aparut, nu avea probleme cu plecarile greoaie de pe loc. un sfat ceva? Ce ar trebui sa fac,chiar sa schimb uleiul,sau il schimb degeaba?Cutia este automata. Va multumesc
    0 points
  24. Am sosit de la service.Mecanicul respectiv mi-a spus ca au intrat cca 6L de ulei ZF,si mi-a spus ca a schimbat si baia ca a venit la chit.Mi-a dat baia veche inapoi.Suruburile banuiesc ca le a folosit pe cele originale sau nu stiu. L-am intrebat cum a fost uleiul in cutie avand in vedere ca masina se apropie de 400 000km,si mi-a zis ca nu era asa de rau degradat la cum ma asteptam eu,doar ca avea un miros de stricat,si ca e posibil de asta sa se fi aprins in bord transmission fault.E cam ilara chestia in fine.Ce legatura o avea mirosul,daca el ca ulei nu era asa de degradat.In fine.. Mi-a mai spus ca, cutia mea la e60 nu are mechatronic,si doar la VW este asa ceva,bmw nu are. Manopera cu piese cu tot a fost undeva la 1050 lei.Toata treaba s-a efectuat in aprox 8 ore.Am dus-o dimineata masina,si am luat-o adineauri Am schimbat si uleiul in cutia de viteze,sper ca am procedat corect.Daca s-o aprinde in continuare transmision fault nu stiu.
    0 points
  25. Stai liniștit,e o mare vrĂŁjealĂŁ. Cel puțin la alfa,dupa 2 ani e o ghena. Și astea asiatice,aștepți o piesa cu lunile,nu e chiar asa simplu. Ca nu știu cum se face,dar exact piesa aia n o au pe stoc,și astepti de te plictisești.
    0 points
  26. WIN60 sper ca nu mi-o iei in nume de rau dar nu poti sa spui ca lipsa educatiei nu influienteaza comportamentul si atitudinea fata de alti soferi ca si tine; nu uita, ca si tine.. Sunt multi mitocani in trafic si sa te amesteci-identifici cu ei nu face bine mental si fizic. Multi sau cei mai multi dintre noi uitam ca viteza maxim NU este viteza MINIMA!! Iar in spatele a asa afirmatie este destula logica. Dar aleg sa spun ca numai educatia sau nivelul de cunostinte acumulate pana in momentul accidentului, sa spunem, TE POATE SALVA DE ACCIDENT.. Desigur nimeni sau nu multi din soferi (isi) fac vreo auto-analiza a faptelor lor (cu atat mai mult cand (dupa ce) sunt IMPLICATI intr-un accident..) pentru ca tot ceea ce ii intereseaza este foarte probabil daca ei ai avut dreptul sau prioritatea sau nu in cazul acelui accident/incident.. asa gandesc toti asa-zisi "pragmatici". Dar ti-ai (v-ati) pus vreodata intrebarea IN CE MASURA ai putea tu, cu experienta ta de sofer sa stapanesti (situatia) si SA EVITI ACEL incident??? Ei bine, asta nu vine decat dintr-un nivel de educatie mare nu un nivel de educatie de bivol.. Explicatie data fara a ataca persoana ci doar de a discuta implicatiile faptelor... Desigur afirmatia de mai sus tine de un topic de circulatie rutiera preventiva. (Daca ar exista asa ceva as spune din experienta personala, 9 ani fara accidente dar cu amezi de viteza in 2 zile consecutiv, puncte pe carnet .. asa ca nu pot spune ca sunt un sofer "cuminte"..)
    -1 points
  27. Sa inteleg, ce inseamna discuri OEM? Discuri luate de la dealer sau discuri echivalent fabricant? Mai conteaza si cine monteaza discurile, ce si cum trebuie curatat si uns. Daca scartaie la franare e clar.. trebuie uns din nou; oricum montajul a fost defectuos.
    -1 points
  28. Cate din alea sub brandul BMW, vandute de alte magazine, au stanta, sau imprimat BMW pe ele? De la dealer te asigur ca toate au asa. (Tocmai am luat (doar) bratele de la bara de torsiune fata iar in metal e incastrat BMW. Nu are cutie, nimic altceva. Vin in niste pungi cu codul piesei care se intampla sa coincida cu, cel de pe realoem..)
    -1 points
  29. Acum pe bord am 263k km+ inca 130k km care au fost dati inapoi.Are in jur de 390 000 km reali masina in acest moment.Iar uleiul in cutie nu a fost schimbat niciodata,eu cel putin de cand am masina de aprox 4 ani nu l-am schimbat acel ulei.Nu stiu daca proprietarul dinaintea mea a facut operatia asta.
    -1 points
  30. )) -25% ,oricum masina cu greu face garantia , probabil ca vor da 1 an sau max 20k km
    -1 points
  31. Probabil or sa aibĂŁ cauciucuri ling long și baterie tudor.
    -1 points
  32. Asa ca luati-va masina din asta facuta pana in 2019, asa cum e, ..ca pana acum(a) nu vi s-a spus, dar acum nu mai aveti chiar nici o scuza sa va plangeti ca aveti si alti pasageri (greieri, si nu, nu vi se pare!) cand va dati cu masina pe soselele patriei sau mai stiu eu unde.. Nu vopsea mai ieftina, ca probabil mai ieftin e fara vopsea, zic si eu, daca nici fabrica nu mai are vopsea atunci.. Dar, mai nou, nu multi stiu dar lacul de pe masinile mai noi, chiar din anii astia deja e muult mai subtire.. Deja e criza de cipuri asa ca, calculatoare vor fi mai putine in masini!
    -1 points
  33. Adica chiar au tupeu.. (Cred ca disperarea de a vinde)
    -1 points
  34. Pune VIN-ul sa vedem ce zice terminal 50 ca este.
    -1 points
  35. Nu am gasit nimic din ce ar putea face terminal 50. Ce tester s-a folosit?
    -1 points
  36. Nu este posibil. Chiar daca masinile nu sunt produse pe stoc, toate componentele si sub-ansablele sunt. Din acest motiv, cum spuneam se lucreaza FIFO. Prima piesa care a venit, aia va fi prima montata pe masina. Diferentele sunt de la calitatea pieselor sau de la locul de productie, dar nu sta nimeni sa faca masini pentru tari din est si din vest. De asta, majoritatea producatorilor au fabrici in Europa, pentru a produce pentru Europa (dpdv transport si dar si pentru ca cerintele sunt altele), pentru America sunt in America (de Nord sau Sub), in Asia, produc majoritar in China. Tocmai pentru ca cerintele legale sunt diferite, iar pentru a modifica procesul de productie pentru fiecare varianta sau piata, ar dura foarte mult.
    -1 points
  37. In pagina care dadea rezultate din Fault Memory, mai spre extrema dreapta pe monitor ai o eticheta "Input Fault Code" unde poti sa bagi codul sau detaliile erorii si iti explica detalii. Nu prea se gaseste mare lucru pe net. As verifica, in lipsa de alta idee, integritatea firelor rasucite BUS-CAN dintre module. Mai ales modulele care tin de pornirea masinii CAS-DDE.. Pe firele rasucite comunica modulele intre ele. Verifica rezistenta obligatoriu. Rezistenta e pusa acolo pentru integritate. Edit: De fapt citeste as aici daca vrei sa abordezi problema: https://bimmerprofs.com/bus-lines-used-bmw/
    -1 points
  38. Daca te apuci de masurat pe acolo vezi ca explica "clar" ca trebuie sa te focusezi pe partea/conexiunea de BASIC; acolo gasesti CAS, IHKA etc. Uita-te in poza si descrierea alaturata din link. Iar mai sus vorbeste de REZISTENTA INTRE FIRE. Si tot ei zic ca daca scade sau este la valoarea de 1-2k atunci integritatea semnalului este COMPROMISA. Pentru resistenta aia, sa ii afli valoarea trebuie un aparat special de masurat rezistenta intre doua fire diferite, ceea ce nu e usor de gasit.. poate nu ajungi acolo cu diagnoza dupa ce ai eliminat multe altele
    -1 points
  39. In ce limba imbracatoarea se numeste izolatie, sunt curios. De unde ne scrii? Bine ca ne-ai zis si ce a fost. Bafta.
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.