Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/08/21 in Posts
-
2 points
-
Da...pai o sa las job-ul si o sa plimb masina cand se deschid jaluzelele ca sa se raceasca motorul. Eu folosesc masinile pentru a-mi usura viata, nu pentru a mi-o complica.2 points
-
Eu le-am vazut deschise de 2 ori la e60, de fiecare data, vara, dupa ce am oprit in parcare. La f10 nu le-am vazut deschise niciodata pana acum.2 points
-
2,5 i e un motor net superior , toate 2.0 benzina de la bmw au fost praf, mai ales din seria n42 . N42 probleme simeringuri supape , vanos , distributie . N53 mai rezistent , pica fise bujii , chestii banale . Ca si combustibil ambele consuma cam la fel .2 points
-
Salut tuturor, scuze daca postez acest topic aiurea sau exista deja si eu nu il gasesc, m am tot uitat dupa el. Am un bmw din 2019 x1 F48 xdrive d18, ma intereseaza sa imi fac singur chestiile gen schimb de ulei placute discuri etc, din pacate am observat ca datorita franei de mana electrice pe spate trebuie pusa masina pe service mode pentru a nu strica motorasul electric cand imping inapoi ca sa bag placutele.... stiu se pote demonta motorasul si invarte cu un bit tork de 7parca, dar nu vreau sa fac asta, deci o obținute ar fi ISTA , nu stiu de unde sa o iau, o si cumpar daca e, nici ce cablu am nevoie, nici asta nu stiu!!! ma poate ajuta cineva cu ISTA, ce versiune, un link dld sau de cumparat, orice sa fie si o idee de cablu ca sa pot conecta masina la laptop!!! Mersi mult!!! Dau o lada de bere1 point
-
Salut. Am cumparat anul trecut un 228i pe care am gasit o suspensie Vogtland coilovers. Imi place cum arata masina, insa la guri de canal sau drum cu denivelari scoate niste sunete pe fata, gen “clanc, clanc” . Nu foarte rau, dar deranjant pt mine. Pasagerii nu le aud. Mi-am facut programare la BMW sa schimb toata suspensia, sa o pun pe cea stock (in cazul meu era cea sport S704a, conform VIN). Dar pentru ca este o operatiune oarecum scumpa, iar programarea este abia peste 3 saptamani, as vrea sa stiu daca este cineva pe aici care are un F22 cu suspensie s704a si poate sa masoare distanta de la aripa la butucul rotii pt mine, caci nu stiu cu cat se va ridica si as vrea sa ii pastrez aspectul pe care il are acum. Sau daca e cineva in Bucuresti si ma poate da o tura, ca sa vad cum se simte suspensia de fabrica, ne oprim dupa si dau o bere fara alcool:) Multumesc!1 point
-
Si eu am vrut ...am strecurat intai o surubelnita fina sub cadrul sitei sperand da o pot spala temeinic separat. Am auzit cu crapa plasticul si a a aparut o mica fisura. Am renuntat. Apoi am studiat daca nu pot scoate tot patratul ala. Teoretic se poate, trebuie doar declipsat dar avand in minte sunetul sec anterior de la cum s-a fisurat cadrul sitei, am zis ca mai bine stau linistit. Oricum nu te-ar ajuta prea mult scoaterea lui - mai bine pulverizezi niste spray degresant pe sub patrat sa ajunga cumva la sita din interior. Aaaaa, si vezi si faza cu "ulei pt mecanisme fine" ...eu am bagat pe ambele tevi cu o seringa si m-am jucat cu ea 30 min. Surpriza a fost ca am simtit un mai mare efect asupra mersului masinii din faza cu uleiul decat dupa curatarea sitei. Te orientezi tu, important e ca inainte de montaj sa sufli bine cu un furtunas resturile de lichide folosite. Vezi ca una din tevi lucreaza cumva in tandem cu cealalta. Initial nu comunica intre ele dar daca in timp ce "sugi" pe una, o astupi pe cealalta, ambele isi "dau drumu". Joaca-te !1 point
-
Nu imi e clar de ce va tot contrati , clar nu au fost puse degeaba jaluzele acolo . Ca si fapt divers acum +30 ani pe E30 exista nara "plina" special pt masinile care rulau in climat rece1 point
-
Sunt ferm convins ca am completat de 3 ori imediat dupa schimbarea racitorului si inca o data la aproape un an distanta. Luasem un litru de apa distilata inca de cand mi s-a aprins in bord indicatorul care imi spunea cand a aparut problema la Egr-ul original din fabrica. Atunci am gasit bazinul aproape uscat si am turnat juma de litru. Dupa schimbarea racitorului, am pus imediat de 3 ori, iar la distanta mai mare de timp, cand am vazut ca tot mai trebuie, am pus apa distilata ramasa pana am ajuns la partea care indica maximul acceptat de umplere. Acum era la minimul acceptat de umplere. Exista posibilitatea ca de fapt schimbarea racitorului sa nu fi rezolvat anterior problema si de fapt sa fie necesar intreg EGR-ul a fi schimbat?1 point
-
Am propus sa merg la Baneasa ca poate ei sunt mai liberi. Au spus ca nu e posibil, fix cu argumebtele lui Win. E ceva normal, in fapt. Nu am nicio problema. Voiam sa scriu in mesajul anterior "i-as", nu "ia-s" . Este drept ca si eu am neglijat problema racitorului. Scrisesem pe topicul de prezentare ca dupa schimbarea primului racitor a trebuit sa mai completez cu lichid de racire de vreo 3 ori in primele luni iar feebdackul colegilor a fost ca e normal pana se umple instalatia. Ulterior, cred ca am mai completat la un an distanta. Cumva mi s-a parut partial normal si la completarile recente, insa dupa ce a patit colegul, m-a luat panica si am zis sa verific. Pacat ca am sters topicul ala (mentionasem completarile ulterioare schimbarii racitorului si puteam localiza totul mult mai bine in timp)..insa nu mai incapeam oe topic de raul imbecililor care nu mai puteau de grija mea ca am trecut la Audi.1 point
-
Nu e problema, ia-s da-o pe a mea, ca nu am nicio restrictie. Faza este ca sambata pe 10 am intalnirea de 20 ani de la facultate. Fac o escala si las copilul la socri la Comarnic si ma duc la Iasi apoi. Deci in weekend-ul asta ar trebui sa fac si eu 900km. Weekendul viit am o nunta la Buc. Iar duc copilul la comarnic si trebuie sa ma duc duminica sa il iau. Fac si atunci 500km. Deci tot un drac e. Nu am pretentia sa fi facut ei verificari la racitor la revizie pe 2 martie, pt ca programul lor era deja facut pt ziua respectiva. Dar sa fi avut bunavointa sa se uite la lichidul de racire si sa spuna sa vin cu o alta ocazie sa verifice racitorul. Sau macar sa prioritizeze acum, tinand cont ca e risc de a lua foc.1 point
-
Haideti colegii, nici voi nu mergeti cu masinile? Cum sa stea atata timp inchise, nu vedeti ce spune bimmer? Ne contrazice unul care nici macar nu are asa ceva pe masina...ba baiatule...1 point
-
Ca sa vedeti ce am patit eu cu prietenii lui Romulus de la Bavaria Militari, Romulus care acum 2 ani cand am deschis un topic in care relatam problemele de colaborare cu ei, mi l-a sters, ba mai mult a si sugerat ca mint, ca de, ii afectam colaborarea pe care el o are cu ei. Evident, nu am putut tine topicul activ ca de, forumul nu este al meu, este a lui Romulus. In urma topicului asta, mi s-a aprins beculetul ca desi eu am schimbat acel racitor de gaze acum aprox un an jumate(nici eu nu mai stiu exact), dupa ceva vreme tot a trebuit sa completez cu lichid de racire. Pe 2 martie anul acesta am facut cea de-a 4-a revizie, la aprox 92.500km. La o saptamana distanta, mi-a venit masina noua si , ca atare, G30-ul a stat mai mult in parcare, vanzand-o fratelui. El si-a inmatriculat-o vineri pe 14 mai la mai putin de 92.600km. Saptamana urmatoare si-a dus-o la un detailing, curatandu-i si motorul. Cand am ridicat capota sa vad cum arata la motor, am observat si nivelul lichidului de racire, fix la semnul de minim desi eu completasem candva in urma si il lasasem la maxim. Cum am coborat capota, am uitat imediat despre lichidul de racire. Acum ma intreb, ce inseamna la Bavaria revizie? Doar schimb de ulei? Nimeni nu face nicio inspectie vizuala si chiar nu se aloca 5 secunde sa se uite la nivelul lichidului de racire tinand cont de istoricul masinilor bmw? Se lasa totul in seama clientului si/sau in seama norocului? Dupa ce a aparut acest topic iar masina a facut de pe 14 mai aproximativ 2500 km si tinand cont ca la revizia de pe 2 martie nu am schimbat filtrul de aer(nu mai intru in detaliile acestui filtru), sun la Bavaria si programez schimbarea filtrului pntru data de 29 iunie si cer insistent verificarea racitorului. Se ajunge la concluzia ca trebuie schimbat din nou( se va face gratis), insa nu este timp fizic ca acest lucru sa se intample mai repede decat data de 15 iulie. Frate-miu platise pt concediu si trebuie sa plece pe 10 iulie. Imbecilului de frate pe care il am, i se pune de catre Bavaria o hartie sub nas prin care i se aduce la cunostinta ca daca el mai foloseste masina, isi asuma riscurile care decurg. Prostul o si semneaza. Adica acesti nenorociti il pun pe naiv sa semneze ca nu are voie sa se deplaseze nicium cu masina iar toate astea pe o problema recunoscuta de BMW, pe o deficienta tehnica a lui BMW. Nici macar nu i s-a dat o copie a hartiei pe care a semnat-o, atat de prost e el si atat de hoti sunt astia. Sun eu la Bavaria pe 29 iunie si ii explic ca omul are nevoie de masina pe 10 iulie. Ramane sa ne auzim la telefon astazi, 7 iulie. Ne auzim la telefon si mi se spune ca ei nu au timp de masina, pt ca e aglomerat si ca sa vina pe 20 iulie(racitorul este deja ajuns). Ii explic din nou ca e o situatie speciala, ca chiar pierde niste bani tinand cont ca trebuie sa plece la 1300km distanta, ba mai mult ii atentionez ca nu au procedat etic punandu-l sa semneze acea hartie pt ca daca masina ii ia foc, asiguratorul nu il va despagubi. Ii explic insistand ca efectiv l-a bagat pe naivul asta intr-un colt. Raspunsul a fost clar ca nu e timp. Ba mai mult mi se spune ca de fapt timp este pe 20 iulie. Ii dau replica ca e o programare facuta pt 15 iulie, inca de pe data de 29 iunie. Mi se spune ca nu e adevarat. Oricum, pt frate-miu 15 sau 20 iulie e totuna. Adica dupa ce ca il bagi in colt si il constrangi sa nu foloseasca masina, nici nu consideri asta ca fiind o prioritate pt tine, ca omul sa isi recupereze masina, mai ales ca pierde si niste bani platiti pt concediu. Cam asta este BMW si nivelul lor de servicii si etica in Romania prin Automobile Bavaria. Il astept pe Romulus sa imi stearga aceasta postare si/sau, mai frumos, sa imi suspende contul.1 point
-
Am in familie masini cu: B47, B57 si B38 , toate au aceste "jaluzele" si sunt aproape tot timpul inchise. Cu greu am reusit sa fac o poza cu ele deschise pentru un coleg de forum care dorea sa faca acelasi retrofit.1 point
-
Jaluzele alea 90% din timp stau inchise. Radiatoarele mele la ambele masini arata impecabil, pe cand intercoolerele sunt facute praf de la pietre. Asta e unul din avantaje. Jaluzele sunt si ele pline de ciupituri de la pietricele.1 point
-
Cum sa aiba toate? Cel putin,la e60 si f10 doar cele ED au.1 point
-
Eu nu cred ca-i asa cum gandim majoritatea. Ideea este ca nici un brand, mai ales BMW nu-si doreste reclama proasta, sa fie cunoscuti prin piata dupa aceea ca avand cele mai stricacioase masini. Pana la urma n-au rezolvat nimic, pt ca din aceasta cauza vanzarile pt multi ani vor fi in cadere libera, indiferent de reputatia lor din trecut. Pana la urma electrificarea vehiculelor permite astfel de targeturi. Practic nu vei mai avea o gama larga de motoare cu ardere interna, benzina, diesel, hibiride, dar nici complexitatea unui astfel de motor in comparatie cu unul electric. Pe de alta parte motoarele astea electrice se vor regasi pe toate modelele, iar capacitatea bateriilor plus diferentele din softuri vor face diferentele dintre modele. Sa nu mai mentionez de automatizarea liniilor de productie, a proceselor de lucru. Modularitea si unificarea multor subansambluri care vor duce de asemenea la reduceri de costuri substantiale. Nici nu va imaginati cate idei de optimizare, redesign apar prin multinationalele de componente in dom automotive. Ma gandesc ca peste tot se gandeste la fel, toti isi doresc costuri cat mai reduse cu profituri ramase la fel. Asa se pune problema. In multinationale exista job-uri specifice pe aceste laturi gen: OPEX - Operation Excelence. Astia de aici se ocupa doar cu optimizarea tuturor proceselor de fabricatie. Nu exista pietre care sa nu fie intoarse. Se stoarce totul la maxim. Se achizitioneaza utilaje, linii noi daca e cazul a.i. tu la final sa produci un high-runner la un cost si mai redus. Eu lucrez in development si chiar si noi avem program de redesign to cost de nici nu mai stiu cati ani. Avem target-uri de sute de mii de euro, doar pe D&D. Absolut fiecare departament are astfel de targeturi. Vedeti voi, totul vine de sus in jos, adica OEM-ul solicita un pret mai mic, iar furnizorii trebuie sa se conformeze daca vor sa ramana in business. Este o concurenta acerba, sunt multe companii de garaj din China care ofera niste preturi pe care pur si simplu nu le poti refuza. Pe de alta parte, ca tot e discutia pe calitate, ca a tot scazut. In cazul nostru se folosesc aceleasi norme de testare ca si in anii 2000. Sunt la fel de riguroase testele. Nu le-ai trecut, nu poti vinde, e limpede. Din acest punct, produsele chinezesti, dar si ale altor competitori din Europa sunt departe de cele ale noastre atunci cand se fac benchmark-uri. Totusi cam toate multinationalele din vest sufera atunci cand trebuie sa prinda un proiect nou in principal din cauza pretului mai mare decat al altui competitor asiatic, desi calitatea este cu noi. Multinationalele astea sunt precum niste colosi, care desi au procese multe pt evitarea greselilor si prin urmare pierderi financiare, in contextul actual nu functioneaza tocmai din aceasta cauza. Avand multe procese, ai nevoie de multi oameni, ai nevoie de timp, iar la final toate astea se vor rasfrange in costul produsului. Revenind la BMW, eu nu cred ca vom vedea masini mai proaste calitativ fata de ce am vzt in ultima perioada, mai degraba simplificate conform trendului tehnologic legat de electrificare.1 point
-
Se recomanda sa dai si drumul la caldura pe 28 grade la cea mai mica treapta in tot acest timp.1 point
-
Salutare, Cu motorul pornit, torni lichidul pana se umple, apoi o sa inceapa sa vina inapoi in vas (acel jet mic) cu aer si lichid, ei bine, astepti pana vine fara aer, iar temperatura ajunge la 90. Urmatoarea zi verifici din nou nivelul si mai completezi putin daca e cazul. Daca ai nelamuriri, suna-ma si-ti explic in timp ce faci operatiunea. 0799 053 0911 point
-
Oare cum se pot monta ulterior ? Mie imi place cum se vad alea , fara e o mare gaura ...1 point
-
E fantastic numarul de nepriceputi de pe forumul asta, foarte multi doar isi dau cu parerea asa din auzite, sau ce-si inchipuie ca ar face... total pe dinafara, altzii ca le vor deschise cu orice pret. Flapsurile alea, fac parte din tehnologia BMW numita ulterior ..cel putin de la e60 LCI incoace - Efficient Dynamics - . Ele se vor deschide in cazul in care ELECTROVENTILATORUL CARE DECLANSAZA ORICUM AUTOMAT LA O ANUMITA TEMPERATURA A LICHIDULUI DE RACIRE nu ar face fatza, atunci se deschid si acele aripioare/flapsuri.. Ele ajuta si la o incalzire mai rapida in anotimpurile reci stand inchise. Cum ajuta mai departe ca explicatie - pai la rece iti reduce consumul ptr ca incalzeste motorul mai repede, la cald iti va face mai rece in masina inclusiv A/C ptr ca acolo la radiator , ptr cei ce nu stiu, mai e un radiator mai subtirel asa pentru A/C , si mai jos mai exista un alt "radiator" sa zic asa numit intercooler.In total 3. Daca nu se deschid - nu va speriati, mie mi-a luat 3 ani cu e60 sa le vad odata deschise - si nici macar nu era canicula. Exista si probabilitatea ca acel actuator - sau mai pe limbajul tuturor - motoras , sa fie ars, dar putin probabil. Despre cele care nu le au montate, nu stiu din ce motiv, cert e ca ele ajuta.:brr:1 point
-
Acum stiu ce urmaresti. Pune-o si pe rana daca vrei; e gratuit.0 points
-
N-are nici o treaba una cu cealalta. In alta ordine de idei, inpa mai folosesti la fosile gen e36, e46...uita de antichitatea aia.-1 points
-
despre ce hate ar putea fi vorba? incalzire mai rapida zici? pai oricum termostatul principal decide cand sa deschida circuitul mare al racirii asa ca jaluzelele alea nu fac nimic pana nu se deschide termostatul cum am zis mai sus. jaluzelele alea sunt pentru eficientizarea la cald, adica la regim, in care anumite datorira anumitor situatii motorul S-AR RACI mai mult decat necesar cand e deja la regim. eu mari minuni tehnologie, adica de evonomia nu am auzit sa faca acele jaluzele.. de cand tot citesc despre bmw.. praf, gaze si alte mizerii crezi ca nu mai intra cand sunt clapetele deschise? inchise, desigur ca nu intra... dar te intreb, cat de mult vor sta crezi acele jaluzele pe inchis si cat vor permite aerul sa intre? eu cred ca mai mult vor sta deschise nu mai zic ca vara cu ACul pornit inchise nu au cum sa stea ca schimbatorul de caldura are nevoie de aer!-1 points
-
(Aia cu turatia pompei independent de turatia motorului ramane..) Eu intreb de flapsuri exclusiv. Toti spuneti ca stau inchise, eu tot ziceam ca se deschid in mers cand trebuie racit motorul.. Se deschid sigur si cand functioneaza ACul vara.. Desigur ca ajung mai putine pietre in lamele radiatorului... desigur ca probabil nici muste si alte gaze nu-si gasesc sfarsitul acolo (..pentru naturisti, iubitorii de natura..) nu ca la unul fara jaluze..-1 points
-
Nu are bre nimeni grija de mașina ta,inafara de tine,cu atât mai puțin un service. Aia ii doare n sula,pleci din curtea lor și la colt iti cad rotile. Faci o reclamatie și atât,dacĂŁ vor ,o repara,dacĂŁ nu,nu. Aici e haos,nu se respecta nimic și pe nimeni.-1 points
-
Tu ai pus o intrebare, de aceea m-am si mirat vreo cinci minute, tocmai tu ma intrebi.. :hyper: Tocami din bun simt am dus si eu topicul asta unde l-am dus; nu dati cu pietre..; nu se merita retrofit decat daca ai bani prea multi si nu ai ce face cu ei. Intreb si eu asa, in cat timp isi scoate banii dati pe retrofit din carburantul salvat si din radiatorul salvat de praf mizerii etc etc?? Jur, eu la troaca mea veche si zilnic abuzata (mai putin motoristic..) am RADIATORUL ORIGINAL; de 15 ani de cand e masina. Uita ca nici o musca prea in viteza nu l-a spart, sau piatra sarita.. Wiktor, te-as crede ca mai intra aer si din alte parti.. la radiatorul cu pricina, daca NU AS FI demontat masca masinii de vreo 2-3ori la mine si am vazut ce si cum.. Vezi tu, aerul e ghidat temeinic si in proportia necesara in functie de necesitate.. /calcule facute de mesterii proiectanti.. /aerul pentru radiator nu se amesteca decat poate, poate 5-10% cu cel de la intercooler sa zic.. tin secret, ce pateste turbina daca nu are aer.. Wiktor (uimeste-ma) ce economie faci, aduca ce consum ai (ca masina e mai aerodinamica cum cu abilitate o baga ei in documente.. ) cand mergi la drum intins? Adica care e media cu, care mergi pe autostrada si cata motorina in litri pui ca banuiesc ca faci plinul si cati km parcurgi cu masina ta, G30; parca ai 3 litri..?-1 points
-
De ce ai vrea sa cumperi o masina care are 215.000km? Ce sa mai zic ca, daca folosesc regula de 3 simpla, ar putea avea chiar juma' de milion! Cei 11.000 euro sunt indeajunsi sa iti iei o masina faina la sub 100.000km.-1 points
-
90% nu cred. Probabil nu mergi cu masina. E ca si cum ai spune motorului masinii mele nu ii trebuie aer sa se raceasca.. se raceste de la sine. Da, 90% stau inchise dupa ce opresti motorul..-2 points
-
Wiktor, eu un lucru nu inteleg; te cred pe tine, dar cum se raceste al naibii motor poti sa zici? Ca sunt tare curios... Intre timp, m-am uitat in explicatiile lor din TIS si asta am gasit: " Air flap control The air flap control regulates the air supply for the engine and assemblies cooling system by only opening the radiator shutter as it is needed. Up to 2 radiator shutters can be installed in the front end. Conditional on the present design envelope, the engine version and the engine management system, there are the following versions of the air flap control: Passive air flap control via electromagnet Active air flap control via actuator motor (radiator shutter drive) Active and passive air flap control (radiator shutter drive for the upper radiator shutter and electromagnet for the lower radiator shutter) The required design envelope for the active air flap control means that it cannot be combined on some models with certain optional extras (e.g. Sports package, active steering or active cruise control). The passive air flap control for the lower radiator shutter must be eliminated in some models with turbocharging. The engine management system (DME or DDE) continuously calculates the required cooling output and only opens the radiator shutter when an increased amount of cooling air is actually required (DME stands for ”Digital Motor Electronics”; DDE stands for ”Digital Diesel Electronics”). While the vehicle is being driven, the closed radiator shutter shortens the warm-up phase of the engine, as operating temperature is reached more quickly if the environment is better encapsulated. The air flow through the radiator creates high aerodynamic drag as the driving speed increases. In higher road speed ranges, the closed radiator shutter improves the aerodynamics. This reduces fuel consumption and thus the emission value. Brief description of components The following components are described for the air flap control: Radiator shutter drive unit The radiator shutter drive with integrated control electronics circuit is an actuator motor. The radiator shutter drive is connected to an adjustment mechanism. The adjustment mechanism moves the individual fins of the radiator shutter to the relevant position. The radiator shutter has 2 positions: Radiator shutter closed Radiator shutter opened"-2 points
-
Am dreptul sa aflu nu? Nu vrei sa vii cu argumente? De unde stii ca nu am condus unul cu asa ceva? Bai baiatule..-2 points
-
Unvicont, nu te lua de radiatorul meu, ca se bucura de cele mai bune conditii. Nu iese din el nici un nisip, nimic. De ce? Pentru ca o data la doi ani se bucura de o DECONTAMINARE chimica cu solutie dedicata a elementelor pentru imbunatatirea eficacitatii a lui dar mai ales a celui de AC (sa mai zic ca si compresorul e tot al din fabrica, sa moara doua capre, nu una..). Totul se face pe masina, fara sa fi demontat ceva.. ma pui sa demontez un radiator de 15 ani .. ) Vezi tu, nu intru degeaba pe forumul asta, dau si la altii ce aflu, am pus linkuri de pe YT sa arat ca eu cred in alti mecanici care chiar pun mana pe scule nu scriu din spatele tastaturii aici sau pe internetul asta care ne uneste. Te invit si chiar te rog sa cauti sa vezi ca pentru (eficienta) racire (parametri bla-bla-bla) se pot face si alte lucruri.. Eu stiu ca tu stii ce spui, dar nu-i frumos din partea ta sa incerci sa ma incurci, MAI ALES CAND INTREBI MONOSILABIC aproape.. Asa ca o sa incep sa ignor provocatile tale.. Eu sincer nu cred ca un motor cu clapete (e mai bine zis asa?) o sa ma dea pe spate la consum, mai ales ca am condus un 2 litri.. asa ca aerodinamicitatea asta ma lasa rece, aproape mort.. Ajuta, da aerpdinamicitatea.. un pic mai mult decat la o dubita.. care e duba si aia e.-2 points
-
Ramane electrica. E bine sunt altii care duc dorul pietrelor din radiator si a mustelor sinucigase si ca atare vor sa le blocheze pe deschis? De ce? Tocmai ca s-ar putea sa supra-incalzeasca motorul daca nu se mai deschid(!).. au unii o obsesie, nu eu. Trebuie doar sa intrebi geaogle. Doar un link din zbor: https://g30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1594714-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00