Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/09/21 in Posts
-
tu probabil nu stii multe despre dormag sau ai ceva interes sa ii recomanzi . Nu ar trebui sa le calce nimeni pragul la ce prosteala e acolo4 points
-
A 2 garnitura baie ulei originala si in sfarsit am gasit toate dimensiunile de suruburi ce sunt necesare pentru baie, le am strâns la NM specificați de producĂŁtor, sper sa fie totul in regula. Am achiziționat STP, ma intereseaza strict insonorizarea fata de zgomotole din exterior, nu pt audio, incep cu ușile si plafonul. Am schimbat filtrele si uleiul, circulasem vreo 4000km dar fĂŁcuse 1 an. O poza si cu cealalta mașinĂŁ ce am achizitionat o, pentru a proteja in continuare e46-le, se pare ca am ramas blocat in jurul anilor 2005 cu achiziția de masini https://www.imagebam.com/view/ME1SWG3 https://www.imagebam.com/view/ME1SWJJ https://www.imagebam.com/view/ME1SWL1 https://www.imagebam.com/view/ME1SWN43 points
-
pai ce detalii ? sunt masini SH sansele sa pice ceva la ele sunt mari, din pacate motoarele BMW nu sunt un etalon de fiabilitate . Personal as lua un 6 cil cu istoric cat mai "bun" adica sa fi avut schimbate injectoare bobine sa fi fost admisia curatata, pompa de apa si aceasta mai trebuie vazuta, greu la noi .2 points
-
Nu, acum arata +2 la offset(cateodata 1) iar la presiune 0mbar, cu contactul pus. Din ce am citit pe un forum din uk, nu garantez veridicitatea celor scrise, daca offset-ul e cu -, e "pa" senzorul, daca e cu + e ok si din valoarea care o indica in mbar scazi offset-ul si ai valoarea reala, si nu trebuie sa indice altceva im afara de "0mbar" cand e contactul pus.1 point
-
Am patit-o si eu , trebuie schimbata conducta de Adblue , o gasesti doar pe original si manopera este destul de greoaie! iar cu aceasta ocazie , cureti si injectorul!1 point
-
De ce ai vrea sa cumperi o masina care are 215.000km? Ce sa mai zic ca, daca folosesc regula de 3 simpla, ar putea avea chiar juma' de milion! Cei 11.000 euro sunt indeajunsi sa iti iei o masina faina la sub 100.000km.1 point
-
DECONTAMINARE CHIMICA eventual pentru reziduri de natura organica. Cu ce solutie actionezi asupra pamantului/nisipului? Chiar m-ai facut curios. disctutam de masini de fabrica, nu upgrade by unvicont sau bimmer90f30 sa ma vezi ce bine stau cu onomatopeele. de-ncurcat te-ncurci singur in circuite si sisteme. ce crezi tu, in speta adespre erodinamicitate, nu este obligatoriu sa fie corect! asta-i de pus in rama!1 point
-
Pai afirmatia asta contrazice ce zici mai sus. Vrei sa spui ca diferenta de calitate provine din "manopera", daca piesele sunt aceleasi furnizate si in vest? Si daca da, cum - turcul strange un surub la un alt cuplu decat spaniolul? Nu mai pierde timp cu alinierea portierelor? E redus personalul de la QC/receptia finala?1 point
-
Nu este posibil. Chiar daca masinile nu sunt produse pe stoc, toate componentele si sub-ansablele sunt. Din acest motiv, cum spuneam se lucreaza FIFO. Prima piesa care a venit, aia va fi prima montata pe masina. Diferentele sunt de la calitatea pieselor sau de la locul de productie, dar nu sta nimeni sa faca masini pentru tari din est si din vest. De asta, majoritatea producatorilor au fabrici in Europa, pentru a produce pentru Europa (dpdv transport si dar si pentru ca cerintele sunt altele), pentru America sunt in America (de Nord sau Sub), in Asia, produc majoritar in China. Tocmai pentru ca cerintele legale sunt diferite, iar pentru a modifica procesul de productie pentru fiecare varianta sau piata, ar dura foarte mult.1 point
-
Salutare. Lucrand intr-un domeniu, prin care imi fac veacul prin fabricile de automotive (atat OE cat si Tier 1 sau 2 supplier), pot sa va asigur ca nu exista diferente de calitate pentru Est si Vest. In fabricile de automotive se lucreaza la productia masinii, in takt time (timp de ciclu) standard, de ex. Dacia are 58 de secunde pentru fiecare masina, timpul neputand fi extins, pentru a cauta piese mai bune sau mai proaste. De asemenea la asamblare se lucreaza pe principiul JIT (Just in time) iar cand vine vorba de componente pe FIFO (First in First out). Diferentele exista in principiu din componente, orice OEM ca BMW, avand mai multi furnizori pentru aceleasi piese. De exemplu la faruri pot fi: Valeo, Hella, chiar si Elba din Timisoara. Calitatea fiind putin diferita si in functie de ce se nimereste pe masina, sa fie mai bun sau mai putin bun. Pentru BMW de exemplu: Bordul si fetele de usi se fac in Romania, inclusiv la viitorul seria 7, cod G70, pedalele sunt facute si la Timisoara, inclusiv pentru M-uri cat si pentru Maybach, farurile la Timisoara de doi producatori, placute la Caransebes, inclusiv pentru Porsche, pompa de ad-blue la Brasov si tot asa. Daca veti verifica masini diferite cu echipari identice, este posibil ca una sa aiba geamuri Pilkington, altele Fuyao sau chiar Standard Profil. Unde mai pot fi diferente, este la fabrica unde este produs. De exemplu: Renault Megane: cel facut in Turcia, este mai putin calitativ decat cel facut in Franta sau Spania.1 point
-
Merci tuturor, nu o sa-mi asum riscul. Chiar daca am mai fost de multe ori in BG si nu am patit nimic, insa nu eram cu BMW. Cum ziceam, la sfarsitul verii o sa schimb masina, si ar fi cam nasol sa raman fara ea ) O sa aleg Grecia, cel mai probabil.1 point
-
Si cand ati ajuns acasa, ati inceput si voi sa va relaxati, ceea ce trebuia sa faceti in asa numita vacanta ). Practic, v-ati dus sa va stresati, numai vacanta nu e aia )1 point
-
Waze e folositor in orase iar la drum lung sa vezi notificari de pe traseu dar ATAT! drumurile lungi se fac intotdeauna cu navigatia originala a masinii care e multe peste orice GPS portabil sau aplicatie ( Waze, Google, Navigo, iGo ...etc) sunt care nu pot circula decat cu Waze si cauta tot felul de motive insa in realitate ei nu pot circula pentru ca nu vor sa circule legal si altfel au nevoie de Waze sa-i "ajute" nu compara niciodata GPS ul incorporat al masinii cu A-GPS ul de pe telefon. Singurul avantaj al telefonului e accessul rapid la internet si..... cam atat! cand internetul nu mai este, Waze ul devine aproape inutil1 point
-
Eu nu as lua masina aia. Km multi, cum a zis si edit, dotari de baza lipsa. Fie maresti bugetul fie te reorientezi catre alta marca, cel putin asta as face eu.0 points
-
Astept sa rĂŁspundĂŁ si altii care știu mai bine, e o regula la reprezentante, nu ai cum sa faci downgrade la niciun modul, probabil ca se poate face downgrade cu ista p sau winkfp prin icom, dar vedem ce o sa rĂŁspundĂŁ colegii, oricum power reduction se poate scoate oricum daca ai.-1 points
-
Pe 1 aprilie 2013 i-a furat fratelui un seat leon de la mine din fata blocului. Masina era din 2006 si o luase in 2011 cu 9500 euro. Renuntase la casco cu 2 luni inainte pt ca harbul statea pe dreapta...mergea cu a nevestei. Leon-ul urma a fi vandut pt ca nu avea sens pt ei 2 masini. Masina, luata cu bani imprumutati, bani pt care a mai platit rate inca ceva timp, nu a fost gasita niciodata. Btw, avea bateria dusa, nu mai pornea. Probabil au luat-o cu platforma-1 points
-
La G30 e mai subtire parbrizul. Exista topic si pe siteul asta cu neplacerile astea. Un alt mod al BmW de a face bani.. La Dacia nu e subtire.-1 points
-
Cauta in TIS ca trebuie sa i se vada conexiunile electrovalvei. Sau da ultimile 7 carac din VIN. Deci tu nu mai ai minus la ea. Dar pe firul de plus al mufei ce tensiune ai fata de masa masinii?-1 points
-
Nu ai ce sa faci, sau altfel spus, nu te da la "creatii". Masa e data/decisa prin DDE. Celalalt for e alimentat printr-o siguranta de 30A (cam mare fata de ce ma asteptam dar parese ca suge ceva curent electrovalva aia). Ai codul culorilor cablurilor de la electrovalva in desen.-1 points
-
Omule curentul nu conteaza. Conteaza tensiunea. Dar ce conteaza si mai.mult e cine da masa, adica firul de minus. Am siz mai sus - este dat prin DME. Uita-te singur.. las-o in pace. Valva aia urmeaza un anume "grafic/zona de lucru" nu e asa simplu precum crezi.-1 points
-
2,5 i e un motor net superior , toate 2.0 benzina de la bmw au fost praf, mai ales din seria n42 . N42 probleme simeringuri supape , vanos , distributie . N53 mai rezistent , pica fise bujii , chestii banale . Ca si combustibil ambele consuma cam la fel .-1 points
-
Tu ai pus o intrebare, de aceea m-am si mirat vreo cinci minute, tocmai tu ma intrebi.. :hyper: Tocami din bun simt am dus si eu topicul asta unde l-am dus; nu dati cu pietre..; nu se merita retrofit decat daca ai bani prea multi si nu ai ce face cu ei. Intreb si eu asa, in cat timp isi scoate banii dati pe retrofit din carburantul salvat si din radiatorul salvat de praf mizerii etc etc?? Jur, eu la troaca mea veche si zilnic abuzata (mai putin motoristic..) am RADIATORUL ORIGINAL; de 15 ani de cand e masina. Uita ca nici o musca prea in viteza nu l-a spart, sau piatra sarita.. Wiktor, te-as crede ca mai intra aer si din alte parti.. la radiatorul cu pricina, daca NU AS FI demontat masca masinii de vreo 2-3ori la mine si am vazut ce si cum.. Vezi tu, aerul e ghidat temeinic si in proportia necesara in functie de necesitate.. /calcule facute de mesterii proiectanti.. /aerul pentru radiator nu se amesteca decat poate, poate 5-10% cu cel de la intercooler sa zic.. tin secret, ce pateste turbina daca nu are aer.. Wiktor (uimeste-ma) ce economie faci, aduca ce consum ai (ca masina e mai aerodinamica cum cu abilitate o baga ei in documente.. ) cand mergi la drum intins? Adica care e media cu, care mergi pe autostrada si cata motorina in litri pui ca banuiesc ca faci plinul si cati km parcurgi cu masina ta, G30; parca ai 3 litri..?-1 points
-
Nu, desigur ca nu. Uleiul scapa prin alta parte, mecanic motorul probabil nu mai e in mintile lui.. OP, citeste cu atentie asta. E din ce spune fabricantul: "The DME activates the oil pressure regulating valve with a pulse-width modulated signal. The oil pressure regulating valve then sets the corresponding oil pressure that is applied to the control piston of the oil pump. The characteristic-map-regulated oil pump enables even more precise control of the oil pump. This means that the measure makes an additional contribution to reducing fuel consumption and lowering the level of CO2. The required oil pressure is lowered via the engine speed range. Compared to volume-flow control, the oil pump has to generate less pump output." Daca nu intelegi exact ce se intampla poti sa intrebi. Cum am spus valva si pompa lucreaza dupa o harta prescrisa in DME! Finalul nu suna deloc frumos si DELOC SIMPLU ca e doar o pompa si e doar o valva; ele lucreaza coordonate de DME, adica al naibii de complicat!-1 points
-
Unvicont, nu te lua de radiatorul meu, ca se bucura de cele mai bune conditii. Nu iese din el nici un nisip, nimic. De ce? Pentru ca o data la doi ani se bucura de o DECONTAMINARE chimica cu solutie dedicata a elementelor pentru imbunatatirea eficacitatii a lui dar mai ales a celui de AC (sa mai zic ca si compresorul e tot al din fabrica, sa moara doua capre, nu una..). Totul se face pe masina, fara sa fi demontat ceva.. ma pui sa demontez un radiator de 15 ani .. ) Vezi tu, nu intru degeaba pe forumul asta, dau si la altii ce aflu, am pus linkuri de pe YT sa arat ca eu cred in alti mecanici care chiar pun mana pe scule nu scriu din spatele tastaturii aici sau pe internetul asta care ne uneste. Te invit si chiar te rog sa cauti sa vezi ca pentru (eficienta) racire (parametri bla-bla-bla) se pot face si alte lucruri.. Eu stiu ca tu stii ce spui, dar nu-i frumos din partea ta sa incerci sa ma incurci, MAI ALES CAND INTREBI MONOSILABIC aproape.. Asa ca o sa incep sa ignor provocatile tale.. Eu sincer nu cred ca un motor cu clapete (e mai bine zis asa?) o sa ma dea pe spate la consum, mai ales ca am condus un 2 litri.. asa ca aerodinamicitatea asta ma lasa rece, aproape mort.. Ajuta, da aerpdinamicitatea.. un pic mai mult decat la o dubita.. care e duba si aia e.-1 points
-
Acum stiu ce urmaresti. Pune-o si pe rana daca vrei; e gratuit.-1 points
-
Deci electrovalva aia trage "fumuri" fara filtru acum, ha? Ai rupt tu sau asa ai gasit? Pana la urma daca.. "merge si asa" si nu te dau banii din casa cand s-o strica valva stii de ce..-1 points
-
:goodjob: Asa e, eroarea de increased emission e de la EGR.. Chiar nu te inteleg, de ce nu ai INCA un program de diagnoza ISTA? La cate experimente faci si incerci sa intelegi, ar trebui sa ai asa ceva. Bravo, esti printre putinii care isi baga mainile si isi iau smaltzul de pe ele.-1 points
-
Atunci nu le mai strica inainte ce sa afli ce se intampla in ele cat de cat. I-ati macar o interfata bluetooth si instalezi pe un android; am eu vreo doua softuri bune pentru android. Si stergi eroarea macar asa.-1 points
-
Eu nu cred ca sistemul audio se bucura de vreo diagnoza (incident, detalii bla bla bla..) pe masina. Dar sa vedem, poate nu am dreptate iar altii or sa ma contrazica. Cred ca singurul lucru care se intampla este ca diagnoza in ISTA+ o sa zica ceva de genul, ca nu poate comunica, cu HU masinii..-2 points
-
Pentru revizii eu am fost la Dormag. Sunt conectati si la baza de date a BMW, stiu asta pentru ca am facut revizii la ei intre reviziile gratuite de la BMW (fac reviziile la 6000km) si e complet istoricul ( cand faci o revizie la reprezentanta ei nu "adauga" o noua inregistrare ci sterg tot si pun ce este pe serverele BMW ).-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00