Jump to content

Sorin_87

Members
  • Posts

    115
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    F10 LCI 520d 140KW

Sorin_87's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

13

Reputation

  1. Salut E normal sa stea tot timpul grilele de aer din fata radiotoarelor, tot timpul ridicate? Nu am eroare pe Ista, grilele se inchid la oprirea motorului si se deschid la cateva secunde dupa pornire. Cred ca pentru eficienta motorului ar trebui sa stea inchise, mai ales acum in sezonul rece. Ce ar trebui sa verific? E vreo setare ca sa stea asa tot timpul? Ms
  2. Injectorul 4 e "pa". Schimba-l cat mai repede. In ceea ce priveste sacadarea eu banui EGR-ul+clapeta de acceleratie. Vezi ca e un tutorial pe youtube cum sa resetezi clapeta de acceleratie. O sa ai surpriza sa observi cat de bine raspunde la pedala dupa resetare si ca nu mai ai acele intreruperi. Cauza: mersul in oras. Se pare ca un stage 1(facut profi) ar rezolva problema: se modifica valorile egr si driver wish(care influenteaza clapeta de acceleratie).
  3. La mine a fost pivotul de la bratul de sus si bieleta de directie(nu avea vaselina si mergea f greu). Am inlocuit bratul iar bieleta am dat-o jos, pus spray cu teflon, miscata bine sa intre spray-ul, data cu vaselina si e ca noua.
  4. Inseamna ca si dupa curatarea galeriei trebuie resetat?! Optiunea de resetare e cea din Reset values air intake system?
  5. Nu iti inteleg atitudinea si comentariu aiurea? Tot ce am intrebat au fost probleme existente care s-au rezolvat si pentru care am postat si cum le-am rezolvat(spre deosebire de altii). Asta este si scopul unui forum, sa ne ajutam intre noi si sa postam solutiile. Asa sunt eu mai perfectionist si imi place sa am o masina pe care ma pot baza, nu sa schimb doar cand se strica si te lasa in drum. Fiecare cu "viziunea" lui.
  6. Nu, acum arata +2 la offset(cateodata 1) iar la presiune 0mbar, cu contactul pus. Din ce am citit pe un forum din uk, nu garantez veridicitatea celor scrise, daca offset-ul e cu -, e "pa" senzorul, daca e cu + e ok si din valoarea care o indica in mbar scazi offset-ul si ai valoarea reala, si nu trebuie sa indice altceva im afara de "0mbar" cand e contactul pus.
  7. Salut, Aveti vreo recomandare cu privire la un downgrade(daca e posibil) pentru un F10 LCI, B47?? Mentionez faptul ca, m-a mancat undeva, ca atunci cand am mers la reprezentanta sa schimb cooler-ul EGR sa fac update la iLevel 2020 si navigatie. Dupa update nu mai e aceeasi masina: consuma mai mult, regenerari mai dese, putere limitata (pare a fi un fel de Dieselgate soft ca la VAG)....iar la consola, din cand in cand, dupa pornire nu imi mai afiseaza literele la "l/km" si "km". Dupa vreo cateva secunde/minute isi revine. Am vb la reprezentanta si mi-au comunicat faptul ca nu se mai poate face downgrade si ca atata timp cat nu am erori ei nu sunt raspunzatori (raspuns clasic de reprezentanta). Cel mai mult ma deranjeaza faptul ca e limitata si ca isi face regenerari dese (cam la 100-150km mers in oras. In intervalul asta trece de 25g soot mass si incepe regenerarea pasiva). Am schimbat senzorul de presiune diferentiala crezand ca e defect (avea offset value "-6", iar la cald cand puneam contactul imi afisa valoare cu minus "-2mbari"), dar nu a schimbat cu nimic mersul sau intervalul de regenerari. Ce am observat: dupa regenerare soot mass ajunge pe la 6-7g si in cativa km (max. 10) se dubleaza, ceea ce nu cred ca e normal. Presiune dif dupa regenerare : undeva la 4-5mbar, ceea ce inseamna ca dpf-ul e curat. Turbina ok, injectoare in parametrii, uleiul la nivel, curatat egr+galerie admisie. Multumesc.
  8. Aparent nu sunt singurul cu acest comportament. )) Problema e din nuca in care e prins pivotul bratului. Cu o seringa bagati ulei de motor in burduf si se rezolva. Recomanda sa faceti asta cu masina pe roti si roata virata.
  9. Salut Stiti cumva daca la B47 mai sunt probleme cu pompa de inalta(care face span)?Span poate face si pompa din rezervor?
  10. Ba da, e un service in Militari. Am vrut sa-l reconditionez la el dar nu a primit update-ul de soft al bancului de la Bosch pentru numarul (terminatia 743) asta de injector. De asta am luat din dezmembrari.
  11. Eu am luat un injector de pe alta masina si cu alt cod(acel cod de 7 caractere). Logic daca era reconditionat nu mai trebuia scris, desi am inteles de la cineva care reconditioneaza injectoare ca se genereaza un nou cod care trebuie scris. In fine, ideea este sa se dea acea comanda de Reset correction values ca sa functioneze in parametriu.
  12. Vin tot eu cu rezolvarea. Pentru cei care schimba un injector si intampina probleme dupa scrierea codului procedura e urmatoarea: 1. Se scrie noul cod 2. Se executa Reset correction for injectors value 3. Este recomandat ca dupa executarea pasilor 1 si 2 sa mergeti cu masina in probe ca sa invete DDE noile valori. Eu am mers in toatr treptele si pana la 4000rpm(in 3 si 4). Am atasat 2 poze cu valorile 'before' si 'after'. P.s in a doua poza ordinea inj este 1-3-4-2.
  13. Salut La un B47 am schimbat un injector cu acelasi cod. Dupa schimbare nu l-am codat pe cel 'nou' si am mers cateva zile cu el asa, valori f bune pana in 0.3. Astazi am zis sa-l codez si 'surpriza': valoarea de corectie a crescut f mult, se duce in +1.3- +1.6(cu AC pornit). Mai trebuia sa fac ceva in afara de a scrie acel cod de pe el(codul este ok, acceptat de DME)? Gen sa-i dau un 'Reset injectors correction values'? Am citit undeva ca la EU6 nu se codeaza injectoarele(asta dupa ce l-am codat pe al meu), e adevarat? Daca era injectorul 'nou' defect ar fi trebuit sa faca din start probleme, ma gandesc. Astept pareri.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.