Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/31/21 in all areas

  1. Decât sa o Înmatriculezi pe Bulgaria, mai bine o vinzi daca ti se pare prea scump.
    1 point
  2. Revizie, inlocuit pompa benzina, termostat (aveam eroare pe map cooling plus ca nu inchidea bine), calculator confort, brate fata, vopsit trimuri interioare din argintiu in negru lucios, etrieri in rosu si alte maruntisuri. In prezent nu mai are decat o singura eroare pe ista: senzor miscare alarma (defect, siguranta arsa sau fir intrerupt). Consum pe gpl cu ac si mers sportiv, Herculane - Craiova, 7.6 l/100km pe bord, resetat inainte de plecare (ieri). Usor, usor, mai ramane decolantare si vopsire totala (negru, evident). Ba nu, mint: cardanul mare are joc de cand am luat-o (bum la schimbarea vitezelor) si mecanicii zic ca trebuie schimbat, nu merge reparat. Asa ca, aici, daca aveti vreun sfat, ar fi de ajutor. Credeam ca este vorba de niste bucsi, una mare, doua mici de pe la caseta, dar ei asa au zis la penultima interventie: joc in cardanul mare. 226500 km pe bord (am luat-o la 208000, ianuarie 2020).
    1 point
  3. Hai ca daca tot au iesit mai multi din dulap referitor la meseria de IT-ist, marturisesc si eu: programator si posesor de E39 timp de vreo 6 ani. Sunt masini faine, dar daca iti place sa fie in stare impecabila, constati ca cer bani mai tot timpul. Am luat masina cu 7k la momentul respectiv si pe parcurs am mai bagat vreo 8-9k in ea, pe principiul keep it classy, keep it oem ( ME39Restorations) si tot nu era perfecta. Parerea mea e ca pentru psihic e mai ok sa faci reparatiile in cat mai putini pasi. Mai bine ii faci undeva la un service o evaluare calumea, vezi exact tot ce trebuie schimbat si le schimbi deodata, dupa aia te bucuri de masina. Unele piese le schimbi de nevoie, altele preventiv. E super enervant sa repari ceva la masina, mergi un pic, apoi iar trebuie sa o bagi in service. Intr-adevar efortul financiar e mai mare sa repari deodata cat mai multe probleme, dar e mai ok pt psihic. Fa-ti un plan asa: 1.luna asta schimb tot ce inseamna circuit de racire ( fie ca e stricat sau imbatranit)2.luna viitoare schimb suspensia3. franele4.rezolv rugina, eventual ii fac o revopsire exterioara5.detailing interior Dupa aia doar te bucuri de ea.
    1 point
  4. Verifica starea inelelor de pe planetarele spate. De obicei acestea se deformeazĂŁ de la rugina și senzorii de la sistemul ABS nu pot interpreta corect viteza roților, de aici și eroarea.
    1 point
  5. Si la Merces si Audi sunt probleme. Cineva pe forum a trecut la E klasse si i se parea inferior lui G30-ul pe care l-a avut. La modelul nou de A6 este disperare cu imbinarea materialelor la interior. Desi la atingere si apasare materialele par si sunt peste G30, am niste greieri infernali peste tot, interiorul pare ca se dezmembreaza la fiecare denivelare. Iar asta dupa 1000km. Si oamenii de pe forumul AudiWorld se plang despre asta. Masinile premim costa sa le produci cu 20% peste echivalentul nonpremium la acelasi nivel de echipare, insa pretul este dublu. Platesti, in fapt, pt asocierea ta cu marca respectiva, pt cum te vezi din exterior si, din pacate, mai putin pt ceea ce primesti si consumi.
    0 points
  6. Imi cer scuze ca v-a deranjat oferta mea de "roman",nu am stiut ca trebuie sa am banii ceruti sau ca acestea se vand noi intr-un magazin si nu este posibila negocierea.
    -1 points
  7. Vai steaua ei de masina. Daca nu ma insel pompa de motorina trebuie sa fie de 3.0, cea electrica cat si cea din rezervor. Pe parte electrica ai schimbat toti senzorii / instalatie electrica? Treaba cu injectorul de 2.5 pe 3.0 ma jur ca n-am mai auzit pana acum.........
    -1 points
  8. Minim 12 combinat , probabil average consumption e intre 13 si 14
    -1 points
  9. Din punct de vedere optic as zice ca am adus mașina la un nivel foarte bun, vopsirea integrala chiar ii da un fresh look. La nivel de calitate in linii mari sunt mulțumit de lucrare, se putea nițel mai bine, însă cele câteva mici defecte (câteva puncte ca un vârf de ac) se văd doar la o privire foarte atenta, de la 2-3 meri depărtare e totul perfect. Deja după 2000 km micile pietricele de pe DN și A2 au început sa ciupească din lacul de pe bara însă asta e viața mergem înainte Am avut ghinionul sa se spargă și parbrizul, din păcate nu putem controla riscul însă și nici neglijența și nepăsarea celor care tund iarba pe marginea drumului fără sa se gândească ca pietrele por fi propulsate direct in traficul de pe drum cu consecințe neplăcute. Am văzut “meteoritul” venind nu am avut timp nici măcar sa clipesc, zgomot infernal, am crezut ca mașina a explodat și rezultatul îl puteți vedea in poza ce urmează.
    -1 points
  10. De ce ai optat pentru motorul asta? Performanta sigur nu
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.