Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/09/21 in all areas

  1. ce ti ar putea placea la masina asta in afara de emblema?
    1 point
  2. Da, tare punctul 3 ), numai cine a folosit la maxim aceste setĂŁri poate ĂŽnțelege si fĂŁrĂŁ sa aibĂŁ copii )))
    1 point
  3. DA, ASC-ul pe vremea E36, DSC, pe vremea E46, DTC -e90 , este activ NON STOP, by default ! o apasare scurta pe DSC, DTC...de aprinde in bord martorul ( GALBEN/PORTOCALIU) = asta inseamna ca este dezactivat (spatele swe duce unde vrea el, sau unde vrei tu ...daca stii ce vrei , daca nu....aia e ) o apasare mai lunga = DTC galben + semnul de placute => adica se dezactiveaza si ABS-ul ...si esti cu pedalele si atat. Bafta !!!!! ps, du-te iarna si "descropera" cum merge masina cu si fara DTC, intro parcare, ceva loc fara masini, stalpi, etc
    1 point
  4. Cu dtc activ, nu dezactivat, ĂŽți taie puterea, nu este 100%. In momentul in care simte ca una din roti pierde aderentĂŁ in curbe te limiteazĂŁ. Nu am zis ca nu poți sa pleci cu scârț cu dtc activ. TesteazĂŁ astea 3 variante ( safe de altfel) intr o parcare sau un drum mai gol sa nu se uite lumea la tine. 1. AccelereazĂŁ blana ( 4000 rpm ) si da i tare drumul la ambreiaj 2 dezactiveazĂŁ DTC si fa i la fel 3 dezactiveazĂŁ DSC ( tii lung apĂŁsat pana apare alt martor in bord ) si fa i la fel, aici teoretic ar trebui sa pleci cu spatele intr o parte si sa scârțâie mult mai mult. Este pur si simplu ca sa ĂŽnțelegi ce ĂŽți explicam aici. Nu face asta tot timpul ca sa omori motorul, ambreiajul, cardanul si grupul. Iarna de exemplu in treapta 3 la 50 km/ daca bag piciorul in acceleratie, imediat fuge puțin spatele si in secunda 2 imi taie puterea si ma pune pe traiectorie dreapta. E imposibil sa nu fie asa si la tine. E vorba si de puterea pe care o are mașina, eu am si soft, dar e cel mai urat când vrei sa accelerezi puternic la vreo intersecție si sa se apuce sa licare martorul in bord si sa nu te lase sa te duci. Inclusiv din 1 in 2 ma limiteazĂŁ foarte mult daca i dau tare, când dau in 2 in loc sa se ducĂŁ , incepe sa licare martorul in bord si imi taie din acceleratie, dar cu dtc dezactivat nu face asta pentru ca de fapt rotile patineaza foarte puțin, dar sistemul te Lasa pentru ca tu ai apĂŁsat pe buton ca sa te lase, chiar daca nu scârțâie nimic.
    1 point
  5. Eu am testat asa pe E46 care are DSC , iarna in pacare goala : -DSC on(default)puteam merge linistit cu masina in cerc orice as fi facut puteai sa accelerezi cat vrei tu nu conta -buton DSC apasat odata - martor galben aprins - faceai cercul dar nu la fel de bine , rotile patinau dar cand te miscai mai mult de 1-1.5 m in lateral se taia acceleratia plus franat roata pt readucere pe traiectorie -buton DSV apasat x secunde tot dezactvat 3 martori aprinsi in bord, deja aici piciorul tau drept stabilea daca mai faci sau nu cercul , lipsa autoblocant insemna ca daca erai prea optimist cu acceleratia te intorceai .
    1 point
  6. DacĂŁ urmeazĂŁ sa o dai pana in Martie-Aprilie anul viitor, pune pe ea anvelopele de iarna și o vinzi cu un singur set de anvelope și aia e. Incep sa se tempereze cĂŁldurile, nu ai sa produci așa mare uzura anvelopelor de iarna dacĂŁ le pui de pe acum.
    1 point
  7. Scuze, eu ma refeream la usa din fata :blink:. Atunci pe stalpul din spate este prinderea.
    1 point
  8. Niciodata o galma fie mica fie mare nu se repara cu petec , se repara cu alta anvelopa ! , mereu imi vin clienti cu galme si vor petec pe interior ... evident ca ii refuz , am incercat de multe ori cu diverse petice ... radial ... cu plasa din panza sau sarma ... nu iese treaba buna deloc niciodata ( testat pe anvelope ce urmau sa ajunga la reciclat nu ale clientilor ! ) , cand o anvelopa are galma atunci inseamna ca in acel loc are panza laterala sectionata si exista riscul sa faca explozie ... mai ales la temperaturi ridicate ! Deci nu recomand folosirea unei anvelope cu galma deloc , am experienta in acest domeniu de prin 91"
    0 points
  9. sau tot de buget merge incercat cu pus un petic mai mare la vulcanizare inca sa acopere galma si sa nu mai permita deformarea tratezi galma ca pe o pana
    0 points
  10. Rayne eu stau in Mosnita si merg zilnic pe acolo.. inclusiv soția, nu au nimic anvelopele, mai degrabĂŁ vreo gura de canal sau groapa mare, nu se face galma asa usor de la pragurile alea. Am trecut si cu 80 prin ele, de obicei trec cu 40 km/ prin ele. Teoretic exista risc acolo unde e galma.. Eu recomand Landsail Qirin, am avut ls588 si acum am pus noile Qirin. Fac 6 ani cu marca Landsail pe vara. Nu am nimic de reproșat, nu tremura, nu cer plumbi anormal, sta perfect pe asfalt la orice viteze si in orice situație. Am dat 980 lei pe 4 anvelope ( 245/40/18) . Daca tot vrei sa vinzi mașina ia ceva ieftin si gata, nu ti da nimeni mai mult sau mai puțin daca pui anvelope de calitate.
    0 points
  11. Merg da-le dracu de ghene ,mai ales cum e in cazul lui a schimbat o buna parte din lucrurile care sunt "slabe" a ca poti sa ramai in drum oricand asta poti sa patesti cu masina nou nouta. Altfel la ultimul RCA facut la urs am luat si ceva asigurare cu platforma and shit 50 lei parca .
    -1 points
  12. 1150 euro Sunt niste jante foarte frumoase, pacat de ele sa stea.
    -1 points
  13. cum se spune la unul care gandeste mult gândac? il intreb pe frustratul care da minus
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.