Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/30/21 in Posts
-
Activitatea baitashului ala trebuie scoasa in afara legii, ca probabil ca el sunt si altii! Cati intelegeti sa nu engleza, o masina declarata nereparabila, inca o data implicata intr-un accident sunt sanse mici sa te mai salveze cum a facut-o prima oara. Mai jos testul: Test facut la doar 50km/h Luati aminte! Sunt undeva si doua Volvo-uri testate la fel pe YT. De speriat.5 points
-
https://autolatest.r...bil-de-reparat/ ca tot vorbeam saptamana trecuta de masini cumparate din sua daune totale si reparate ..... (vazut pe info trafic ...fb )3 points
-
Update. 75800 km - inca o revizie (filtre + ulei). Totul in regula. De asemenea, am mai facut un detailing interior + tratament de piele.2 points
-
Luat ITP dupa o luna de stationare, toate bune, recomandare de schimbare o conducta de benzina , am reusit pt a doua oara sa ma bag sumb masina pentru a auzi zgomotul buclucas, concluzia e ca se adude in partea de jos a cutiei unde vine prinsa pe bloc, chiar nu am idee ce poate fi acolo.2 points
-
parca era un baietash de la satu mare care se mandreste pe youtube ce bine repara el epavele americanilor dupa care le vinde la noi2 points
-
Pai pune bani deoparte pt semeringuri supape, distribuție, valvetronic. Altfel e ok se mișcĂŁ acceptabil.2 points
-
2 points
-
Daca iti apare cu rosu, da, trebuie schimbat uleiul si filtrul de ulei dupa care sa nu uiti sa resetezi intervalul de service. Daca as fi in locul tau, as schimba s filtrul de aer, polen si motorina!1 point
-
Unii dealeri, daca te tiganesti cu ei si te duci acolo, iti pot oferii ceva semnat ca masina nu a suferit accidente grave. Ca au mai avut ele o bara schimbata, o capota revopsita, e normal. Ei le verifica oricum inainte, interesul lor este sa traga masina la pret cat mai jos. Proprietarii privati nu-ti dau nimic, daca citesti anunturile multi specifica, se vinde fara vreo garantie sau posibilitatea de returnare, dar asta nu inseamna ca masina a avut vreun accident grav. De verificat online cu aplicatiile astea, eu nu m-as baza pe ele... daca masina a fost trosnita si dupa reparata intr-un garaj p-acolo si nu e inregistrata in vreo baza de date, evident ca nu apare nimic. Tot legat de dealeri, majoritatea au deja garajul lor, in majoritatea cazurilor cumpara masini cu ceva probleme, le fac ei cum le fac, ca na... trebuie sa ciupeasca si ei ceva la revanzare. Mai prind si ocazii d-astea, oameni in varsta care chiar au masina tipla pusa la punct, vor sa scape de ea, daca se duc la reprezentata BMW aia le ofera mai nimic pe ea, asa ca se duc la dealerii astia mai mici cu vechituri si care ofera mai mult. Mai sunt si exceptii, proprietari decedati, cu masina ok, dar este foarte rar. Masina cel mai bine la pret o prinzi iarna, daca urmaresti mobile, iarna se dubleaza numarul masinilor la vanzare, ai de unde alege, eu mi-am gasit-o prin noiembrie, decembrie. Un e46 tipla, fara rugina, ceva optiuni, etc, etc, sub 3-4000, poate chiar 5000, de euro nu il iei. De cand s-au mai potolit treburile cu pandemia, au crescut si preturile cu vreo 25% si probabil vor continua sa creasca, erau cam disperati astia prin Germania ca nu mai aveau cui sa vanda vechiturile. A mi-am adus aminte, legat de mobile.de si cum functioneaza, asta mi-a zis-o un neamt pe reddit, m-am bagat eu in seama cu el. Un proprietar privat cand isi pune masina la vanzare pe mobile, pana sa apara anuntul online, este sunat de dealerii din zona, aia sar cu oferte iar daca vreun proprietar este multumit de oferte, masina nici nu apare pe mobile, e deja vanduta, asta ca sa intelegi cam cum merg treburile, valoarea masinii acolo intre ei, este mai mica fata de ce vedem noi pe site, adica astia fac bani cu ele mai pe romaneste.1 point
-
da, am vazut si eu 2-3 video-uri de la el... cumperi o epava cu 6-7-8 mii, bagi in ea 15-16-17-18 mii, plus 1-2-3 luni de munca....si rezultatul e o masina cu km/mile putini/putine... cine isi cumpara o masina de 20-25-30 mii..nu cred ca se zgarceste sa mai dea 2-3-4 mii si sa o cumpere dintro reprezentanta, cu facturi , acte care spun cat de cat ceva despre masina.1 point
-
Gata, i-am montat astazi bujiile + bobinele. Aveam 4 feluri de bobine , bujiile erau toata la fel. Asta-i mana la dealer, suspectez ca au luat masina asa cu missfire, au facut ei acolo combinatie cat sa mearga masina. https://imgur.com/a/AN4NoQl Poza #1 Bujii + bobinele care le-am primit dupa cod, pe original. Poza #2 Bujia din cilindru 6, era cam cea mai murdara dintre toate. Poza #3 Ce am scos de pe masina, exact in ordinea aia, cilindru 6 din stanga, cilindru 1 cea din dreapta langa vanos. Bujia de langa vanos a iesit cel mai greu. Masina, merge cam la fel, dupa ce le-am montat cand am pornit motorul a mers putin prost vreo 5-10 secunde, dadea ceva rateuri fara sa aprinda check engine-u, nu stiu cat de normal e... probabil si-au dat drumu bujiile si bobinele, habar nu am, dupa s-a linistit. Motorul era inca cald cand le-am schimbat, porneste parca o idee mai bine, ce ma deranja pe mine era pornirea la rece, si cu piesele vechi la cald pornea bine, mai fac eu update dupa ceva vreme sa vad cum o sa fie cu piesele noi la rece. Intre timp i-am mai schimbat si uleiul in diferential, inca mai avea culoare in el, era aproape negru... Mai am tampoanele la motor, DISA(n-am mai auzit-o sa caraie), garnitura de la baia de ulei si inca un flush la cutia automata de facut + ceva garnituri p-acolo de la mecatronic, trebuie sa ma interesez sa-i caut piesele astea separat. Cutia inca are ezitarea aia in a 2-a, nu s-a agravat dar nici nu s-a remediat, are momente, cand face, cand nu face, m-am obisnuit sa turez si masina dupa 2000 ca sa nu mai faca.1 point
-
Bara fațĂŁ a fost vopsitĂŁ și montate plasticile + proiectoarele. Zilele acestea urmeazĂŁ aripile, prinderea de sus de la barĂŁ și capota.1 point
-
FĂŁrĂŁ sa știu bugetul total pe care dorești sa ĂŽl aloci, ĂŽnsĂŁ as sugera sa cauți una care aibĂŁ toate dotĂŁrile “must have” dorite, de exemplul eu as cautĂŁ una cu pachet M și eventual LCI. Motorul, mai pe scurt cati cai putere, respectiv cutia automata sau manuala sunt chestii ce țin de modul cum fiecare dintre noi decidem sa abordam problema. ĂnsĂŁ e bine de realizat de la ĂŽnceputurile ca pe un E46 cabrio un motor de 2 litri e cam la limita sa propulseze o caroserie ce are aproximativ 150 kg in plus comparat cu o berlina, in consecințĂŁ dinamica mașinii va fi penalizata serios. ĂnsĂŁ probabil ca nu motorizarea e cel mai important capitol, ci mai degrabĂŁ sa fie intr-o stare cât mai buna posibil, și la acest capitol deja ai experiența cu 325 actual Apropos eu as ocoli mașinile ce au fost fabricate pt piața din UK (precum cea din linkul tĂŁu anterior) din considerente ca niciodatĂŁ nu vei știu cât de bine și profi a fost fĂŁcutĂŁ conversia, din câte m-am interesat eu sunt destui ce nu schimba cablajele/firele și prefera sa le innadeasca ( ĂŽți dai seama in timp cum vor lucra lipiturile respective și ce probleme pot crea pe parte electrica). Eu personal când am cĂŁutat un cabrio am vĂŁzut vreo 5 mașini in București și am fost surprins sa vĂŁd ca erau proprietari care nici nu realizau (sau nu ĂŽși doreau sa realizeze) ca mașina la origini fusese una cu volan pe partea dreapta. Dpdv tehnic deja ai experiența sa știi la ce sa fii atent in general, as mai preciza sa verifici cu atenție mecanismele ce acționeazĂŁ capotarea respectiv decapotarea. In general chiar dace e destul de complex in egala mĂŁsura e si foarte robust construit tot sistemul, atât pompa cât și frame-ul, ĂŽnsĂŁ e de dorit sa observi ca funcționeazĂŁ fluid și fĂŁrĂŁ zgomote. La final de zi indiferent de motorizarea ce o vei alege senzația de a conduce un cabrio având cerul, soarele și vântul contopite intr-o armonie a simțurilor nu poate fi decât ceva ce cu siguranța ĂŽți va aduce bucurie Spor la cĂŁutat!1 point
-
Trebuie vazuta masina, dar fdaca ai unde sa o tii(garaj), eu zic ca merita, e un model ce se va aprecia valoric in timp, deoarece devin rare cele in stare buna. Nu e un capat de tara sa pui la punct un N42....motorul e decent1 point
-
Salutare! Masina are aproape 200.000 km, o am de ceva mai bine de 4 ani, e in stare tehnica foarte buna, o masina ingrijita. Las mai jos un extras din descrierea de pe autovit si un link cu anuntul, detalii si poze. Pretul e de 12.800 Euro. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320d-ID7GPcy2.html?isPreview=1 Sunt primul proprietar din Romania, masina fiind cumparata din Olanda cu 157.000km. Masina este foarte bine intretinuta, cu revizii facute pe aproximativ 10.000km, cu toate filtrele schimbate și ulei OEM BMW. Toate reviziile au fost facute la reprezentanta sau la BForce (fostul Bimmer). Are toate reviziile salvate in serverul BMW si pe calculatorul de bord al masinii. Am facut si de 2 ori geometria rotilor, am facut rotatii ale anvelopelor si echilibrari regulate. Masina are discuri si placute originale BMW fata-spate aproape noi(aprox 4000 ron). Revizie și igienizare la aerul condiționat ĂŽn august(este ĂŽn stare foarte bunĂŁ). Ultima revizie e acum o lunĂŁ - nu necesita nici o investiție pentru urmĂŁtorul an. Masina a fost ținutĂŁ tot timpul ĂŽn garaj subteran. Nu s-a fumat niciodatĂŁ. Are taxa de mediu platita si nerecuperata. Am absolut toate facturile de la operatiunile facute. Accept orice test la service-uri autorizate.1 point
-
M54 il faci singur fara probleme ma rog vorbim de lucruri relativ simple - DISA, CCV ,garnitura capac tacheti, termostat, vas de expansiune si ce mai pica pe acolo . Din fericire pe youtube gasesti destul material1 point
-
1 point
-
https://adevarul.ro/locale/cluj-napoca/bolid-lux-200000-euro-zdrobit-a3-cluj-acvaplanarea-caii-putere-facut-o-praf-1_6128ea8d5163ec427194185a/index.html?fbclid=IwAR1PAUc37fBpB8-slE1gRCAl7nEpwKWcsy0SMmbTawvQUqoXCrnxzwIbYRY Oricum a aparut modelul nou, isi ia omul alta! Aparent nu doar cocalarii cu BMW merg tare pe drumurile patriei0 points
-
Eu asa am inteles ca modulul confort gestioneaza oglinzile si comenzile portierelor si ca ar fi pozitionat in zona tabloului de sigurante. Personal nu cred ca este modul confort de UK si de Europa, ci doar trebuie codat pt care varianta ai nevoie. (sunt doar simple deduceri, nu sunt de meserie) Eu zic sa te intorci la "baietii" care nu ti-au terminat lucrarea sau daca nu este posibil, sa cauti un profi' in zona ta. Presupun insa ca "baietii" chiar nu au uitat adaptarea comenzilor "sucite", cred ca au incercat remedierea dar ceva a mers prost si au renuntat. Bafta.-1 points
-
Multumesc, da pai e posibil sa fie si din ceva codari, ca fizic e aceeasi piesa, am incercat sa codez si frm si jbe pentru europa dar nu i-am dat de cap. La baieti nicio sansa sa mai ajung curand, oricum au lucrat ingrozitor.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00