Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/07/21 in Posts
-
Saptamana trecuta am facut schimb de ulei la cutie de viteze (flush, kit ZF), diferentiale fata si spate (ulei BMW OE), cutie transfer (ulei BMW OE); am schimbat din nou bucsa de la caseta de directie, de data asta stransa la cuplul corect (75Nm). Km la data operatiunii: 120.500 Toata lucrarea la Bogdan BMGarage, recomand.3 points
-
Pfa, sensul girator, subiect de conflict in trafic, in orice oras, mai ales cu cei din Olt... ), eu cum semnalizez: daca fac dreapta, semnalizez dreapta, daca merg inainte, nu semnalizez deloc, daca fac stanga, cand intru semnalizez stanga si cand ies( ma asigur ca parasesc banda) semnalizez dreapta.3 points
-
Eu iti recomand un doctor ceva. Masina nu are nimic, doar niste anvelope noi trebuie, nici macar sa o schimbi nu trebuie.2 points
-
Salut, Ca posesor de F25 Lci (facelift) 2.0dxrive iti pot spune urmatoarele: Masina e spatioasa, confortabila si polivalenta datorita garzii la sol mai mari fata de F10. Legat de interior, ca tot scria cineva mai sus ca e depasit (Bmw foloseste cam acelasi interior la familiile de modele din aceeasi generatie - E, F, G - e normal sa nu fie la F25 interiorul deosebit fata de F10), depinde probabil si de echipare. Eu am tapiterie alba Dakota Oyster cu mocheta neagra, plafon antracit si trim-uri aluminiu si arata foarte bine interiorul. Eu consider cutia automata, farurile adaptive si navigatia + head up display „un must” pt o masina confortabila. Suspensia cu jante pe 17 si cauciucuri normale lucreaza foarte bine, „pluteste” peste denivelari. Nu iti recomand in Romania jante mai mari de 17. Iti recomand sa cumperi unul cu km mai putini (si aici trebuie sa verifici sa nu aiba vreo dauna la activ si asta sa fie motivul pt km putini) si an cat mai recent (cu istoric la reprezentanta). Daca ai noroc poate prinzi una cu garantie extinsa. Daca iti cumperi varianta 2.0d cu motorul B47 sa verifici sa aiba toate recall-urile facute (sunt cateva, cele mai importante la EGR, racitorul de gaze, etc). Daca nu le are facute, sa le faci. Cat despre problema cu caseta de directie, e un topic pe aici cu o piesa care se defecteaza cam la toate. Piesa in sine este foarte ieftina (undeva la 100-200 lei) + manopera, costul depinde unde o faci. Alte probleme nu am avut in afara de asta. Am cumparat masina la 40 000 km, acum am 95000. Am schimbat placute/discuri/filtre/ulei etc, lucruri obisnuite. Daca din motive de spatiu cumperi F25, nu cred ca ai mult mai mult spatiu ca in seria 5. Poate portbagajul la X3 e mai mare fata de sedan ca il poti incarca pana sus. Multa bafta si ai grija la cazane cu km dati inapoi . Si nu uita proverbul cu „sa nu dai vrabia din mana pe cioara de pe gard”2 points
-
2 points
-
1 point
-
Și Mazda 6 va lua borduri când conduci bĂŁut cu 120 pe drum virajat și curbe tĂŁiate.1 point
-
Nu, nu am avut probleme niciodatã cu uzura neuniforma a anvelopelor in 6 ani. Anvelopele se mananca de obicei cand cãderea nu este ok. Când este fuga dereglata teoretic nu prea are ce sa se mãnânce. Fuga fiind problema pe care o avem noi.1 point
-
Desi designul este asemanator la multe modele din aceeasi generatie, gen: F01, F10, F20, F26, F15, etc la fel la G-uri, vor fi totusi diferente in ceea ce priveste calitatea materialelor. X3-ul este echivalentul unui Seria 3, F30, chiar share-uiesc multe parturi. Pe de alta parte F10 este intr-o categorie superioara si poate fi comparat cu un X5, F15. X3-ul clar ca va fi inferior unui Seria 5 din multe puncte de vedere, la fel cum de altfel si Seria 3 care este in aceeasi clasa cu X3-ul.1 point
-
Daca turbina nu a fost revizuita in 400mii de km, poate fi raspunsul problemelor mentionate mai sus (consum de ulei, fum,lipsa de putere), iar sueratul este un semn ca exista joc in ax. Sa faci o verificare la turbina intr-un service bun, apoi curata admisia,egr, iar dpf ul refuz sa cred ca mai functioneaza la km aia.1 point
-
Nu am avut F25/26 insa am mers cu unul, o data, pot spune ca interiorul e depasit in sensul ca nu e cu nimic superior unui F10, din contra chiar, e mai inghesuit in fata si materiale mai proaste peste tot. Parerea mea subiectiva e ca F25 e si mai urat chiar ca un F10 break din exterior. Eu in locul tau fie as lua un F10 dotat, break cu un motor potent, x-Drive daca vrei neaparat, sau daca poti mari bugetul chiar G30 break.1 point
-
Salut, Sunt posesor de X4 f26 de 1 an si sunt foarte multumit de masina. Primul lucru pe care l-am facut dupa ce am adus masina din Germania a fost sa schimb uleiurile la cutia automata si la diferentiale+cutia de transfer si am facut bine ca erau destul de inchise la culoare. In rest ulei si filtre BMW si motorina de calitate si cam atat. Am observat ca xdrive mananca destul de rapid placutele de frana, mai ales pe spate, dupa 1 an placutele noi au ajuns cam la 60% din viata. Daca te uiti si la masini din 2015 cauta motorul B47 sa tai de pe lista problema cu distributia. Succes!1 point
-
Salut, Eu am un X3 2015. l-am cumparat in 2017 la 90 de mii km de la Bavaria Munhen. Am avut o problema pe care am rezolvat-o cand masina era in garantie extinsa (un cablu de transfer date dintre diversi senzori si calculatorul din bord). Alte probleme majore nu au aparut pana acum, am 150k . Noi suntem 4, doi adulti si 2 copii. Este suficient din punct de vedere spatiu. La minusuri notez zgomotul de vant ce se aude tare pentru mine la viteze de peste 100km/h. Cutia automata este net superioara celei manuale dpdv confort. Am fost si eu membru in acel grup insa am iesit din cauza celor care tot postau de multe ori agramat intrebari pentru anularea diverselor sisteme pe care nu le puteau repara. In general cei cu masini mai vechi de 2015 erau activi.1 point
-
Doamne fereste asa ceva! Sa continui sa mergi cu anvelopele care eu am o banuiala ca sunt praf…sa te mai urci si baut la volan…prietene tu unul ti o meriti…dar spune mi si mie, ceilalti care ar fi implicati la o adica ce vina au?1 point
-
da, am vazut si eu 2-3 video-uri de la el... cumperi o epava cu 6-7-8 mii, bagi in ea 15-16-17-18 mii, plus 1-2-3 luni de munca....si rezultatul e o masina cu km/mile putini/putine... cine isi cumpara o masina de 20-25-30 mii..nu cred ca se zgarceste sa mai dea 2-3-4 mii si sa o cumpere dintro reprezentanta, cu facturi , acte care spun cat de cat ceva despre masina.1 point
-
https://www.realitatea.net/stiri/actual/accident-teribil-pe-calea-ferata-un-tren-care-circula-intre-constantamangalia-a-lovit-o-masina-2-persoane-ranite_612bc402a6dbfc6b4f25aa121 point
-
FĂŁrĂŁ sa știu bugetul total pe care dorești sa ĂŽl aloci, ĂŽnsĂŁ as sugera sa cauți una care aibĂŁ toate dotĂŁrile “must have” dorite, de exemplul eu as cautĂŁ una cu pachet M și eventual LCI. Motorul, mai pe scurt cati cai putere, respectiv cutia automata sau manuala sunt chestii ce țin de modul cum fiecare dintre noi decidem sa abordam problema. ĂnsĂŁ e bine de realizat de la ĂŽnceputurile ca pe un E46 cabrio un motor de 2 litri e cam la limita sa propulseze o caroserie ce are aproximativ 150 kg in plus comparat cu o berlina, in consecințĂŁ dinamica mașinii va fi penalizata serios. ĂnsĂŁ probabil ca nu motorizarea e cel mai important capitol, ci mai degrabĂŁ sa fie intr-o stare cât mai buna posibil, și la acest capitol deja ai experiența cu 325 actual Apropos eu as ocoli mașinile ce au fost fabricate pt piața din UK (precum cea din linkul tĂŁu anterior) din considerente ca niciodatĂŁ nu vei știu cât de bine și profi a fost fĂŁcutĂŁ conversia, din câte m-am interesat eu sunt destui ce nu schimba cablajele/firele și prefera sa le innadeasca ( ĂŽți dai seama in timp cum vor lucra lipiturile respective și ce probleme pot crea pe parte electrica). Eu personal când am cĂŁutat un cabrio am vĂŁzut vreo 5 mașini in București și am fost surprins sa vĂŁd ca erau proprietari care nici nu realizau (sau nu ĂŽși doreau sa realizeze) ca mașina la origini fusese una cu volan pe partea dreapta. Dpdv tehnic deja ai experiența sa știi la ce sa fii atent in general, as mai preciza sa verifici cu atenție mecanismele ce acționeazĂŁ capotarea respectiv decapotarea. In general chiar dace e destul de complex in egala mĂŁsura e si foarte robust construit tot sistemul, atât pompa cât și frame-ul, ĂŽnsĂŁ e de dorit sa observi ca funcționeazĂŁ fluid și fĂŁrĂŁ zgomote. La final de zi indiferent de motorizarea ce o vei alege senzația de a conduce un cabrio având cerul, soarele și vântul contopite intr-o armonie a simțurilor nu poate fi decât ceva ce cu siguranța ĂŽți va aduce bucurie Spor la cĂŁutat!1 point
-
Trebuie vazuta masina, dar fdaca ai unde sa o tii(garaj), eu zic ca merita, e un model ce se va aprecia valoric in timp, deoarece devin rare cele in stare buna. Nu e un capat de tara sa pui la punct un N42....motorul e decent1 point
-
cum se spune la unul care gandeste mult gândac? il intreb pe frustratul care da minus1 point
-
Consum mediu pe ultimii ~8000 km (pana acum 3 sapt cand am deconectat bateria sa instalez sub): 12.8l/100km, , mers 60% in Bucuresti, 40% afara, fara sa o menajez. Mi se pare foarte bun pt un motor de 3l - principalul merit cred ca il are cutia automata, tine motorul destul de jos in ture (in viteza a 8a, 7km la fiecare 100 rpm, adica 2000 rpm la 140kmh) In seara asta am venit dinspre Pitesti pe A1,libera autostrada, am mers constant 100-110 cu cruise control, ecopro, consum 5.8l, viteza medie 90.8kmh; sofer+pasager; cel mai mic consum mediu pe care l-am scos cu ea (benzina 98). De obicei imi iese consum 8-9l, medie 110-120, dar pe aglomeratie, fara sa ma depaseasca prea multi.1 point
-
Cu valva inchisa, e mai silentioasa decat evacuarea stoc pana in 3000 ture, la ralanti nu se aude; dupa 3000 ture sunetul se ingroasa placut, fara sa fie intruziv. Am mers cu sotia aseara in masina, nu a remarcat vreo diferenta de sunet, sunt safe Cu valva deschisa (sport), pana in 2000 de ture e destul de silentioasa, poti merge relaxat cu ea prin oras, se aude ceva mai gros decat pe comfort, o placere; astea 2 zile am mers doar in sport cand am fost singur in masina. Cu valva in sport si piciorul in acceleratie/frana se aude foarte reusit - in acceleratie cand schimba in treapta superioara percepi un pops, cand franezi si schimba in treapta inferioara se aud niste burble. Diferenta de volum intre interior/exterior e destul de semnificativa, asa ca merg cu geamul putin deschis, sa o aud mai bine. Norocul meu ca cei de la Bavaria cereau un pret foarte mare versus cat costa daca o comandam eu (2800e vs 2100e), adica 700e adaos inclusiv manopera; in alta partea nu puteam instala MPPSK (softul), asa ca am cautat alternative. Si cineva m-a indrumat spre Remus - 1800e inclusiv transport (evacuare completa cu tot cu tipsuri negre). Mai dau 4-500 pe un soft bun de 380--400cp, si obtin ceva cel putin comparabil cu MPPSK, la un cost mai mic. Daca aveti vreo recomandare p cineva care are experienta cu resoftare B48/B58, recomandarile sunt binevenite. Acum pe shortlist sun Dragos si Ginel. Daca nu era pandemia, cred ca dadeam o fuga pana in Olanda la Mosselman, sa pun softul lor de la distanta nu ma prea incanta.1 point
-
Silviu poate te ajuta. Da 6 ani de când am mașina cred ca am fĂŁcut aprox 20 unghiuri, mașina asta trage dreapta dintotdeauna, nu rau, ĂŽnsĂŁ pe autostrada se simte cel mai bine, ai luat mana de pe volan, in 2 secunde incepe sa se ducĂŁ in dreapta usor. La ultimul unghi mi a zis ca roata fata dreapta este deplasata cu 10 mm mai ĂŽnspre fata decât aia din stânga sau ĂŽnspre spate, nu mai țin minte, ĂŽnsĂŁ inclusiv aparatul i a dat un fel de notificare in care i a spus asta ĂŽnainte sa printeze axele. Nu am avut nici o dauna in 6 ani, omul mi a zis ca se poate inclusiv de la ceva Brat care nu este pentru modelul meu, inclusiv daca este vreunul aftermarket se poate intampla asta. A zis ca inclusiv deviație mica poate sa apara din cauza șuruburilor refolosite. Ca sa scap de problema probabil ar trebui sa schimb cele 2 brațe care nu au nimic, joc sau bĂŁtaie..din altceva nu are de unde sa fie. Edit: inca ceva, am constatat ca volanul virat la maxim are poziție diferita stânga fata de dreapta, efectiv a fost scos si pus gresit pe Ax, nu am apucat sa vad filetele de la Bieletele de direcție sa vad daca e diferenta mare ĂŽntre ele, vreau sa l repoziționez. Probabil are ceva legĂŁtura. Asta am vĂŁzut acum dupĂŁ aproape 6 ani )0 points
-
Eu zic caa te legi la cap degeaba,masini sant garla,cauti alta fara probleme si nu-ti bati capul cu problemele ulterioare.0 points
-
Wolf, tu mergi ff incet. De ce vrei upgrade-ul asta de putere? Suplimentar, nu exista nimic ce poti face cu 380cp si nu poti face cu 320cp. Nu are sens suma cheltuita.-1 points
-
-1 points
-
Incerc sa nu ma justific si sa nu par penibil , probabil educatia , probabil ca sunt de mentalitate romaneasca . Si vinul a fost cauza , pt ca eu nu am mancat nimic in ziua aia si noi de obicei dupa munca bem vinerea toti colegi 1-2 beri , 1-2 pahare de vin . Chestia e ca masina aceasta chiar daca e un banal 320d si probabil nici nu se compara cu 3.0 , te face sa ii dai in gura . Nu am convingerea ca e rezistenta masina , mi-as fi dorit asta , din pacate incidentul asta a facut mai mult damage decat incidentul anterior . Masina are dereglat unghiul de fuga si dupa 400 km se mananca cauciucurile pe partea stanga si are o vibratie la mers . Din pacate nu stiu sa conduc BMW sau sa fiu posesor de BMW. Probabil masinile astea nu sunt pt oricine . Masina o bag iar in service pt geometrie , din pacate nu am timp sa caut cauciucuri la un pret mai bun si le-am cerut celor de la bmw oferta pt cauciucuri noi . Urmeaza sa dau masina inapoi la dealer si sa imi aleg alta. Am vorbit cu ei si le-am spus de incidente , mai putin asta ultimul . Ei au zis ca imi ofera 24500 euro . Am avut multe incidente cu masina , 4 la numar in 15 luni plus cheltuiala cu polisul de 1350 euro si service ul la ea de 556 euro . Ma gandesc sa ma reorientez pe un mazda 6 din 11/2018 cu 30 si ceva de mii de km la 23 de mii euro , nu cred ca imi mai doresc masina premium si masina care sa te faca sa o calci . Vreau ca masina sa ma duca de a la b intr-un relativ confort , sa aiba minim 150 cai putere si sa nu necesite multa intretinere si atentie , sa nu imi pese asa de mult de ea cum mi-a pasat de asta . Dupa 400 km sau de la incidentul de acum 2 sapt cauciucurile arata așa . Dacă rotile din cădere nu mai au căderea perfecta, masina e compromisa . Tot ce ma intereseaza acum e sa imi fac pierderile mai mici , mai ales pe viitor , si daca asta inseamna downgrade nu ma deranjeaza deloc . Adevarul e ca mi-a placut comunitatea de aici , poate peste 4 - 6 ani cand ma apropii de 40 de ani revin .-1 points
-
Exact , daca masina are probleme la roti si nu mai e perfecta e gata cu ea . Daca atatea probleme au fost si revopsiri si incidente masina e gata . Daca impactul a lovit in lonjeron si rotile nu mai sunt aliniate de sus eu o sa am probleme mai ales pe zapada si gheata daca masina nu mai are toate rotile la aceleasi nivel . Daca a avut prea multe lovituri , atunci pentru mine nu mai e sigura masina .-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00