Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/25/21 in Posts
-
Salutare si bine v-am regasit dragi colegi de forum. Dupa mai bine de un an de cand am renuntat la BMW in favoarea "stelutei argintii", iata ca ata ma trage inapoi la aceasta marca. Povestea incepe in copilarie, pe vremea cand colectionam surprizele Turbo si ne minunam cu totii in curtea scolii sau pe la bloc de cati cai putere aveau unele masini sau cat prindeau viteza maxima. Alte informatii oricum nu prea aveam despre acele "bestii" din fotografii...nu aveam internet iar publicatiile auto erau ceva intangibil pentru noi. Stiam doar ca exista pe undeva in lumea asta si unii oameni norocosi chiar le conduc. Cu un design timeless si tehnologie de ultima ora pentru acele timpuri, BMW 850i E31 era una din masinile care m-a fascinat inca de la aparitie. Si iata ca 30 ani mai tarziu, am placerea sa deschid acest topic pentru a impartasi cu voi drumul acestei legende. Am gasit-o in Elvetia, unde in concediu fiind, m-am apucat sa rasfoiesc un site local de vanzari auto. Intamplator am dat peste ea si mi-au atras atentia culoarea si faptul ca era manuala :hyper: I-am trimis direct de pe site un mesaj vanzatorului intreband cateva detalii, fara prea mari asteptari de raspuns. Insa a doua zi am primit un mesaj destul de detaliat, chiar cu mai multe informatii decat cerusem, in care eram invitat sa vizionez masina si sa facem un test-drive, asigurandu-ma ca e foarte bine intretinuta in ciuda celor 30 anisori. Atat am avut nevoie, un impuls...m-am urcat a doua zi in masina si am pornit la drum prin frumoasa Elvetie. Am zis ca merita doar pentru road trip, chiar daca nu se concretizeaza deal-ul. Ajuns la fata locului, am placerea sa fiu intampinat de un domn in varsta impreuna cu sotia, extrem de prietenosi. Imediat mi-au sarit in ochi cele 5 garaje de pe langa casa, neincapatoare deja pentru colectia domnului, intrucat un X5 statea in aer liber. Surpriza a urmat cand a inceput sa le deschida...Tesla Roadster, un Maserati cabrio ceva editie limitata, un Ferrari F355 spider, M3 E46 si acest E31 850i (ulterior am aflat ca mai are 2 garaje inchiriate unde tine un Z3M coupe si un Z4M, plus vreo 5 motociclete ) Long story short, a urmat un test-drive si o verificare vizuala a masinii. Era prima oara cand ma urcam intr-un E31 deci probabil entuziasmul se citea pe fata mea, desi incercam sa nu o arat prea mult. Simteam motorul ca o uzina sub capota, tragea liniar si se auzea frumos, fara a fi deranjant (totul stock). Am facut si testul vestit cu moneda pusa pe cant pe motor si l-a trecut Avea masina de 9 ani, cumparata de la primul proprietar, timp in care a facut relativ putini km insa a primit mentenanta periodica necesara, acest lucru fiind dovedit cu un teanc de facturi. Cu aproape 157.000km la bord masina nu este perfecta, dar acum ca e la mine tind sa cred ca va deveni Planuri cu ea? Sa fie cat mai aproape de starea originala cand a iesit din fabrica...tehnic si optic. Cel mult ma gandesc sa ii iau niste jante Style 37 pe 18" (modelul de pe CSi).1 point
-
E cam tarziu raspunsul si poate ca ai rezolvat, insa am avut aceeasi problema la roata fata stanga si tot la F15... Are un brat mare care are in spate un pivot, acela nu avea joc, ci pur si simplu aceea nuca care are un strat de teflon din cate am inteles, se dilata cand este foarte cald afara si de aici zgomotele. Cei de la service au pus cu o seringa ceva vaselina sub burduf si are 1 an de cand nu se mai aude. Poti sa il inlocui dar costa 1500 lei tot bratul aproximativ, sau sa mai ii lungesti viata cu ceva ulei/vaselina sub burduf.1 point
-
Da, si mie imi place tipul. Si mai e un neamt, AutogefĂźhl, care face review-uri destul de ok. Nu doar la electrice, la tot felul de masini.1 point
-
Salutare E ceva timp de când nu am mai postat ceva, asa ca mai fac unele update-uri. Masina a fĂŁcut luna asta 130k de km și aproape 7 ani de când sunt proprietarul ei și pot spune ca sunt super impresionat de ce oferĂŁ acest model, ĂŽn special motorizarea N54. Ma gândesc sa trec la ceva nou, dar nu ma lasĂŁ inima sa o dau, am pus prea mult suflet, pasiune, munca și bani ĂŽn ea, sunt conștient ca banii nu ii voi mai recupera, dar feeling-ul pe care ĂŽl am dupĂŁ fiecare activitate, ca e șofat sau reparație, nu se poate explica ĂŽn cuvinte. Ăn urma cu câteva zile i-am fĂŁcut cadou o baterie noua, Varta AGM, cea pe care o avea ĂŽncepea sa dea semne de oboseala dupĂŁ 6 ani de utilizare. Imediat dupĂŁ ce i-am inlocuit bateria, i-am fĂŁcut și schimbul de ulei Motul 5W40, iar la doua zile dupĂŁ ĂŽmi apare o eroare ĂŽn bord, legata de termostat. M-am gândit ca dacĂŁ tot umblu acolo sa il schimb, ar fi bine sa inlocuiesc și pompa de apĂŁ, drept urmare am comandat-o și pe aceasta. AstĂŁzi m-am apucat de treabĂŁ ĂŽn jur de ora 16:00 și am terminat undeva la 20:00, fĂŁrĂŁ sa ma grĂŁbesc.Surpriza a fost când am vĂŁzut ca alimentarea(cele doua fire) termostatului era deterioratĂŁ și din cauza asta am avut eroarea aia.Daca m-as fi uitat ĂŽnainte la cablaj, poate ca economiseam 2000 de lei, dar dacĂŁ tot m-am apucat de treaba, am zis sa o duc la bun sfârșit și asta am și fĂŁcut. DacĂŁ vreți sa ĂŽnlocuiți pompa de apĂŁ, ĂŽnarmați-va cu multa rĂŁbdare, chiar e necesarĂŁ. Ca am ĂŽntrat ĂŽn horĂŁ și m-am activat am fĂŁcut comanda și la injectoare, ultima versiune, index 12. Am hotĂŁrât sa le schimb pe toate, chiar dacĂŁ cele actuale ĂŽncĂŁ mai duceau bine mersi, câteodatĂŁ injectorul nr.6 avea toane doar dimineața la prima pornire și mai dĂŁdea ceva oscilații la relantiu.Dupa ce ĂŽși fĂŁcea "numĂŁrul" totul mergea perfect, mai ales ĂŽn ture ridicate, dar la 130k cred ca e indicat sa le ĂŽnlocuiesc. Sper ca mâine sa le primesc, poate le și pun.Ptr codare folosesc aplicația Protool, aplicatie care face toatĂŁ treaba sa arate ca o joaca de copil. Mai am ĂŽn plan luna aceasta ĂŽnnoirea ambreiajului, adicĂŁ volanta, placa, disc, rulment cu kit-ul de pe 550i. Ăn urma cu 5..6 ani i-am pus placa și discul de 550i și ĂŽncĂŁ mai rezistĂŁ, dar la volanta (originala) nu prea mai am așteptĂŁri. Undeva prin Aprilie i-am inlocuit pompa de ĂŽnalte( OEM) si bujiile, am trecut pe NGK.Astea se descurca mult mai bine fata de cele Bosch. Acum ma gândesc cĂŁ dacĂŁ as pune masina asta la vânzare, singurul motiv ptr care as face pasul, ar fi sa trec la noul model de M3 G80, doar atât, altceva nu cred ca m-ar interesa.1 point
-
Lista de cheltuieli este lunga (chiar tin o evidenta) dar cele ce ies in evidenta ar fi: - cumparat anvelope iarna si vara - inlocuire ECU pt ca cel de pe masina (care nu era al ei) a crapat la o saptamana dupa achizitie - schimbat ulei cutie de transfer - schimbat brate dr fata (superior, inferior) Lemforder - inlocuit arcuri fata, OEM - reconditionat turbina ce a venit la pachet cu diverse conducte si coliere schimbate si revizie motor - anulat clapete admisie - anulat egr - anulat dpf - soft putere la aprox 280cp/650Nm - revizie cutie de viteze, ZF si OEM (manson conector, baie ulei, ulei, mansoane mecatronic, suruburi baie de ulei) - reparat trapa de 2ori - epurator ulei - jgheaburile de sub capota - inlocuit schimbator de viteze - schimbat lichid frana La partea cosmetica: - refacut traseul pt stropitoarea de pe luneta, nu a fost nevoie decat sa demontez jumatate de interior - schimbat lumini interior cu led-uri lumina rece - inlocuit semnalizatoare laterale cu unele negre, secventiale pe led - inlocuit motor climatizare, cel de langa ventilator - lipseau diverse mici plastice de la interior, embleme neoriginale la ext - astept sa imi ajunga grilele negru lucios ca sa se potriveasca cu restul "Shadow line"-ului - am facut rost de niste praguri extinse dar sunt negre si asteapta sa fie vopsite inainte de montaj - reparat izolatia din usile din spate ca sa nu mai ploua prin usi in masina Au mai ramas pe lista lucrurilor de facut: - 009C4A IHKA: Dynamic-pressure-flap-motor - 00E204 PDC: K-CAN-Low wire fault - 00E2C4 CON: K-CAN line fault - 00E5C4 CID: K-CAN line fault - o verificare a distributiei. Din ce am citit inainte de a cumpara masina acest M57 parea vesnic, total opusul lui N47 care deja a capatat notorietate pt problemele cu disctributia. Recent intr-o discutie avuta cu un fost posesor de E70 am aflat ca si M57 ar suferi de niste pb legate de distributie. - de inlocuit aripa dr fata, a fost inlocuita cu una aftermarket si alinierea la imbinari nu este cea mai buna - de vopsit bara fata/spate, aripi fata, praguri extinse - inlocuirea scaunelor fata cu unele comfort - alte mici retusuri legate de plastice samd1 point
-
ȚeapĂŁ . Am pĂŁțit-o acum 3-4 luni. Aveam la vânzare un Opel Gtc,o tipĂŁ din Austria care momentan ar fi plecatĂŁ ĂŽn Canada mĂŁ contacteazĂŁ cĂŁ vrea mașina. Am zis ok,vii dupĂŁ ea? A zis cĂŁ trimite o firmĂŁ de transport din Germania sĂŁ ridice mașina. Am zis ok,ĂŽmi poate da banii dupĂŁ ce o vede/probeazĂŁ cel ce vine dupĂŁ ea.A Zis cĂŁ nu,cĂŁ nu se complicĂŁ cu ei,cĂŁ ĂŽmi trimite banii in cont. Am zis ok, i-am dat contul,a doua zi primesc un mail de la royalbank of Canada cĂŁ mi s-au virat banii. Erau mai multi cu 900 . DupĂŁ o zi mĂŁ contacteazĂŁ clienta,mĂŁ ĂŽntreabĂŁ dacĂŁ am primit banii,zic da,doar cĂŁ sunt mai mulți cu 900. Zice da, ți-am trimis ție și banii pentru transport,și eu sĂŁ ĂŽi trimit banii cei 900 companiei de transport (mi-a dat datele)Prin western union ca dupĂŁ ce primește banii vine și ridica mașina . Mi-a spus cĂŁ banii sunt in contul meu dar sunt securizați și nu ii pot accesa pânĂŁ ce nu trimit cei 900 companiei de transport.Mi-am dat imediat seama cĂŁ e țeapĂŁ. Am mai comunicat cu ea așa de amuzament 3,4 zile. Ăi tot spuneam cĂŁ merg mâine sĂŁ pun banii,cĂŁ merg poimâine,pânĂŁ la urmĂŁ s-a enervat și m-a ĂŽnjurat ĂŽn românĂŁ!1 point
-
Asta este , trece si se repara . Asteptam , nu e problema . Am o intrebare , daca schimb anual de 2 ori cauciucurile de iarna cu cele de vara , care ar fi dezavantajele si avantajele . De ce ar fi indicat sa am 2 seturi de jante ? Am vorbit cu un prieten ce si-a luat la masina lui inca un set de jante cu cauciucuri de iarna si mi-a spus ca la masina dinainte el a stricat cauciucurile in timp cu schimbatul lor .-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00