Si eu am avut problema cu "increased battery discharge" apoi bateria moarta, pe o baterie aproape noua, 1 an și 4 luni pusa pe mașină. Era o baterie de 91Ah și nu de 80Ah cum cere masina. Am fost la service,testul de baterie OK, nu aveam consumatori nocturni ,dar pe baterie tensiunea varia între 12.7V și 14.6 V, concluzia electricianului problema cu alternatorul. Ma duc în alt service unde s-a schimbat releul de la alternator, original Vemo, totul ok cu alternatorul pe stand, pe mașină aceiasi tensiune in mers 12.7V pana în 14.7V. Ofticat cumpăr baterie noua, originala pt tipul meu de mașină X1 2.3Dx, Varta 80Ah AGM, aceiași tensiune pe ea doar ca nu mai am nici cea mai mica problema. Concluzia, masina a distrus o baterie de noua, doar pentru faptul ca nu era tipul cerut de mașină și nici nu a fost codata corespunzător când a fost pusa inițial, adică nu a fost codata absolut deloc. Nu va mai luați după electricieni de 2 bani, mașinile noi cu baterii AGM nu încarcă constant la 14.5V asa cum sunt inavati ei, aplica tensiune pe baterie în funcție de cât vede ca e de încărcată sau descărcată, de ce consumatori ai în timpul functionarii, de temperatura ei și temperatura exterioara și de ce ii spune IBS-ul. Musai când schimbi bateria sa o codezi pe mașină,sa fie originala sau un echivalent pentru cea originala, pentru ca masina nu va știi sa o încarce corespunzător și o va distruge cum am pățit eu, într-un an. Bateriile AGM bune, la acest stil de încărcare (în foarte puține cazuri o va duce la 100%,va sta în general la 80% încărcare), sunt concepute sa aibă o durata de viata de 6-8 ani pe mașină și nu 3-4 ca cele clasice, tocmai de aia le încarcă asa, stil de încărcare ce pare ciudat pentru electricieni comuniști care nu au văzut decat dacie și baterie cu acid lichid. În cazul tău cred ca poți încerca să codezi bateria și sa mergi pana o încarcă, dacă tot la fel face, bateria e distrusa și indiferent ca ajunge la 100% încărcare, nu va tine sarcina peste noapte și vei avea nevoie de o alta baterie