Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/19/21 in Posts
-
7 points
-
masina ta, cu toate sistemele de reducere a poluarii anulate, este exemplu perfect pentru care unii isi permit sa numeasca bmw-urile tigai.6 points
-
Felicitari pt achizitie si sa o folosesti sanatos ! Poate nu a fost chiar cea mai inspirata alegere dar presupun ca au mai fost niste factori personali care te-au adus la aceasta alegere insa astea deja te privesc doar pe tine. Acum faptul e consumat si discutam pe mai departe incercand o rezolvare. In plus, nu prea cunosc multi dispusi "sa se bage" la motoare de peste 2000, in conditiile impozitelor actuale din Ro (!) Revenind ON - trebuie sa intelegi ca evacuarea diesel se comporta diferit fata de cea a unui benzinar aspirat de ex. La benzinar, cu cat mai libera evacuarea, cu atat mai bine - sound fenomenal, crestere de ceva putere (nu mult dar exista - 1-2-5 cp), masina devine mai nervoasa ...ii inteleg pe cei cu benzinare care elimina tot din calea gazelor arse, inclusiv tobele. La diesel treaba sta putin diferit in sensul ca turbina are nevoie de "back pressure" ...adica o contra-presiune produsa de rezistenta opusa de diferite filtre si rasuciri asupra gazelor arse. Cu alte cuvinte, o evacuare diesel care nu infraneaza gazele intr-o anumita masura va afecta functionarea in parametrii a turbinei. Evacuarea ta e prea libera si de aici problemele de lag. Nu ai specificat daca macar mai ai vreo toba pe traseul evacuare (oricum nu ar fi suficienta o simpla toba) dar recomandarea mea ar fi sa introduci pe evacuare treptat cate un element inapoi (ok, DPF lasa-l in ma-sa, dar macar tobe si un catalizator) Ca o mica experienta personala - un diesel in mintiile lui, stare normala, tragea ok, lag zero ...si mi-a venit mie sa anulez (doar) toba finala. Am pus o teava simpla in locul ei ...si nu m-am mai inteles cu masina ! M-am pomenit cu un lag de toata frumusetea pe turbina, mers interesant si imprevizibil al motorului (in accelerari), sound de U650. A 2-a zi am montat urgent toba finala inapoi. Fumul albastru - ala e ulei motor ajuns in cilindrii si "papat". Ori e o problema de recirculare gaze carter (epurator), ori ghiduri/supape sau segmenti. Urmareste evacuarea dupa pornirea motorului rece lasat la relanti pana la incalzire si vezi ce constati legat de fumul albastru. Daca dupa pornire, cateva minute bune ai fum albastru ce se diminueaza treptat odata cu incalzirea motorului (pana la disparitie) atunci te pregatesti de segmenti. Celalalte variante sunt ulterior de discutat. In rest, din ce spui, mie mi se pare o masina ok. Bine, s-a anulat DPF (serios amu'- vorbim "noi" din Romania) ...dar i-ar trebui un catalizator si tobe macar. Despre clapete admisie - unii le anuleaza, altii le monteaza inapoi ...eu unul, dupa achizitie (cu dopuri) mi le-am montat inapoi (intr-o forma mai safe) "pt ca asa am vrut eu" dar asta e alta discutie. In fapt, masina mergea ok si fara clapete doar ca nu mi-a placut motorul zgomotos pe relanti, mirosul puternic de "noxe" in zona portbagajului si "lesinarea" masinii sub 2000 ture. Bafta !2 points
-
2 points
-
Llasa, nu esti in masura sa faci observatii despre inteligenta altora. Un om inteligent nu cumpara un cazan batjocorit de altii ca apoi sa bage inca 6000 ron, ci pune acei 6000 ron la pretul de achizitie si ia din prima o masina buna. Mai ales ca vorbim de un e60 diesel, nu de cine stie ce masina de colectie ce merita restaurata. Iar clapetele respective se schimba pur si simplu. In fine, bafta cu masina.2 points
-
Lasa, ca nu m-am nascut ieri, stim cu totii de ce se elimina dpf-ul, catalizatorul si apoi se face evacuare teava goala + soft. In plus, cand ai cumparat-o stiai toate aspectele astea, ai fost de acord cu ele. Cand scoti atat de multe componente dintr-o masina, nu iti poate spune nimeni cum ar trebui sa mearga sau ce are cand nu merge bine. Pune-i piesele lipsa la loc, softul original si pleci de acolo cu intrebarile. Cand o masina incape pe mana mecanicilor amatori, dornici sa faca practica si sa multumeasca un client fara bani, rezultatele sunt imprevizibile. Tu iti imaginezi ca este cineva pe forumul asta care sta sa faca depanarea tuturor cazanelor? Crezi ca se pricepe cineva sa iti zica: daca ai dpf +catalizator scoase, egr anulat, swirl flaps anulate, atunci sigur problema e la un macaraua geamului spate care da un impuls ce nu mai este corect interpretat de softul facut de Gigel de la Vitan Racing Team. Orice problema sa diagnosticheaza din aproape in aproape, plecand de la "cum ar trebui sa mearga". Si acel "cum ar trebui sa mearga" e un reper stabilit din fabrica cu toate piesele pe ea. Cine naiba mai stie ce se intampla cu masina aia cand ai atat de multe piese lipsa. Orice componenta are rolul ei, fie ca directioneaza aerul in admisie intr-un anumit fel, fie ca pastreaza o anumita temperatura a gazelor arse, fie ca pastreaza o anumita presiune citita de un anumit senzor, etc, etc, etc.2 points
-
1 point
-
Sunteti minunati sa mor eu,merci de ajutor,foarte multi inteligenti,de unde sti ca nu le schimb? Am investit in masina 6000 de lei pana acuma si nu imi permit sa o intretin?am cerut o parere,nu sunt mecanic,si nici nu se mai gasesc mecanici,in legatura cu clapetele intereseazate sa vezi ca exista riscul sa se rupa sa cada in motor In romania nu se poate axa pe intrebarea pusa?...decat sa va dati cu parerea despre ce fac eu cu masina? Si in primu rand spune-mi un lucru legal in tara asta si in al doilea rand sunt singuru cu dpf off?1 point
-
Probabil intuiesti raspunsul. Eu nu am avut probleme si nu am probleme cu, caldura, incalzirea motorului ca am lasat racirea sa fie facuta cu, ce pun ei oficial. Sau cauta si tu postarea aia, aca eu nu o mai gasesc cu producatorii autorizati care fac acelasi antigel pt bmw. Edit: Hai ca am gasit-o: Daca tot vorbim de antigel, astea-s oficiale: Enclosure 4 to SI 17 01 96 (140), edition 02/2019 With the protection of the environment in mind, BMW has been filling all of its vehicles with nitrite- and amino-free antifreeze and corrosion inhibitors since mid-1986 as standard practice. The use of antifreeze and corrosion inhibitors that contain nitrites and amines is no longer permissible. The mixture ratio with water is 1:1. This provides antifreeze protection down to -40°C. The BMW antifreeze and corrosion inhibitor G48 is blue in colour. Trade name: BMW antifreeze and corrosion inhibitor BMW part number DEU: 83 19 2 211 191 BMW part number worldwide (except for DEU, JPN, CHN, AUS, FIN, NOR, SWE, DNK, FRO): 83 51 2 355 290 Container size: 1.5-litre can Trade name / Manufacturer-Supplier AD Original AD 48 / AD Parts, S.L. AlpineC48 / Mitan Mineralöl GmbH AWM G11 / Tosol-Sintez Aral Antifreeze Extra / Aral AG AVIA Antifreeze APN / AVIA Mineralöl AG BMW Antifreeze / BMW AG Radiocool NF / Castrol International MAINTAIN FRICOFIN / Fuchs Europe Schmierstoffe GmbH Engmans Super Antifreeze and Coolant / Unico Manufacturing GLYSANTIN® G48® / BASF series introduction Kuttenkeuler Antifreeze ANF KK48 Kuttenkeuler GmbH Antifreeze HD G11 K / Lukoil Glycostar ST48 / Kuttenkeuler GmbH Zerex G48® / Valvoline (Enclosure 5 to SI 17 01 96 (140), edition 02/2019 BMW antifreeze and corrosion inhibitor HT-12 was introduced for the first time starting 03/2018 exclusively as part of Technical Campaigns for selected BMW vehicles. Starting 07/2018, a few series will be initially filled with the BMW antifreeze and corrosion inhibitor HT-12 ex works. BMW antifreeze and corrosion inhibitor HT-12 is available in green colour as well as in magenta colour. Green BMW antifreeze and corrosion inhibitor HT-12 is used in the factories for initial filling. The BMW antifreeze and corrosion inhibitor HT-12 for the service department in the Retailer Organisation was magenta in colour for a short time. This magenta-coloured BMW antifreeze and corrosion inhibitor HT-12 is now eliminated. Starting 11/2018, green BMW antifreeze and corrosion inhibitor HT-12 will be available to the service department in the Retailer Organisation.) http://www.bmwclub.ro/forums/topic/192494-instalatie-apa-318d-m47n/page__p__2550432__fromsearch__1#entry25504321 point
-
Eu nu folosec decat spalatorii care au apa calda ,pana si la rompetrol imi fac treaba . Surprinzator nu plimb mizeria ))) in fine ,polemici de forum1 point
-
Eu iti recomand un doctor ceva. Masina nu are nimic, doar niste anvelope noi trebuie, nici macar sa o schimbi nu trebuie.1 point
-
Deviezi de la subiect. Romanii dau tepe la tot pasul daca au ocazia. Vorbeam de masini aici,de cum lucreaza si de incredere. In fine. Caz inchis ,am rezolvat. Multumesc tuturor !!!0 points
-
0 points
-
Clapetepe swirl le-am anulat,pt a evita pericolu distrugerii motorului,am inteles ca asta e boala lor,dpf ai catalizatorul,din cate am inteles nu vor mai fi lafel ca cele originale,si din cauza lor sa stricat turbina,masina am cumparato recent...nu stiu cand si cum au fost curatate dpf si cat0 points
-
Incerc sa nu ma justific si sa nu par penibil , probabil educatia , probabil ca sunt de mentalitate romaneasca . Si vinul a fost cauza , pt ca eu nu am mancat nimic in ziua aia si noi de obicei dupa munca bem vinerea toti colegi 1-2 beri , 1-2 pahare de vin . Chestia e ca masina aceasta chiar daca e un banal 320d si probabil nici nu se compara cu 3.0 , te face sa ii dai in gura . Nu am convingerea ca e rezistenta masina , mi-as fi dorit asta , din pacate incidentul asta a facut mai mult damage decat incidentul anterior . Masina are dereglat unghiul de fuga si dupa 400 km se mananca cauciucurile pe partea stanga si are o vibratie la mers . Din pacate nu stiu sa conduc BMW sau sa fiu posesor de BMW. Probabil masinile astea nu sunt pt oricine . Masina o bag iar in service pt geometrie , din pacate nu am timp sa caut cauciucuri la un pret mai bun si le-am cerut celor de la bmw oferta pt cauciucuri noi . Urmeaza sa dau masina inapoi la dealer si sa imi aleg alta. Am vorbit cu ei si le-am spus de incidente , mai putin asta ultimul . Ei au zis ca imi ofera 24500 euro . Am avut multe incidente cu masina , 4 la numar in 15 luni plus cheltuiala cu polisul de 1350 euro si service ul la ea de 556 euro . Ma gandesc sa ma reorientez pe un mazda 6 din 11/2018 cu 30 si ceva de mii de km la 23 de mii euro , nu cred ca imi mai doresc masina premium si masina care sa te faca sa o calci . Vreau ca masina sa ma duca de a la b intr-un relativ confort , sa aiba minim 150 cai putere si sa nu necesite multa intretinere si atentie , sa nu imi pese asa de mult de ea cum mi-a pasat de asta . Dupa 400 km sau de la incidentul de acum 2 sapt cauciucurile arata așa . Dacă rotile din cădere nu mai au căderea perfecta, masina e compromisa . Tot ce ma intereseaza acum e sa imi fac pierderile mai mici , mai ales pe viitor , si daca asta inseamna downgrade nu ma deranjeaza deloc . Adevarul e ca mi-a placut comunitatea de aici , poate peste 4 - 6 ani cand ma apropii de 40 de ani revin .-1 points
-
Eu ma gandesc ca daca 320xd merge asa cum l-am simtit pe asta , imi dau seama ca 330-340 i sau d e wow . Sunt ferm convins ca motorizarile alea sunt wow . Nu vreau sa imi iau hate , vad ca se practica minusurile in postari , oricum nu imi pasa de ele si la toti dau plus , in belgia limita de alcool e 0,50 fata de romania 0,05 , mereu cand ies la restaurant si mananc beau 1-2 pahare de vin si apoi conduc inapoi acasa , toata lumea face la fel aici .Mi-a fost si greu in romania cat am fost sa ma abtin total . Chestia e ca sunt perfectionist si nu vreau sa am o masina care nu e ok technic . Maine sau vineri o las o saptamana la bmw , le-am trimist mail deja , le-am zis sa imi faca oferta de cauciucuri , dosarul de casco e inca e tot deschis , cu putin noroc platesc doar cauciucurile si franciza de 250 euro . Totusi ma gandesc si cred ca poate masina nu e norocoasa si atunci trebuie sa o dau .Stiu ca poate pare ireal , dar sunt superstitios si ma gandesc ca deja prea multe s-au intamplat si poate nu e cu noroc , eu niciodata nu am avut atatea probleme cu o masina pana la asta . Oricum daca e sa dau masina inapoi , inainte o repar total in reprezentanta si ii schimb cauciucurile ... cauciurile astea sunt de noi cu masina , au 3 ani si 58000 km , in iulie si august am facut 10 000 km cu masina si in perioada asta s-au uzat cel mai tare , vizibile optic .-1 points
-
-1 points
-
Fusso coat din ce imi amintesc e super naspa de aplicat pe masina. Nu mai tin minte exact. Exista review-uri pe YT.-2 points
-
Nici voi nu sunteti in masura sa judecati,deci nu luĂŁm masuri acuma,vorbiind de investitie,modelu asta mi l-am dorit de copil,si vreau sa o fac cat mai bine,nu vreau alta masina,nu vreau sa o fac tigaie,doar din vorba altora si din cate am mai vazut pe aici pe forum,pareri pro si contra unii spun ca e mai ok fara dpf,atat ca nu respecta normele de poluare,nu sunt mecanic repet nu mai dati cu pietre ca stiu ca aveti ținta...cer doar parere Se poate reface...doar sa stiu ce e mai bine,cand am loato nu am stiut de problemele ei,si m-am trezit ca e gata turbo,si cauzele au aparut pe urma,dpf,cata.....egr u nu e anulat-2 points
-
Uite in sfarsit omu pe care l-am cautat pe forumu asta,iti multumesc din suflet iar voi ceilalți destepti aroganti loati si invatati de la omu asta ce inseamna bun simt ai respect..suntem oameni,inainte sa dati cu pietre...obinuinta romanului,tare in clanța da la fapte varza,merci frumos esti un Domn!!!-2 points
-
Buna,am un e60 2.5d,am schimbat turbina cu actuator,anulat dpf catalizator,curatat egr,anulat clapete swirl,schimbat garniturile de la egr si galerie stiu doar ca injectoru 1si4 sunt cu probleme,masina trage dar ar o intarziere la boost,si scoate fum albastru uneori la relanti..aveti vreo idee?multumesc-5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00