Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/23/21 in all areas

  1. Salut, ca o observatie la analiza ta pe compozitia motorinei din comert, este foarte ok, doar ca e vorba de motoarele de generatie mai veche nu de cele mai recente de gen N47. Tocmai de aceea cei care au motoare de dinainte de N47 obisnuiesc sa adauge ulei 2T in amestec cu un plin de motorina fiindca in acele vremuri nu exista motorina de acum fara sulf si alte substante existente la acea data. Eu cred ca la noi eate vorba in principal de anumite comportamente date de factori sociali cum ar fi lipsa fondurilor necesare unei ingrijiri corespunzatoare a acestor autoturisme pretentioase din pct. de vedere al intretinerii zilnice. Am de a face zilnic cu proprietari de BMW-uri de toate varstele, majoritatea nu deschid cu lunile capota, totul e plin de pamant, nu praf in compartimentul motor. Majoritatea vine cu rezervorul pe rosu, asta spune tot despre posesorii de BMW din Ro, vrem BMW dar nu avem bani de bicicleta, punem termostate de 120 ron cand pe original costa 230 ron si alte exemple. In momentul in care vom intelege ca suntem prea saraci ca sa cumparam lucruri ieftine, poate ca totul se va schimba. Drumuri bune tuturor! PS: era si un banc in urma cu 2-3 saptamani, auzi prietene, stii ca s-a scumpit motorina cu 2 lei pe litru? Nu ma intereseaza, eu tot de 25 lei bag.... Spor. .
    4 points
  2. nimeni dintre sursele la care ma raportez eu si am incredere ca is bazeaza concluzia si pe ceva studii, nu doar: "am incercat eu si 1 an cat a fost masina la mine nu am avut probleme"
    2 points
  3. N-am putut sa ma abtin
    1 point
  4. Si ce vrei sa faci cu uleiul sa faci ceai? Mai bine iti vezi de sanatate, motoarele sunt niste rable fara viata, te pisi pe ele de la m40 pana la b57
    1 point
  5. Boss, ca de obicei, vorbesti din teorie dar practica iti pune piedica. LasĂŁ asa. Si vezi ca nu normativul FC face diferenta ci punctul de inflamabilitate al uleiului 2t. Pt ca la asta se rezuma tot - cat de repede se aprinde adaosul de ulei 2t si ce reziduri lasa.
    1 point
  6. Popescu, pune orice marca dar care sa fii sigur ca certifica ca e cel putin Jaso FC (norma japoneza specific motociclete), daca masina are dpf. Ncu nu confunda nimeni nimic. Ca si postarea mea in care "cer" sa nu uite de filtru cand vorbesc unii de span produs de pompa din rezervor si tu, dai apa la moara..
    1 point
  7. Sa nu te superi pe mine, nu o zic cu rautate. La un post in care oscila turometru ai zis tampoane motor, iar la asta unde e clar vorba de tampoane ai zis injectoare:)).Fix pe dos.
    1 point
  8. Da, asa nu recomanda nimeni.. :poke: :training: Curand un B47 va primi ce nu a primit in viata lui pentru tot restul vietii lui ulei 2T de calitate superioara.
    1 point
  9. Pentru ca motoarele performante consuma ulei… toate
    1 point
  10. Hello, Folosesc ulei 2T la M47 de probabil peste 7 ani! Cu rigurozitate maxima; sunt la a al 4-lea bidon de 5 litri! Motorul trage, zero probleme, are 460k km. Trece la veeificarea noxelor cu steagul sus. (Daca ai curiozitatea sa afli cautand in postarile mele ce problema am avut eu o data.. putem discuta, daca esti interesat..) Sa fi avut N47 si sa fi aflat ca pompa face span.. dublam cantitatea de ulei 2T (glumesc). O.T. Am pompa de motorina M47 de inalte de vanzare care e perfect functionala dupa peste 350k km.. Careva curios? O sa o prinda rugina daca mai sta mult pe raft in garaj.. (B47 va primi Jaso FD, ca sa nu creez ingrijorari in altii. M47 doar FB ca mai mult nu-i trebuie) Apropo de span, ca am vazut ca asa a alunecat discutia, filtrul de motorina nu face nimic? Intreb si eu. Probabil filtru e pe tur pus, nu!? Asa ca spanul facut de pompa din rezervor, daca e facut.. e oprit de filtru, ca multe alte chestii din motorina bagata in rezervor, nu? Sa va mai spun ce mi-a facut mie filtrul de motorina? Va las sa aflati voi..
    0 points
  11. Stiu engleza, chiar foarte bine. Dar nici nu mai conteaza cum functioneaza, ca am schimbat si racitor si valva:). mersi oricum! Ce vreau eu sa aflu este de ce face asa urat la pornirea la rece,desi incep sa suspectez ca motorul este de vina.
    0 points
  12. deci nu pot ajunge cu ea la bucuresti pe roti?(mentionez ca daca merg normal schimba perfect )
    -1 points
  13. Din pacate a aparut alta problema si imi este din ce in ce mai clar ca moare. Am vrut sa plec, o bagam in reverse si imi dadea trans failure si ma baga in parking automat, s a rezolvat dupa cateva minute..dar totusi.
    -1 points
  14. -1 points
  15. Salut baieti! Si bine v-am gasit fiind primul meu post. Deci problema este : dupa ce o calcam putin (nu kickdown) o depasire normala, sau alte chestii imi dadea transmission fault. A2a problema este ca dupa o frana de la viteza medie 80-90 la 0 face ca masina sa nu mai plece dupa ce eliberez frana, iar acceleratia o face sa smuceasca tare la plecare. Eroare (ista+): problema schimbat din treapta 2 in 3 si foarte mare presiune din C in B (adica treapta 2-3) vreo 400 era numarul din cate imi aduc aminte. Mecanicul mi a zis intai sa verific uleiul iar daca acesta e nasol e de bine ca isi revine dupa schimbare, dar daca nu vedem ce este de facut . Ce parere aveti?
    -1 points
  16. Sigur ca voi reveni cu update. A si inca ceva ce am uitat a mentiona: Mi a spus cel care a pus-o pe tester ca Pe autostrada cand am mers, dpf-ul si a facut regenerare, oare are legatura cu problema aceasta?
    -1 points
  17. Ma refer la faptul ca mi a dat drivetrain error si mi a taiat acceleratia nu la problema cutiei.Cu toate ca am un sentiment ca cutia mea este cam gata... Tu ai verificat undeva cutia pana acum?
    -1 points
  18. Aveam lipsa 2 litrii de ulei din cutie, nu inteleg cum, nu au gasit nici o problema care sa curga ulei
    -1 points
  19. Salut baieti, revin din nou cu probleme la masina mea bmw f10 2011 520d. In postul precedent am scris asta: "Salut baieti! Si bine v-am gasit fiind primul meu post. Deci problema este : dupa ce o calcam putin (nu kickdown) o depasire normala, sau alte chestii imi dadea transmission fault. A2a problema este ca dupa o frana de la viteza medie 80-90 la 0 face ca masina sa nu mai plece dupa ce eliberez frana, iar acceleratia o face sa smuceasca tare la plecare. Eroare (ista+): problema schimbat din treapta 2 in 3 si foarte mare presiune din C in B (adica treapta 2-3) vreo 400 era numarul din cate imi aduc aminte. Mecanicul mi a zis intai sa verific uleiul iar daca acesta e nasol e de bine ca isi revine dupa schimbare, dar daca nu vedem ce este de facut . Ce parere aveti?" Am plecat spre Bucuresti si nemaiavand probleme la cutie, la un momentdat mi a dat drivetrain fault si mi a taiat acceleratia. Am mers cu 80 pana la un peco, am lasat o 15 minute si apoi am mers cu 110 usor pana la cineva cu tester.tin sa mentionez ca am verificat injectoarele sunt ok, dpf ok, egr ok, baterie ok. Mai jos atasez erorile date pe ista: https://ibb.co/yqz1DJP Urmeaza sa duc cutia la verificare cat de repede se poate. Va multumesc de ajutor.
    -1 points
  20. Nu au pus cat trebuie cand au facut schimbul, sunt niste proceduri, de urmat, pormesti masina o treci prin toate vitezele, o lasi dupa care se verifica iar nivelul....
    -1 points
  21. Salut baieti! Revin si eu mai mult cu o curiozitate. Am facut cam 5,5k km Cu masina, un Bmw f10 520d Din 2011 (212k km). am observat ca dupa primii 3 mii uleiul ajunsese la mijloc intre min si max, iar dupa alti 2 mii scazuse si mai mult. tin sa mentionez ca am mers un pic sportiv cu ea,am dat multe kickdown-uri la depasiri si pe autostrada. In rest mers in oras aglomerat. Pe internet am citit 100000000 de pareri despre daca e normal sau nu, si nu am ajuns la o concluzie. Voi ce parere aveti, sa o las asa, sau sa ma bag iar in service-uri si investigatii? Mersi!
    -1 points
  22. Eu zic sa stai linstit, daca merge..nu ai treaba. Data viitoare stii.
    -1 points
  23. Eu Doar cred ca modulul respectiv are o problema la contact cu apa, sau cu condensul, ceva stricat in el.Nu cred ca problema este apa in sine, ca sincer sa fiu intra vrei nu vrei la spalatorie, sau la ploi abundente. SI uita despre acel cod, Conteaza mult ce fel de fararu ai pe masina (halogen, xenon adaptiv, xenon) spun din experienta doar ce l-am schimbat, nu mergeau angel eyes, si dupa ce spalam masina, nu mai mergea nimic pana se usca.
    -1 points
  24. Mergi la reprezentanta bmw si cere verificarea egr-ului gratis. Eu am fost la verificare si am fost sumat ca va fi schimbat gratis, fa asta intai daca suspecrezi egr-ul si chiar daca nu este egr ul, de ce nu?
    -1 points
  25. Imi placea ca X1 este 4x4, nu este Duster si are garda la sol aproape ok. Ultima masina am facut-o praf la motor cand mergeam la zbor acum 30 zile . Am lovit o pietricica, s-a fisurat baia putin dar s-a aprins martorul in bord doar la repornirea motorului dupa 1 ora. Eram undeva in tiganie si am mers la sacrificiu ca oricum era masina ieftina si nu era potrivita pt mini offroad. Ma gandeam sa cumpar un X1 si sa o inalt putin cu distantiere. Dupa ce am citit ce inseamna N47 mi-a trecut. Urmatoarea masina va fi Tiguan
    -1 points
  26. Salut, eu stiam ca valorile negative ale injectoarelor nu sunt o problema. Cele negative le corecteaza pe cele pozitive(proaste). este doar parerea mea, si e citita mult pe internet. Daca gresesc as dori sa ma corectati, si sa ma scoateti la lumina:)).
    -1 points
  27. Esti sigur? calculatorul incearca sa mentina relantiul cat mai "smooth" , asa ca daca un injector are probleme are valorea cu plus, calculatorul incercand sa compenseze prin celelate injectoare si de asta au valoare cu minus. cum ar fi la el 2 compenseaza pentru valorile 3 si 4.
    -1 points
  28. am inteles, mersi de info!
    -1 points
  29. Fusso coat din ce imi amintesc e super naspa de aplicat pe masina. Nu mai tin minte exact. Exista review-uri pe YT.
    -1 points
  30. In engleza transpiratiile langa o masina dandu-i polish sau protectie se numeste elbow grease adica munca fizica. Imi place termenul. Exact aia era, intinsul fusso coat e distractie mare pe uscaciune, vara. De aceea eu am ales altceva mult mai usor de aplicat, cantitate mai mare si durabilitate asemanatoare..
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.