Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/11/21 in all areas
-
Halal eleganta,mai degraba cocalarism.Toti bombardierii au bmw cu volan pe dreapta,nu inteleg cum ai ajuns de la G 31 la F 10 rhd.Ca si in alte topicuri de achizitie,dupa nșpe pagini de argumente pro si contra,initiatorul isi cumpara opusul a ce isi dorea initial.10 points
-
Direct ĂŽți zic: varianta 5, mai putin partea cu bucuratul o perioada. PĂŁrerea mea e ca nu ai avut ce face cu banii, gĂŁseai direct cu volan pe stânga.6 points
-
Deci ai plecat de la o masina 'cinstita' de sub 150k km, si ai ajuns sa-ti iei o coaja de 6k euro si 240k km, cu un motor din generatia cu probleme si probabil Euro 5, la care trebuie dupa aia sa mai pierzi timp cu reparatii, cu vama, cu gasit un service care sa nu faca o tiganie din conversie, si dupa care sa te rogi sa n-ai probleme electrice? Sunt de acord ca fiecare face ce vrea cu banii lui, dar totusi ce legatura are una cu alta?2 points
-
1 point
-
Eu nu ti-am dat minus, nici nu prea obisnuiesc, dar cred ca pentru asta ai primit minusurile.1 point
-
Nu stiu dacĂŁ ești la curent , dar dealerii bmw iți pot aduce, la comandĂŁ, și contra unui comision, o mașinĂŁ aflatĂŁ ĂŽn rețeaua lor de dealeri europeni, beneficiezi și de garanție, etc. Eu iți sugerez sĂŁ mergi la o reprezentanțĂŁ, sĂŁ le spui ce buget ai, cam ce cauți, și sĂŁ vezi cam ce ți-ar putea propune, stiu cĂŁ au mai fost colegi pe forum care au apleat la metoda asta.1 point
-
scuza-ma ptr postul precedent,eram obosit,am citit in diagonala pe tel. Pentru test drive,masini ok welt auto militari (intre Praktiker si Metro Militari -pe bd Iuliu Maniu , am fost vecin cu ei 8 ani,in curtea comuna de vile. A avut parintii mei vila cu teren acolo, vecinii cam aiurea-imi blocau accesul in curte cu rahaturile lor de masini.Era un anestezist pe la vreo 50 ani avea in 2013, de la spitalul militar central, desi avea 2500mp curte, isi pusese casa lor aproape de gardul de la propietatea parintilor, facusera o alee destul de ingusta ca sa isi bage masinile,da ce sa vezi, masinile lor le parcau in sir indian in fata la mine, era sa ne luam la bataie era magar nu vroia sa isi mute masinile sa iesim cu masina din curte sau sa bagam masina in curte. Au o piscina mare si foisor,in fata spre strada. Noi abia aveam 800mp utili curtea... Welt Auto aduce masini multe pe trailer,le face revizii si reparatii peste drum la Brady Auto si iti da 6 luni garantie. Te lasa sa vada masina si mecanicu,te lasa sa pui diagnoza pe masina. Sunt flexibili la negocieri de pret. Oamenii pareau ok, rar mai vorbeam cu ei fiind vecini. Face si buy back. Au si ei un mic service cu rampa,sa ridice masina sa se uite mecanicul pe sub ea si sa vada jocuri la roti... Te lasa sa conduci masina,au numere rosii pe masini.Merita vazut parcul lor,aduceau marfa proaspata mereu.1 point
-
1 point
-
https://www.apbservice.ro/ Ăștia de pe str Constantin Istrati, zona Sos Viilor, aproape de Maddog Service Ford, iarĂŁși ok pe bmw1 point
-
Bavaria sau Filaret, sunt vecini serviceurile. Alt service auto care repara bmw, foarte ok pe str Cuțitul de Argint, aproape de celebra strungarie. Mai e alt service in spate la aeroportul Băneasa, in curtea cu strungaria Sten Back(http://www.strungarieauto.ro/) de pe strada Biharia 67-77(unde își duce coastaDeEst chiulase la refăcut și vibrochen) ,si serviceul de reparatie cutii de viteze. Te mai poți duce la CoastaDeEst, 2 mecanici cei mai tari Vali Miron si tânărul Dragoș aproape nou, are câteva luni de zile, dar mănâncă pe pâine BMW, Mazda si VAG-urile. Vedeti clipurile de pe YouTube. Pacat ca a plecat Ion, era peste Vali Miron, nu mai era mulțumit de salariu zicea într-un clip șeful lor patronul Bogdan Zdrafcovici!1 point
-
focus ai 1,6 ecoboost motorul sau varianta noua 1,5 ecoboosturile de 1,0 125cai avea probleme. Vezi ghinionisti pe forumul monomarca clubford Am vrut sa îmi iau Passat b8 second hand , dar soția mea nu vrea Passat... gusturile nu se discuta. uite cum arata remorca, genul meu cu prelata. https://unitrailer.ro/product-rum-4232-Remorca-usoara-200-x-106-cu-prelata-albastra-cadru-si-roata-manevra-MMA-750-KG-Garden-Trailer-200-KIPP.html-uniw.googleshopping.html?gclid=Cj0KCQiAqbyNBhC2ARIsALDwAsD5vQubfh2V7oai04MYHD35fXb9FR8QkptrKbTTBJRIelRuvjcDT70aAp_xEALw_wcB gasesti și la Brico Depot. Eu imi luasem de la Praktiker ĂŽn vara 2014. Foarte utila.1 point
-
care vrea de carat isi ia microbuz mertzan Sprinter cu motorul de 3,0 v6 diesel cdti https://m.olx.ro/d/oferta/motor-mercedes-sprinter-3-0-cdi-euro-5-e5-tip-motor-642-319-519-IDaFiRw.html Ai spațiu acolo calumea de carat )), scuze de offtopic, dar mai sunt care vroia sa isi cumpere autobuze frate. Exemplu de sprinter 319 cu 3,0 cdti https://m.olx.ro/d/oferta/vand-mercedes-benz-sprinter-319-cdi-automat-euro-5-IDfC7UJ.html1 point
-
masina asta o poti negocia la 58-59.000 lei, de la 64 si ceva mii:) Omul imi pare ca vrea sa ceara mai mult decât face masina! https://m.olx.ro/d/oferta/vw-passat-b8-2015-bitdi-240-cp-IDfvoRf.html ar merita verificare și studiere amanuntita. Trebuie negocieri la preț.1 point
-
on topic, părerea mea personala passat b8 motor bi tdi, portbagaj destul de ok. Eu la al meu F10, am o remorca noua Stema cu prelata, inalta, de 750kg ptr carat, o axa fara sistem de frânare . Imi ajunge. O folosesc de 2-3ori pe an. Au fost cazuri când statea nefolosit in acei ani (nu aveam de carat). Ii fac rca pe 1 luna si rovigneta cate zile am nevoie , când car ceva.In rest sta, legata de balustrada de la scara blocului în parcare , nu cere de mâncare. Pentru oras, nu recomand masina mare și lata, e greu de strecurat în aglomeratie în trafic. Plus ca e greu cu parcările pe stradute, mai ales în centru (atenție sa o parchezi sa nu lovești).1 point
-
@wdw Eu am si un stil mai aprig de a posta si da, acel Cristi de care zice Popescu ma ardea mereu. El mi a si inchis topicul1 point
-
pe clubaudi era unul Cristi(Staff Member) moderator, el taia și spanzura, tinea cu comerciantii, https://www.clubaudi.ro/members/cristi.9589/ ca și pe vwforum și clubopel.1 point
-
erau criminali, ii ardea pe mulți aiurea fara absolut nici un motiv real, din senin, ca aveai ghinionul sa iti vizualizeze ei profilul. Sancțiunea trasa la xerox de toti adminii și moderatorii, era celebra :"Este interzis bagarea în seama! Posturi monosilabice in regulament!" Chiar și pe un moderator de-al lor de pe secțiunea Aircooled( MishuL) , l-a ars aiurea din senin, într-o noapte, ca i s-a părut administratorilor ceva . Comunisti frate, celebra securitate de pe timpul lui Ceaușescu care bagau oameni nevinovați în pușcărie, le ascultau telefoanele și ii filau(urmareau) ) Regulamentul lor foarte aiurea și stufos cu multe SANCTIUNI, scria foarte clar citez:"se respecta intocmai regulamentul sau pleci de pe forum cu ban definitiv!!! "1 point
-
Deci pe Wvforum e iubire neconditionata; si daca-i curg tablele si-i scartaie plafonul tot cea mai cea masina din univers ramane, ha? Iubirea la mine e pentru M47 si ura e pentru N47.. si mi-am exprimat deschis treaba asta. Asta ca sa nu mai zici Popescu de mine ca te trimit la st(d)ealer una doua. Ca aia e. Baga mana in buzunar de ajunge de nu i se mai vede nici capul.1 point
-
daca comentezi pe vwforum.ro,da ban direct forceturbo,aries13 si inca unu cu masca pe fata puscarie frate1 point
-
La Weltauto Jilava am vrut sa pun VCDS ul meu pe BiTdi ul lor si nu mi-au permis. Nu cred ca vreo reprezentanta sa permita asta, doar sa platesti diagnoza la ei sau alta reprezentanta.0 points
-
Man, ti-ar fi dat o masina noua, dar acum ca ai scris ce ai scris .... ca ai facut valuri ... ca ai vorbit asa.... nu mai vezi nimic. Cateodata este mai bine sa tii pt tine asemenea intamplari. Te-a ajutat cu ceva publicarea pe un forum a "pataniei tale" ? Nu.-1 points
-
daca tocmai ti-am spus ca: degeaba vorbesti cu cei din service, degeaba discuti cu cei din vanzari, degeaba cauti rezolvarea pe forum si ca pierzi vremea... tu cu cine crezi ca ar trebui sa discuti ? care crezi ca ar fi pasul logic Arkina ? cu cine ar trebui sa discuti problema ta ? cu mine ?-1 points
-
cauta pe publi24,olx,okazii,farcebook anunturi de diagnoza bmw pentru masina ta apropo de ce ai dat honda civic? ce probleme avea Eu am pus toate amortizoarele Kyb, recomand. Ale mele toate erau terminate nu se mai ridica deloc amortizorul daca era impins. Am pastrat arcurile masinii stock,nu erau rupte .Nu mai aveam buget sa le inlocuiesc. Am inlocuit discuri si placute am mers pe Textar, lichid de frana Ate Am inlocuit articulatiile uzate si bucsele. Recomand prese,eu am folosit sa scot bucse tije filetate cu piulite si saibe.Se indoiau si se strica filetul nu mai fac asa niciodata. Vezi sa ai 2 prese de arcuri,eu am luat cele mai ieftine 40lei de pe olx noi china noname. Am pus garnituri noi la etrieri. Am luat furtune de frana metalice fata-spate Goodridge de la o firma din Cluj,la mine pe fata unul era crapat asa ca le-am inlocuit pe toate.-1 points
-
Pentru aerisit frana inlocuit lichid de frana am inlocuit din vas lichidul,am infasurat un capac de la aparatul de schimbat,am pus restul de lichid in vasul aparatului si am cuplat furtunul de aer la roata de rezerva. Vezi sa respecti 1,4bar eu nu am respectat ce scrie in instructiuni si mi-a aruncat mult lichid de frana pe la busonul care se infileteaza pe vasul de lichid de frana. https://www.okazii.ro/aparat-pentru-aerisit-sistemul-de-frana-a205052342-1 points
-
-1 points
-
Se plangea un cunoscut de intarziera cutiei de Touareg 7P 2916 care este tot ZF. ZF cu convertizor nu o sa fie atat de rapida ca un DSG cu ambreaj dublu si trepte preselectate, dar va fi mult mai fiabila. Probabil o fi o protectie contra monstrosului cuplu de 620 Nm ce il ai. Imi pare rau sa aud de atatea minusuri la o masina atat de frumoasa si capabila. Am avut si su Touareg 7L si dormea pe el, trebuia sa imi calculez din timp depasirile cu toate ca era cipat de la 225 la 270 cp.-1 points
-
Problema lag-ului era la toate A6 din modelul nou pana in 2021, inclusiv la cele cu dublu ambreiaj. Nu stiu de unde provenea, nu avea legatura cu cuplul(la cele diesel echipate cu ZF8), insa asa fac toate. Liquid, sticla aia de la displayuri e normal sa se zgarie. Fata de seria 5, ce am observat eu ca si avantaje clare pt A6 ar fi spatiul mult mai mare pt pasageri(mult si peste seria 7 swb), finisajele net superioare si felul cum este lucrata masina (sunetul usilor cand se inchid, a capacului de la portbagaj, a geamurilor la capat de cursa). Prin comparatie, usile la seria 5 iti e teama ca or sa cada pe jos dupa ce le inchizi iar geamul cand culiseaza, te astepti sa iti sara in brate. Pe de alta parte, la A6 gunoiul e bagat sub pres. Greieri din primele sute de km, masina noua. Peste tot. Dupa 4 ani si 93 km, seria 5 nu zdranganea in interior la fel cum zdrangane A6 la denivelari. Pielea la bmw sub orice critica si fara posibilitate de comparatie. Liquid, la tine cum e cu greierii ca pe mine deja sitiatia ma scarbeste. Eram sa uit. Parbrizul, farurile, aratau la seria 5 ca si cum am mers la razboi cu masina inca din prima luna. La A6 sunt intacte dupa 16k km. Niciun punct pe ele. Vopseaua la fel, incomparabila mai buna la audi. Portbagajul la A6 inutil pt obiectele voluminoase. Nu este indeajuns de inalt. Spre exemplu, nu incap una peste alta 2 roti de 245. In seria 5 puneam una de 275 si una de 245 si ramanea si loc deasupra lor sa bagi palma. Gata, au venit prostii si flamanzii cu minisurile ) Comedie!-1 points
-
Salut. Am avut Passat B8 BiTDI si l-am dat anul asta pentru un G31 530ix. Imi place foarte mult seria 5 vs Passat, este diferenta mare la confort, simti mult asta la drumurile lungi. Singurul lucru care nu imi place este senzatia de putere: cu toate ca are 250cp si 320nm, nu ai senzatia din BiTDI...-1 points
-
My man! C Te rog spune-mi care se inscrie mai bine pe curbele stranse la viteza ridicata si unde simnti mai bine ce se intampla sub tine. Cum te descurci cu un portbagaj cu 80L mai mic? Stiu ca 3.0i are 350Nm, dar nu are legatura cu dieselul si cuplu de 500 al VW, care ti-i livreaza de jos iar benzina mult mai sus. Nu m-a convins 2.0 BiTdi pe care il consider dopat si fortat. Doresc 6 line 3.0d pt cuplu, echilibru si fiabilitatea sa... corect intretinut nu ar trebui sa creeze probleme nici dupa 500k. Referitor la Audi, este luxul la el acasa. Mi-am adus din De un A4 sub 2 ani la 120k "full full fara trapa" cum zic samsarii nostri si l-am tinut 5 ani. Cand l-am inlocuit cu Seat Leon ST FR nou, cu mult superior ca dinamica, mi-a lipsit enorm senzatia premium din interior. Cel mai greu m-am obijnuit cu inchiderea portierelor care in A4 dadea senzatia de greutate si volum iar in Seat parca scapi capacul la aragaz sau trantesti poarta la curte.-1 points
-
Am zis de la inceput 530d xdrive, dar doresc un portbagaj mai mare, pe care-l gasesc la X5, Touareg, Kodiaq, Superb si Passat. Nu ma intereseaza japonezele ca au ochii mici. :twitch: In 7P pe perne desi atingea viteze de turism sport in aliniament sau curbe cu raza mare, cand intram pe viraje stranse, gata cu sportivitatea. Oricum in spate copii parca erau in parcul de distractii iar nevasta se tine de bord. Mi se intampla sa am lag si in depasire, dar am gasit niste probleme la clapetele de admisie. Insa in off rod mediu era la el acasa, dar nu ca Landcruiser, Subaru, Hilux, Pathfinder..... Compresor iei din dezmembrari cu 600 lei-1 points
-
La X5 E70 ce l-am avut avea perne si amortizor pe spate si doar arc cu amortizor electric fata.... extraordinar de dinamic si precis pe curbe. Pernele la E70 sunt jucarii - un cilindru de caucuic.... fata de 7L pe care in off road sau Xload il ridici cat un camion. Problema la E70 este insa compresorul, modul franei de mana si grupul spate. Am cochetat cu ideea de F15, dar ca dinamica nu are legatura cu E70 si depasesc bugetul. Daca l-as gasi la 25k euro pe la 150k km cu ddc nu as mai sta pe ganduri-1 points
-
Am cateva postari si comentarii pe forum VW, dar nu i-am cunoscut pe gardinii de care ziceti. In fapt unul mi-a lipit, pe buna dreptate, un topic nou creeat la unul similar.-1 points
-
Acolo este un camp, centura, cred ca nu stii la ce loc ma refer. De mai bine de jumatate de mil de km de cand sunt sofer, o singura data am tras de vreo masina astfel incat sa intre ESP-ul intr-o curba. Deci poti sa fii linistit ca nu voi fi implicat niciodata in nimic deoarece nu am dementa si prostia necesara sa imi incer limitele mele si/sau ale masinii. Sunt si pe forumul Audi. Oamenii aia sunt bolnavi, sufera de un complex de inferioritate amuzant, izvorat cu siguranta din faptul ca fiecare este constient in sinea lui fara sa isi admita nici lor faptul ca ei conduc un brand cotat ca fiind inferior. Mi-au inchis topicul, m-au cenzurat in toate felurile ca indraznesc sa am si nemultumiri. Nu mi au dat ban probabil pt ca am aproape 14 ani de cand sunt acolo-1 points
-
Eu sunt pe siteul lor din 2015, dar nu m-am implicat. Cu toate ca am facut comparatii cu alte masini nu am fost avertizat. Prin 2010 eram membru in cluburile Audi, unde ma stiam cu multi si ne intalneam in weekend la Casa Poporului sau prin alte parcari. In on line multi useri isi creeaza o aura si imagine la care tin care poate fi diferita de ce sunt si ce pot, iar atunci cand ii intalnesti live te lamuresti rapid de potentialul fiecaruia-1 points
-
Da, chiar artzagos pana il cunosti mai bine. Eu si acum il sun cand am vreo nelamurire la Audi, pt ca are un mic service. Propun sa revenim la echipa de aici si la discutia de baza. Nu aveam impresii cand conduceam X5 si ma depasea Octavia si nici retineri cand merg cu Seatul si depasesc Panamera, TT uri, Seria 5. E chestiune de percptie si cum te simnti indiferent de masina sau unealta pe care o folosesti. De aceea nu am ezitat sa intreb acasa la BMW de Passat vs Seria 5 si bine am facut. Imi plac armele si fac o analogie: Jeff Cooper, intemietorul scolii tactice americana de folosire arme scurte spunea: faptul ca doar porti pistolul te va face un pistolar celebru, asa cum si doar purtatul unui viori te va face un violonist desavarsit. Adaptat aici: doar conducand un M vei deveni un pilot .....-1 points
-
Vezi poate gasesti si aici un Cristi Audi si te baneaza pt linkuri la alte firme Este 10k sub pretul de pe mobile.de weltauto, dar nu mai intereseaza masina la 450k. Si mie imi trebuie o semireorca sa o agat de masina cand am de carat ceva, mai ales ca am curte unde nu deranjeaza pe nimeni. Deci te dai cu F10 si recomanzi B8. Si mie mi-a placut E90 520i si E60 525d, dar ma dau cu Seat. Passatul este alegerea corecta pt ce imi trebuie si eventual pt joaca imi iau un Focus.-1 points
-
Dupa parerea mea trebuie sa fii kamikaze sa-ti iei o masina produsa in 2015 cu aproape 450k km. Sau sa ai un service si s-o repari singur (si mai ieftin) cand pica ceva.-1 points
-
Fiecare intelege ce poate sau vrea din acea metafora, dar tu ai inteles sau exprimat aici opusul. Explicatie: nu poti fi in varf fara munca, perseverenta, incercari, caderi si urcari, atitudine, noroc si mai mult de atat. Echipamemtul te ajuta doar cateva procente, restul sunt aptitudini, gresile altora si mai mult de atat. Aplicatie practica a explicatiei: sunt pline drumurile de conducatori auto incompetenti care nu stiu asta (alti o stiu dar nu le pasa) si care conduc masini super sport, mult peste mediocritatea nivelului si din nefericire se autoaccidenteaza sau mai rau pun in pericol nevinovati. Exista si piloti experimentati care conduc defensiv sau proactiv iar in trafic se comporta mult mult sub abilitatile lor sau a masinii conduse.-1 points
-
Am deținut mai multe mĂŁrci auto/dețin, am cont pe diverse forumuri, ĂŽnsĂŁ un forum mai inutil decât wvforum pur și simplu nu existĂŁ; chiar mi-ar plĂŁcea sĂŁ vĂŁd ce spune un psiholog despre habotnicia și caracterul pueril ce dominĂŁ acolo: anul acesta mi-am luat o mașinĂŁ din grupul vag, și fiind ceva model nou, zic, hai sĂŁ ĂŽmi fac și eu cont, sĂŁ prezint mașina, dupĂŁ care ulterior, postĂŁrile mele, cu impresiile mele despre respectivĂŁ mașinĂŁ mi-au fost șterse sistematic, orice criticĂŁ, nemulțumire este cenzuratĂŁ. Asta ĂŽn timp ce porcarii de genul :"dacĂŁ azi a fost frumos, am scos-o la o plimbĂŁricĂŁ", "era murdar, așa cĂŁ am fost la o bĂŁițĂŁ" dominĂŁ , ba primesc aplauze, și bineĂŽnțeles veșnicele preocupĂŁri de copii de 18 ani cu retrofituri care mai de care. Bonus, pentru cĂŁ nu trĂŁiesc ĂŽn România, deci nu am luat mașina din România, când un utilizator și-a luat aproximativ aceeași configurație, i-am trimis PM, sĂŁ ĂŽl ĂŽntreb de curiozitate dacĂŁ lui ĂŽi apare un bug la sistemul de infotainment, și l-am ĂŽntrebat aproximativ, cât a plĂŁtit pe mașĂŽnĂŁ, mi-a rĂŁspuns "nu iți pot spune". Este pierdere de timp, aia trebuie lĂŁsĂŁți ĂŽn lumea lor paralelĂŁ....scuze de off topic.-1 points
-
O.T. Io zic sa fie facut un topic cam asa, BMWclub vs Bla forum.. Impresii, pareri, opinii.. Popescu vad ca te pricepi. Pune-i un titlu si sa ii dam bataie.-1 points
-
O idee excelenta, mai ales daca este si constructiva si ii putem schimba in bine pe acei dictatori - gate keepers! Revenind la masinile noastre, aveti idee: 1. Unde pot testa un G30/31 530 i/d Xdrive in zona Bucuresti/Ilfov? 2. De ce 525d 231 Cp nu are optiune Xdrive? 3. Cum se comporta 520d Xdrive de 190 Cp cipat la 225 Cp (dinamica, fiabilitate, consum)?-1 points
-
Popescu, informatiile sunt de calitate si detaliate dar nu inteleg ce sa fac cu ele. Sa merg sa ii intreb pe acei mecanici de resoftare si comportament sau sa testez auto acolo. Acum 5 ani am vrut sa cumpar un F31 320d sh din reprezentanta Splai Indep. M-am dus la ei, mi-au facut oferta si interogatoriu ca in filme dupa care am cerut driving test. I-am sunat apoi de cateva ori si au tot mermelit-o, asa ca am luat Seat nou in aceiasi bani 22k. Mai degraba am facut test drive la un Mercedes SLR de 5.0 acum cativa ani.... in fine m-au pus conditie sa suport 50k in caz de accident.-1 points
-
E ok si bascalia, dar nu e cazul. Ai inteles altceva, inca nu sunt la momentul sa testez viitoarea achizite in service. Vreau doar o recomandare unde pot face test drive fara zeci de telefoane si asteptari nesfarsite. Astept pareri despre resoftare 2.0d 190 Cp. Profesorul care se joaca cu minusurile poate cere clarificari-1 points
-
Verific constant Mobile.de pt G31 Xdrive sub 150k km: 530d +30kE si 520d +22kE. Probabil reprezentanta de aici isi mai pune spre 20% fata de ce am gasi. Abandonez 530 pt ca depaseste bugetul si ramane 520 si Passat BiTdi - in aceiasi bani.-1 points
-
Ador motorul asta de 6 in linie la cat de echilibrat si fiabil este, dar trebuie respectat bugetul. A resoftat cineva 320 sau 520d sau pus gearbox si imi spune cum se simte fata de cand avea 190 Cp.-1 points
-
Salutare, Am avut mai multe masini BMW (E90, E60, E83, E70), VAG (Golf 5, Octavia 2, Passat B6, Audi B7, Touareg 7L) si Ford (Mondeo III, Focus III), din care doar SUV urile au fost 4x4. Experienata noastra cu SUV urile a fost insa inadecvata, in special cu transportorul annfibiu blindat Touareg consum mediu 13%. Ai mei nu au avut niciodata rau de masini, dar de Touareg a trebuit sa scap repede. E83 a fost bun in toate si excelent in nimic, iar E70 extraordinar dinamic si spatios, dar pagubos si scump la intretinere. Am concluzionat ca dezvantajele unui "Jeep" sunt mai mari fata de avantajele oferite si am abandonat proiectul X3 F25. Acum am de nou un Seat Leon FR ST 2.0 Tdi 184 Cp DCC, tractiune, de a carui dinamica consum si portbagaj 590L sunt foarte multumit, dar nu si de ieftineala si spatiul interior. Doresc sa-l schimb pentru performanta si spatiu mai mare. Masina sportiva, spatioasa, sub 150K curati si la 20-25k euro, am gasit-o doar ca strut-o-camila formata din BMW G21 Touring si Skoda Superb III Kombi. Asa ca m-am oprit la G31 530d 265 Cp Xdrive DDC portbagaj 570L si la Passat Variant B8 4Motion 2,0 BiTdi 240 Cp DCC portbagaj 650L. Passatul este in medie cu 3k mai ieftin. M-am gandit si la A6 Allroad, dar nu am aprofundat. Va intreb pe cei mai experiemntati, care ati condus consistent ambele masini selectate, ce pareri aveti si asteptari sa am de la ele. Am facut test drive cu Alltrack ul care pe langa viteza pe drum drept si acceleratie la plecare nu m-a inspirat deloc, chiar l-am facut usor sa piarda aderenta pe curbe sau accelerare dupa franare. Ma incanta la el motorul de 2.0, cutia DQ500, care este reusita si portbagajul, dar nu mi place ideea de doua turbine si cum se inclina pe curbe. Cu F11 si G31 nu m-am dat, dar banuiesc ca G31 ar trebui sa fie un E60 mai confortabil si accesorizat, dar cu o directie mai putin comunicativa... si cum mai ziceti voi:-1 points
-
Am ales o solutie total diferita fata de prmia postare. Saptamna asat am probat cateva F10 negasind inca un G31 si ieri am probat un 520d 184Cp 380 Nm Eficient Dinamic, 2013, 150k mile cu istoric, manual, propulsie, maroniu ext si piele maro int, foarte bine intretinut si dotat, cu Mot si asigurare valabile. Mi-au placut: spatiul interior, confortul, portbagaj ok, comportamentul pe drum si calitatea materialelor... mult peste ce am avut in E60. Probleme: senzorul de la capota pt impact pietoni aprins, un far crapat si navigatia nu stie toate locatiile. Azi l-am cumparat la un pret bun si dupa ce am mers cu el cam 100 km prin Bucuresti si Ilfov, nu mi-a venit sa cred ca scos doar 6.5% in confort (masina plina, clima pornita). Astfel putem pastra Seatul pt facilitatile unui kombi cu portbagaj de 600 l si F10 pt eleganta. Ca sportivitate este sub Seatul nostru (tot 184 manual), dar are mai mult cu 150k, 300 kg si 4 ani. Intrebari: 1. Recomandari pt conversie volan pe partea stanga (probleme ulterioare legate de securitate deplasare, zdranganeli si costuri)? 2. Trebuie facuta doar intr-u service autorizat la preturi pe masura pt a prezenta la RAR modificarea sau la orice specialist cu istoric, gen Targoviste sau Craiova? 3. Stiti un cost estimativ pt vama si TVA? 4. Se simnt ceva cei 35 Cp si 80 Nm obtinuti in urma unei eventuale resoftari? 5. Se merita sa fact toate astea pt inmatriculare sau mai bine doar sa ma bucur de el o perioada, dupa care sa-l vand ca piese?-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00