Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/12/21 in Posts

  1. Vai de capul meu! Se punea problema de g31 si nu de oricare ci 30xd, de A6, eu m-am agitat sa scriu ce mi-a placut sau nu la ambele si am ajuns la logan. Man, ce ai facut?!
    3 points
  2. Halal eleganta,mai degraba cocalarism.Toti bombardierii au bmw cu volan pe dreapta,nu inteleg cum ai ajuns de la G 31 la F 10 rhd.Ca si in alte topicuri de achizitie,dupa nșpe pagini de argumente pro si contra,initiatorul isi cumpara opusul a ce isi dorea initial.
    3 points
  3. Vai de mine, ce ajuns ești domnu' Claudiu,auzi acolo, scârbĂŁ de e90 Deci toți producĂŁtorii se uitĂŁ la reducerea costurilor de producție și fac rabat la calitatea materialelor, și pun plastice ieftine care scârțâie aiurea,dar excepție face seria F ĂŽți dai seama,care are materiale mai de calitate decât seria E,doar de-asta cĂŁ ai tu F Eu sunt la F10 acum, ĂŽnsĂŁ pot recunoaște cĂŁ fațĂŁ de E60 materialele sunt clar mai salbe,și se simte "plasticaraia". Are foarte multe plusuri fațĂŁ de E60, ĂŽnsĂŁ nu și la calitatea interiorului.
    2 points
  4. ce mai ...barosaneala....cu banii pe masina aia+conversie+timp pierdut= pret f10 cu rulaj/dotari decente volan stanga; poate la conversie ii adaugi si xdrive
    2 points
  5. Deci ai plecat de la o masina 'cinstita' de sub 150k km, si ai ajuns sa-ti iei o coaja de 6k euro si 240k km, cu un motor din generatia cu probleme si probabil Euro 5, la care trebuie dupa aia sa mai pierzi timp cu reparatii, cu vama, cu gasit un service care sa nu faca o tiganie din conversie, si dupa care sa te rogi sa n-ai probleme electrice? Sunt de acord ca fiecare face ce vrea cu banii lui, dar totusi ce legatura are una cu alta?
    2 points
  6. Design-ul F30-ului la interior este mult mai frumos, mai elegant si simplu. Dar calitatea plasticelor este inferioara modelelor precedente. Fiecare intelege ce vrea, cine doreste sa fie conectat la drum, isi achizitioneaza E30 sau E36. Cine vrea o masina care le are pe ambele, E46 sau E9x.. iar cine vrea tehnologia actuala isi achizitioneaza F30 sau G20 Singurul bonus pe care E9x o are, este faptul ca retrofiturile sunt extrem de multe (swapuri de scaune, NBT-uri, volane de Fx, etc).
    2 points
  7. Eu iti raspund la prima si a doua intrebare. Desigur, conversie obligatorie. Nu cred ca trebuie facuta la un service autorizat. Trebuie sa corepunda tehnic strazilor cu circulatie pe partea stanga. Si normal schimbat certificatul o data cu inspectia RAR. Cum au zis si alti colegi, te-ai legat la cap cu un motor stiut cu probleme de distributie. Dar nu e un capat de tara; trebuie doar sa inveti sa o asculti sau sa o schimbi preventiv.. cand te saturi de ascultat.
    1 point
  8. 1 point
  9. Direct ĂŽți zic: varianta 5, mai putin partea cu bucuratul o perioada. PĂŁrerea mea e ca nu ai avut ce face cu banii, gĂŁseai direct cu volan pe stânga.
    1 point
  10. Salut, eu stiam ca valorile negative ale injectoarelor nu sunt o problema. Cele negative le corecteaza pe cele pozitive(proaste). este doar parerea mea, si e citita mult pe internet. Daca gresesc as dori sa ma corectati, si sa ma scoateti la lumina:)).
    1 point
  11. Pai e simplu in momentul asta mie imi place mai mult E30 Legat de ce spui tu - de vazut video de mai jos , si la sfarsit este o afirmatie care o sustin si se aplica in cazul meu
    1 point
  12. Mie mi se pare ca tot interiorul de la F30 e calitativ sub cel de la E90. Mai precis, bordul, fetele de usi manerele interioare de la usi, volanul, pana si manetele de la volan si butoanele. La tapiseria de la scaune (panza) mi se pare ca sunt tot pe acolo. Da, arata mai bine, dar plasticul si materialele sunt mai proaste - fireste, asta e parerea mea subiectiva.
    0 points
  13. Cam aia, desigur. Cand a fost schimbat kitul mecanicul a stiut de problema cu, ambreiajul? Deci practic problema nu a fost eliminata prin schimbarea kitului..
    -1 points
  14. In ce sens mai prost, ca sunt curios. Poti sa dai exemple concrete? Spre exemplu E90 are toata plansa de bord facuta dintr-un plastic ieftin, de proasta calitate, pe care in F30 nu-l gasesti nici la pasajele de la roti... Ma refer la bucata verticala din jurul climei/butoanelor de radio! Eu cand am condus E90 mi-a lasat un feeling de ieftin... Din cauza asta multi recurg la tiganii ca in linkul de mai jos... https://www.zipy.ro/p/ali/for-bmw-e90-e92-e93-interior-trim-aluminum-alloy-air-conditioning-cd-control-panel-decoration-car-styling-3-series-accessories/32895588509/
    -1 points
  15. Sunt de acord. E90 are unul din cele mai slab calitative interioare - daca nu ai piele, e chiar un dezastru . Cel mai bun lucru la E90 este ca nu e "barca" si directia mecanica e destul de ferma . In rest foarte rigida cu suspensie standard .
    -1 points
  16. mai taie din ele da-le dracu! Si uite asa ai mai adunat tu un post aiurea la avatar,cum faci pe forumul lab501.ro, unde aberezi dumneata cu succes!!! Esti in goana dupa posturi.
    -1 points
  17. Am ales o solutie total diferita fata de prmia postare. Saptamna asat am probat cateva F10 negasind inca un G31 si ieri am probat un 520d 184Cp 380 Nm Eficient Dinamic, 2013, 150k mile cu istoric, manual, propulsie, maroniu ext si piele maro int, foarte bine intretinut si dotat, cu Mot si asigurare valabile. Mi-au placut: spatiul interior, confortul, portbagaj ok, comportamentul pe drum si calitatea materialelor... mult peste ce am avut in E60. Probleme: senzorul de la capota pt impact pietoni aprins, un far crapat si navigatia nu stie toate locatiile. Azi l-am cumparat la un pret bun si dupa ce am mers cu el cam 100 km prin Bucuresti si Ilfov, nu mi-a venit sa cred ca scos doar 6.5% in confort (masina plina, clima pornita). Astfel putem pastra Seatul pt facilitatile unui kombi cu portbagaj de 600 l si F10 pt eleganta. Ca sportivitate este sub Seatul nostru (tot 184 manual), dar are mai mult cu 150k, 300 kg si 4 ani. Intrebari: 1. Recomandari pt conversie volan pe partea stanga (probleme ulterioare legate de securitate deplasare, zdranganeli si costuri)? 2. Trebuie facuta doar intr-u service autorizat la preturi pe masura pt a prezenta la RAR modificarea sau la orice specialist cu istoric, gen Targoviste sau Craiova? 3. Stiti un cost estimativ pt vama si TVA? 4. Se simnt ceva cei 35 Cp si 80 Nm obtinuti in urma unei eventuale resoftari? 5. Se merita sa fact toate astea pt inmatriculare sau mai bine doar sa ma bucur de el o perioada, dupa care sa-l vand ca piese?
    -1 points
  18. E90 la interior e o mizerie ieftina in care mi-ar fi si scarba sa stau. Punct
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.