Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/02/22 in all areas

  1. pot sa iti zic de pe acum ca ai sa ramai fara acele capacele pentru ventil
    4 points
  2. Am fost la service azi. Vestile sunt bune. Mazga de pe capac era intr-adevar condens, uleiul din motor este necontaminat. S-a gasit si cauza pierderii de antigel: o prelingere pe la un capac tehnologic de plastic situat undeva in spatele motorului si de aceea greu de observat. In concluzie, am scapat de ce era mai rau. Le multumesc mult celor care m-au ajutat cu sfaturi: bimmer90f30 si Itarachiu
    2 points
  3. L-ai "inchis" cu "NT" :))
    1 point
  4. cu 420-ul nu am treaba , dar la a6 , am facut cerere si am primit oferta la dealer audi , baterie de 105 originala - 2900 de lei , in conditiile in care bateria este vreo 1700 la vanzatori si 2100 la dealer . am zis pas ..... Baterie inlocuit .......230 lei Functie apelabila .......600 lei Baterie 105 ( discount 15 % ) - 2070 lei
    1 point
  5. Etrier? Etrier?
    1 point
  6. Incerci sa o dai pe EcoPro doar din navigatie? Nu ai butoane in consola?
    1 point
  7. Pasta aia maronie in majoritatea cazurilor este din cauza condensului, frig afara + mers foarte putin cu masina. Vezi ce culoare are uleiul pe joja, daca mai are joja motorul tau ca au cam renuntat la ele la e90. Atasez o poza cum arata la mine, acum 1 luna, cateva zile cu -1 -2 grade si nepornita cateva zile + drumuri scurte in ultima perioada. Uleiul pe joja la mine arata foarte bine chiar daca capacul arata asa:
    1 point
  8. Iti dai seama ca ungerea motorului nu mai poate fi aceiasi iar 200 km este cam mult pentru orice motor dar pentru benzina.. ar fi si mai paguboasa in principiu. Apoi contaminarea ar putea fi in locurile unde antigelul e predispus sa se amestece cu uleiul, adica unde o garnitura a cedat.. daca masina are racitor de ulei, acolo e o garnitura predispusa sa cedeze. Un alt motiv sau loc ar putea fi garnitura de chiulasa.
    1 point
  9. Azi am mai taiat o chestie de pe lista - contur grila radiator neagru. Am ales varianta de infoliere pentru cost si, mai ales, daca va fi s-o vand, poate urmatorul proprietar o va vrea originala. Asta va fi, cel mai probabil, singura modificare de ordin optic Cam asa a iesit - not bad, as spune; am pus tot lucios, ca sa fie in armonie cu restul elementelor shadowline. Daca le-as fi facut de la zero, as fi pus mat, imi place mai mult decat lucios. Dpmdv, chiar daca nu e model M Sport, grilele astea ar fi trebuit sa fie negre din fabrica, la optiunea shadowline. ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ In alta ordine de idei, pentru lamurirea definitiva a chestiunii masei, am reusit sa gasesc brosura nemteasca din septembrie 2018. Am atasat doar pagina 64, ca fisierul are aprox 10 MB. Pagina asta ne lamureste: masa de pornire la 520d touring e 1760kg, xDrive adauga 65kg; iar pana la 1923 mai sunt vreo 100 de kile, plauzibil a fi adaugate de toate optionalele, raportandu-ne la varianta Basic. Pag 64 - Mase catalog germana sept 2018.pdf
    1 point
  10. Multumesc In primul rand sa precizez ca masina are 1923 kg, conform RAR. Ca tot am vazut prin alta parte pe forum discutii despre masa G3x-urilor. Si asta in conditiile in care nu am trapa panoramica (de altfel am si cautat fara). Dpmdv, care nu sunt cine stie ce racer - cateodata merg si tare dar imi place sa merg constant, fara variatii mari - motorul trage ok. Fara discutii, 3.0 e motorul cel mai bun pt o astfel de caroserie dar eu cautam ceva linistit. Impreuna cu antifonarea, cu suspensia, rotile, etc masina este foarte relaxata si confortabila. Insa ajunge si destul de repede si pe nesimtitelea la viteze ilegale iar venind de pe manuala, mi se pare ca in sport cutia schimba exact cand trebuie. Pe autostrada o tin in drive normal dar pe restul drumurilor, inclusiv oras, mi se pare ca modul sport e ce trebuie. Strict din punct de vedere al cifrelor (cai putere si cuplu raportate la mase), BMWul e acum aproximativ la acelasi nivel cu Octavia la care am facut chiptuning (1.6 manuala, 4x2). Feelingul e mult diferit, evident. Momentan o tin asa, vreau sa o conduc pe la noi macar un an prin cat mai multe locuri si anotimpuri, pe diferite feluri de drumuri si abia pe urma o sa ma gandesc daca ii fac si ei un stage 1.
    1 point
  11. Am luat niste prostioare :). Mai astept o husa pt cheie de la bavaria.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.