Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/09/22 in Posts

  1. Eu in mare am fost multumit de-a lungul anilor de reprezentanta(exista mici exceptii evident, ca sa fiu obiectiv), de aceea apelez inca la serviciile lor. Prefer calitate in detrimentul costului. De asemenea pastrez la dosar toate facturile de la ei. Si e un dosar destul de consistent. Pt. cel care i-a facut fraieri pe clientii de reprezentanta, il rog sa se abtina De altfel am cumparat masina second-hand atat din reprezentanta din Germania cat si de la vanzator privat de aici din Romania. Diferenta in costuri ulterioare de intretinere pt. cele 2 scenarii a fost uriasa. De aceea eu as fi foarte reticent in a cumpara o masina second-hand din Romania. Reparatii facute pe genunchi, piese aftermarket, din dezmembrari, piese reconditionate si nu noi, aici toti se pricep la de toate.
    3 points
  2. Incepe sa devina din ce in ce mai comuna pe masura ce masinile aduna km,daca se merge mult pe rezerva e aproape sigur ca problema va apare. Am un amic cu service care asta imi spunea sa am grija sa nu las sa ajunga pe rezerva, ideal ar fi peste sfert sa stea.
    3 points
  3. Felicitari, buna initiativa de a pune VIN in postare, dar din pacate google nu arata nimic
    1 point
  4. pe la Pitesti asa se procedeaza :)) 50% off
    1 point
  5. A si cred ca la probleme "comune" ar mai fi fulia vibrochen.
    1 point
  6. Sunt la al doilea N47, primul pe un F20 din 2011, actualul pe un E60 din 2009, la ambele a trebuit facuta atat distributia cat si pompa de inalte + injectoare(E60-ul l-am cumparat cu ele servisate, la F20 le-am facut eu), cat au fost la mine, 90% din alimentari le-am facut cand ajungea rezervorul la jumatate, nu stiu cum procedau proprietarii anteriori. In afara de astea, releu bujii si EGR la E60(50k km in 2 ani, de la aproape 200k la 240k), la F20(70k km in 2 ani, de la 170k la 24x k nimic ce tine de compartimentul motor. @AlexNT mai rasfoieste si topicul asta: poate mai afli chestii noi.
    1 point
  7. https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-e90-2-0-diesel-2012-facelift-full-IDfhasK.html Când i-am atras atenția a râs, nesimțire curata, te fura pe față.
    1 point
  8. 1 point
  9. Hai ca exageram, daca nici 3.5 k pe an nu sunt de ajuns …. Nici nu merita sa cumperi SH, pui deposit aia 15k ce ii ai si cu o rata de 350 , 400 ai masina noua , 0 intretinere. sunt curios cine de pe forum baga in 5 ani intr-un f10 20k euro, am avut f10 timp de 5 ani si am bagat maxim 3k in el timp de 5 ani
    1 point
  10. Fiind sofer incepator, poate iti va fi mai util un seria 3.Te vei descurca mai bine pe strazi inguste cu 3-ul, pt. ca 5 F10 chiar e o masina lata. Pe de alta parte, mai confortabil te-ai simti intr-un 5 decat un 3. Si pe de alta parte, 3-ul e mai ieftin la intretinere decat 5. Vizavi de bugetul de intretinere, daca doresti sa faci intretinerea masinii in reprezentanta BMW si nu servis de cartier, s-ar putea ca 3500 de euro/an sa nu fie nici pe departe de ajuns pt. 5-ar. Iti spun din proprie experienta.
    1 point
  11. Nu stiu ce f10 gasesti la 13-15k...probabil ceva pe la 250k km. Nu stiu daca e recomandat. Dar da, bugetul de intretinere de 3000-3500 euro anual este indeajuns in conditii normale.
    1 point
  12. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525xi-ID7GUexx.html#xtor=SEC-81 WBANV31080CW43070
    1 point
  13. https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/secretele-din-tahograf-tragedie-cumplita-provocata-de-100-ron-in-plus-la-salariu--313600.html
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.