Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/22/22 in all areas
-
Luna trecutĂŁ am reușit sa imi cumpĂŁr aceasta masina având la bord 28 000 km . A fost ceva aventura pana am reușit sa o aleg pe asta . Masina a costat 31 k . Raport CarVertical https://www.carvertical.com/ro/raport?id=6a12317c-145e-44f0-a963-e9afb8495ca5&vin=WBA8C91070A015566 Lista cu dotĂŁri https://www.mdecoder.com/decode/a015566 Mai am și istoricul service de pe checkvin dar nu știu cum sa ĂŽl postez aici . Pe viitor vreau sa ii pun geamuri negre și imi doresc shadow line și grila fata neagrĂŁ . Nu am Apple Car Play și imi doresc mult . Eventual un update la sistem . Unde le-as putea face ?1 point
-
Salutare dragilor ! Avand in vedere ca fosta masina a fost un e60 535d am hotarat ca voi continua tot pe BMW si tot pe seria 5. Mi-a placut atat de tare aceasta platforma incat ma convins. Cu parere de rau fosta mea masina ( e60-ul ) a fost vandut acum 2 ani si anul trecut a, ajuns din nou in orasul meu. La sfarsitul anului masina a fost implicata intr-un accident si sa fiu sincer atat de tare mi-a placut ca ma durut pe mine cand am vazut-o asa. Dar postarea nu este despre fosta masina ci despre actuala Pentru cei care au vazut postarile mele din zona tehnica cred ca ati inteles de ce nu am postat masina si aici ... ( nu suport sa stiu ca masina are ceva defecte care nu le pot remedia ) Intre timp am rezolvat probleme tehnice si acum imi este drag sa fac aceasta postare. Masina in cauza este un G30 540i X-Drive din anul 2018. Optiunile care erau un "must" la momentul cautarii case se si afla pe masina sunt : Scaune ventilate si incalzite Trapa M-Pachet Motorizarea de 3.0 benzina Farurile cu LED cu functia de, "decupare" Sistem audio minim Harman ( se aude genial ) Ceasuri full display ( nu cele cu plastice in zona de kilometraj ) Camere 360 Si cheia cu afisaj ( asta era asa daca este cu aceasta cheie e bine daca nu , nu ) dar o avem si pe asta Masina arata cam asa Nu mai pot adauga poze deci voi continua cu o alta postare Bun ca sa continui Am schimbat grilele deoarece toata masina este facuta black ( aici ma refer la ramele de la geamuri ) si grila era cromata am optat pentru grila M neagra care arata cam asa : Daca cumva gaseste cineva grila M neagra care sa aibe toate clapetele grila activa o sa ii fiu vesnic indatorat ( daca va uitati langa camera frontala la grila neagra ii lipseste o clapeta ) Asa vin toate grilele care le-am gasit eu cel putin pe net. Pentru cine are copii mici si merge mai usor cand este cu ei in masina sa stiti ca 3.0 benzina de 340 cai consuma cam atat cand nu depasesti 110 km la ora Marca asta atat de tare ma prins incat nu am putut si am mai achizitionat un autovehicul marca BMW1 point
-
Din pozele astea, aveti idee, trebuie sa schimb valva PCV, nu? Tot ansamblul, sau scap doar cu furtune?1 point
-
Am asamblat la loc tot. Putin dezamagit ca nu am gasit nimic la calorifer, am dat cu spirt si apa mai mult preventiv, dar praful era extrem de putin, nu se vedea nimic cu ochiul liber, doar pe servetel alb mai lasa cate o urma fina. Orificiul de drenaj nu avea nici el nimic. Din pacate am ramas si cu o eroare, care imi confirma ce am observat si eu, dupa curatare, acel ventilator din panoul de clima nu se mai invarte(face niste rotiri intamplatoare de 15-30 grade si se opreste): Iar cealalta eroare, Light switching center, habar nu am ce mai e, cred ca e prezenta de cand am luat masina.1 point
-
Am dat cu spirt pe calorifer, l-am lasat putin si am turnat ~1 litru de apa calda peste el, apoi am dat drumul la caldura. S-a scurs apa sub masina, deci nu ar fi probleme cu drenarea condensului din sistemul de climatizare.1 point
-
Daca stiti vreun mecanic specializat pe motoarul asta(N42B20) in Bucuresti, cat de cat ok la preturi, cu tester/diagnoza si toate sculele necesare, va rog frumos sa-mi dati si mie mesaj privat.1 point
-
Garnituri pompa vacuum, valva pcv,garnitura capac culbutori, garnitura filtru ulei.....sunt niste clasice ale N42 ( un motor ce se incinge destul de tare, asa a fost proiectat)....undeva pierde ulei, care se prelinge pe bloc motor/evacuare, arde, si de acolo mirosul.1 point
-
1 point
-
Garniturile la pompa vacuum le-a schimbat un mecanic care se pricepe si se ocupa doar de BMW-uri. Tot el a verificat la un an dupa, pe elevator si pompa nu avea scurgeri. Ca sa bag spuma la vaporizator AC, in afara sa demontez piesa cu tepi(care e destul de chinuitor sa o scot) si sa bag spuma pe acolo, mai exista vreo alta solutie eficienta ca sa ajunga spuma calumea pe vaporizator? Din pacate nu am canal ca sa ma pot uita singur pe sub ea.1 point
-
Multumesc frumos, Itarachiu. Weekendul viitor o sa incerc sugestiile tale.1 point
-
Am vorbit cu firma care le monteazĂŁ și au zis ca 2 twittere , 2 boxe in fata și 2 woofere de sub scaun plus amplificator dsp la 1826 euro totul. Am ĂŽntrebat de ușile din spate și au zis ca alea le lasa asa și a spus 200% ca suna mai bn la hk și m-au invitat sa ascult cu urechile mele . Am cerut 2 boxe și pe spate și au zis ca ĂŽncĂŁ 700 euro trebuie pt doar 2 boxe și ca trebuie un amplificator in plus . Deci cu 8 boxe e 2500 euro . Vreau sistemul de 1500 sa ĂŽl testez și dacĂŁ ĂŽmi pare ok l-as alege ala intermediar . https://www.vhcarsystems.be/1 point
-
As ajunge in total la 2000 de euro pt 8 boxe , 2 Tweetere și un amplificator . Boxele sunt gladen și amplificatorul e Mosconi. Trebuie luate și ceva plastice de la bmw ca sa pot pune tweterele . Ce pĂŁrere ai de preț cu tot cu montaj ? Din ce am vazut boxele si amplificatorul e 1350 euro . Se ridica astea la nivelul unui harman kardon din fabrica ?1 point
-
Ma gandesc sa imi fac upgrade la sistemul audio care e standard si am gasit o firma in olanda ce ofera boxe si montaj . Pretul e destul de mare , intre 1200 si 1750 euro cu tot cu montaj. Oare iese bine ? https://www.hifimotive.nl/?p=1651 point
-
1 point
-
Cred ca dupĂŁ detailingul asta nu mai investesc nimic in ea in afara de ĂŽntreținere. Detailing-ul asta ma costa 1325 euro . Nu o sa ii fac geamuri fumurii sau Shadowline in viitorul apropiat.1 point
-
Am vorbit azi cu bĂŁiatul care face polishul și a spus ca imi explica ce și cum trebuie sa fac , inclusiv a zis cum unii clienți de-ai lui au reusit sa dea jos protecția in 3 saptamani . Arata bine vopseaua pe masina ta , vad ca tu ai modificat-o masiv , sau asa ai luat-o ? De ce nu faci un topic separat cu masina ta ? Imi place e91 cu m pack si xenon insa eu prefer masinile cat mai stock , sau modificarile sa fie cat mai apropiate cu ce ofera bmw din fabrica , gen eu am chrome la rame la geamuri si mi-as dori mult shadow line . Vad ca ai etrieri vopsiti rosi , pe mine m-a convins tipul care imi face detailingul sa ii fac albastri si sper sa imi placa pt ca eu as fi preferat negru ca sa nu sara in ochi . Am vb pe wp cu cineva de aici ce infoliaza shadow line și face geamuri fumurii . Trebuie sa ma interesez sa gasesc pe cineva care face calitate . https://i.postimg.cc/6qw29j8T/0-FCBF807-5586-48-F8-84-C9-178-C5-E04344-C.png1 point
-
Cand iau masina o sa cumpar si sampon si o sa il intreb cum trebuie sa o spal . Am observat ca el dupa ce aplica protectia ceramica are si 4 radiatoare mari pe care le apropie de caroserie si le lasa asa cateva ore , si incalzeste protectia de masina .1 point
-
O sa iau de la el ceva produse de curatat tot de la sensha . Tipul de la detailing mi-a spus ca odata al 6 luni trebuie protectia tratata cu ceva solutia si a spus ca poate sa imi arate cum se face si mi-o fac singur la self wash sau mi-o face el . O sa incerc sa intretin protectia . ) Incerc sa o pastrez bine dar nu exagerez . Dupa polishul asta urmeaza service-ul complet la bmw , trebuie sa imi cumpar roata de roti ca vad ca nu este in trusa din portbagaj si ma enerveaza deschiderea portbagajului din telecomanda ca nu se deschide cum trebuie , cand ajunge sus penduleaza de 2-3 ori . Cei de la bmw mi-au spus ca asa fac toate si daca e de schimbat trebuie arcurile . Poate fac si asta . Dupa ce fac toate astea m-ar bate gandul la geamuri fumurii pe spate , shadow line , grila dubla neagra si un set de jante pe 18 negre .1 point
-
ideal ar fi sa foloseste doar jetul de apa de la spalatorie, si sa vii cu solutiile tale, cel care face detailing ul iti va recomanda un anumit sampon daca folosesti solotiile de la spalatorie, care sunt prea puternice pt protectia pusa pe masina, stratul protector se va 'spala' destul de repede1 point
-
O sa o spĂŁl eu la self car wash. FĂŁrĂŁ tunel la perii . Și caut loc de parcare sub bloc . Doar in week end folosesc masina și fac putini km și nu se merita sa o las afara mai ales ca marea e la 30 m fata de locul unde o parchez și e plin de copaci care primĂŁvara lasĂŁ un puf lipicios.1 point
-
Etrieri ii vopsesc albastru. Aveam ruginiți butuci. Inclusiv pe sub ea se lucreazĂŁ . O sa arate tot ca nou .1 point
-
Ieri am lăsat-o la detailing și polish. De-abia astept sa vad cum iese . ddetail777 pe Instagram . Postează video cum lucrează pe story . Pe farcebook DDetailing .1 point
-
Azi am fost după masina . Reparația a fost pe Casco-ul meu plătind de 2 ori franciza de 250 euro urmând sa primesc inapoi 250 . Mi-au reglat ușa șofer și acum e ok. Am schimbat ștergătoarele cu 82 euro. Bara fata plus far drept au costat 3464 euro și bara spate 1893 euro. Am dat avans la detailing și urmează sa las masina din 20 Martie pana pe 27 Martie .1 point
-
Nu stiu ce sa ĂŽți raspund . DacĂŁ ai avea probleme de sanatate ar putea fi dureros sau sa le aibĂŁ cineva din familie . Masina asta nu a fost cu 2-3 sute de mii de km și fosta dauna totala . Maxim 2000 euro și e ca noua . Și asta o fac pt ca sunt eu fixist , toți prietenii mi-au spus ca ĂŽs nebun ca investesc in ea ca masina e bn așa cum e .1 point
-
Foarte buna intrebarea pusa de tine . Masina cand am luat-o era data cu ceara si se vedea f bine vopseaua pe ea . Luand-o de la un showroom care parea legit si vanzatorul mi-a spus clar ca masina e fara accident . La 31 de mii imi doream sa fie perfecta , trebuia sa fie . Interiorul e ca nou , e fara nici o urma de uzura , faptul ca a fost rent a car un an de zile nu m-a speriat din cauza ca avea doar 28 mii km , de fapt mi-a placut masina cum arata si parea ca noua , eram si putin vrajit de emotii . Sincer nu imi pare rau ca am luat-o , nu prea ma simt confortabil ca m-ai investesc 2-3 mii de euro in ea insa am sperante ca o pot aduce in starea de aproape noua . Poate ca uneori nu ma simt confortabil de alegerea facuta , insa mi-o asum , si imperfectiunile ce le are sunt relativ usor de scos . Nu cred ca e de aruncat masina . Cand am lasat masina la service m-am uitat prin showroom si am vazut un g20 similar la echipare cu a mea si costa nou 66 000 euro . Masina mea a avut pret de noua in jur de 55 mii euro . Dupa 2 ani si 28 mii km a ajuns la 31 mii de euro . BMW e o marca f atragatoare si din pacate eu chiar cred ca e una dintre cele mai fraudate marci la revanzare second hand .1 point
-
Ieri am bagat masina la reparat si ma tot gandesc ca am vreo 3-4 zgarieturi pe capota care nu cred ca ies la polish , oare ar fi mai bine sa vopsesc si capota fata la masina ? Acum ca e in service sa o fac complet.1 point
-
Pe mine ma intereseaza polishul și corecția de lac. Masina a avut anterior un polish ce a lĂŁsat masina peste tot cu urme circulare . Sper sa se repare asta la polish .1 point
-
1 point
-
Saptamana trecuta mi-a taiat unul calea si l-am lovit usor cu partea dreapta fata . Farul mie bagat 3 cm inauntru , bara e crepata si grila are urechiusele rupte . Bara spate inca nu am schimbat-o . Vineri am fost la BMW pt poze si evaluare iar vineri 19 februarie o bag ca sa schimb barile fata spate , grila si evantual farul drept . Am vorbit cu cei de la bmw ca usa sofer mi-e revopsita si se aude suierat de vant si mi-au spus o sa faca o tura cu ea sa vada si sa incerce sa o repare . Dupa citirea cheii au spus ca trebuie sa schimb lichidul de frana care costa 100 euro . Am intrebat cat costa revizia la ei cu toate filtrele si lichidele si mi-au spus ca e 600 euro , dar nu e necesar sa o faca acum , mai pot merge 5000 km asa cum e masina . Doar lichidul de frana aparea cu rosu pe diagnoza . Masina are acum 45 000 km. La sfarsitul lui martie o sa o bag la un detailing si polish plus placare ceramica . Masina o am din luna mai 2020 . Technic masina mi se pare in stare perfecta . E inchegata si trage f bine . Doar la capitolul optica m-ai am de investit in ea sa o aduc in stare aproape noua .1 point
-
Asa mi-a zis baiatul de la https://www.farcebook.com/ddetail777 Asa a facut baiatul de la atelierul de detailing . a stins lumina si avea ceva lampa cu care se uita . Pe usa revopsita si-a dat seama doar din marimea stratului de vopsea . La lampa era totul ca restul masini . In decembrie a zis ca are timp si ii las masina de duminica seara pana sambata la amiaz .Am vazut ca are si ceva radiatoare pt caldura dupa ce aplica protectia pe masina . El a zis ca foloseste glass crystal coating . Nu am inteles mare lucru , omul era dezamagit de starea vopselei masinii mele , a zis ca e f subtire stratul de lac 110-120 si ca masina a fost polisata excesiv anterior si fara nici o calitate si ca nu e sigur de rezultatul care va fi dupa ce masina mea e gata . Nu cred ca am nici o sansa . Am foile si pe toate dotarile si piesele masini a scris ca sunt utilizate . Oricum ei au dat garantie un an , nu e chiar asa mare branza . Exact , masina a avut ca si prim proprietar pe Sixt Assert & Finance France si a fost utilizata de ei un an de zile , probabil pana a iesit g20 . Remediez problemele care nu is chiar asa de multe , o sa o fac la anul asa cum mi-o imaginez , shadow line , geamuri usor fumurii , jante pe 18 de pe g20 m paket si grila neagra plus trimuri interioare negru lucios . In timp o sa o fac asa cum imi doresc si sper ca tehnic sa ma tina 5 ani . Urmatoarea va fi suta la suta noua .1 point
-
Cand le-am aratat raportul car vertical si raportul check vin am observat ca au schimbat rapid subiectul . Sigur stiau . Deci si belgieni in showroom-uri fac smecherii. Las aici raportul check vin . https://files.fm/f/gammnx6s1 point
-
Chestia e ca la peste 150 la ora simt de la volan ca usa nu e etansa perfect. Daca stau in dreapta totul e perfect . Masina e buna , merge perfect , interiorul e ca nou . Cand am luat masina nu era soare . Polishul ce l-au facut ei inaintea vanzarii mi-a lasat urme pe toata masina , urme circulare . La 31 mii euro trebuia sa nu mai am treaba cu investitii ulterioare . O sa le fac in timp toate pana e totul perfect si tin masina pana o termin de platit .1 point
-
Asa este . Ma deranjeaza ca eu sunt sigur ca cei din showroom stiau tot si totusi au ascuns . Si mie mi se pare mult 900 euro la un detailing dar aici in belgia probabil atata costa . In cluj costa 1400 ron , aici e aproape triplu .1 point
-
Ieri am mers la un atelier de detailing sa vad cu cat imi face o corectie de lac si ceramic coating . Omul a inceput sa imi masoare grosimea vopselei si peste tot era cam intre 110-120 . La usa sofer era 250 si usa din spate stanga 180 . Deci masina are 2 elemente revopsite care nu apar in istoric si la daune . A verificat si stalpi , plafonul si totul e ok . Putin dezamagit sa aflu asta acuma . La peste 150 la ora se simte de la usa sofer ca nu e etansata corect . Inca nu am apucat sa inlocuiesc bara spate , insa cand plec la bmw sa schimb bara , o sa le spun si de usa si mai vreau sa schimb telescoapele la portbagaj . Sper sa pot face ceva cu usa sa fie perfecta . Baiatul de la detailing mi-a cerut 900 euro si foloseste produse sensha japan . Asta e ultima masina ce o mai cumpar second hand .1 point
-
O duc saptamana asta la BMW Cocquyt in Brugge . Din 25 mai am facut cu ea 11500 km . Masina a mers ireprosabil . Polisul facut anterior de firma ce mi-a vandut-o este de slaba calitate lasand urme pe ea . Urmeaza sa ii fac un polish in belgia . Geamuri negre nu ii mai pun si elementele cromate le las asa . Pana la urma am avut noroc sa iau o masina buna technic si m-am indragostit de ea . Imi place f mult . Intr-adevar a fost cam scumpa si modelul nou e deja aparut . Acum are 39500 km .1 point
-
Acum am vorbit cu asiguratorul și mi-a zis sa duc masina la service-ul bmw , plĂŁtesc acolo franciza de 300 euro , dau datele de contact ale persoanei cu care țin legatura cu asigurarea apoi masina mi se repara . Nu imi va creste asigurarea și Bonus malus imi rĂŁmâne la aceeași valoare . Doar dacĂŁ erau implicate mai multe mașini și loveam o persoana imi creștea asigurarea . Deci aceasta gafa ma costa 300 euro .1 point
-
Senzori și camera spate și nu a sunat nimic . Vorbeam la telefon și ĂŽntorceam . Asta e . O sa imi creascĂŁ asigurarea Casco și franciza e 300 euro . Vreau sa ĂŽntreb cât costa o bara m originala noua și poate plĂŁtesc eu reparația .1 point
-
Azi am reusit intr-o parcare sa lovesc o bordura . Urmează sa deschid dosar pe Casco. Oribil feelingul .1 point
-
Exact lookul asta ĂŽl caut și eu la a mea . Tu cu geamuri de 70% când e noapte vezi afara ? Usoara tenta fumurie caut . 50% suna bine .1 point
-
Era prea frumos sa prind una cu Harman Kardon . Poate la anul ma interesez pt un retrofit . Așa ma gândeam și eu o usoara tenta de fumuriu. Am observat ca toate geamurile sunt 70% transparent . O sa fac și poza la trusa din dreapta . O sa caut compresor pe olx și imi iau . In August merg la cei de la masterfol Cluj . Mi-au zis la telefon ca geamurile spate costa 600,800,1400 RON sa le facĂŁ . Ceva de genu . Au zis ca pot face și shadow line pe cromul meu . Mi se par profesioniști . Probabil as face doar geamurile de ĂŽnceput . Am fĂŁcut 3000 km cu masina intr-o luna și imi place . O simt ca noua și ruleazĂŁ f bine . Chiar simt ca am fĂŁcut alegerea corecta . Mai am o mica problema . Când mi-au montat numĂŁrul spate l-au pus prea jos și aratĂŁ f urat . Vreau sa ĂŽl mut mai sus dar gĂŁurile sunt deja date .1 point
-
Am masina de o luna . M-am obisnuit cu ea si pot zice ca imi place tot la ea . Am facut 2500 km . E exact ce imi trebuia . I-am facut si full casco . In august fac primul drum lung cu ea . O sa postez azi o poza cu trusa de scule ce o are din fabrica . Lipseste ceva din ea si am impresia ca nu mi-au dat antifurtul . Nu am primit nici compresorul de unflat roata in caz de pana . Oare de unde mi le pot completa ? Tare mult imi doresc shadow line . Am impresia ca cromul la geamuri pe paket m strica tot aspectul . Grila neagra de unde imi pot comanda ? Shadow line prin infoliere e ok ? Original banuiesc ca ar costa extrem de mult . Am vorbit de geamuri fumurii si infolierea cromului cu cei de la MasterFol din Cluj .1 point
-
Tot ce a contat pt mine a fost sa iau o masina buna aproape noua ca sa fiu sigur ca nu am probleme și defecțiuni . Chiar ĂŽs multumit de decizia luatĂŁ .1 point
-
Era un g20 m paket la 40000 euro și nu mi-l permiteam . Era un g20 sport line la 37000 si aia 6 mii contau. Inițial 25 mii era plafonul și a urcat la 27 k , 29 k și in final 31k. Sincer nu ĂŽmi pare rau ca ĂŽmi place cum arata și e ca noua . Da ma uit dupĂŁ g20 când vad unul pe strada și ĂŽmi plac f mult . La inceput credeam ca nu se conduce fain cu x drive și acum incep sa vad ca x drive defapt e f bun . Ămi place masina , a fost f scumpa , și aici pe forum feedbackul a fost puțin negativ și da aveți Și voi dreptate . Pt mine din moment ce masina e ca noua , se conduce ca noua , interiorul e ca nou , nu are zgârieturi și e tehnic perfect , e perfect și pt mine .1 point
-
Exact . Daca o iei pana in 2 ani vechime deja s-a facut deprecierea cu 30-40 % si ramai cu o masina de incredere . Nici pe mine nu o sa ma mai intereseze vreme indelungata sa o schimb si poate nici nu o sa o mai vand . Inca mai trebuie sa ma obisnuiesc cu ea . Suspensia ii este f rigida . Simt toate denivelarile din sosea .1 point
-
Nu ma deranjeazĂŁ deloc ca pierd bani in ea . Am luat o masina buna . Și dacĂŁ o sa devin pasionat probabil o sa investesc mai mulți bani intr-o masina mai tare și mai rapida . Chiar m-as bucura sa se ĂŽntâmple asta . Am un prieten ce a luat un e39 cu 5500 euro și a bĂŁgat minim 30 000 euro in ea . Și nu are nici un regret .1 point
-
Avea un prieten e46 2002 negru cu crom și piele maro ĂŽnchis 320i . Arata mai deosebita decât majoritatea E90 care era deja aparut de 4 ani . Atunci mi-am dat seama ca nu conteaza sa ai ultimul model și ca nu trebuie sa fie neaparat full . Ce nu ĂŽmi place la masina e cromul . Nu merge cu paket m. Oare cât costa și dacĂŁ pot pune mâna pe shadow line original . Mai trebuie geamuri și grila neagra și e ok . Acum caut sa ĂŽnchiriez loc de parcare sub bloc pt ca nu o folosesc decât in Weekend . Este primul meu BMW și ĂŽmi place maxim . Când am luat-o am postat inainte mai multe masini pe topicul masini puse in romania de la secțiunea comercial . Era sa ma rĂŁzgândesc sa iau passat nou ĂŽnsĂŁ un coleg de aici a pus un comment și am revenit la bmw . Aveam 3 opțiuni de bmw și primele 2 s-au vândut in ziua când am dorit sa cumpar masina și a mai rĂŁmas asta . http://www.bmwclub.ro/forums/topic/82589-masini-puse-la-vanzare-in-romania/page__st__29360 Mai sus e linkul cu discuțiile inainte de cumpĂŁrare . Și da am fost nehotĂŁrât ĂŽnsĂŁ la final ĂŽs complet satisfĂŁcut și am fĂŁcut cea mai buna alegere .1 point
-
Da . Sunt conștient și eu cred ca s-a meritat . Am o masina aproape noua care s-a devalorizat deja cu 21 mii euro fata de prețul de noua și sunt sigur ca nu o sa am 5 ani probleme tehnice la ea . Noul model nu mi l-am permis pt ca era la prețul de 40 mii euro . Masina e ca noua iar eu fac cam 15-20 mii km maxim anual . Ămi da siguranta ca nu rĂŁmân pe autostrada cu vesta reflectorizanta pe mine . DupĂŁ masina asta ma gandesc serios ca urmĂŁtoarea sa fie noua comandata de la reprezentanta BMW .1 point
-
Da. Nu e exact . CarVertical mi-a pus multe opțiuni pe care nu le am . Cel de pe checkvin e exact .1 point
-
Mersi . La m paket parca nu merge cromul . Geamuri cu ușoarĂŁ tenta neagrĂŁ sigur o sa ii pun. Și imi trebuie update la navi . Sper sa gasesc pe cineva pe forum care ma poate ajuta . Saptamana asta o sa fac niște poze mai reușite cu interiorul .1 point
-
Pedestrian protection e optiune de fabrica, masina se poate comanda cu sau fara, comparatia cu DPF OFF nu isi are rostul1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00