Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/15/22 in all areas

  1. Asta e actiunea, este acelasi lucru si pentru Fxx.
    4 points
  2. Aproape 45000 km . In curand fac a 2-a revizie. Toata lumea spunea ca mananca ulei, insa e la maxim de cand am facut primul schimb (cand am luat-o). nu conteaza ca e benzina 9.35 cand ma plimb cu ea
    4 points
  3. Pe europeana nu e bun dizălu.
    1 point
  4. 1 point
  5. Cred ca m-a lasat alternatorul, abea mi-a pornit azi motorul, imediat s-a facut bordul pom de craciun, ABS, frana de mana, DSC pe culoarea galben si airbag-u cu rosu, se stingeau si se aprindeau intermitent. Am un modulator FM d-asta bluetooth, imi zice ca am voltajul 10, deci nu mai incarca alternatorul. Martorul de baterie nu s-a aprins niciodata cat am mers cu masina pana sa ajung acasa, am reusit sa ajung cu totul stins. Maine ma apuc sa demontez sa scot alternatoru sa vad daca e vreun cod pe piesa aia cu carbuni, pe realoem nu da nici un cod, decat codul la alternator nou, daca dau pe google rebuild kit gasesc mai multe variante. Pe tester zicea ceva DSC under voltage si MRS power supply. Bateria e ceva de la Varta, dar nu cred ca are aia treaba. Am incercat sa pornesc acuma motoru, a invartit putin si a murit de tot, numai incerc ca distrug bateria.
    1 point
  6. Eu am masina pe benzina, cu gume de vara . Dar nu pot sa inteleg cum benzina e un lux pentru cei cu diesel cand dieselu e mai scump. oricum un dialog cu tine e imposibil , in loc sa vii cu contra-argumente, vii cu tot felul de povesti nemuritoare bafta
    1 point
  7. Deci stai sa ne intelegem, doar tu ai pneuri de vara si masina pe benzina din tot forumul asta?
    1 point
  8. Ti am mai spus, nu toata lumea isi permite 316i.
    1 point
  9. Poate isi vor da seama parintii lui Dragnea22 ca nu e bine sa ii lase acces nelimitat la internet, sau un moderator ii ofera o pauza binemeritata si il lasa sa isi impartaseasca teoriile cu expertul vlad.....troll si flame la greu din partea lui.
    1 point
  10. Pai cu 80-120 km/h in 8 secunde si 100-180 km/h in 41 de secunde, iti trebuie o viata reala. Intreaga..
    1 point
  11. Viața reală începe pe viraje,de la 100 în sus..pare că nu înțelegeți.
    1 point
  12. Hai ma Dragnea fii intelegator , nu toata lumea are 316i sa mearga cu 140 pe afara ca si tine
    1 point
  13. Inca o chestie, asa ca sa ating si ultimul punct (desi nu e relevant pentru topic, de fapt). Masina aia agila E46 cu motor de 1.8 o avea ea 100 kg in minus, dar in acelasi timp are si 68 CP in minus si cuplul la jumate fata de E90-ul despre care e vorba. Asta se traduce in demaraj si reprize mult mai proaste (adica din categoria "intri sub tir cand ai fi putut sa scapi cu cealalta"). Mai proaste chiar decat un Duster cu motor pe benzina. Asa ca recomandarea mea ar fi : mai subtire cu NFS-ul si cu documentarea din youtube si mai mult cu practica. E90, E46, Duster -automobile-catalog.pdf
    1 point
  14. Dragnea , cati ani ani?
    1 point
  15. Mai fac si eu un update... A cam trecut un an de cand am masina... o folosesc cam zilnic... merge ok, nu a bubuit, nu a explodat. I-am facut peste 10.000 de km, i-am mai rezolvat din problemute mecanice, altele au mai aparut intre timp P0171 & P0174 (cu check engine light) nu au mai reaparut dupa ce i-am schimbat amandoua partile de cauciuc din admisie dupa MAF. P0174 a continuat sa apara (fara check engine light) dupa schimbare dar dupa ce am strans colierul exact dupa MAF la maxim nu a mai reparut, se pare ca ma pricep la strans de coliere. De obicei aparea imediat, stergeam eroarea dupa 10 km aparea iar, sunt cam 500 de km de cand am sters-o ultima oara si nu a mai reaparut. Mai am o singura eroare pe masina la LCM, de la becul pentru frana, mijloc, luneta, e putin prajit suportul ala in care sta becul... probabil ceva contact imperfect, nu l-am gasit in Romania de cumparat dar e pe lista, cand mai comand din Germania... multe piese nu se gasesc in Romania pt masina asta. Mai aveam o eroare pt incalzirea scaun sofer, se pare ca s-a auto reparat, cred ca atunci cand am aspirat si sters pe sub scaun, e ceva contact imperfect pe la cablaraie/mufe, de 6 luni nu a mai aparut. De cand i-am schimbat uleiul la motor, in 4000 de km i-am completat 0.6-0.7 litrii, s-ar putea sa-l mai scad dupa ce schimb garnitura la baia de ulei. Nu cred ca il arde pentru ca toba e foarte curata, zici ca e masina cu filtru de particule, atat de curata e, nu scoate fum deloc masina dar cumva, pe undeva, dispare din ulei. Nu mai pierde antigel, de fapt... pierde pe la garnitura de la termostat daca ii dau blana 30 de minute incontinuu, pierde cam 100 de ml, am gasit urma cum a curs de la termostat, a picat pe curea si am gasit picatele imprastiate albe pe cutia de la filtrul de aer si rezervorul de servo. La mers normal nu scapa, ultima oara i-am completat 100 e ml acum vreo 3 luni si de atunci nu i-am mai dat blana asa tare, nivelul e acelasi, il verific cam la 1-2 sapt. Intre timp, i-am mai descoperit altele Capacul culbutori are o transpiratie la unul din suruburi pe partea cu admisia in spate la motor. Dupa istoricul masinii si data de fabricatiei al capacului culbutori, are cam 12 ani vechime si peste 120.000 de km, deci... e pe lista. Tampoanele motor stiam ca sunt fisurate dar de vreo 2-3 saptamani am observat vibratiile s-au accentuat. Din niste motive necunoscute, acum vreo 2-3 sapt mi-a dat misfire la pornire intr-o dimineata. 2 din cilindrii, fara check engine. Nu a mai dat de atunci. Oscilatiile care le simteam doar in sezutul scaunului la pornirea la rece au reaparut odata cu frigul, i-am pus bujii si bobine noi in vara in speranta ca o sa-i rezolv problema asta, ceva tot mai e... ori trage aer fals pe la fisura de la capac culbutori, ori presiunea de benzina nu e ok, dracu stie, o sa-mi cumpar manometru sa vad care-i treaba cu pompa de benzina cica Bosch, mie nu mi-a placut de cand am pus-o cum porneste masina la rece, cred ca nu face presiune cum trebuie. La vara am de lucru, mi-am luat si o tentative de go pro, o sa filmez si o sa postez pe youtube tot ce fac la masina, continut in engleza, cu asa cazane nu-i problema ca nu ai idei sau ce sa filmezi, tot timpul o sa fie ceva de facut, masina o sa o tin pe viata, e perfecta pentru ce vroiam eu... ceva putere, design clasic, mai se strica... mai scot capul din calculator(sunt programator), mai pun mana pe o cheie, mai cumperi o piesa.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.