Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/02/22 in all areas

  1. @mgi uite, eu ma duc la Constanta in delegatii. Merg cu 160kmh totalul de 440 km dus/intors si ma mai invart in ziua respectiva ceva km..maxim un total de 500km. Am avut o delegatie pana la Piatra Neamt fix acum o luna. 700km dus intors in aceeasi zi, e drept, parcursi linistit. Ce electrica ma duce fara stres asa? Ma duc cu treaba, nu sa sug sula masinii. Daca masina nu ar avea autonomia asta, pt mers in ritmul asta, as turba. Am venit de pe coasta Sloveniei si pana la vama Nadlac s-a mers f bine. 760km in 5 ore 50 min, fara oprire, pe cruise la 140kmh. De la Nadlac, am dat pervers de tot pana la Comarnic, 550km si am consumat o cantitate de litri mai mare decat am consumat in primii 760km. Cred ca aproape 11%. Eu nu stau pe loc pt ca vrea masina, stau pt ca vreau eu. Stresul asta imi mai trebuie in viata, sa pierd vremea cautand si asteptand incarcarea unui harb. Si asa ca ma sictireste total ca nu avem strazi, nu suntem in Schengen si pierd din viata mea inutil...sa mai stau si ceasuri intregi sa fac "plinul" ar fi prea mult.
    5 points
  2. 'Te-ai uitat vreodata la un video facut de oameni care au mers cu masinile electrice, sa vezi care e realitatea? E un tip pe net, Bjorn Nyland, care face teste de 1000 km cu o gramada de masini electrice. Ghici ce, n-a avut nevoie niciodata de avioane de-astea. " dar tu, te-ai gandit vreodata ca tipii de genul astuia sunt platiti imparateste sa faca astfel de reviewuri !!! ia uite ce video fac cei din tabara adversa... hai succes... la incarcat baterii !
    3 points
  3. Se pare ca am rezolvat problema.La mine a fost trimerul exterior din partea spate a usii,se "freca" putin in partea din interior unde se imbina cu usa.Am dat cu wd40 pe interior,unde se imbina trimerul cu partea interioara a usii vreo 3 zile..Postez poza ca sa se inteleaga mai bine
    2 points
  4. pentru cei care nu au avut timp sa il inteleaga pe tipul din video... concluzia e ca NU VOM FI NICIODATA PRIETENOSI CU MEDIUL. Pentru multa vreme de acum inainte daca nu facem peste 15 ani... vreo 1-200 centrale atomice asa prin Europa plus infrastructura. FRANTA are in prezent ..doar 56 de centrale atomice si astea pentru ce se intampla electric in prezent../ faceti voi calculul cam cate ne-ar trebui cand si vehicolele electrice trebuie incarcate.. Sau sa nu spuneti ca o sa ne incarcam masinile doar din panouri solare si eoliene ca sa fim total prietenosi cu mediu.. Videoul postat mai sus nu e decat trist ..si nasol. Credeam ca realitatea e mai optimista...
    1 point
  5. Nu stiu ce tip de redresor ar putea aparea sa transfere curentul atat de repede, plus bateria sa nu ajunga la o temperatura extrema. Avem si noi pe utilaje baterii Li-Ion 80V/750A, cu redresoare care pot incarca in 2 ore jumate maxim. Daca clientul face marea greseala sa isi schimbe flota(20-30 buc de utilaje) cu Li-Ion, chiar daca are productie industriala si nu un simplu depozit, deci o retea electrica buna pt ca si inainte consuma curent mult, acum reteaua nu ii mai face fata. Autonomia masinilor electrice este o reala problema. Nu exista masina electrica pe care sa o tavalesti bine si sa se apropie de 300km autonomie si da, masina care nu rezista cu un "plin" 600-700-800km mers pe cruise pe autostrada la 160kmh, este o bataie de joc in acceptiunea mea. Electricile sunt pt fandositi si prefacuti. Am un vecin care si-a luat acum vreo 3 ani un i3 pt ca lucreaza in publicitate, marketing etc si da bine. Ii e sila de ea, tocmai din motivul autonomiei, si merge cu un Freelander vechi de vreo 10 ani cand nu trebuie sa se afiseze in fata ipocritilor.
    1 point
  6. Abia astept sa vad eu in Romania anului 2035 unde si cum se vor incarca vreo 10 milioane de masini electrice. Hai sa fim realisti Pana nu se inventeaza masini electrice cu autonomie de 700-800 de km in mod real, indiferent de conditii si incarcare in 15-20 de min e o imensa gargara.
    1 point
  7. nu face fata acum cand sunt f putine , sigur va face fata la milioane de utilizatori ultrafast charging pana atunci ....Sa speram ca apare masina cu panouri solare si s-a rezolvat problema sau eventual ceva eoliene sa incarce in mers :))
    1 point
  8. Daca tu crezi ca un motor refacut, asa cum vrei tu o sa te tina prin prisma faptului ca faci putini km pe an, te inseli amarnic. Ala daca va tine bine, daca nu iti va pica din noua in cativa zeci hai sute de km. Pe de alta parte un alt motor SH, ti-am explicat ca-i schimbai distributia, hai si pompa de inalte daca aveai dubii, dar era calibrat, era in tolerantele in care trebuie sa fie, sa functioneze fara batai si alte artefacte.
    1 point
  9. De unde scoateti, frate, scenariile astea de utilizare? In Europa, cam ce procent din oameni merge pe autostrada, fara oprire, 700 km, si cu 160 km/h, in mod regulat?? In primul rand, *unde* mergi tu atata pe autostrada cu viteza aia? Te-ai uitat vreodata la un video facut de oameni care au mers cu masinile electrice, sa vezi care e realitatea? E un tip pe net, Bjorn Nyland, care face teste de 1000 km cu o gramada de masini electrice. Ghici ce, n-a avut nevoie niciodata de avioane de-astea.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.