Degeaba daca nu exista o înregistrare ca si cum ar fi fost comandata piesa pe o comanda deschisă pe mașina lui.
Daca pur si simplu au comandat piesa in ideea ca îl suna sa vina sa i deschisă comanda, sa o facă si sa o si inchida, nu o sa fie nici o înregistrare, implicit nici o răspundere.
Procedura era sa mergi la reprezentanta, sa ti facă o comanda, o verificare, după sa ti spuna ca trebuie comanda de piesa si sa ti scrie si sa ti si spuna ca recomandarea producătorului este sa nu mai mergi cu mașina pana nu se rezolva.
In cazul asta, ar fi trebuit sa tii mașina imobilizata câteva săptămâni pana vine piesa si de aici vine toată problema:
- ca sa nu mai fie cearta cu clientul ca i se spune ca nu tre sa mai mearga cu mașina pana nu vine piesa si el sa comenteze si etc ca nu are cum sa stea fără mașina, ei comanda piesele pur si simplu fără deschidere de comanda, implicit nu zic nimic ca sa nu si atragă certuri/reclamații.
Speranta lor fiind ca nu se intampla chiar atunci sa ia foc pana așteaptă clientul sa vina piesa.
Poate se poate recupera ceva, însă foarte greu, mulți bani si mult timp pana se rezolva, probabil si câțiva ani.