Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/16/23 in all areas

  1. In ceea ce priveste intelegerea problemelor specifice unui N57, consider ca filmul de mai jos este foarte interesant. Daca aveti un N57, va recomand sa il urmariti integral, chiar daca dureaza destul de mult - cca. 25 de minute. Daca nu aveti timp de el, urmariti macar sectiunea dintre minutele 15:45 si 19:00, unde consider ca este "esenta". N57 nu este imposibil de reparat. Dar atelierul care efectueaza reparatia trebuie sa fie competent, sa aibe experienta cu N57 si sa lucreze responsabil, fara compromisuri. Daca aceste conditii nu sunt indeplinite, reparatia se termina prost. De fapt, asa cum o sa vedeti, chiar si cei care au facut filmul au ratat cateva reparatii de N57, cand au intrat prima oara in contact cu astfel de motoare defecte.
    3 points
  2. Degeaba daca nu exista o înregistrare ca si cum ar fi fost comandata piesa pe o comanda deschisă pe mașina lui. Daca pur si simplu au comandat piesa in ideea ca îl suna sa vina sa i deschisă comanda, sa o facă si sa o si inchida, nu o sa fie nici o înregistrare, implicit nici o răspundere. Procedura era sa mergi la reprezentanta, sa ti facă o comanda, o verificare, după sa ti spuna ca trebuie comanda de piesa si sa ti scrie si sa ti si spuna ca recomandarea producătorului este sa nu mai mergi cu mașina pana nu se rezolva. In cazul asta, ar fi trebuit sa tii mașina imobilizata câteva săptămâni pana vine piesa si de aici vine toată problema: - ca sa nu mai fie cearta cu clientul ca i se spune ca nu tre sa mai mearga cu mașina pana nu vine piesa si el sa comenteze si etc ca nu are cum sa stea fără mașina, ei comanda piesele pur si simplu fără deschidere de comanda, implicit nu zic nimic ca sa nu si atragă certuri/reclamații. Speranta lor fiind ca nu se intampla chiar atunci sa ia foc pana așteaptă clientul sa vina piesa. Poate se poate recupera ceva, însă foarte greu, mulți bani si mult timp pana se rezolva, probabil si câțiva ani.
    3 points
  3. Le-am dat mail cu tot ce v-am scris aici in primul post, sa vedem ce raspund. Va tin la curent
    1 point
  4. Cam ce 'substanta speciala' crezi ca rezista intr-un cilindru la temperaturile si presiunile de acolo, dar e 'facuta praf' de alt ulei?
    1 point
  5. Nu-ti cumpara aunt nasoale rau, G-ul e si mai nasol. Banuiesc ca ai e60 si deaia e “ultimul bmw bine facut”. As fi curios in cate fractiuni de secunda ti s-ar schimba parerea daca ai castiga maine la lotto intre timp imbatate cu apa rece…
    1 point
  6. La fix te ai răzgândit Ce te făceai acuma dacă aveai un F sau G?
    1 point
  7. Probabil va fi ca embargoul impus Rusiei. Adică o mică vrăjeală,pe românește.
    1 point
  8. Are dreptate la partea cu chinezii, in momentul asta ei sunt in avantaj, si la partea de resurse, si ca pret/performanta. Pe de alta parte, e suficient timp pentru restul fabricantilor sa se retehnologizeze. Ca sa nu mai spun de faptul ca toti o sa poata sa vanda in Asia in continuare masini cu motoare termice. Deci poate asta e exact sutul in c*r de care au nevoie cei din UE.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.