Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/10/23 in Posts

  1. Mi-e putin greu sa inteleg cu mgi da raspunsul perfect.., dar cineva tre sa fie mai apropiat de realitate.. Mi-e im place sa dau raspusuri cat mai complete in limita cunostintelor mele, aau cum as aborda eu situatia. De asta am raspuns in primul rand cand am scris in topic. Da, se numesc tot planetare pentru ca au acelasi parti componente. Nici o problema, banuiesc ca toate raspunsurile la intrebari sunt acceptate. Iar mgi, banuiesc ca stie de gluma.
    1 point
  2. În cazul asta vezi inelele de abs de la planetara. E problema comuna la e90 și presupun ca se aplica și la E87. Ruginește planetara și astupa rugina orificiile din inel, plus eventual polizeaza și senzorii de abs. Cauzează toate problemele pe care le-ai descris, inclusiv limitarea puterii. Dacă asta e cauza, se rezolva prin schimbarea inelelor și probabil și a senzorilor de abs.
    1 point
  3. Mersi, mersi. Am adaugat o poza, sa nu fiu zgarcit 8 aprilie 2022: singura data cand ne-a lasat in drum. S-a blocat compresorul AC (fara nici un semn in prealabil) si desi din cate stiu ar fi trebuit sa rupa ambreiajul si sa se invarta fulia in gol, s-a blocat tot ansamblul, a rupt curea de accesorii si a trebuit sa o plimb cocotata. 11 aprilie 2022: inlocuit compresor AC Denso nou si curele OE.
    1 point
  4. Mersi, continui aici , deocamdata am putin peste 150 km facuti in mare in oras, si saptamana asta mai bag tot ptin oras ceva ture, ca si impresii: -suspensia M tech e un pic cam rigida ne e de speriat dar ieri de ex am facut cam 70 km oras si dn , dar majoritar oras si sotia se plangea de spate , comparat cu E30 sta ceva mai bine pe virajele largi si medii ( de "viteza") pe cele stranse nu am incercat sa fortez limita dar pare sa stea un pic mai "rau" vs E30, pe de alta parte E30 are Eibach B12 Pro kit care imi pare o combinatie perfecta ( comfort si stabilitate) de aceea dupa ce mai fac ceva km si vad cum se comporta si extraurban e foarte posibil sa iau si pentru 140i un B12. -ambreiajul inca ma obisnuiesc cu el pare sa cupleze cu un pic de intarziere ca si cum ar avea clutch delay vale ( pe realoem nu exista) -cutia e "barbateasca" adica trebuie sa misti hotarat schimbatorul Si motorul - aici e magia trage cam de oriunde si se dezlantuie dupa 4000 rpm se poate merge si usor daca esti in eco pro, in comfort din nou e ok in sport deja trebuie sa fii foarte atent mai ales daca accelerezi in viraj "hotarat" , evacuarea ... te cam aude toata lumea ( fun fact vineri dupa ce am luat masina am fost la 30 min distanta oprit de politie) In rest copilul e fericit in spate ca are cotiera si AC -ul lui plus ca poate pune muzica pe navi , dar sa stii tati ca imi place si de urs Azi fac CASCO , si in rest cum am zis B12 si posibil sa ma intorc la evacuarea stock nu imi e clar daca se aude semnificativ mai incet . Mai vedem la anul ce si cum din octombrie vreau sa ma ocup de urs. Pe scurt e o mica jucarie care imi aminteste pe undeva de E46ele compact care l-am avut, in teorie planul meu era sa iau un 330e care este mult mai logic pt ce am eu de facut dus copilul la scoala , la kineto dar am avut noroc cu sotia ca "m-a lasat" sa imi fac de cap . edit : directia am uitat sa zic de ea , desi poate nu are "feelingul" de E30 imi pare una dintr cele mai precise directii de BMW plus volanul care se "simte" bine scaunele sunt ok au suport dar inca mai imi caut "locul"
    1 point
  5. Când spui ca au verificat toată instalația, asta înseamă și partea din habitaclu? Adică au desfăcut sub bord și s-au uitat cu lampa uv la țevi, calorifer și ce mai e pe acolo?
    1 point
  6. Până în 38 a acceptat la relanti . Cu cât mai mic ,cu atât mai bine . Verifica sa nu mintă senzorul . Cu contactul pus și motorul oprit ,trebuie sa fie 0 sau foarte apropiat de 0 . Daca nu e așa ,vezi că se poate ajusta ,cu maxim 25 (daca nu mă înșel) ,atât pe + cât și pe - . De exemplu ,dacă îți arată cu motorul oprit - 20 sau (+)20 , îl poți ajusta sa plece măsurătoarea de la 0 .
    1 point
  7. cel mai longeviv jurnal. Multi km fara probleme. Nu te zgarci, pune si niste poze
    1 point
  8. 1 point
  9. Si da,masina a ajuns la mine
    0 points
  10. Mda, chestia asta cu izolarea fonica ma irita tare de tot. Am fost iesit in seara asta dupa 9.30 cand nu era zgomot de fond in oras Motorul rontzaie la viteze mici de parca e diesel, desi la turatii isi schimba tonalitatea total si devine basm de misto alaturi de sunetul evacuarii. Nu imi dau seama daca pt a-l face sa sune bine turat au trebuit sa compromita sunetul la turatii si viteze mici...insa prin oras se aude urat de tot. Bate ca un diesel. Desi suspensiile sunt pe aer, articulatiile bat ca la un renault megane cu 200.000km si cu articulatiile originale. Bat a penal de ieftin. Am ramas socat camd am trecut ca melcul peste linia de tramvai Chestiile astea dezamagesc si nu au nicio legatura cu o masina wannabe de lux. La A6 am suspensii sport..articulatiile sunt ca in sicriu de silentioase. Ca si comparatie pe stifness, cand pun la Grecale suspensiile in sport sunt pietre, mult mai dure ca la A6. Practic nu se poate merge prin oras si pe drumuri proasts cu suspensiile in sport. La A6 am si uitat ca am suspensii sport pe ea si ca astfel merge masina non stop. Grecale se conduce bine de tot, adica un X5 super viteaz pe care l-am intalnit prin serpentinele dintre Predeal si Rasnov, l-am calarit ca pe fata de pe centura. Era in fata, se balansa precum gatul unei girafe. Masina era loaded si pe partea mecanica, se vedea in curbe cum vira si spatele. Nu imi dau seama daca pretentiile mele sunt exagerate, probabil ar trebui sa vad cum troncane si celelalte masini din clasa ei si de fapt sa constat ca ar trebui sa fiu mai indulgent. Ma tot gandesc ca ar fi trebuit sa astept glc coupe 43 amg. Erau tot 4 cilindri si 408cp si din cifre cred ca se msica precum un x4 m40i de 380cp...evident mai bine decat cei 330cp de pe Grecale.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.