Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/23/25 in all areas

  1. Doar ce m-am intors dupa un drum de vreo 3.500 km cu X1, prin urmare iata niste impresii la cald: -Foarte confortabila la drum lung...iar la asta contribuie: scaunele (cu masaj), isonorizarea, sistemul audio, farurile, habitaclul mai inalt.... M-am simtit odihnit ca in serie 3 -Fara emotii pe drumurile virajate de munte, iar in Dolomiti cam toate sunt asa...probabil ”sasiul adaptiv M”, desi nu stiu exact ce face...o face bine....iar italieni sunt niste soferi foarte presanti. - Rezerve de putere din greu, in orice setup (cu autonomie in baterie sau fara). Nu stiu cati cai sunt vii dintre cei 325 pe care ii da producatorul, dar masina trage ca nebuna, indiferent de panta 10-15%...mai mult decat pot duce pasagerii din spate -Are un consum mare la viteze de autostrada (130-150 kmph) dar am avut si o cutie pe plafon. Cam 9% dar am avut si pasaje cu 10%. Problema nu e insa una de consum ci de autonomie, cu 47L in rezervor...are cam 500 max 550 km in regim de autostrada. - Pe coborari, franarea regenerativa lucreaza bine..au fost coborari mai lungi la care am „incarcat„ si 8 km autonomie electrica. Pe care ii poti „pastra” in baterie daca vrei - Un aspect evident, dar la care nu ma gandisem... in mod pur electric nu este AWD ci doar tractiune spate. Am parcat intr-un loc cu zapada si cand am vrut sa ies, masina a plecat doar electric iar rotile spate pierdeau aderenta...dupa ce a pornit si termicul am iesit fara efort - Navigatia este foarte faina...vezi pe display drumul filmat cu camera din fata, cu sageti proiectate pe banda pe care trebuie sa te incadrezi. Am folosit-o dupa Ungaria, iar ca estimare si real trafic este similaza Waze...dar fara radare, gropi etc. -Comenzile vocale sunt f utile, doar ca nu sunt si in romana..prin urmare poti raspunde doar in EN la mesajele de pe whatsapp
    2 points
  2. NBT Evo (the Next Big Thing Evolution) ID4 compatibility: 1-Series F20/F21 ab 03/2015–06/2016 2-Series F22 ab 03/2015–06/2016 2-Series F23 ab 11/2014–06/2016 3-Series F30/F31/F34/F80 ab 07/2015–06/2016 4-Series F32/F33/F36 ab 07/2015–06/2016 6-Series F06/F12/F13 ab 03/2013–06/2016 7-Series G11/G12 ab 07/2015–06/2016 X3 F25 ab 03/2016–06/2016 X4 F26 ab 03/2016–06/2016 NBT Evo (the Next Big Thing Evolution) ID5/ID6 compatibility: 1-Series F20/F21 ab 07/2016–2019 2-Series F22/F23 ab 07/2016–2021 2-Series F45/F46 03/2017-2021 3-Series F30/F31/F34/F80 ab 07/2016–2019 3-Series G20 09/2018-2021 4-Series F32/F33/F36 ab 07/2016–2019 5-Series G30/G31/G38 ab 10/2016–2019 6-Series F06/F12/F13 ab 07/2016–2018 6-Series G32 ab 07/2017–2018 7-Series G11/G12 ab 07/2016–2019 8-Series G14/G15 09/2018-2021 X1 F48 ab 06/2015–06/2022 X2 F39 ab 11/2017–10/2022 X3 F25 ab 07/2016–08/2017 X3 G01 ab 11/2017–2020 X4 F26 ab 07/2016–03/2018 X5 F15/F85 ab 07/2016–2018 X6 F16/F86 ab 07/2016–2019 i3 I01 ab 09/2018–07/2022 i8 I12 ab 09/2018-2020 Z4 G29 09/2018-2022 Atasat torrent harti Europa: NBTevo_ECE_2025-1_101243.3.210.zip.torrent
    1 point
  3. Problema s a rezolvat astazi prin schimbarea acuzatorului cu cod 7805391-01. Masina trage si mai bine, zgomotul a disparut. Atasez poza cu valorile de la actuator (care erau blocate la 5%) Deci chinul pe care l am dus timp de 2 ani s a dus astazi (nu mai zic de banii risipiți)
    1 point
  4. Asa cum e explicat la min 7 din clip pozitia valvei este urmarita (raportata) de rezistenta din valva.. eletrovalva este cea care comanda (vacuumul din sistem dat de pompa de vacuum actioneaza valva limitat..) deschiderea valvei. Aceiasi electrovalva primeste comanda in impulsuri electrice, ce spune acolo PWM.. e precum un robinet dar pe vacuum. E normal sa dea eroare cand scoti conectorul pentru ca valva nu se misca. Si ramane si in istoric probabil pentru a i se face readaptare si gasi cauza problemei la sistem de evacuare, recirculare. Pentru multumiri si aprobari exista si buton in dreapta fiecarei postari.
    1 point
  5. Daca ai ISTA mu te costa nimic sa cauti in program "reset adaptation service function" sau ceva de genul asta. Cred ca o resetare tot se face. Daca eroarea apare din nou probabil e inca o problema acolo; activa nu pasiva. Cel mai bun video unde arata functionarea unui EGR cu vacuum. Daca ai acelasi sistem verifica a ceea ce el zice la minutul 7. Acolo e "feedback-ul" care trimite semnal inapoi la DDE despre pozitia fizica a valvei. Deci ii este stiuta pozitia. Deci trebuie sa i se faca o re-adaptare. Dar si verificare ca rezistenta, conectorul, sunt functionale
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.