Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/28/25 in all areas

  1. După 10 si vreo 200k km cu bătrânul meu E46 a venit timpul sa fac un upgrade. Am cochetat cu ideea de a cumpara un Porsche Cayenne 958.2 diesel, apoi am trecut la X3M dar cu niciuna dintre ele nu rezonam 100%. In urma cu vreo 2 luni am avut ocazia sa conduc un M2 G87 si a fost fix ce îmi doream. Un șasiu mic, multă putere si sentimentul de cart. Fiind si prima mașina noua pe care o cumpar am ales o configuratia destul tipica sa zic așa, am ales cam toate opțiunile mai puțin scaunele carbon ( mașina o sa fie folosită daily iar scaunele de carbon nu sunt cele mai comode ), trapa (am preferat plafonul de carbon, nu are track pack si trimurile de carbon (personal nu vad valoare de 1200e). Culoarea exterioară este Skyscraper grey, cu jante negre si etriere roșii iar la interior am ales sa merg cu scaunele M specifice cu accente roșii. Am mai ales Plus Package care conține cele mai utile dotări dpmdv: volan încălzit, confort access, faruri adaptive, driving assistant, Harman Kardon, scaune M specifice si head up display Fast forward in prezent pot spune ca aștept cu nerăbdare sa ajungă mașina. A fost cumpărată de la BMW Cluj si este planificat sa ajungă undeva prin Septembrie - Octombrie. si câteva poze cu interiorul
    5 points
  2. Salutare Am eu un 540i 11.1993 fabricat, atestat istoric din 12.2023, in stare foarte buna, cu intretinere la zi cu foarte multe piese schimbate, cu evacuare Supersprint si catalizatoare noi, cu suspensie KW V1 Classic-line, cu jante 18 in 2 latimi, etc etc. Totul functioneaza, de la clima automata la computerul de bord, cutia de viteze automata, geamurile, trapa, etc. Daca esti interesat scrie-mi in privat, masina este a mea personal, nu e postata la vanzare, insa ma bate gandul sa o dau. Te salut!
    4 points
  3. Cum zicea un un clasic in viata @six in line NU E ARMA CA AGHEU', NICI MASINA CA BEMVEU'!
    3 points
  4. Sugerez moderatorilor sa umble un pic la titlu ca deja stim ce, consecinte a avut oprirea brusca a unui motor in cazul lui @FanBMW76, bine-nteles si cu acordul lui sa fie adaugat ceva de genul B47 motor distrus - pompa ulei, stiu si eu. Sau poate ar vrea el sa schimbe in ceva mai aproape de realitatea traita. Sa fie usor de gasit topicul, mai ales ca asta e primul motor B47.. si vorba lui, poate invata si altii, ca doar (si) de aia ne adunam aici. Sa aflam mai multe si sa afle si altii, eventual..
    2 points
  5. Masina este complet oem, asa cum a iesit din fabrica, mai putin jantele de 18 si prelungirea de la bara spate. Dupa ce am luat-o in 2022 cred, a urmat multa intretinere, era o masina stata multi ani, nu neaparat foarte ingrijita insa fara probleme structurale la caroserie, fara rugina mai exact. Am schimbat tot felul de chestii pe la ea, de la garnituri, oringuri, senzori, pompa benzina, etc etc doar ca sa fie tehnic ok. Dupa care am pus o suspensie noua, masina venise cu ceva arcuri rosii si amortizoare ta-technix(porcarii dpmdv), de la KW si acum masina e transformata(in bine). Apoi am schimbat pe la evauare flexibilele, am pus catalizatoare universale dar noi(cele oem se ocupase cineva in germania sa le sparga, mai erau doar carcasele) si am montat partea finala de la Supersprint. Totul facut ca la carte la SYL Garage(multam inca o data Marian), e iesit treaba super profi. Dupa a urmat cautarea setului de roti, cumva cred ca sunt jantele care vin cel mai bine pe E34, am gasit un set, le-am refacut complet la srz(vopsit +buza polisata), iar ultima lucrare a fost refacerea tapiteriei scaunelor fata si refacerea unor functii electrice ale acestora(tetiera scaunului sofer nu se ridica/cobora). Masina se conduce super fain, e o adevarata berlina sportiva a anilor 90, chiar daca e automata cum spun unii, motorul este suficient de mare si potent pentru a te face sa ranjesti la fiecare urcare prin trepte. Ma bate insa gandul sa o dau, cumva exista un dracusor ce si-a facut loc in cap de multa vreme si care spune ca nu vor mai fi disponibile multe e39 cu cel mai mare motor pus pe ea. Deh, piticii...
    2 points
  6. Doamne ce faina e... dar da, pentru un E39 M5 merita data
    1 point
  7. Orice BMW cred ca are la TRIP si viteza medie... in functie de aia iti dai seama cam cand se fac cele apro 300h. Gen la o medie de 30kmh, alea 300h inseamna 9000km. Eu de ex am peste 70kmh medie, si tot fac schimbul de ulei la 10k.
    1 point
  8. Daca ne luam după ce apare în bord ajungem și la 0km autonomie în mod full electric.Ca în realitate mai avem 20% sau cât o fi baterie pentru modul hibrid e altceva.Eu mă refeream strict la autonomia pe full electric.
    1 point
  9. Toate bateriile la bmw sunt NMC. însă poți liniștit sa încarci pana la 100% pentru ca exista un buffer mai mare ca la BEV, care preia degradarea. Și poți sa o și golești cât vrei, n-o sa ajungă de fapt la zero niciodată.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.