Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/17/25 in all areas

  1. Daca era de la cutia de transfer, e cam foarte ciudat ca vibratiile au aparut brusc doar cand am schimbat anvelopele noi de vara. Am pus alte jante cu anvelope si nu vibreaza nimic. La fel si cu anvelopele de iarna montate la loc. Dupa logica mea daca era ceva la cutia de transfer vibra indiferent de ce era pe masina, nu?
    1 point
  2. Mai bine luai pirelli de la început,ăștia nu prea dau gherle, și sunt și mai jos la bani.Am 4 seturi pe 2 mașini și sunt f.ok..iarnă și vară. Și steluța vieții, și rft
    1 point
  3. CRV urat, Outlander urat cu spume, CX 60 - mult prea mare, garantie? Who cares, doar nu ma agit eu daca are masina vreo problema... Tu nu gandesti ca o femeie
    1 point
  4. @sskkaa : https://www.bmwclub.ro/forums/topic/199843-echilibrarea-rotilor/
    1 point
  5. Preturile masinilor au crescut constant... O Skoda Karoq benzina AWD 190 CP AT trece de 40.000 euro, la fel Mazda CX 30 AWD 186 CP AT trece de 40.000 euro. RAV-ul trece de 50k...migalos
    1 point
  6. Iti dau dreptate la mai toate aspectele, mai ales asta cu lipsa iDrive care pt un sofer de BMW e un downsize major. Interiorul nu e cel mai premium, F30-ul meu din 2017 este mult peste. Nici feelingul directiei nu se compara, la U11 e cam artificial. Cat despre touch....poti comanda vocal aproape orice in masina...dar English only! Problema s-a pus altfel. Voiam un SUV mic (am inlocuit tot un SUV deci o berlina nu intra in discutie) si electrificat pentru condus zilnic in oras, dar si suficient de incapator pentru plecat in vacanta. X1 30e a iesit cel mai bine punand in ecuatie: performante, dotari, confort, brand...peste GLA, Audi Q3, Volvo XC 40 (pe care il avem in familie) RAV 4 (făcut drive test) Ford Kuga etc. Sotia e foarte multumita. Acum ca e cald scoate cam 70 km range electric, foarte silentioasa, Android wireless, sound ok (HK), facilitați de auto parking si auto dat cu spatele. Am facut un drum lung la ski (spre 4000 km) si mi-a placut cum se comporta si cum te simti dupa catava ore de condus, desi avand cutie pe plafon am avut si ceva zgomot si ceva consum mare, dar altfel e mai mult decat decent. Nu-mi dau seama la ce te referi cu raspunsul cutiei la plecarea de pe loc...nu am simtit vreo limitare/problema.
    1 point
  7. Salut, poti descarca de aici: https://fastupload.io/b3bff64752a2ebb3 Apoi dezarhivezi si copiezi pe stick continutul, trebuie sa arate asa:
    1 point
  8. X1 U11 are cutia de la Getrag modelul 7HDT. Nu am mers cu varianta PHEV dar e recomandata în locul celei MHEV sau ICE pur din cauza răspunsului mai bun la plecarea de pe loc. Toate modelele cu excepția iX1 și X1 25e/30e au problema aceasta sâcâitoare (mulți spun ca modul sport ajuta dar confirm ca ajuta doar putin). Sfatul meu e sa faci test drive, X1 suna bine pe foaie dar când te uiți mai atent observi chestii care nu sunt chiar ok (gen plastice tari în partea de jos, fetele de usa din spate din plastic tare, mânerul interior cu o muchie ascuțită pe interior, lipsa iDrive și ecranul care începe sa te enerveze când conduci). Dacă te urci în G20 dai o tura și apoi în U11 vei observa diferenta (am ales comparativ G20 pt ca sunt similare la pret). Am avut pe mana și RAV4 și singura chestie peste care nu am reușit sa trec este insonorizarea slaba, again sfatul meu e sa faci drive test dar la RAV4 undeva unde sa poți merge peste 110-120kmh (zgomotul de fond apare după 90-100 și devine insuportabil peste 130-140). Drive testul e lege.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.