Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/11/25 in all areas

  1. @Stefi520d Cred ca este cea mai periculoasa defectiune neprovocata de sofer. Te felicit pentru faptul ca ai reusit sa opresti masina in deplina siguranta. Daca masina este in configuratia originala (fara tuning / modificari) si nu a suferit, in toata istoria ei, niciun accident semnificativ care nu a fosr reparat in reteaua BMW, ai toate motivele sa duci masina - pe platforma - la o expertiza tehnica la un dealer BMW si la RAR. Apoi sa incepi o discutie foarte serioasa cu BMW, inclusiv implicand un avocat - dupa caz. Iti recimand sa nu intervii cu nimic la masina, pana nu ai bine documentata expertiza tehnica. Pacat ca la noi nu exista o institutie de seriozitatea NHTSA, dar aceasta nu anuleaza dreptul tau de a merge mai departe cu acest caz. Chiar daca e iesita din garantie, o astfel de defectiune este inadmisibila la orice tip de masina, cu atat mai mult la un BMW fabricat acum 5 ani.
    3 points
  2. @razvantim In cazul in care va fi masina de familie si nu de hobby, consider ca nici una dintre variantele de mai sus nu satisface acest criteriu. Ambele au deja prea multi ani si prea multi Km. Iti recomand sa cauti un model mult mai nou (Euro6d-Temp sau mai recent) si cu rulaj exprimat in cel mult 5 cifre. Daca va fi masina de hobby, ignora acest mesaj.
    1 point
  3. fara discutie as alege motorul b47. desi motorul n47 consuma considerabil mai putin, motorul b47 e mai reusit plus facelift nu mai exista de multi ani masini “full” pentru ca efectiv nu mai poti bita toate optiunile, pentru ca unele optiuni le reseteaza pe altele mi se par foarte putini km la ambele
    1 point
  4. Nu m as mai urca în masina aia chiar dacă o repară în final. Mă gândesc cum ar fi să întâlnești o mașină d asta pe v.oltului... Venind din față..
    1 point
  5. 1 point
  6. Am schimbat anvelopele cu unele identice cu echiparea masinii din fabrica Pirelli Cinturato P7 - XL, non RFT. M-am tot uitat la Michelin Pilot Sport 5S, sunt mai bune pe ploaie, dar au zgomot la rulare mai mare. Diferenta de pret nu era mare pe set, dar am zis ca daca astea au 85 k din 2020, e bine. Sunt fabricate in Romania, nu stiam ca exista fabrica in tara.
    1 point
  7. Revin cu un update, problema s-a rezolvat prin schimbarea senzorului de temperatura dupa Egr.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.