Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/15/25 in all areas

  1. Cu titlu de opinie personala, cred ca este momentul sa abordam un subiect delicat: manipularea sistemelor de control a noxelor. Prin manipulare inteleg orice actiune prin care posesorul / utilizatorul unui autoturism - in mod direct sau indirect - a dezactivat, a eliminat sau a redus eficienta sistemelor de control al emisiilor. Aici ii includ si pe cei care conduc un astfel de autoturism, chiar daca modificarile respective au fost "mostenite" de la proprietarul anterior. Impactul noxelor asupra sanatatii este studiat in amanunt si deja bine cunoscut. In mod particular, impactul cel mai mare il au noxele emise de catre motoarele Diesel. Informatii in acest sens sunt disponibile, in detaliu, la orice simpla cautare pe Internet. In sumar, efectele pe termen scurt pot fi iritatii ale ochilor, cailor respiratorii si plamanilor, reactii alergice, astm si dureri de cap, in timp ce efectele pe termen lung includ cancerul pulmonar, cancerul vezicii urinare, bronsita, boli de inima, alte boli pulmonare si mortalitate prematura. Cele mai frecvente si totodata periculoase modificari sunt asa-zisele DPF off si EGR off, la motoarele Diesel. Nu inseamna ca manipularea sistemelor de poluare la motoarele pe benzina este neglijabila, dar impactul este mai putin dramatic. Noxele emise de motoarele Diesel sunt de cca. 100 de ori mai toxice decat ale celor pe benzina. Din pacate, sunt multi indivizi care considera ca a se afisa cu un BMW a carui intretinere corespunzatoare nu si-o permit reprezinta un drept in numele caruia sunt liberi sa atenteze la sanatatea celor din jur. Fapt posibil si prin complicitatea coruptiei inca larg raspandite la statiile ITP. Cred ca aceasta complicitate nu trebuie sa continue si aici pe forum. Ca urmare, sunt de parere ca trebuie luate masuri de penalizare fata de orice user care publica pe forum un post sau un topic, solicitand informatii / sfaturi tehnice privind masina sa BMW ale carei sisteme anti-poluare sunt dezactivate sau eliminate. De asemenea, o anumita penalizare ar trebui sa suporte si orice user care raspunde la subiect initiatorului unui astfel de post/topic.
    1 point
  2. Se schimba tot ce e imbatranit, crapat.. Daca vrei sa fii corect se schimba si scaunul/scaunele de cauciuc de sub arc, ca si arcul are suport.. Cel mai bine cauti un furnizor serios care va sti sa caute ce a avut masina si probabil daca vrei un upgrade tot el va sti si ce iti trebuie. Noi pe net insiram niste nume de fabricanti. BMW nu stanteaza arcurile si amortizoarele cu numele fabricantului.. Daca vrei poti sa pui VINul si pe real eom o sa vezi ce suporti de arcuri si amortizoare sunt pe langa. Daca vrei sa fii mai zgarcit schimbi doar ce e crapat. Daca vrei sa fi generos si sa nu umbli de doua ori schimbi tot. As lasa puntea fata in pace ca acolo intri in calcule si mai mari.. asteapta sa pice ceva.. ca altfel masina o sa ti se para scumpa sa intretii.
    1 point
  3. Salut , cred ca a sosit vremea sa schimb distributia la un e90 n47 2009 tinand cont ca are 215k km... as dori ceva recomandari din partea voastra daca ati trecut pe la anumite service.uri si sa.mi spuneti parerea voastra. Sunt din bucuresti iar ce am gasit pe net ar fi cei de la bimmer (care lucreaza cu motorul pe masina) si cei de la Service teaam bmw ( care dau jos motorul). Ambele dau garantie 2 ani , acelasi pret... pareri? Alte recomandari?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.