Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/22/25 in all areas

  1. In ceea ce priveste Lemforder, reiau ceea ce cred ca am mai spus si in trecut. Pana aproximativ pe la mijlocul anilor 2010, calitatea pieselor Lemforder era excelenta - practic aceeasi cu cea a pieselor OE. Din pacate, ulterior ZF (care detine Lemforder) a inceput sa vanda sub acest brand nu doar piese fabricate in Germania, dar si in China, Mexic sau alte tari. In concluzie, sunt de parere ca in prezent o piesa Lemforder poate fi buna sau de duzina, dar nu mai are super calitatea de alta data. In plus, este de asteptat ca la distribuitorii din Europa de Est sa nu ajunga chiar piesele crème de la crème.
    2 points
  2. @Andu407 Eu, la randul meu, tin sa mentionez ca DPF off este o prostie gigantica, la fel de mare ca si EGR off. Te invitam sa revii dupa ce te repui in functiune DPF-ul, la parametrii proiectati de catre BMW. Gasesti explicatia in topicul de mai jos: https://www.bmwclub.ro/forums/topic/196323-manipularea-controlului-noxelor-dpf-off-egr-off
    1 point
  3. poate va ajuta cu ceva... enjoy! Diagnoza turbosuflantei O turbosuflanta defecta se caracterizeaza de unul sa mai multi factori: - un cosum crescut de ulei - un sunet aerodinamic sau mecanic - motorul pierde putere - scoate fum alb Inainte de a demonta turbocompresorul si de a incepe reparatia turbosuflantei trebuie studiata putin. La majoritatea motoarelor se poate scoate furtunul care vine din filtru de aer si intra in galeria de admisie a turbosuflantei. Studiati bine roata compresor. Compresorul trebuie sa aiba o forma regulata, sa nu aiba urme de lovituri sau sa-i lipseasca din palete. Daca compresorul prezinta urme de lovituri turbosuflanta trebuie reparata sa schimbata cu una noua. Studiati furtunul care pleaca de la galeria de admisie a turbosuflantei. El trebuie sa fie uscat sau cu urme foarte nesemnificative de ulei. Daca depistam in furtun ulei si consumul de ulei al masinii este crescut, contatam o turbosuflanta defecta. In cazul asta va recomandam sa incepeti reparatia turbosuflantei. Verificati daca axul turbosuflantei are joc axial. Jocul axial nu treuie sa-l simtiti deloc cu mana. El trebuie sa fie pana la 0,05mm. Daca depistati joc axial trebuie sa reparati turbosuflanta sau sa o schimbati. Verificati daca axul are joc radial. In acest caz jocul se simte. el trebuie sa fie de maxim 1,00 mm. Cu toate aceste daca impingeti axul turbosuflantei spre galeria de admisie si il rotiti, paletii de la roata compresor nu trebuie sa se atinga de corpul galeriei de admisie. Daca compresorul atinge in corp, este blocat sau jocul radial este mai mare de 1 mm - reparatia turbosuflantei (link) sau schimbarea ei este inevitabila. La turbosuflantele cu geometrie variabila trebuie studiat si acuatorul turbosuflantei, daca inchide si deschide geometria variabila la pornirea si oprirea motorului. In cazul in care nu inchide si deschide trebuie verificat daca primeste vacum. Daca primeste vacum atunci problema este sau in acuatorul (supapa de vacum) turbosuflantei sau este blocata geometria variabila. In cazul in care acuatorul turbosuflantei nu primeste vacum trebuie sa verificam tot sistemul de vacum. Daca dupa toate aceste operatiuni nu s-a depistat nimic suspect, dar motorul totusi pierde din putere trebui verificat cat de ermetic sint asamblate furtunele si galeria Defectiunea oricarui element din sistemul turbosuflantei poate duce la pierderea de putere a motorului si a unui consum mai sporit de carburant. O alta cauza a pierderii din putere a motorului poate fi si o defectiune a sistemului de injectie
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.