Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/28/25 in all areas

  1. rezolvat daca aveti baterie moarta, luati alta sters din tester elv + senzor ibs.
    1 point
  2. Eu am un B57 ( 3.0 6cil ) M40d pe un X3. Ca idee de istoric: Masina luata SH in 2023 la 52k km. La 60k aprox s-a schimbat pe rechemare la BMW EGR si racitor cu model nou Tot pe la 60k aprox am facut Stage1 ( 380cp/800nm ) Pe la 152k am schimbat DPF/senzor etc cu unul original la BMW, si inainte senzorul NOX de dupa DPF ( erorile pe senzorul Nox m-au facut sa inteleg ca defapt problema era la DPF, era fisurata ceramica ) Acum am 159k km, deci in 2 ani am facut 100k km +/-. Rulajele sunt cam aceleasi zilnic, in afara de weekenduri si/sau concedii/drumuri lungi. Nu prea merg strict prin oras, adica aglomeratie multa, semafoare etc... ma folosesc mult de centura, drum expres ( stau in Oradea, si avem d-astea ), etc... deci as putea zice ca e o utilizare mixta spre mai mult extraurban. In conditiile astea, in cei imediat 110k km aprox de cand e masina la mine, regenerarile s-au facut in intervalul 250-300km, indiferent ca am avut soft sau nu, ca s-a schimbat egr/racitor, sau ca am pus acum aprox 7-8000km DPF nou. Intervalul asta de regenerari s-a mentinut de cand e masina la mine. Doar extraurban, nu am urmarit f des, dar cam tot pe acolo se regenereaza, o singura data cred ca am prins un 700km parca, dar 100% si a facut vreo regenerare pasiva in km astia, pana cand a inceput cea activa. La regenerarile pasive nu se reseteaza km intre regenerari, doar la cele active. Regenerarile au legatura stransa si cu consumul, daca mergi lejer si relaxat, consumul scade, noxele sunt mai putine, la fel si incarcarea DPF. De aia in extraurban, la mers lejer km pot creste intre regenerari. Strict Urban nu am urmarit niciodata pentru ca nu ma invart doar in oras, dar cred as putea estima un 150-200km. Eu nu cred ca e vreo pb cu masina/masinile, pur si simplu asa regenereaza ele, adica EURO6+, mult mai des. Cat despre dilutia uleiului cu motorina, tocmai de aia e recomandat sa schimbati uleiul cat mai des, 10-15k km, depinzand de rutina utilizarii, si NU la 30k km cat da producatorul. Asta daca tineti la masinile voastre. Mai demult eram putin panicat si eu ca regenerarile sunt cam dese, si tot cautam probleme acolo unde nu sunt. Am incetat sa mai imi bat capul daca totul functioneaza corect, masina merge bine, si nu sunt erori. Ce incerc sa fac e sa le urmaresc cat pot si sa am grija ca regenerarile se fac corect, cap coada, mers constant, etc. In rest, revizii dese, si motorina buna.
    1 point
  3. Atâta timp cât ai trecut pe nota de constatare de la asigurator schimbat aripă spate nu știu de ce îți bați capul cu detalii mărunte ,gen ,de ce nu e trecut demontat remontat lunetă spate...alea automat intră in calcul in momentul schimbării aripii spate și sânt prevăzute in Audatex ca procedură de lucru ,cât și tarifar. Acum să schimbi o aripă spate nu e cine știe ce rachetă cosmică,se schimbă conform procedurii și aia e.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.