Pai suntem 100% corecti, de aia am si povestit... nu am avut nimic de ascuns, am fost transparent si cu costurile.
Nu a "picat", ci doar s-a fisurat ceramica in el. El nu era infundat sau colmatat, din ce mi s-a zis de la BMW arata foarte de ok ca si incarcare ( vizibila fizic ) pentru km aia.
Aveam mai multe variante...
1) sa l las in pace, regenerarile si le facea ok, corect, la km normali, doar ca prin fisuri mai scapa ceva fum si mai aveam erori pe senzorul Nox. In cateva zeci de mii de km, cine stie cand s-o fi fisurat exact, doar de doua ori am avut check engine in bord, fara sa mi limiteze in vreun fel functionarea masinii.
2) sa pun unul mai ieftin
3) sa-l anulez
Am ales varianta cea mai "scumpa" dar si cea mai ok dpmdv, facuta in reprezentanta sa ramana si in istoric pe viitor, daca cineva va dori sa afle un istoric transparent al masinii.
Sunt foarte convins ca nu din cauza softului a picat, tocmai din acest motiv am si lasat softul pe masina, lucru confimat si de cei la BMW. Au fost DPF-uri crapate si la masini stoc, cu sub 100k km, cu istoric complet la BMW si fara softuri.
99,99% cauza a fost calitatea tot mai slaba a pieselor, la fel ca sute de mii de EGR-uri si/sau racitoare, sau posibile alte piese...
3000eur nu cred ca e o cheltuiala neglijabila pentru nimeni.