Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/22/25 in all areas

  1. Pai suntem 100% corecti, de aia am si povestit... nu am avut nimic de ascuns, am fost transparent si cu costurile. Nu a "picat", ci doar s-a fisurat ceramica in el. El nu era infundat sau colmatat, din ce mi s-a zis de la BMW arata foarte de ok ca si incarcare ( vizibila fizic ) pentru km aia. Aveam mai multe variante... 1) sa l las in pace, regenerarile si le facea ok, corect, la km normali, doar ca prin fisuri mai scapa ceva fum si mai aveam erori pe senzorul Nox. In cateva zeci de mii de km, cine stie cand s-o fi fisurat exact, doar de doua ori am avut check engine in bord, fara sa mi limiteze in vreun fel functionarea masinii. 2) sa pun unul mai ieftin 3) sa-l anulez Am ales varianta cea mai "scumpa" dar si cea mai ok dpmdv, facuta in reprezentanta sa ramana si in istoric pe viitor, daca cineva va dori sa afle un istoric transparent al masinii. Sunt foarte convins ca nu din cauza softului a picat, tocmai din acest motiv am si lasat softul pe masina, lucru confimat si de cei la BMW. Au fost DPF-uri crapate si la masini stoc, cu sub 100k km, cu istoric complet la BMW si fara softuri. 99,99% cauza a fost calitatea tot mai slaba a pieselor, la fel ca sute de mii de EGR-uri si/sau racitoare, sau posibile alte piese... 3000eur nu cred ca e o cheltuiala neglijabila pentru nimeni.
    2 points
  2. Asta seara am mai probat un modul, dar, tot fara butonul pliere oglinzi. Nici asta nu a mers. Nu gasesc in zona ca al meu, nu stiu daca are importanta diferenta. Am ramas fara idei, iar. Nu cred ca sunt fire cu probleme. Sau, daca sunt, sunt in mufele din modul (sambata am scos modulul din usa, si, pentru cateva secunde, au mers toate comenzile). Eu as paria tot pe ceva care obliga gm3-ul sa blocheze modulul. Dar, ce, care, ...???
    1 point
  3. Buuun, azi am dat peste un electrician supermeserias si serios. I-am explicat la telefon, nu a inteles chiar tot si mi-a zis sa vin la atelier la el (nu lucra azi, era acolo pentru altceva). Dat rapid modulul jos, desfacut mufa si pinul in 10 secunde, facut o proba cu alt cablu si pin, NU MERGE. Electronica responsabila din modul se pare ca avea niste circuite bubuite, s-a chinuit un pic si le-a refacut dar, degeaba. Tot nu merge. Pariul, in prezent, ar fi pe modul defect (are 2 placi, bubuita ar fi cea responsabila de comenzile care nu merg). Ca urmare, sper sa gasesc in Craiova un modul sh sau, ideal, un e39 cu el functional. Greu de reparat, episodul n-spe.
    1 point
  4. Nu mai folosiți start-stop u ala nenorocit.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.