Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/24/25 in all areas

  1. Vezi sa nu fie de la furtunurile de vaccum. Daca tin minte de la fostul F10, parca sa spun ca aceeasi eroare am avut-o o perioada, aparea si disparea cand si cand. S-a dovedit a fi de la furtunasele de vaccum, crapa, se coc de la caldura si nu mai tin vaccum-ul. Stiu ca le-am schimbat pe toate la un moment dat. Gasesti furtun albastru si rosu la metru parca pe OE, iar ulterior mecanicul le poate taia la dimensiunile dorite. E o problema des intalnita, e cauciuc si se degradeaza in timp in acel mediu.
    1 point
  2. https://www.bmw.de/de-de/sl/gebrauchtwagen#/details/0195d7b9-6d08-7695-8984-7f99faa5387c?filters={"MARKETING_MODEL_RANGE":["X3_G01"],"ENGINE_TYPE":["GASOLINE"],"IS_INSTALLMENT":false,"USED_CARS_PROGRAM":["BPS"]}&modelCode=TR95&paint=P0475&fabric=FBWNL&modelRangeCode=G01&options=S05A1,S03MB,S05DM,S06NW,S04K7,S06WD,S03AC,S0676,S0710,S05AC,S0715,S0430,S0431,S0552,S06AP,S02VL,S04NE,S02NH,S02VB,S06AK,S06AM,S02VG,S06AN,S0302,S05DF,S0548,S0704,S0461,S07LF,S0420,S05DA,S03KA,S0609,S0258,S0610,S0654,S0775,S0534,S0459,S06AC,S06AE,S0493,S0494,S04UR,S0650,S03AT,S05AS,S02TB,S02PA,S0248,S0481,S04U0,S0322,S0488 https://www.bmw.de/de-de/sl/gebrauchtwagen#/details/019485ba-c74c-7b0c-9007-43e0b4d74265?filters={"MARKETING_MODEL_RANGE":["X3_G01"],"ENGINE_TYPE":["GASOLINE"],"IS_INSTALLMENT":false,"USED_CARS_PROGRAM":["BPS"]}&modelCode=TY55&paint=P0A90&fabric=FMAFO&modelRangeCode=G01&options=S05A1,S06C4,S05DN,S03DS,S06WD,S03AC,S0676,S0710,S05AC,S07R7,S08KA,S0430,S01UV,S0431,S0552,S04AW,S04NE,S09D6,S09D7,S02VB,S08R9,S06AK,S02VG,S0302,S0423,S0548,S0428,S06NS,S0461,S1990,S07LE,S0420,S05DA,S01DF,S0223,S03KA,S04LU,S0610,S0654,S0413,S048Z,S0534,S0459,S0536,S06AC,S1988,S06AE,S0493,S04UR,S0851,S03AT,S05AS,S08TF,S05AL,S02PA,S0248,S0402,S0205,S04HA,S0481,S04U0,S0320,S0322,S0488,S06U3&fsParams=c2VsZWN0ZWRPZmZlcklkPVYwSkJWRmsxTlRBME1FNHhNVE00TkRnek1EZzBPUzB4TkRJek5qVTJOelEw https://www.bmw.de/de-de/sl/gebrauchtwagen#/details/019485b2-c96b-73b2-a6ce-43c774df0109?filters={"MARKETING_MODEL_RANGE":["X3_G01"],"ENGINE_TYPE":["GASOLINE"],"IS_INSTALLMENT":false,"USED_CARS_PROGRAM":["BPS"]}&modelCode=TY55&paint=P0A90&fabric=FMAH7&modelRangeCode=G01&options=S05A1,S05A4,S05DM,S04K7,S03DS,S03AC,S0676,S0710,S05AC,S0715,S07R7,S0230,S0430,S0431,S02VL,S04NE,S09D6,S02NH,S09D7,S02VB,S02VG,S0302,S0548,S0704,S07LF,S0420,S05DA,S01DF,S03KA,S0610,S0654,S0775,S0413,S0534,S0931,S0536,S06AC,S0493,S01CA,S01CB,S04UR,S03AT,S05AT,S02TB,S05AL,S02PA,S0248,S0481,S04HA,S04U0,S0441,S0322,S0488,S06U3 https://www.bmw.de/de-de/sl/gebrauchtwagen#/details/0197d010-3f73-752f-aa7a-ebb3f8c3e1b4?filters={"MARKETING_MODEL_RANGE":["X3_G01"],"ENGINE_TYPE":["GASOLINE"],"IS_INSTALLMENT":false,"USED_CARS_PROGRAM":["BPS"]}&modelCode=TS31&paint=P0A90&fabric=FBWNL&modelRangeCode=G01&options=S05A1,S03MC,S05DN,S06NW,S06WB,S06WD,S03AC,S0676,S0710,S05AC,S022Z,S0879,S0715,S07R7,S08KA,S0230,S0430,S0431,S0552,S06AP,S02VL,S04AW,S04NE,S02NH,S02VB,S08R9,S06AK,S02VF,S06AM,S02VG,S06AN,S0302,S0423,S0548,S0428,S0461,S0420,S05DA,S03KA,S0609,S09BM,S0258,S0610,S0775,S0413,S0534,S0459,S06AC,S06AE,S0493,S01CA,S0494,S01CB,S04UR,S0650,S04ML,S0851,S05AT,S08TF,S02TB,S02PA,S06CP,S0801,S0925,S0481,S04U0,S0760,S0322,S0488 Pâna la urma cat ai de cheltuit pentru masina?
    1 point
  3. Salutare tuturor, ieri am facut test drive in Bucuresti si un pic pe autostrada cu BMW X3 G01 2.0i xdrive. Masina trage binisor pt 1,83 tone si pt motorul ala mic/cuplu mic. Nu m-a dat pe spate dar nici rea nu e. Evident ca un 3.0i ar fi senzatie dar nu intra in bugetul de achizirtie, depaseste cu vreo 3k. 3.0E nu gasesc in buget sub 100K km. MAsini sunt, dar eu sunt roman si vreau sa fie sub 100K km, dotata si la pret de Logan SH ( glumesc). Cred ca pana la urma o sa cumpar un 2.0D si aia e. B47-le mi s-a parut ca trage mai bine caroseria grea de G01 fiind diesel si avand cuplu mai mare. Consumul pt mine nu e relevant, intre B48 si B47 diferenta e de 2-3l care chiar nu conteaza mai ales ca eu fac maxim 15K km pe an. Mereu cand am avut masini le-am calcat de le-au sarit pistoanele prin capota la propriu ( Fostul F10 535xd :D) si nu mi-a pasat de consum. Evident ca nu mi permit intretinerea la un 4.0i ca l-as lua maine.....
    1 point
  4. @Remote Utilizezi un autoturism BMW ale carui sisteme de control al noxelor au fost in mod voit dezactivate, eliminate sau modificate. In comunitatea noastra, acest subiect este tabu. Te invitam sa remediezi cat mai rapid posibil, la masina ta, sistemele de control al noxelor, astfel incat acestea sa functioneze in parametrii proiectati de catre BMW. Pana atunci, te rugam sa nu mai postezi pe forum mesaje prin care sa soliciti informatii sau asistenta de ordin tehnic. Spre lamurire, te rog consulta topic-ul de mai jos: https://www.bmwclub.ro/forums/topic/196323-manipularea-controlului-noxelor-dpf-off-egr-off/
    1 point
  5. de ce nu m-ar interesa consumul daca am BMW? nu e ca si cand as avea yacht... pe principiul asta, BMW vindea 0 hibride si rar motoare sub V8... pana la urma, daca muncesc banii, nu vreau sa-i ard aiurea.
    1 point
  6. Deci avea un SUV benzina care consuma mult si acum are un sedan diesel si consuma mai putin. Bravo tati. 30i este ce vrei sa ai. Daca nu te incadrezi la un 30i, mergi pe 30e, e fix ce trebuie. Singura dudă e sa inveți conceptul mașinilor hybride, cum se exploatează si ce avantaje/dezavantaje au. Persoanele care merg pe 20i sunt in mare parte necunoscătoare/femei care nu inteleg un raport putere/greutate. Sfat pt colegul cu 20i: Incearcă cat poți de mult sa anticipezi traficul si lasa start and stop pornit. 13 in oras e consum de motor turat inutil.
    1 point
  7. Pentru cei care pot incarca masina acasa (ideal cu panouri solare) si care fac destul de rar drumuri lungi, afirmatia ta este adevarata, fara niciun dubiu. Pentru ceilalti insa, situatia nu este deloc atat de clara, ci depinde de modul particular in care fiecare isi utilizeaza masina. Atat timp cat pretul incarcarii rapide (CCS) continua sa fie exagerat relativ la pretul combustibililor fosili, o masina Diesel sau benzina/hibrid inca poate fi o optiune mai economica, mai ales pentru cei care parcurg anual multi Km pe autostrazi. La o masina Diesel, avand in vedere randamentul total specific (cca. 35%), combustibilul costa aprox. 0.43€ per kWh de energie utila (la roata). La o masina electrica incarcata la o statie CCS, costul este de cca. 0.62€ per kWh de energie la roata. Adica, energia electrica este cu peste 40% mai scumpa, calculata la kWh util la roata. Aceasta cred ca este o cauza majora care impiedica adoptarea pe scara larga a automobilelor electrice. Calculele sunt bazate pe preturile actuale: 1.5€/l Diesel, 0.5€/kWh CCS. Parametri: randament total masina Diesel 35%, randament total masina electrica 80%, cantitate energie 1 l Diesel: 9.9 kWh.
    0 points
  8. Vine ziua plecarii spre Balti. Nu v-am spus dar si Dragos era gata sa se dea cu masina lui (seria 135xd) intr-o noua setare asa ca oricare ar fi fost rezultatul la E46 am fi mers in Moldova sa fim alaturi de el.Am pregatit masinile si am pornit spre aeroportul din Balti.La vama intraderar vamesii din partea Moldovei au cerut sa vada actele masinii,numerele(am noroc ca Viesparul inca este inmatriculat cu acte in regula si poseda numere de inmatriculare) chiar au intrebat si de ITP care nu mai era valabil dar au fost intelegatori cand le-am spus ca nu circula pe strada si ca este o masina destinata competitiilor sportive. Ultimii 15km pana la Balti au fost dezastruosi pentru cei ce doresc sa vina in aceasta regiune sa se pregateasca sufleteste pentru asa ceva,un drum foarte rau ! Ajunsi pe pista descarcam masinile si merg in aprcul rece sa o incalzesc putin si sa fac cateva plecari(au o portiune de aproximativ 200 metri unde poti merge sa testezi masina fara nici o problema). Dupa ce am incalzit masina ma pregatesc sa merg la start. Auzisem ca aderenta este foarte buna aici asa ca ma asteptam la o plecare foarte buna,in timp ce ma alinia Luci la start vedeam cu i se lipesc lui DOP adidasii de pista Plec dupa loc si intr-un metru masina nu mai inainta si se auzea sunetul de cardan sau planetara rupta ! In 10 ani de curse nu am rupt niciodata un cardan si iata ca am reusit aici!Dupa cum am spus aderenta foarte buna cum nu am crezut,nici eu si nici altii care tot au rupt planetare pe aceasta pista.CU planetare eram si eu pregatit dar cu cardan nu...Dupa ce o ridic constatam intradevar ca este rupt cardanul,partea din spre grup...Ce sanse aveam sa gasesc eu un cardan tinand cont ca acesta era ceva modificat nu de fabrica. Il demontam pentru a avea o viziune clara a dimensiunilor si cu ajutorul gazdelor care sunt extraordinat de primitori si saritori sa ajute am gasit un cardan de E46 330xd pentru a lua daor partea din spre grup(partea care se rupsese) iar partea modificata sa o pot folosi pe cea veche.Nu imi venea sa cred ca am gasit exact ce aveam nevoie si urma sa mai incerc iar un run cel putin...In capul meu era ca urmeaza si acesta sa se rupa in urmatorul run,deci cumva eram ca mielul la taiere Revin cu noul cardan,il montam si ma pregatesc iar de run. Plec,astept sa se rupa iar cardanul,vad ca nu se rupe dar in schimb se aprinde spira in bord si simt masina cum se limiteaza = run nesemnificativ. Ajung inapoi la cort,constat ca nu mai aveam suficienta motorina,realimentez si intre timp Dragos se pregatea sa se dea si el asa ca mergem cu inima stransa cu el la start. Face o plecare buna,masina topaie putin dar merge drept si reuseste un timp asemanator,doar cu cateva miimi mai bun decat recordul sau 8,31s.Se intoarce cu masina fara absolut nici o problema la cort si hotaraste sa opreasca testul pentru aceasta etapa. Era randul meu sa mai bag o fisa asa ca ma aliniez! De data asta am incarcat-o mai mult si deja o simteam cum franele nu o mai pot tine pe loc si incepea sa inainteze asa ca iau piciorul din frana si porneste,plecarea nu a fost buna dar dupa 100km/h s-a dezlantuit reusind un 100-200km/h de 4,0s ,cel mai bun de pana acum si un timp la 402m de 9,6s. Spre marea mea surpindere cardanul rezista si incep sa uit de aceasta problema. Ajuns inapoi la cort ne hotaram sa plec din transbrake pentru a nu mai avea problema cu piciorul pe frana.Acesta era un lucru nou pentru mine. Ma aliniez si reusesc o plecare foarte buna 1,4s 60ft , 0-100km/h 2,1s dar dupa 145km/h se aprinde iar spira si masina ruleaza pana la sfarsitul run-ului in Limp Mode chiar si asa reusind 100-200km/h in 4,6s si un nou record personal de 9,3s. Tind sa cred si sper ca daca nu s-ar fi aprins iar spira si ar fi mers 100-200km/h cat a mers in run-ul precedent adina 4,0s masina ar fi fost in clubul masinilor de 8 secunde,dar se pare ca nu a vrut de aceasta data,atat s-a putut momentan. Voi reveni la urmatoarea etapa mai bine pregatiti cu rezerve de putere oricum disponibile si speram la rezultate mai bune,pana atunci va las mai jos si 2 clipuri cu run-ul de 9,3 secunde.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.