Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/05/25 in all areas

  1. Eu sunt „depasit” si de design-ul interior si de exterior la IX3. A disparut si rotita iDrive. Iar farurile spate si masca fata sunt ORIBILE. Zici ca design-ul este facut de Kia/Hyundai (fara ofensa daca mai sunt posesori pe aici, dar nu arata a design german cum eram obisnuiti) sau marcile chinezesti care au intrat pe piata mai nou. Incepe sa arate mai bine versiunea normala de X3. Probabil asta e scopul.
    1 point
  2. este un corp din plasic, heat management module , nu stiu cum este la motorul tau, al meu are codul B48C, si am mai schimbat conducta de retur antigel,cea care vine de pe blocul motor in vasul de expansiune, este tot din plastic.
    1 point
  3. singura explicatie ce o gasesc este ca mergi cu autohold on tot timpul mai ales in trafic greu de oras.am observat la masina mea cand am mers cu autohold on timp de 6 luni, am terminat franale spate. am scos autoholdul si situatia a revenit la normal din punct de vedere al uzurii
    1 point
  4. oarecum legat de subiect , sau cum ajung sa crape mizeriile astea la 100k km
    1 point
  5. @HitmaNLive Un termoflot integral din aluminiu este o idee foarte buna, daca ai de gand sa pastrezi masina pe termen lung. Totul se rezuma insa la calitatea executiei. Este cert ca, desi se gasesc in continuare o groaza de chinezisme de doi bani, in general - si din pacate pentru noi - chinezii au inceput de ceva vreme sa fabrice multe produse de buna calitate. Cu multi ani in urma am tatonat si eu ideea de a monta un radiator (pentru circuitul de racire) integral din aluminiu - tot fabricat in China. La acea vreme, au fost doua argumente care m-au oprit, in baza review-urilor citite: primul, nu se potrivea exact, trebuia cumva "pacalit" sa se aseze corect, al doilea, calitatea era variabila: unii n-au avut nicio problema, altii au trebuit sa mearga cu ele la un atelier sa astupe cu sudura mici pori. La termoflot problema calitatii este si mai stringenta: presiunea din circuitul de racire este de max. 2 bar, pe cand in cel de ungere poate ajunge la 5 bar. In principiu, daca gasesti un numar rezonabil de review-uri independente si majoritatea acestora sunt pozitive, probabil ca merita sa incerci. Altfel, de la cel original BMW te poti astepta, tipic, la o durata de viata de min. 100,000 Km / min. 5 ani. Desi nu e lifetime, este totusi un interval acceptabil pentru o piesa cu o calitate predictibila.
    1 point
  6. La B58 puneau corpul de aluminiu și garnituri originale , personal aș merge pe varianta de fabrica deoarece nu am idee cum va fi acel aluminiu după câteva sute/mii de cicluri răcire încălzire și nu știu cât de aproape este de piesa originala.
    1 point
  7. Eu il pun la 19.5 si deschid toate flapsurile ca aerul sa vina prin toate directiile. Ma enerveaza sa imi raceasca doar pe o directie.. Si daca imi trebuie doar rece trec pe rece rotita din bord si atunci am doua temperaturi diferite in masina (talking from my smug corner) ca asa facea BMW candva masini.
    0 points
  8. Insemna ca afara trebuie sa fie frig, sub 16 grade Celsius.. ca nu ma vad sa suport aproape 25 grade 45 minute vara.. cat fac pana cobor din masina.. (Am spus mai sus cu, cat merg eu vara si stiu ca e cea mai de sus temp la interior daca afara sunt cam 25-28 de grade vremea calda de uk; altii baga intre 16 si 18.. de unde stiu? in birou eu mor de frig ca AC e pus permanent pe 16 grade si nu sunt singur deloc in birou, cand ajuns sa fac ce am de facut) Tu, ajungi mai departe cu o electrica daca vara poti sa mergi cu 24,5 Celsius..
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.