Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/14/25 in Posts

  1. Prețul a fost 2000 lei. Da, am și HUD pe mașină.
    1 point
  2. Astea sunt pozele de la proprietar, nu de la mine de pe masina. Urmeaza sa le ridic luni. 6WB se poate pune atat pe benzina cat si pe diesel. Cand le pui pe masina si le codezi, selectezi masina, plus trebuie virginizate.
    1 point
  3. sa intelegem ca vrei sa spui ca, .. calculul iese asemanator la consum cand bateria e goala si trage doar termicul? Esti sigur? Performata e aceiasi cu o baterie goala/descarcata sau pe cale a fi incarcata.. dintr-un motor de 1.5 litri benzina? Cred ca asta e cam greu de demonstrat in realitate.. E de intekes ca masina trage bine cu ambele cat tim bateria nu e descarcata. Dar o data descarcata sigur consumul creste destul de mult doar cu termicul in deplasare, care acum trebuie sa si incarce bateria suficient ca apoi sa se descarce din nou.
    1 point
  4. 136 Cai am eu pe E30 la 1150 kg , astia au pus 137 cai pe 2150kg? ce sa zic daca mergi in oras e ok cred, afara probabil ca va trebui sa opresti sa bagi benzina si curent in acelasi timp . Dar probabil ca cineva care merge preponderent in oras e ok
    1 point
  5. Partea de munca da, e cu dus si intors, adica avem pe cei care nu misca un deget deoarece e salariul mic bo$$, apoi avem pe cei care prefera sa faca" combinatii" sau sa faca Uber / Bolt, si uite asa cand e vorba sa ai oameni "de carca" ajungi sa angajezi indieni/nepalezi sau mai stiu eu ce .Totusi strict pe subiectul BMW sunt convins ca gaseau oameni la noi, atat ca banuiesc ca ungurii au avut "lobby" mai bun, adica realist vorbind noi ar fi trebuit sa fim prima optiune cu toate problemele enumerate de tine sskkaa .Dar probabil pe stilul clasic romanesc daca nu a iesit "ceva" nu a interesat pe nimeni .Oricum bine ca inca mai avem Ford/Dacia .
    1 point
  6. Plimba te putin si prin zonele mai rurale si o sa vezi cum arata casele si curtile lor, ingrijite, cochete, curatenie, etc... dupaia da o tura prin satele noastre... pe langa ca ungurii sunt mai muncitori sunt si mult mai responsabili. Ma refer la omul de rand, normal, muncitor. Sunt mai saraci, dar asta nu ii face sa stea toata ziua ca la noi prin birturi si cand ai nevoie de vreunu sa te ajute o zi la lucru sau ceva, prefera sa stea pe ajutor de somaj sa bea la bar decat sa puna osu la bataie. Te asigur ca sunt mult peste noi la multe detalii de normalitate. Ca n-or fi ei in top management, sau prin corporatii nu stiu, eu ma refeream la omul muncitor, si mind setul lor. Lasa ca nici cu preturile din multe locuri infecte din Romania nu ne putem lauda, gen aberatii de Poiana Brasov sau Mamaia, sau altele. Nu e cazul sa ne dam superiori, ca ne o luam in frezi la multe capitole.
    1 point
  7. Dl de la BMW mananca ceva c@c@t, dar pe alocuri are si dreptate. 2 ore n-am stat in vama de nu stiu cati ani, maxim daca au fost 30min, poate 45 daca am nimerit un schimb de tura, sau sarbatori, sau ceva ce sa incarce traficul. Totodata, acum dupa ce au legat autostrada M35 de la Debrecen cu "ciotul" de A3 + Dex16 spre Oradea+Centura, deja conducerea Fabricii BMW din DEBRECEN, face demersuri politice la nivel inalt ca tot personalul lor ce va zbura la Muchen+retur, sa o faca de pe Aeroportul Oradea si nu de la Debrecen, pentru ca acum au acces direct fara vama, au autostrada si pe Oradea aterizeaza LUFTHANSA... unde mai mult ca sigur ca isi vor negocia tarife+security check separat/privat. Dar cum la conducerea Romaniei au fost doar incompetenti, iar de 20 de ani ne chinuim sa facem o autostrada ORADEA - CLUJ, si din ziua de azi va mai dura MINIM 6-7 ANI sa o finalizeze, in conditii ideale de lucru, birocratie si alte detalii, la ce sa ne asteptam? Normal ca nu va investi nimeni zeci/sute de miliarde in fabrici cand infrastructura ta e praf, si tot ce vine/pleaca trebuie sa mearga pe drumuri nationale sau judetene pline de carute si vaci. Apropo de asta, acum fiind in plan si in lucru si reabilitatea caii ferate CLUJ-ORADEA-UNGARIA, se zvoneste ca banii se vor taia, si nu prea stie ce se va intampla cu proiectul, lucrarile fiind pe la 40-45% finalizate... Totusi NOKIAN a planificat detaliile astea si totusi au putut investi vreo 600mil EUR in noua fabrica la Oradea. DAR cea mai mare problema aici la noi, in Romania, este forta de munca, nu COSTUL, si LIPSA EI, mai ales a celor cu o pregatire suplimentara fata de MUNCITOR NECALIFICAT. Ungurii sigur sunt mai responsabili si dornici de munca!
    1 point
  8. Tehnologia automobilelor electrice este intr-un ritm continuu de dezvoltare. Este doar o chestiune de cateva luni de zile, sau cu ceva noroc de circa un an, pana cand cel mai performant model de la un moment dat va fi depasit de un altul. Ca si la telefoanele mobile, o buna abordare (din punct de vedere financiar) sa iti alegi modelul cel mai fiabil ale carui performante iti sunt suficiente pentru modul tipic in care folosesti masina. In ceea ce priveste puterea masinilor electrice, s-a ajuns la o "cursa a inarmarii" privind caii putere, al carei sens mie imi scapa. Vad valori care depasesc puterea unei masini de Formula 1 a anilor '70. O fi nice to have, dar pe de o parte rostul masinii electrice este sa fii econom si prietenos cu mediul, iar pe de alta parte nu mi se pare ca soferii de astazi dau pe afara de talent - chiar daca in mare parte conduce masina, nu soferul. Nu mai e mult pana cand masinile electrice vor ajunge la acea densitate critica in trafic, incat sa auzim ca pe Valea Oltului un BMW iX3 de 2400 Kg condus de Niki Lauda-wannabe s-a lovit frontal cu un Mercedes AMG EQS 53 de 2700 Kg condus de Jackie Stewart-wannabe, la 150 Km/h fiecare.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.