Mergi cu o problema in service si te intorci cu alta: pun diagnoza si constatat ca am o eroare pe un senzor (1531, arbore cotit sau cam asa ceva). Ia si citeste, studiaza, ce naiba e. Rapid am facut legatura cu lucrarea din service, tutoriale pe yt sa vad ce au desfacut (au dat admisia jos). In fine, sambata dimineata, la prima ora, m-am dus la ea. De data asta am avut noroc, in 2 minute am gasit mufa de la senzor nepusa la remontare. Sters eroarea, plecat in probe, totul ok. Simptomele erau: pornire greoaie si lipsa de putere.
Tot intre timp am rezolvat si o mica probema la grila de ventilatie din bord: un piciorus rupt la unul din butoanele care misca fantele, pe care l-am rezolvat cumparand cu 40 lei o grila cam busita de la dezmembrari dar cu el ok. Satisfactie maxima.
Dupa 6 luni de stres, am rezolvat problema cu nefunctionalitatea modulului din usa: firul de P-BUS avea o improvizatie facute in Germania, pe traseu (mai exact, la mufa de imbinare cu caroseria a racordului flexibil de la usa sofer). Greu de descris in cuvinte ce bucurie simteam aseara legat de acest lucru.
Acum pot spune ca este o masina perfect functionala (la fel ca si cabrio).
Ramane sa ma concentrez pe maruntisuri: un punct de rugina pe capota motor, cateva pe usa portbagaj, niste sprayuri anticorozive prin praguri si aripi, ceara pe dedesubt, chestii dinastea.
Si o plimbare mai lunga (in afara de cea de la Sibiu, de la intalnire, masina nu vede decat centura Craiovei, 30 km in total, sambata sau duminica). Cred ca voi face o vizita la Tiriac la expozitia de masini.