Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/17/25 in all areas

  1. Nu stiu daca ati vazut video-ul acesta, dar mi se pare ca explica cel mai bine cum se circula corect in sensul giratoriu. Pacat ca 90% din posesorii de permis nu stiu asta iar problema e inclusiv la scoala si politie, caci sunt invatati gresit... Eu zilnic ma inalntesc cu situatia in care as putea sa mor cu dreptatea in mana insa prefer sa previn si sa las ghibonii(scuze maimutelor) sa treaca. Faza cu semnalizarea stanga la intrare in sens, ma irita maxim... Sunt curios cati dintre noi circulam corect in sensul giratoriu.
    3 points
  2. Salut, iti atasez tutorialul oficial, dar poti sa-mi spui in momentul cand te apuci daca ai intrebari. Nu e greu, mai greu a fost sa trag firele, fiindca a trebuit sa dau jos bancheta din spate. Doar sa ai grija la un aspect, nu toate unitatile NBT suporta acest retrofit. Exista niste optiuni pe care trebuie sa le aiba masina sau sa le fi avut masina de pe care provine unitatea NBT ca sa poti pune camera de mers inapoi. BMW F10 3AG retrofit camera NBT.pdf
    1 point
  3. Cine stie ce consumase si soferul din Opel, am inteles ca tineretul din ziua de azi nu prea mai consuma alcool ci prefera direct substanțe cu efect mai rapid si care se depistează mai greu. Altfel nu-mi explic cum sa intri asa ca berbecul si sa-ti pui viata in pericol.
    1 point
  4. Pana citesti regulile de circulatie si iti gasesti raspunsurile la intrebari, te omoara vreunu care la fel n-are niciun instinct de supravietuire, la fel poate mureau ( daca n-au murit cumva, nu stiu.... ) si aia din filmulet cu toate legislatia rutiera n mana, si cu toate raspunsurile la intrebari... Oglinzile au un scop, si nu sunt puse degeaba pe masini. REALITATEA de pe soselele Romaniei e alta... si se tot vede in filmuletele cu sutele/miile de accidente anuale... La noi nu exista cultura sofatului, multi o fac din necesitate, si habar n-au ce fac. Nu stiu cat conduci tu prin Romania, dar eu fac 50+k km pe an si vad multe... doar eu stiu de cate ori mi-am salvat singur piele din cauza altora care avea intrebari existentiale la volan.
    1 point
  5. Mergi cu o problema in service si te intorci cu alta: pun diagnoza si constatat ca am o eroare pe un senzor (1531, arbore cotit sau cam asa ceva). Ia si citeste, studiaza, ce naiba e. Rapid am facut legatura cu lucrarea din service, tutoriale pe yt sa vad ce au desfacut (au dat admisia jos). In fine, sambata dimineata, la prima ora, m-am dus la ea. De data asta am avut noroc, in 2 minute am gasit mufa de la senzor nepusa la remontare. Sters eroarea, plecat in probe, totul ok. Simptomele erau: pornire greoaie si lipsa de putere. Tot intre timp am rezolvat si o mica probema la grila de ventilatie din bord: un piciorus rupt la unul din butoanele care misca fantele, pe care l-am rezolvat cumparand cu 40 lei o grila cam busita de la dezmembrari dar cu el ok. Satisfactie maxima. Dupa 6 luni de stres, am rezolvat problema cu nefunctionalitatea modulului din usa: firul de P-BUS avea o improvizatie facute in Germania, pe traseu (mai exact, la mufa de imbinare cu caroseria a racordului flexibil de la usa sofer). Greu de descris in cuvinte ce bucurie simteam aseara legat de acest lucru. Acum pot spune ca este o masina perfect functionala (la fel ca si cabrio). Ramane sa ma concentrez pe maruntisuri: un punct de rugina pe capota motor, cateva pe usa portbagaj, niste sprayuri anticorozive prin praguri si aripi, ceara pe dedesubt, chestii dinastea. Si o plimbare mai lunga (in afara de cea de la Sibiu, de la intalnire, masina nu vede decat centura Craiovei, 30 km in total, sambata sau duminica). Cred ca voi face o vizita la Tiriac la expozitia de masini.
    1 point
  6. Update: am reusit sa-mi fac singur retrofit la NBT+camera de mers inapoi. Stiu ca e ceva banal pentru unii, dar eu ma bucur ca am reusit sa fac asta in mare parte singur, dupa ce m-am documentat mai multa vreme si aici pe forum, dar si pe forumurile externe. Trecerea de la navigatia mica CHAMP2 (care este o mizerie din pacate) la NBT implica un pic mai multa bataie de cap, deoarece trebuie trase fire extra ( ex: pentru cele doua microfoane, pentru a doua antena FM, AUX si USB din cotiera, prelungire cablu conexiune antena BT din protbagaj pana la HU), dar si inlocuirea modulului de antena de langa cel de-al 3-lea stop de frana. Cum ziceam si in alta postare, nu e necesar sa elimini COMBOX-ul, acesta trebuie codat pentru a anula functia de BT si AUX inainte de a demonta navigatia CHAMP2, astfel incat se poate pastra in continuare partea de E-CALL si remote services. Dar pentru cine doreste online services atunci trebuie inlocuit cu un modul TCB. Am incercat sa fac un calcul total pentru toate piesele ( kit navigatie, modul TRSVC, camera, kit retrofit 3AG, cabluri diverse, microfon + alte maruntisuri) si am ajuns la un cost total de aproximativ 4200 ron. Daca mergeam la cineva specializat cu siguranta terminam mult mai rapid acest retrofit, dar si banii erau altii. Cel mai complicat mi s-a parut sa activez navigatia pe seria mea de sasiu, asta fiind punctul in care eram gata sa merg la cineva cu mai multa experienta, dar pana la urma am reusit cu HU Tools sa-mi generez certificate pe care le-am importat cu e-sys.
    1 point
  7. Azi am reusit sa inlocuiesc nuca schimbatorului de viteze. Cred ca a avut inele pe mana anteriorul proprietar si a zgariat-o. Nu era grav, dar imi statea pe creier. Cam astea sunt investitiile estetice, de acum ĂŽnainte am sa fac doar mentenanta.
    1 point
  8. A venit si momentul detailingului exterior, ce a cuprins: polish+ceara+folie faruri. Ma declar multumit Restul pozelor: http://shorturl.at/otyOW
    1 point
  9. Am schimbat azi parbrizul.
    1 point
  10. Pe de o parte simt ispita de a spala motorul cu jetul, pe de alta parte ma gândesc la riscuri. Azi nu am cĂŁzut prada tentaĂâşiei Ăâ˘i am ales varianta fĂŁrĂŁ riscuri de a curĂŁĂâşa compartimentul motor.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.