Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/24/25 in all areas

  1. Salut, Am rezolvat problema farului, foarte complicat dar mult mai ieftin decat unul nou, aproximativ 17.000 Lei. S-a demonatat toata fata masinii si plasticele de la roata, Sa dat jos farul, s-a schimbat modulul led, aproximativ 700 Lei original. Dar nu este suficient. Plasticul care transmite lumina este ars si topit, aici am intervenit cu un dremel si cu diferite discuri abrazive pana la cel mai fin se sflefuieste capatul plasticului, Dupa slefuire plasticul nu mai este transparent si devine mat. Am folosit solutie de polimerizare pentru faruri pentru a face suprafata transparenta. Mai jos poze pentru a intelege mai bine. Si poza cu farul reparat. Am mai schimbat uleiul la: cutia de viteze, diferential fata-spate, cutie de transfer componentele pentru revizie lichidul de frana brate superioare fata stanga-dreapta mansoane amortizor fata stanga-dreapta + flansele aferente si o directie la final.
    1 point
  2. teoretic da ,practic cine știe am tot auzit lucruri rele de distributille alea , bine pana la urma e un motor de 10 ani probabil ca vor mai fi scurgeri ulei, antigel . Mașina SH e loterie pana la urma .
    1 point
  3. @laurt salut, eu nu le intretin cu nimic. anul trecut i-am facut un oaresce detailing wannabe, adica a venit un baiat pentru cateva sute de lei gen douaj de beri, si a curatat interiorul si pielea... a arata decent, dar nu a fost vreun tratament calumea de detailing. In rest eu nu folosesc solutii si d-astea, nu ma pasioneaza si nici n-am timp. Dar avand in vedere culoarea pielii din interior, nu cred ca ar strica odata pe an o tura de curatare, intretinere, hidratare, etc. bordul chiar daca e piele, doar il sterg de praf, si atat.
    1 point
  4. Salutare. Am revenit dupa ce am facut schimbul astazi la Bforce (metoda gravitationala, schimbat 6 litrii) si am urmatoarele precizari: - Uleiul existent in cutie este tot de culoare verde inchis, ca cel ZF cu care s-a facut revizia. Am stat special langa masina, fiind curios de afirmatia colegului de pe forum cum ca uleiul este rosiatic. - La ce 125.000 km in 4 ani, uleiul existent in cutie era foarte ok. A trebuit sa ma conving pe banii mei insa la urmatoarea masina nu o sa mai schimb uleiul. Din punctul meu de vedere este pierdere de timp si de bani. Mai bine schimbi preventiv distributia decat sa faci acest schimb de ulei in cutie. Repet, parere strict personala insa bazata pe ce am observat la masina mea! Cat despre cei de la Bforce am si bune si rele: Bune: - destul de profi (au efectuat operatiunile exact cum au precizat de la inceput). Nu sunt genul de mecanici cu care sa stai de vorba si de la care sa aflii lucruri insa nu pot zice ca nu au fost ok. - au efectuat o serie de verificari extra fata de schimbul uleiului (placute frana, antigel, adblue, testare articulatii, etc) Rele: - am fost pus sa semnez un acord prin care ei nu isi asuma nimic daca se intampla ceva cu cutia in urma schimbului de ulei, pentru ca am peste 100.000km fara sa fi schimbat uleiul. Evident ca am intrebat de unde vin cu aberatia asta ca trebuia sa schimb uleiul pana in 100.000km si mi-au raspuns ca informatia asta este pe site-ul bmw. Evident ca nu au putut dovedi ineptia, mai mult le-am arat ca insusi producatorul recomanda schimbul dupa cei 150.000km, acel pdf atasat ieri. Raspunsul lor a fost : daaa.... parca era ceva intre 80000 si 120000. Daca va pun sa semnati asa ceva, sa nu o faceti, nu au nici un drept! - acelasi consilier care mi-a dat acordul de mai sus la semnat mi-a spus ca motorizarea pe care o am (40d) o sa pice mai mult ca sigut in jur de 200.000km ca nu stiu ce se intampla cu pistoanele. Cea cu o turbina e ok, la fel si cea cu 3 turbine. Asta cu 2 cica e mai fortata . I-am raspuns ca ii multumesc pentru informatie - tot el a zis ca ar fi bine sa schimb distributia acum, nu la 200.000 cand o schimba toti, pentru ca au ei o gramada de masini cu motor ca al meu carora le-a sarit lantul si a stricat motorul. Si chiar daca nu se aude nimic acum in functionarea motorului, nu inseamna ca lantul nu este slabit. costul schimbului de distributie 5500 de lei Acum trageti si voi concluziile. Eu sunt de parere ca toti sunt din acelasi aluat si ca trebuie sa ne informam cat mai mult inainte sa le calcam pragul , altfel riscam sa fim pacaliti. Seara buna!
    1 point
  5. Durata de viata a unei masini este de maxim 20 ani. Cu siguranta in perioada aceasta vor aparea scurgeri sau disfunctii la cutie deci se va interveni inclusiv cu schimb de ulei. Dar sa schimbi la o masina de cativa ani uleiul la o cutie pe care inginerii de la BMW au scris ca nu necesita mi se pare gresit. Inainte am avut un E39 la care am schimbat uleiul la cutie doar o data in 8 ani pentru ca avea pierderi dar la grup nu s-a intervenit niciodata si mergea perfect cand am vandut-o. Am folosit-o 8 ani zi de zi si am facut cu ea aproape 300k. Cred ca asta e motivul pentru care acum conduc tot BMW.Drumuri bune!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.