Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/02/13 in all areas

  1. ce fel / marca de banda izolatoare ai folosit la etansarea traseului filtrului de aer?
    7 points
  2. sigur e ceva de calitate, banuiesc Duct Tape de la Scotch, poate chiar 3M.
    4 points
  3. Gogulete nu era vorba de aprecierea mea,sau de vreo comparatie cu alte forumuri,dar pe un forum mi se pare normal sa se discute omenesc,nu la misto! Consumul difera in functie de mers,de la 9% la 28%,dar de obicei computerul arata cam 19%.... Similea daca imi dai o bucata din treningul tau de fas o sa pun la furtun,lipita cu banda
    3 points
  4. eu pe e39 am dat aproape 11.000 euro (pretul de achizitie) si, ca prostu`, l-am vandut dupa cativa ani cu 8.500 euro, cand as fi putut incerca sa-l vand cu 14.000 euro, ca atat m-a costat in total, cu taxa si alte cheltuieli de inmatriculare, numere nemtesti pe o luna, chetuieli de avion si cazare prin germania, etc. Edit: cred ca am postat in topicul gresit.
    3 points
  5. Fara suparare, cine are bani isi cumpara direct masina dorita si se bucura de ea. Cu alte cuvinte, nu iei o masina daca nu se ridica asteptarilor tale. Si eu am facut chestii d-astea cand am avut E39 si mi-am dat seama ulterior ca a fost o prostie. M-ar fi costat mult mai putin sa iau din start o masina mai pe placul meu. Ar fi trebuit sa-mi iau un M5 de la inceput. Asa m-am pacalit singur o perioada indelungata. Am depasit cu mult pretul unui M5 intr-o masina care nu tragea ca un M5. Cand am condus M5 E39 am ramas socat. Eu zic ca multi vor masini dotate. Unii platesc pretul integral din start si isi vad de treaba, altii investesc foarte mult timp si niste bani ca sa le faca asa cum vor. Daca timpul tau e valoros, nu te apuci de asa ceva. Daca ai suficient timp, o poti face si nu e deloc profitabil. La fel sa dezmembrezi o masina de genul asta nu e o afacere. Mai degraba se incearca amortizarea unor pierderi cauzate de scaderea preturilor. Am ajuns la concluzia ca e o mare greseala sa cumperi o masina care nu este stock. Nu stii ce improvizatii s-au facut pentru adaptarea unor optiuni. Nici macar n-as cumpara o masina cu pachet M daca as vedea ca in optiunile de fabrica nu apare pachetul M. Te trezesti apoi ca e vorba de un pachet M chinezesc si ca nu s-au cumparat toate plasticele. La fel cum n-as cumpara o masina cu interiorul schimbat, cu scaunele imbracate in piele, tot felul de chestii de genul asta. Romanul inca este la nivelul la care incearca sa o ia pe scurtatura care de fapt e mai lunga decat drumul principal. Iei o masina slab dotata si pierzi mult timp si multi bani ca s-o aduci la nivelul asteptarilor. O iei in stare tehnica proasta si apoi bagi bani ca s-o aduci la o stare tehnica decenta dar te costa mai mult decat in cazul in care ai fi luat din start o masina cu putine probleme minore. D-aia masinile bune sunt mai scumpe decat pretul pietii. D-aia e mai bine sa iei masini din alta tara. Din nou mentionez ca nu ma refer la cineva anume. E vorba de niste lucruri pe care le-am aflat in timp.
    3 points
  6. 9% banuiesc ca in vid, cu geamurile inchise.. de ce M5?
    2 points
  7. felicitari pentru alegerea imbecila, ai aruncat niste milioane pe fereastra.
    2 points
  8. E cea mai de calitate:)) ma baieti va tineti numai de mistouri destepte Caut de juma de an carcasa filtrului de aer si furtunul lipit cu banda izolatoare,deci in loc sa o ardeti in mistouri mai bine m-ati ajuta sa le gasesc!!
    2 points
  9. Am o curiozitate, nici in Ianuarie 2014 nu o dai, ce planuri ai pe viitor ?
    2 points
  10. Acum ca am vazut si anuntul original, pot spune ca ai un tupeu jegos. Mai ales cand initial el nu avea rupturi sau alte probleme. Intri cu brio in patologia de samsar ce spala masina inainte de a o vinde.
    2 points
  11. alte cheltuieli = tigari, cafea si sandviciuri edit: de ce imi tot apar postarile pe topicul asta?!?!? :ermm:
    2 points
  12. Dupa cum am mai spus prin alte parti am lucrat la o firma care se ocupa cu achizitionarea si vanzarea de masini SH. Din ceea ce am "furat" si eu acolo ca si experienta o sa impartasesc si aici in speranta ca poate unii dintre voi vor evita eventuale tepe. Poate pentru unii este banal ceea ce voi spune aici, poate nu, dar daca va ajuta cat de putin in identificarea vreunei probleme la o masina pe care doriti sa o cumparati consider ca mi-am atins scopul. Sa incepem: - in primul rand insistati sa vedeti masina nepornita si nemiscata. - verificati vizual exteriorul de lovituri, zgarieturi, etc care daca nu au fost mentionate va pot da indicii asupra exploatarii masinii. - pentru a detecta eventuale urme de accidente: cu capota ridicata se verifica lonjeroanele daca sunt drepte, prezinta urme de lovituri, indoituri, etc. se verifica linia aripilor la imbinarea cu contraaripile, suruburile din fabrica vin vopsite si se poate vedea daca a fost umblat la ele. atentie - unii fabricanti nu vopsesc fusta fata a masinii in culoarea caroseriei deci este bine de stiut ca nu reprezinta neaaparat un semn ca masina a fost lovita in fata. - se deschid usile. in functie de kilometrii declarati de vanzator pot functiona mai bine sau mai rau. cu usa deschisa (se repeta la fiecare usa si portbagaj) se trage chederul (cateodata este greu) si se verifica stalpii masini. avand o forma mai complexa daca acestia au fost avariati nu se pot indrepta foarte bine, iar daca au fost schimbati se pot astfel vedea urme de sudura. totodata daca masina a fost revopsita, pe sub cheder vedeti acest lucru deoarece acela este un loc unde vopsitorul si tinichigiul nu isi dau prea mare osteneala tocmai pentru ca este acoperit de cheder. - la portbagaj ridicati si covorase sau aparatori de plastic pentru a observa tabla. - la interior verificati daca kilometrii din bord reflecta starea interiorului. (o masina cu 50.000 la bord si cu volanul ros pana la sarma treuie sa ridice semne de intrebare). se verifica volan, schimbator, pedalier, starea scaunelor, a fetelor de usi, a butoanelor din bord. verificati sa functioneze toate sistemele masinii. (semnale, clima, muzica, stergatoare, plafoniere, becuri in bord, etc.) daca ceva nu functioneaza intrebati de ce. - sub capota: nu va lasati pacaliti de expresii gen: motorul e capsulat domle. nu e capsulat de loc, are doar o aparatoare de plastic sub care este si un insonorizant. unele din ele sunt prinse cu suruburi care se desfac relativ usor, altele intra pur si simplu fortate in camasi de cauciuc, deci pur si simplu se trag afara. verificati scurgeri de lichide. intre _chiulasa_ si motor nu are voie sa fie nimic lichid. (daca motorul este spalat intrebati de ce, cel mai bine este sa vedeti un motor nespalat). ridicati joja. daca este prezent un ulei f gros nu prea e bine deoarece poate insemna aditiv in motor sau punerea unui ulei gros pentru a "astupa" eventuale batai ale motorului iar la primul schimb de ulei sa aveti surprize. la motoarele turbo este posibil sa gasiti urme de ulei pe langa intercooler. nu este o tragedie. de obicei pe la 100.000km se stringe ulei avand in vedere faptul ca turbina are ungere iar vaporii de ulei trec si prin intercooler. pur si simplu se spala. dar atentie este vorba de urme si ceva depuneri nu trebuie sa gasiti acolo juma de kil de ulei. turbina se verifica si ea vizual de ulei. nu trebuie sa fie nimic pe ea. nu trebuie sa existe scurgeri la nici un lichid. (conducte de frana, furtune de servo, furtune de racire, etc) -porniti motorul. la unele motoare mai vechi care nu pastreaza uleiul in rampa este posibil sa fie mai zgomotoase in primele rotatii. la fel si dieselul "rontaie" un pic mai tare cand este rece. motorul trebuie sa porneasca repede mai ales cand este cald. la diesel lasati bujiile incandescente sa isi faca treaba. ascultati motorul si identificati eventualele sunete suspecte. cu motorul pornit scoateti joja si verificati daca scoate fum sau compresie. miscati masina din loc. verificati pe locul unde a stat (daca tineti minte am specificat ca este de preferat ca masina sa nu fie miscata inainte de vizionare) daca sunt urme de lichide pe jos. singurul lichid care are voie sa curga sub masina este condensul de la clima, dar acela are un furtunas si este usor de identificat. verificati daca da fum pe toba si ce culoare este acela. (negru este fum de combustibil, alb este fum de ulei). evitati accelerarea in "blana" cu motorul rece. nu face bine nici motorului nici turbinei (pentru motoarele turbo). rotiti de volan stanga dreapta si verificati functionarea corecta a servodirectiei. totodata verificati si uzura pneurilor. aceasta trebuie sa fie uniforma pe toata latimea cauciucului. verificati si pneurile spate. daca acestea sunt mai uzate poate insemna ca au fost schimbate cu cele de pe fata. -test-drive-ul nu bruscati masina pana nu se incalzeste motorul. verificati daca se incalzeste pana la nivelul indicat de fabricant si daca ramane acolo. (la unele masini este chiar mijlocul gradatiei, la altele este hasurat cu verde la altele sunt indicate gradele). dupa ce s-a incalzit motorul si totul este ok puteti deveni mai brutali in acceleratii pentru a vedea raspunsul motorului. totodata la acceleratii mai bruste puteti vedea daca bat planetarele(la cele cu tractiune fata) sau prin accleratie-frana de motor daca exista jocuri in transmisie. schimbatorul de viteze nu trebuie sa opuna rezistenta la schimbarea treptelor. si nici sa transmita foarte tare vibratiile motorului. dupa citiva kilometrii puneti mana pe tija schimbatorului si observati temperatura acesteia. daca este calda spre fierbinte poate indica lipsa uleiului in cutie. testati franele. nu trebuie sa se auda sunete ciudate(gen harsait) sau sa vibreze volanul sau pedala. pedala va impinge in sus doar daca ajungeti la limita si intra ABS-ul. este recomandat sa verificati ABS-ul pe o portiune cu nisip pentru a nu brusca masina f tare. pe o portine de drum dreapta si nu la viteza f mare luati de volan stanga dreapta si observati comportamentul masinii. daca masina este dotata cu ESP si manevra este violenta se va observa daca ESP-ul mentina masina pe traiectorie si se simte daca "lucreaza" franand rotile. nu va luati dupa consumul dat de computerul de bord. pot exista diferite scenarii si el sa nu indice corect consumul . am vazut dieseluri cu consum de 40% doar din cauza ca era resetat consumul mediu si fusesera pornite si plimbate cu motorul rece 10 m. acum aveti ocazia sa verificati si turometru, kilometraj si toate celelalte componente electronice care se pun in functiune cand masina este in mers. verificati absolut tot. inclusiv claxonul sau bricheta. la motoarele turbo dupa ce veniti din calatorie lasati motorul pornit 2-3 minute sa ajunga si turbina la temperatura. trebuie stiut ca turbina are piese in miscare care pot ajunge si la 190.000 rpm (daca tin bine minte) si se incalzeste f tare iar daca motorul este oprit f imediat o fortati sa se raceasca mai repede. am uitat sa mentionez dar unele masini sunt dotate cu indicator al temperaturii de ulei si voltmetru. temperatura de ulei sta pe la 80-90 de grade iar voltmetru pe la 13,8 - 14,1. Daca aceste date nu sunt exacte rog pe cei ce stiu mai bine sa ma corecteze. se ridica iar capota si se verifica daca sunt scurgeri de lichide dupa ce motorul a fost in sarcina (mai ales daca avem de-a face cu un motor care a fost spalat inainte de vizionare) mai dati un ochi si pe la teava de esapament si acum puteti verifica fumul (ochiometric bineinteles) si calcand acceleratia. am uitat sa mentionez dar este bine de stiut ca daca motoarele aspirate "trag" liniar, cele turbo este normal sa traga mai prost in plaja joasa de turatie (1000-2000 ture) si sa devina mai violente cand intra turbina si motorul incepe sa produca caii care ii declara fabricantul. este iarasi bine de stiut ca un motor turbo care are turbina defecta este foarte lenes. nu are putere de loc. Ex: un motor 1,9 SDI de 60 de cai de la VW este mai vioi decit un 1,9 TDI de 115 cai tot de la VW dar care are turbina defecta. acuma daca totul a fost bine la test drive, ridicati masina pe o rampa. este indicat sa o ridicati pe o rampa care are brate ce se pozitioneaza in locul in care se pune cricul decat o rampa pe care se urca cu rotile. ridicati rampa pana rotile ajung la nivelul pieptului si inspectati vizual amortizoarele. acum e mai usor decat pe sol pentru ca ansamblul arc amortizor se extinde nemaiavand greutatea masinii. amortizoarele nu trebuie sa prezinte urme de scursuri iar arcurile nu trebuie sa fie rupte (evident asta nu?). invartiti roata cu mana. aceasta trebuie sa se invarta usor si nu trebuie sa se auda nici un huruit de la rulmenti. trageti de roti cu mainile pozitionate la ora 12 si la ora 6 (cunoasteti expresia de la scola de soferi :) ) astfel se verifica daca exista joc in pivoti si cu mainile la ora 9 si la ora 3 vreificati jocul in bucsi. inutil sa spun ca cel mai bine este sa nu puteti misca cu mana de loc. ridicati elevatorul astfel incat sa puteti intra sub masina. sub masina .....iar lichidele alea nenorocite....dar trebuie sa verificati daca sunt scurgeri. atentie ca poate fi o urma de ulei pe cutia de viteze dar uleiul sa fie scurs de la motor si din cauza miscarii masinii sa se prelinga mai in spate. verificati urme de lovituri. cele mai importante sunt pragurile, lonjeroanele, baia de ulei si cutia de viteze. vizual inspectati si bucsile. la unele masini care stau de mult timp nepornite trebuie stiut ca bucsile se pot deteriora prin imbatrinirea cauciucului. este perfect normal asa ceva. se inspecteaza si traseul esapamentului si starea tampoanelor de la motor, cutie si esapament. la masinile cu tractiune spate se verifica si scursurile de ulei din diferential. bmw-ul meu are 26 de ani si nu pierde nici un gram de ulei din diferential. deci daca nu cumva va luati ARO la fel trebuie sa fie si acolo. totdata verificati si starea podelei. se observa daca a fost inlocuita vreo parte din ea. daca da ..de ce? cand lasati masina jos de pe elevator este posibil ca rotile sa nu se aseze perpendicular cu solul. nu este o problema si vor reveni la pozitia initiala imediat ce veti misca masina, dar in momentul acelela ea revine de pe o pozitie (in aer :) ) pentru care nu a fost proiectata. acum ceva aspecte teoretice referitoare la procesul de vanzare cumparare in sine si negociere. ascultati ce are de spus vanzatorul. nu il intrerupeti cu fraze de genul "las domne ca stiu eu la ce sa ma uit" in functie de ce defecte observati si ele nu sunt semnalate de vanzator va veti da seama cat de mult va minte si astfel trageti un semnal de alarma....poate sunt si alte defecte nedescoperite. orice defect descoperit si nesemnalat de vanzator poate deveni o "arma" in negocierea pretului. nu va incredeti in cartea de service. in vest se vand cu 10 euro bucata. VERIFICATI CU MARE ATENTIE SERIILE DE PE ACTE SA CORESPUNDA CU CELE DE PE MASINA. daca seria de motor este ilizibila, asigurati-va ca in cartea de identitate a masinii este mentionat "fara serie" sau ceva de genul asta. verificati talonul. aveti grija la ITP. se vand in targ abtibilde pt ITP. cele originale trebuie sa prezinte ceea ce se cheama holograma. adica privita dintr-un anumit unghi se vede inscriptia RAR. (parca....eu nu am pe talon asa ceva....ori cine mi-a facut ITP-ul mi l-a facut pe naspa ori pe vremea aia nu se puneau abtibilde. acum am inteles ca da).tratati cu proprietarul din acte nu cu altcineva. daca nu va pricepeti la masini (nu e nici o rusine nimeni nu s-a nascut invatat si poate unii dintre voi aveti alte veleitati) luati cu voi o persoana de incredere care sa va ajute la identificarea problemelor. mergeti cu masina la testare electronica daca aveti posibilitatea. nici asta nu va spune toate problemele masinii dar este bine de facut. nu in ultimul rand va rog sa constientizati ca veti cumpara o masina uzata. are probleme ei si va trebui probabil sa investiti in ea. (impropriu spus investit pentru ca daca nu scoti bani cu masina nu se cheama investitie si cheltuiala) schimbati consumabilele. TOATE schimbati distributia la masinile cu curea indiferent de numarul de km si daca suspectati in jur de 300.000km la cele pe lant. bineinteles ca am uitat sa mentionez ca trebuie verificate si discurile de frana si placutele si ........frana de mana. totodata daca vi se spune ca masina are vopseaua originala uitati-va si la chedere. e posibil sa gasiti pe acolo urme de vopsea. nu toata lumea da jos geamurile si chederele la revopsire. mai ales daca este una partiala. trebuie sa mentionez ca eu NU am facut nici una din aceste verificari cand mi-am cumparat masina. :blink: vopseaua - cel mai simplu de verificat daca o masina a fost lovita si reparata cu chit si revopsita este sa testati vopseaua cu un mic aparat care se poate purta in buzunar. din pacate nu stiu cat costa, de unde se cumpara si cum se cheama. aparatul indica grosimea vopselei in microni. adica grosimea a ce este intre senzorul aparatului si metal. daca nu este aparatul respectiv..este cam greu de explicat. in principiu verificarea vizuala se face afara cu masina curata si in timpul zilei la lumina naturala. in principiu sub stratul de lac nu trebuie sa se vada bule de aer, impuritati, vopsea scursa, etc. mai uitati-va atent si la alt aspect. o masina de cativa ani (din 2002 sa spunem) daca observati ca are un far nou si vanzatorul spune ca nu a fost lovita, naste semne de intrebare. (ca exemplu am avut un passat din 2001 la vanzare, negru, echipat bine, 130 de cai, 6 trepte care arata impecabil....pana cand ne-am intrebat de ce o avea geamurile, farurile, stopurile, lucasurile si cam tot ce inseamna accesoriu nou pe masina. pana am luat-o la puricat si am gasit ca masina fusese distrusa, reparata si revopsita...destul de prost as putea spune, dar la prima vedere masina parea impecabila) Cartea de Identitate - daca luati masina din Romania si este sa spunem din 1998 si pe carte apare doar un proprietar, este bine sa verificati CAND a fost emisa CIV. de ce spun asta? - pentru ca in Romania dupa 6 proprietari se schimba CIV si poti spune ca iei masina de la primul proprietar cand ea de fapt este la al 7-lea. vreau sa constientizati un lucru. daca starea generala a masini este reflectata in pret, chiar daca are probleme minore, negociati-le la pret si nu refuzati o masina care este 95% buna si 5% defecta sau cu probleme. adica nu ratati o masina care poate fi excelenta pentru ceea ce vreti doar pentru ca are placutele de frana uzate, sau un stop spart. (astea au fost doar exemple dar limitele le stabileste fiecare in functie de ceea ce vrea, ce vede si ce limita are la bani) sfat hotarare diesel vs. benzina multi dintre voi poate aveti deja in minte ce vreti cu motivele voastre. dar doua chestii pe care le-am aflat cu timpul. 1 - un diesel este mai scump de reparat si chiar si intretinut. (vezi filtrul de motorina care pt unele masini costa de ordinul milioanelor) 2 - daca nu faci cam 40.000km pe an nu prea iti scoti investitia in diferenta de bani pe o masina diesel.(se stie ca aceeasi masina este mai scumpa diesel decat benzina) cei care pot si vor sa completeze LA OBIECT ii rog sa o faca. poate am gresit pe ici pe colo. nu sunt atoatestiutor, poate unele aspecte le-am omis de aceea e bine sa existe si intrebari. unii dintre voi sunteti mecanici, unii poate chiar la reprezentante si puteti completa cu date utile. sunt multe care le-am uitat dar puneti intrebari. si nu uitati inca un lucru. dati multi bani. foarte multi. unii dintre voi economiile de-o viata pe un vis, altii poate ii considerati doar bani de seminte. dar sunt bani multi si nu va sfiiti sa intrebati vanzatorul despre orice si cereti sfaturi. nu uitati - luati pe cineva care se pricepe si in care aveti incredere cu voi. platiti-l, datii de baut ce o vrea dar luatil cu voi bafta. deocamdata ma opresc.
    1 point
  13. masina este cea prezentata aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/129831-bmw-e39-4400cm3/page__p__1924076#entry1924076 si pe seama careia au aparut multe discutii...am facut o noua prezentare ca cealalta e inchisa de cand am avut ultimele discutii,s-au facut diverse lucrari la masina pentru ca erau muuulteee de pus la punct...si s-a ajuns la 197000 km Am schimbat:- pompa de benzina, -senzorii de vanos, -s-a refacut instalatia electrica(si acolo era tiganita), -pompa servo, -bujiile(care probabil erau de cand era masina..), -senzorul de impulsuri(asta nu am inteles ce rol avea-asa a zis mecanicul,asa am facut), -placute de frana fata+senzori, -ulei am bagat Castrol 5w-40 -am schimbat inclusiv alternatorul pentru ca nu stiam de ce imi murea bateria...noroc cu mecanicul care are si dezmembrari si avea un 530i si era acelasi alternator -binenteles anvelopele care nu mai trebuie sa zic cum erau... in mare cam atat,m-am axat pe vorbele auzite de diferential sudat,de lovituri grave...si erau vorbe,diferentialul este in perfecta stare,lovita spate,nu,singura problema grava care ma freca pe creier era bratul de la lonjeron stanga fata sudat,dar cu toti cu care am vb si au vazut mi-au zis ca nu sunt probleme,deci a trecut frica care o aveam in urma cu jumatate de an:) Marea bucurie e ca am dat de proprietarul din acte intre timp care era la 180km distanta de mine,in tara si binevoitor,asa ca am facut si o procura notariala si am inoit si actele,asta din aprilie...si 'atentia' nu a fost asa mare...+ ca am mai primit inca o cheie de la masina(el o oprise amintire...culmea ca era si singura la care mergea inchiderea centralizata...) intre timp am ramas si fara eleron (am auzit ca se fura in proasta) si cu ecranul de la navi mort...in rest totul Ok! Mai adaug poze facute intre timp... mai am cateva poze ca daca nu am mai intrat de mult timp...din cauza noului proiect(cel alb)...
    1 point
  14. Eu pot. E ceva ceea ce ma defineste. Nu ma ascund dupa cuvinte, spun ceea ce gandesc. Cand toata lumea vinde cu 400 euro cutia aia si tu vezi ca unul e prin Italia si te gandesti sa i-o vinzi cu 800 de euro, asta demonstreaza ca esti un tepar. Multi dintre astia de la dezmembrari sunt tepari. Vand piese sh la pret de piese noi sau cer preturi care n-au legatura cu pretul pietii pentru ca se bazeaza pe ignoranta oamenilor.
    1 point
  15. @ Inside : uite si din ISTA. http://imageshack.com/a/img822/6567/w2q2.png
    1 point
  16. Sau poti urmari topicul meu, am cam descris in linii mari de pe la pagina 16 cum e cu retrofitul asta L7. Hai ma Inside, ca nu e chiar asa simplu. Iti trebuie niste cunostinte destul de avansate pe parte de electrica si codare. Ba chiar si mecanica. Trebuie desfacut tot interiorul pentru cablare si noile difuzoare. Se desfac toate tapiteriile din interior (usi, praguri, banchete, scaune fata), se da la o parte mocheta, toate trimurile de pe stalpi, se decupeaza locul pentru difuzoare si rame in tapiteria usilor spate, se trage noua instalatie din portbagaj pana la fiecare usa in parte si la difuzorul central din bord, se trag cablurile de alimentare pana in panoul de sigurante, se face codarea si se monteaza totul inapoi. Ce zici? Cati de pe forum s-ar baga la operatiunea asta cap-coada? Si nu ma refer la cei ce se ocupa cu asta, ci la utilizatorii obisnuiti. Cei ce fac retrofituri nu te taxeaza degeaba. E de munca, nu gluma. Pe langa complicatiile ce pot aparea. Stii si la mine cat m-am chinuit cu codarea pana am realizat ca erau inversate fibrele in mufa... Dar una peste alta, e unul din cele mai importante retrofituri la un Exx. Iti schimba masina total.
    1 point
  17. Pai aia e, ca nu suntem, vezi tu, chestie de nuanta. Nu te simti important, in general raspund oricui cand sunt adresat, insa sa nu devina obisnuinta.
    1 point
  18. Masaj nu am in scaune. Hai, nu ma lua acum la virgula. Discutam depspre optiunile uzuale Deci, n-am masaj, dar am chestia aia cu sprijinirea laterala in scaune, nu stiu cum ii zice si nu ma arunc sa dau nume. L7 cred ca se aude mai bine decat ce am eu acum stock, care nu ma da pe spate. Volanul se regleaza electric, si cred ca stii si tu, la scoaterea cheii din contact se duce in pozitia cea mai de sus, sa poti iesi lejer din masina. Incalzit nu e. Daca vrei sa ma iei la bani marunti despre optiuni...ce sa zic. Cauta listele in continuare. Eu ma refeream la ceva palpabil, o masina care te ajuta, nici macar o masina care e de vanzare. Bafta!
    1 point
  19. eu nu as pune nimic altceva decat 3M, de aia intreb. daca tot fac o improvizatie, macar sa o fac bine. nu?
    1 point
  20. cristimm am facut pozele dar nu am stat sa o curat chiar daca e jegoasa...
    1 point
  21. consumul. si chiar e o hiba des intalnita. apare de fiecare data cand pornesti motorul.
    1 point
  22. Salut! As dori si eu un cablu AUX . Ti-am trimis datele mele de contact pe PM .
    1 point
  23. Pai crezi ca intereseaza pe cineva ca ai dat tu bani pe transport si pe montaj ca sa vezi cum vin pe masina ?
    1 point
  24. Nu te poti abtine fiindca esti un idiot.
    1 point
  25. 1 point
  26. Asaaaaa... Un moft mai vechi de-al meu, devenit azi realitate: http://img850.imageshack.us/img850/286/82gq.jpg http://img822.imageshack.us/img822/1876/0jfk.jpg http://img547.imageshack.us/img547/8538/zdp4.jpg Acele mici patratele vopsite cu rosu si albastru, le-am decupat si am inserat ghiduri de lumina in locul lor. Evident, culorile sunt denaturate in poze. In realitate lumina e foarte discreta. Are si mufa pentru alimentare, deci nu am probleme daca vreodata mai trebuie scoasa aerisirea. Detalii... dar astea cam lipsesc la BMW.
    1 point
  27. Intrebam numai, recent am trecut de 200k km si inca distributia nu face zgomot(nu am achimbato), si nici de la filtru de particule nu am primit nici un avertisment inca, am citit pe aici pe undeva ca tine maxim 200k km, masina inca trage bine
    1 point
  28. Salut,am primt azi cablul, ms mult totul merge perfect.
    1 point
  29. verssatu si-a luat BMW ca sa futa mai usor pitipoancele, e simplu !
    1 point
  30. Si astia care l-ati sustinut, va implor rugati-l voi sa ramana intre noi. Stiu ca va surade ideea de a va-ntalni zi de zi in trafic cu dobitoci care au masini de 2 tone si cauciucuri ca bucile. Haideti, poate pe voi va asculta!
    1 point
  31. 1 point
  32. http://i.stack.imgur.com/jiFfM.jpg
    1 point
  33. cred ca se refera la emblema de pe plasticul ce acopera motorul, care e, bineinteles, dupa capota.
    1 point
  34. Cum adica ai schimbat emblema dupa capota ?
    1 point
  35. ia mai incetati, bai deontotologii universului. sa ma fut in impozitele lor, daca as gasi o varianta, imediat mi-as baga pula in impozitele pe care le platesc la stat, dintr-un singur motiv, pentru ca banii aia nu ma deservesc pana la urma pe mine sau pe tine, investiti fiind in infrastructura de exemplu, ci umfla buzunarele altora. numai un cretin e in stare sa spuna ca daca vrei m5 etc, automat trebuie sa nu comentezi cand vine vorba de impozit, hai ma lasi, asta e romanismul suprem.
    1 point
  36. ar trebui sa iei o carte de romana si sa iti dai cu ea in cap. de mai multe ori.
    1 point
  37. Ce aveti ma cu omu? A fost decent, nu ca si analfabetii care sunt tari in gura cand isi vand rablele. Atata cere, treaba lui.
    1 point
  38. Nu era de ajuns ca e urat cu spume compactul, asta mai are si prelata de cort !
    1 point
  39. poate daca nu erai asa arogant ma abtineam .... din pacate pt tine masina asta a trecut prin multe maini si a suferit mult la viata ei ! deci din respesct pt oameni de pe acest forum dintre care multi imi sunt prieteni .... masina sta ca asa! 1.moarta in bot de 3 ori...de unde a rezultat ambele lonjeroane taiate 2.moarta in cur...de unde se explica si de ce o roata din spate sta mai bagata ca si cealalta 3.moarta din tot ce inseamna bucsaraie deoarece au fost rebuscssate la nea-ion in curte 4.moarta la tot ce tine de plasticaraie care lipesc cu desavarsire 5.motor .... no comment e facut si redesfacut din bucati 6.evacuare....avion nu gluma.. numa uitate sub ea sa vezi tigania 7.soft si prosteala cu pretentii de M5 e de toata jena 8.acte valabile ? hai sa fim seriosi ....masina are 4 ani numa in Tm de unde ai luat-o...acte xerox mai cinstit zis Nu raspund mai departe la jigniri sau alte polemici ....ma repet ! Pe acest forum sunt unii oameni care sunt chiar pasionati si poate chiar sor fi ganfit sa cumpere ceva de genu....Bafta cu ea la 5800 o sa ai nevoie!
    1 point
  40. Asta e bord de m5 , care mie personal imi place mai mult decat acea ambianta monocromatica la bmw . Poate sa fie si dacia style , atata timp cat da bine si e ok pentru ochi PS : am mai facut o conversie pe fostul meu e39 530d , deci cam am habar de cum vor da dupa aia , numai ca diferenta acum va fi ca am ales alb rosu la interior.
    1 point
  41. nici cu bmw nu imi este rusine ... la e46 de exemplu cam tot plasticu este imbracat intr-o vopsea cauciucata care...se exfoliaza la diverse atingeri.. ce sa zic..tipic bmw ?! p.s. cred ca difera acest aspect in functie de dotari.. pai , clar iti trebuiesc macar cifrele albe, este clar mult prea mult rosu acolo..nu te dor ochii cu ele asa ?!
    1 point
  42. Nu-ti placeau acele originale sau de ce ai vrut sa le vopsesti?! Parerea mea e ca arata aiurea rau.
    1 point
  43. acum e alb / negru / rosu si in curand albastru deci e clar, vroiai un bmw cu interior VW p.s. sa pui o poza cu ele noaptea
    1 point
  44. urmand trend-ul asta "cu crateru" cred ca se poate dezintegra bmw-ul tau .sa nu exageram :) :lol:
    1 point
  45. Eu aveam pivotul praf, si directia era ok, nu se simtea deloc pe drum drept. Insa cand luam o groapa, se auzea un zgomot puternic.
    1 point
  46. Da la e46 se schimba toata bascula. Eu cand am avut un pivot dus de tot in momentul in care viram acesta trosnea urat de tot. Pana in momentul in care a inceput sa faca asa nu am observat ceea ce ai expus tu.
    1 point
  47. SI SA VEZI CIND LE ECHILIBREAZA SI SCOATE PLUMBII NEGRI, CE PATRATELE ARGINTII II RAMIN PE JANTA
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.