Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/16/14 in all areas

  1. Vand/schimb masina personala BMW E60 530dA...in masina sa investit mult,de mine si de fostul proprietar.Vin:B649822.Foarte intretinuta,toate reviziile facute la timp,galerie evacuare de fonta,clapete admisie anulate.Antigel,saibe injectore,bujii si releu buji inlocuite in urma cu 3 sapt. Dotari aduse ulterior: Pachet aerodinmic M. Eleron M. Jante M 18 style 184 cauciucuri noi DOT 2014. Volan M retapitat,piele perforata,cusaturi in 3 ate culori M. Grile capota negre. Shadow line. Faruri (bixenon) si triple facelift 2008 Interior piele,incalzit,confort seria 7,memorii,reglaje actionate electric. Folii spate omologate. Senzori parcare,ploaie,lumini,pneuri. Oglinzi rabatabile electric,cu memori si luminii. Perdelute spate. Afisaj electronic pe parbriz HEAD UP DISPLAY.Toate optiunile perfect functionale,FARA ERORI.Filtru particule si cutie viteze OK.Update-uri la zi pentru toate modulele.Defecte:Jante putin julite,o rola face zgomot.Nu necesita investitii. Taxa recuperata,fiscal la zi. Schimb DOAR cu e46 320d facelift pachet M la pret real.Pret 8500 euro. http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/15/d59663840f990e947956332a6a715515.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/15/3087987992d1295ead32b9146182b724.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/15/7d5bb116ac463b1848a6367f5250d214.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/15/3a0e3cfd59c8b1860af65a17a5fff4b1.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/15/eb6ef8d5f6b618dd69cfeb7053c48d94.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/15/ee7afbb80e53130284ca9b80672d65d6.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/15/c700a93425cc246a472b7a30848f44ed.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/15/216d752d26816e096b84d611f925bf7b.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/15/2873eded02b383757efe6d2a78472590.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/15/73a696863af3ecff51eafea2b143b2d9.jpg Cer scuze,am postat de pe telefon cu TAPATALK si a aparut textul ca o poveste.
    4 points
  2. reconditionat volanul http://e38.ru/files/WP_000054.jpg Stopuri originalehttp://e38.ru/files/WP_000046.jpg
    4 points
  3. http://www.autovit.ro/bmw-320-C34767853.html Am avut de gand sa iau masina asta.Norocul a fost ca am avut cunostinte in Oradea si am putut afla cate ceva despre masina.Chiar daca in anunt scrie"fara accident" si samsarul care o vinde se jura ca asa e,am aflat din surse sigure ca masina a fost adusa lovita in spate din Belgia si reparata pe meleagurile noastre.Acum va dati si voi seama cum,din moment ce la o negociere prin telefon s-a ajuns la pretul de 15.700.Persoana cu care am vorbit mi-a spus ca masina nu este de cumparat.Acum voi alegeti. Am decis sa postez asta ca sa ii ajut si pe altii.Nu cred ca e foarte placut sa faci un drum Constanta-Oradea de exemplu,si sa vezi ca masina e lovita. O seara buna si succes in gasirea masinii potrivite va doresc!
    3 points
  4. Dotari: -ASC; -6 Airbag-uri; -Climatizare manuala; -4 Geamuri electrice; -Oglinzi electrice incalzite; -Volan "M" original, aflat pe lista de dotari initiala a autovehiculului; -Interior gri-deschis, foarte bine intretinut; -Radio-CD Business; Kilometrii rulati: 194.200 (10.2014), carte service. Lista completa de dotari dupa VIN: VIN WBADT11090GY46063 Type code DT11 Type 520I (EUR) E series E39 () Series 5 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M54 Displacement 2.20 Power 125 Drive HECK Transmission MECH Colour ORIENTBLAU METALLIC (317) Upholstery STOFF RIPS DIAGONAL/GRAU (F4TT) Prod.date 2000-10-06 Close Options Code Description (interface) Description (EPC) S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S339A SHADOW LINE Shadow-Line S361A LM RAEDER/PARALLELSPEICHE 82 BMW LA wheel, parallel spoke 82 S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S473A ARMAUFLAGE VORN Armrest front S710A M LEDERLENKRAD M sports steering wheel, multifunction S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature German S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Delete clear coat Close Standard equipment Code Description (interface) Description (EPC) S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version Germa Autoturismul a fost importat din Germania in luna mai 2012 , avand 2 proprietari declarati pe teritoriul statului german. TUV-ul a fost eliberat cu o luna inainte de data achizitiei , pe act fiind stipulati 157.000 de kilometrii. Istoric interventii: - uleiul din cutia de viteze si cele doua semeringuri ale aceasteia; - amortizoare SACHS, flansele si aparatorile de noroi de pe puntea fata; - brat inferior; - antigel; - chederul usii soferului; - baterie; - macaralele geamuri usile din spate; - furtunul si garnitura de admisie; - discuri si placute de frana ATE; In luna mai 2013, la 168.000 km., am montat o instalatie BRC Sequent Plug&Drive cu rezervor toroidal de 56 de litrii (4400 RON), ce se afla inca in garantie; In luna iunie 2014 am vopsit aripa stanga din cauza unei pete de rugina extinsa (detin aripa veche, ca marturie); Intregul istoric este transparent si verificabil: detin facturile tuturor consumabilelor si piesele mai sus mentionate. Anvelopele de iarna cu care autovehiculul este echipat sunt Continental Winter Contact 830P, jante Star Spoke 83. Au fost achitionate noi in aceasta toamna anului 2012; Echiparea din fabrica a automobilului ofera modelul de jante Paralell Spoke 82, pe 16''. Roata de rezerva este de aceleasi dimensiuni. Am pastrat aceste randuri de jante pentru sezonul de vara. Jantele sunt echipate cu anvelope Pirelli P7, DOT 0710, uzura mica; Consideratii generale: * nu exista niciun martor aprins in bord; * motorul functioneaza rotund, la parametrii absolut normali (verificat pe tester); * masina este foarte inchegata; * faruri si stopuri originale, lonjeroane neatinse; * vopsea originala in stare foarte buna; * la masurarea stratului de vopsea cu aparatura specifica, s-a constat ca aceasta difera doar pe aripa dreapta-spate, zona afectata fiind de un diametru de sub 20 de centimetrii; *ofer si presurile originale, pe culoarea interiorului, netocite. PRET : 3700 de Euro 0722 300 152 Pretul este usor negociabil la fata locului. Am cautat o masina peste medie, care, in pofida listei sumare de dotari, este foarte bine intretinuta. Deoarece voi parasi Romania in viitorul apropiat, NU sunt interesat de schimburi. IMAGINI la vechiul anunt:
    2 points
  5. prietene nu mai intreba pe forum daca nu ti cont de parerea celor de aici.. toata lumea iti spune ca e ok uleiu 0w-40 pentru ca e un ulei cu coeficient foarte bun pentru cand e rece si anume 0 ala... ala spune tot.. cand motoru e rece si porneste uleiu e suficient de lichid incat sa urce asa rece cum e prin toate canalele motorului prin vanos si pe unde mai urca si sa isi faca treaba exact la rece cand motoru este cel mai sensibil la uzura... deci daca tu pui 5w-40 cum zic toti fraerii atunci ii scurtezi durata de viata cu multi km.... e mega simplu... pui ulei bun si te tine.. daca il consuma asta e... e ulei.. nu e benzina... completezi si esti atent si mergi cu bine inainte... nu are treaba varsta motorului cu consumu de ulei... poa sa aiba si 400 de mi si sa nu consume sau poa sa aiba 40 de mi si sa pape super mult... eu am un 325i 2002 si ii pun 0w-40 si e mebga bun.. consuma ulei... aia este de la semeringurile de la supape dar aia e alta problema... asa ca lasa ezitarea si asculta de altii care au mai bagat ulei in masina si nu de toti mecanii de prin cartier care habar nu au ce inseamna cifrele alea de pe cutile de ulei.. o zi buna si bafta la alegere btw recomand motul
    2 points
  6. Salutare, A venit momentul sa-mi prezint si eu aici masina - este vorba de un BMW e60 520dA MY 2009. Unii membri ai forumului o mai stiu de pe la intalniri in Bucuresti. Masina este foarte ingrijita si are in prezent ~ 54.500 km (reali!), eu achizitionand-o acum 6 luni de la un cunoscut. La momentul achizitiei avea ~ 49.100 km, fiind folosita de fostul proprietar mai mult la mersul in afara, asa cum, de altfel, o folosesc si eu - in exteriorul orasului precum si seara si in weekend in oras. Pana acum sunt foarte multumit de ea si nu am avut nicio problema tehnica. Comparativ cu e90-ul 318i MY 2008 pe care l-am avut anterior, mi se pare ca este mult mai confortabila (poate si din cauza cauciucurilor care nu sunt run-flat si sunt cu balon de 55 comparativ cu 45 si run-flat pe e90), mai bine antifonata (desi la viteze de pana in 20 km/h fiind diesel este mai zgomotoasa) si sta mai "zdravan" pe drum la viteze foarte mari De asemenea imi place si climatizarea (care lucreaza mai eficient decat la e90) precum si faptul ca e ceva mai inalta decat e90 (fapt care ajuta la parcare sa nu ating vreo bordura). Pentru cei curiosi (desi nu vreau sa intru in nicio polemica legata de acest aspect), consumul mediu pe ultimii ~ 4100 km este 5.9 (cred ca intr-o proportie relativa egala mers in oras vs exterior). Mai jos este lista de dotari optionale cu care a venit masina din fabrica: S2SBA BMW LM Rad Sternspeiche 242 BMW LA wheel, star spoke 242 S346A Chrome Line Exterieur Chrome Line exterieur S4BXA Interieurleisten hochglänzend grau Interior strips, high-gloss, grey S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S851A Sprachversion deutsch Language version German S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 Umfang CO2 package S205A Automatikgetriebe Automatic transmission S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S403A Glasdach elektrisch Glass roof, electrical S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S441A Raucherpaket Smoker package S465A Durchladesystem Through-loading system S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S544A Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt Cruise control with brake function S606A Navigationssystem Business Navigation system Business S698A Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD P7RPA Paket Advantage Advantage package L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S8S8A Länderspezifische Navi Zusteuerung Country-specific nav. system supply S8SAA Freischaltung Navigation länderspez. Navigation access request,country-spec. S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec. S8SPA Steuerung COP Control unit COP S969A Navi DVD bei Auslieferung anfordern Navi DVD to be requested at shipping S9AAA Aussenhautschutz Outer skin protection Fata de dotarile mai sus mentionate, masina mai are folie LLumar 95% pe geamurile spate si luneta precum si un set de cauciucuri de iarna Dunlop (pe acelasi tip de jante precum cele de pe cauciucurile de vara). Stiu, putin ciudat sa am 2 set-uri de jante la fel In perioada urmatoare, ma gandesc sa-i fac si un upgrade al sistemului audio la ceva OEM - HiFi sau Logic 7. Si acum ceva poze.
    1 point
  7. Documentatul ala cred ca l-ai facut pe net, din parerile altora. Nu stiu unde si ce ai citit si nu stiu sa iti explic ceea ce intrebi tu. Cred ca doar un inginer in domeniu ar putea sa iti explice. Deja e prea mare gargara pt un schimb de ulei la un motor foarte uzual. Pune 5W30.
    1 point
  8. Montat set de perdelute spate- luneta si usile spate. http://e38.ru/files/WP_000056.jpghttp://e38.ru/files/WP_000051.jpghttp://e38.ru/files/WP_000052.jpg
    1 point
  9. Eu mi-am cumparat iarna trecuta Michelin Alpin A4 si sunt foarte multumit de ele le recomand cu incredere
    1 point
  10. se intampla asta pt ca mecanicii efectiv nu stiu care este situatia cu n42.
    1 point
  11. Nu se poate, bataie de joc, mama masii de femeie . Dupa atata munca vine un bou/vaca si iti strica fericirea. Odata cu accidentul asta ne-ai dovedit ca ai facut conversia ca la carte, airbaguri ... Chiar ieri am fost pe la tipul care imi face asigurarile si imi zicea ca la Euroins e mai ok sa ceri regie proprie.
    1 point
  12. Cat te-a costat diferentialul blocabil ? E de' ala de M3? Ce motor ai pe ea 3000 bi-turbo? Diesel sau petrol? Laser diferentialul si troaca bineinteles !
    1 point
  13. so, in seara asta am vazut un m5 culoare alb frozen. foarte frumos efectul vizual al culorii. cel mai bine pot sa descriu culoarea frozen ca un mix perfect intre culoare mata 100% si metalizata. mi-a placut foarte mult. sper ca albastrul respectiv sa imi placa la fel de mult revenind, astazi am vorbit cu cei de la dealer si mi-au transmis ca la sf saptamanii viitoare masina va fi in garajul lor. o astept cu interes
    1 point
  14. Asta cu timbrul auto este cu dus-intors. Din aceasta taxa se subventioneaza Programul Rabla, care - sa recunoastem - a fost o idee foarte buna, nici nu mai conteaza cine si cand a lansat-o. In plus, ne-a ferit de situatia de la bulgari, groapa de gunoi a Europei pentru masini. Eu sunt pentru aceasta taxa!
    1 point
  15. Masina o sa o bag saptamana viitoare la vopsit,sper doar sa iasa bine,e singurul lucru care ma mai consoleaza
    1 point
  16. Ce-i drept,arata foarte bine exemplarul asta.Poate sunt putin si subiectiv.Motivul este ca a avut si tatal meu cu multi ani in urma un astfel de 730i si pot sa zic ca e32-ul e un model BMW care mi-a ramas la suflet.
    1 point
  17. Multumesc! a fost 31.750 cu tva.
    1 point
  18. Se fac contracte tip standard..am inscris destule masini in bulgaria si la nici una ultimul proprietar de pe brief-uri nu coincidea cu cel trecut ca user sau owner pe actele de bulgaria..bulgarul isi facea singur contractele aferente!
    1 point
  19. Eu vreau abonament pe 1 an. Mi-ar placea sa vad prezentate in revista, printre alte articole, si prezentarea masinilor unor membri de pe forum, si nu masini gen X5, X6, f10 si alte masini de fite, pe care oricum le gasesti in orice revista auto din Romania. As vrea sa vad masini normale, e46, e36, e39, etc., ale unor pasionati de pe forum, impreuna cu povestea lor.
    1 point
  20. am schimbat in sfarsit flansa cardan si rulmentul plus uleiul & filtrul cutie si garnitura de la mufa care intra in cutie. Flansa cardan era destul de terminata, toate cele 6 gauri(parca) prin care intra suruburile erau largite si aveau joc iar rulmentul si suportul sau cam la fel. Toate bune si frumoase, s-a schimbat ce i-am zis sa schimbe si la cutie, a resetat adaptarile si am iesit cu masina la un test drive. Aici au inceput problemele, ma asteptam sa nu fie foarte line primele schmbari de viteza, asa a si fost la primul ciclu 1-2-3 dar problema mare a fost ca din 3 in 4 a facut-o cu un zgaltait si o intarziere mare ceea ce a dus la intrarea cutiei in limp mode, limp mode care disparea daca opream masina si o reporneam, pana ajungeam iar la schimbul dintre 3 in 4 cand iar revenea. Atunci m-am intors la mecanic, i-am zis sa curete conectorul ce intra in cutie, gandidu-ma ca poate a ramas ceva ulei pe acolo. Zis si facut, stergem iar erorile, resetam din nou adaptarile, solenoizii si EGM-ul si o iau de la cap. Din nou aceeasi problema, asa ca ma gandesc ca trebuie sa fie totusi din cauza reset-ului dat, eu nu cred in teoria conform careia distrugi o cutie care merge perfect daca ii schimbi uleiul la un rulaj mare, asa ca opresc masina, pornesc din nou, eroarea de safe mode dispare, o pun in manual mode si incep sa o conduc usor trecand prin toate treptele si atunci observ ca trece din 3 in 4, nu foarte lin, insa fara sa mai intre in safe mode. Fac procedura asta de cateva ori, treaba se imbunatateste simtitor, dupa care o trec in D si lucrurile incep sa revina la normal, deja pana am ajuns acasa, asta dupa vreo 20km, totul era foarte lin din nou, mai bine decat inainte sa fac schimbul. Concluzia mea este ca trebuia condusa usor pentru a re-adapta setarile si pentru ca solenoizii/valvele sa invete din nou ciclul. Mecanicul dupa ce a facut schimbul de ulei si a resetat valorile a mers cu ea doar extrem de putin si nu a ajuns la tr. 4, ca atare netrecand prin toate treptele procedura de re-invatare nu a fost completa. Uleiul pentru o cutie cu aproape 240k km era negricios cand pus intr-un recipient, insa nu am gasit depuneri semnificative pe magneti sau in baie, filtrul era cel original avand data stantata pe el, deci banuiesc si uleiul a fi tot cel original. In continuare eu recomand a fi schimbat uleiul si filtrul la cutie indiferent de faptul ca rulajul este mare si nu se stie cand si daca a fost vreodata schimbat, atata timp cat cutia functioneaza fara nicio problema, schimbul de ulei nu o poate afecta, in cel mai rau caz poate afecta un solenoid sau contact electric, dar iarasi eu cred ca astea sunt cazuri rare. Per total s-au folosit 10L de ulei OEM, filtrul a fost luat de la un distribuitor ZF si a costat cu 50% mai putin fata de cel OEM, iar flansa si rulmentul cardan OEM.
    0 points
  21. -1 points
  22. Inmatriculat? edit: acum am vazut pe site. Cam scump, dat fiind faptul ca nu e inmatriculat. Bafta cu el!
    -1 points
  23. -1 points
  24. Am vorbit astazi cu mecanicul. Mi-a spus ca nu mai retine exact, el in mod normal ar fi dat-o jos pusa la punct dar a zis sa ma duc cu pompa la el sa se uite!
    -1 points
  25. n-au importanta minusurile cu o parere personala e drept ca nu se discuta gusturile , insa folia a facut progrese uriase , obti acelasi rezultat fara probleme, cert e ca mie imi displace , end of story. :flowers: sunt convis ca este o vopsea pretentioasa desi are lac in compozitie sigur trebuie mereu lustruita masina ca sa arate "okis"
    -1 points
  26. pompa,zise mecanicul,a fost data jos la punt. La placa electronica nu s-a interevenit,se poate observa in poza.
    -1 points
  27. https://www.google.ro/search?q=0755163351&oq=0755163351&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8 escorte valcea ) o donsoara vinde șesarul
    -1 points
  28. eu as alege dintre urmatoarele: raport calitate-pret = excelent. liqui moly uite ce ulei iti recomanda: http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf/id/pa_eng_oil_guide.html si motul e foarte aproape: https://www.motul.com/ro/ro/products/recommendation "castrol" sau asa-zisul "ulei bmw" (defapt este castrol imbuteliat in bidoane cu sigla bmw) mi-as pune doar daca... l-as cumpara personal din germania. cele mai contrafacute uleiuri care se gasesc in romania sunt: castrol, mobil, aral, shell si toate uleiurile de producator (GM, BMW, FORD, AUDI-VW) cea mai mare teapa: uleiul de producator (prost si scump) hai cu bafta !
    -1 points
  29. Culmea e ca toti cunoscutii, inclusiv mecanicii de la service-ul unde ma duc de obicei imi recomanda 5w40. Deja ma ia durerea de cap :pinch:
    -1 points
  30. Masina s-a dezmembrat. Da,pretul este 800 ron plus transport care este undeva la 60 de lei. Iti dau si garantie la ea.
    -1 points
  31. Tu ce probleme ai la pompa ta?
    -1 points
  32. Jantele arata bine, cu urme normale de uzura. Le-am avut pe masina mea un BMW Seria 3 E90. Nu au avut niciodata probleme, nu au fost sudate etc. Pret 1.700 RON negociabil. Se pot ridica personal din Timisoara! Multumesc.
    -1 points
  33. 225 45 r17 goodyear 4 cauciucuri de iarna pret 600 ron detalii la 0767595022 uzura este foarte mica au fost pe un bmw e60 http://www.imagebam.com/image/5d24b0357562936 http://www.imagebam.com/image/23378b357562921
    -1 points
  34. ok , cum facem sa mi-o trimiti?deci pretul este 800 lei + transport?si inca ceva...de ce ai dat-o jos de pe masina sa o vinzi?
    -2 points
  35. Salut, Mersi de interes cristie35, dar le-am dat deja. Se poate inchide!
    -2 points
  36. -2 points
  37. pai a mea iarna porneste cam greu , nu trage linear.cam astea sunt problemele
    -2 points
  38. Poate sa imi explice cineva cum sta treaba cu vascozitatea si presiunea uleiului ? Dupa ce m-am documentat putin , am aflat ca daca uleiul este mai putin vascos, atunci presiunea uleiului este mai mica. Am mai aflat si ca daca uleiul este mai fluid, ajunge mai repede la "destinatie",dar in acelasi timp am aflat ca, totusi, daca presiunea e mai mica (din cauza ca uleiul e mai fluid), s-ar putea ca uleiul subtire sa nu ajunga mai repede la "destinatie" decat unul mai grosut. ( ba dimpotriva, am inteles ca ar ajunge chiar mai greu ). In cazul de fata destinatia ar fi chiulasa. Deci poate cineva sa ma lamureasca in legatura cu povestea asta ? As fi foarte recunoscator.
    -2 points
  39. mie imi lasa impresia de folie ieftina
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.