Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/03/15 in all areas

  1. 5 points
  2. BunĂŁ seara și bine v-am gĂŁsit! MĂŁ numesc Andy, 20 de ani (fĂŁrĂŁ 3 luni). Ăn urmĂŁ cu mai puțin de o lunĂŁ am intrat ĂŽn posesia unui BMW 320D, ”break” (nu știu nici acum cum se mai zice acestui mode ĂŽn prezent). Fabricație: septembrie 2006 Motor: 2.0 - 150 cai (limitatĂŁ?!) Culoare: negru Transmisie automatĂŁ Rulaj: 176.000 km Navigație, senzori de toate felurile, ĂŽncĂŁlzire ĂŽn scaune, cotiere, pilot automat, dublu climatronic.. Nu ĂŽmi dau seama ce ĂŽi lipsește, cu excepția tapițeriei de piele. Cum ziceam: am 19 ani (ĂŽn curând 20), am fĂŁcut școala auto pe un Logan diesel (foarte tare mașinuța), dupĂŁ care am ĂŽnceput sĂŁ conduc alternativ mașinile pe care le-am avut eu sau mama. Nu mi-a plĂŁcut de nicio culoare transmisia manualĂŁ, din pĂŁcate. Cum am tendința sĂŁ expandez și sĂŁ-mi plâng de milĂŁ, sĂŁ conduc altĂŁ mașinĂŁ decât Smart era o corvoadĂŁ. MĂŁ ĂŽncordez, ĂŽmi tremurĂŁ piciorul și ce-i drept, e mult mai comod cu transmisie automatĂŁ. Revenind, ĂŽnainte de BMW am avut un Mercedes B Class, cutie automatĂŁ. DrĂŁguțĂŁ, cochetĂŁ, dar se simțea de fapt ca un A Class puțin mai atent desenat. Am gĂŁsit pe un site de anunțuri auto acest BMW și mi-a cĂŁzut cu tronc. Am vândut B-ul, am luat E-ul. Mașina e ĂŽn RO din 2010, adusĂŁ de la mama ei din Germania. 4 ani a fost pe mâini bune, aici, din ce am aflat. Este de infinit ori mai silențioasĂŁ decât Mertz-ul, mai spațioasĂŁ. E un feeling foarte fain, presupun cĂŁ e marca BMW. Nu am mai condus niciunul pânĂŁ acum. Este lungĂŁ și fĂŁrĂŁ senzorii de parcare probabil aș parca-o ĂŽn jumĂŁtate de orĂŁ. Consumul este aprox. 13 l ĂŽn București. UrmeazĂŁ sĂŁ schimbĂŁm distribuția. Probleme: - eram pe 13 septembrie (ĂŽn urmĂŁ cu 2 sĂŁptĂŁmâni) și am uitat de acea bordurĂŁ care delimiteazĂŁ banda de șina de tramvai. M-am trezit cu jumĂŁtate de mașina pe șinĂŁ, jumĂŁtate pe șosea. Imediat dupĂŁ, flat tyre monitor - DTC failure și cam așa a rĂŁmas. Nu am ieșit cu ea pe zĂŁpadĂŁ și nici nu știu ce presupune eroarea aia :-( - este stricatĂŁ macaraua de ĂŽnchidere de la portiera șoferului și nu o pot descuia decât cu cheia. - 2 becuri arse (unul de la semnalizare, mĂŁ disperĂŁ cât de alert semnalizeazĂŁ așa) Altceva nu știu ce sĂŁ mai zic. Sunt super ĂŽncântat de mașinĂŁ, cât am apucat sĂŁ mĂŁ plimb cu ea. Am cĂŁutat-o pe acel site dupa serie și am citit ca are limitator de vitezĂŁ și de fapt are mai mulți cai. Poate mĂŁ edifica cineva care-i treaba. Atașez câteva poze (doar 2 ĂŽmi aparțin, restul sunt cele din anunț). Am dat astĂŁzi zĂŁpada și sper ca mâine sĂŁ ies cu ea la plimbĂŁricĂŁ. SearĂŁ fainĂŁ!
    3 points
  3. Prezint si eu aici masina mea, un E34 520i din 1995, in a carui posesie sunt de 3 ani. Multi o stiu, multi nu... Masina am cumparat-o intr-o stare imaculata, cum este si acum, insa stock, cum nu mai este acum Masina a avut de fabrica geamuri electrice fata, AC automat, senzori parcare spate si interior M din piele. Am incercat sa ii pun toate optiunile OEM din anii ei, si, cred ca am reusit, in afara de frigider in cotiera spate... Printre upgrade-uri/ dotari aduse, se numara: -telefon -scaune fata electrice cu memorii, incalzire + reglaj lombar electric -volan reglabil electric -perdeluta spate electrica -incalzire banchete -volan M5 E39 cu comenzi (sunet+pilot automat) -schimbator M iluminat -perdelute usi spate -cotiere fata/ spate -parasolare cu oglinzi iluminate -inele crom ceasuri de bord -reglaj electric faruri -radiocass + 6cd changer -soft close torpedou (cu amortizor gen e39) -oglinda retrovizoare cu senzor antiorbire -geamuri electrice spate -incalzire yala sofer + duze spalatoare parbriz tot incalzite -spalatoare faruri+proiectoare -oglinzi M5 oem -kit exterior M5 (ex bara fata care e de V8) -eleron luneta -jante BBS RC 8j fata cu 9j spate -stopuri M5 -suport numar fata/ spate model SUA -bandouri OEM laterale fata/ spate SUA - cu lumini pozitie -faruri clare cu lupa si Bi-xenon+angel eyes -proiectoare clare cu lupa -suspensie M-tech -evacuare dubla M50B25 -strut-bar Wiechers fata ...cred ca nu am scapat nimic, va las cu cateva poze..
    2 points
  4. quattro nu mai e ce a fost candva.. http://www.youtube.com/watch?v=YGquRCM674Q
    2 points
  5. Anvelope noi pentru puntea spate, in asteptarea noilor jante. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0038_zps35841a4d.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0040_zpsc45eb314.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0039_zpsd0e7b620.jpg Din pacate nu am mai gasit Goodyear Eagle F1 GS-D3 in aceeasi dimensiune asa ca am mers pe cele de mai sus dupa ce m-am documentat o vreme. Am ajuns sa aleg intre Ventus V12, Toyo T1R si ma gandeam daca merita investitia de 1200+ lei pe o anvelopa de Toyo R1R insa in ciclul de exploatare al masinii acele anvelope ar fi fost "overkill". In timp ce munceam de zor la masina, jantele de vara AcSchnizter Type I care le avusesem inainte pe masina de 5 ani de zile si care mi-au placut foarte mult (mi-a placut foarte mult modelul cum vine pe e36 cat si faptul ca nu sunt prea comune) au plecat la Bucuresti pentru 350€. O suma insignifianta in comparatie cu investitiile facute insa nu puteam sa raman cu atatea jante pe cap.
    2 points
  6. Salut, dupa cum stiti cei care aveti m47 136 cp, acest model are filtrul epurator cu pasla. Il tot schimbi si degeaba, in scurt timp se cam blocheaza, creeaza presiune in carter, si cam sufla aer si ulei pe la busonul de ulei, nu mai zic de ulei scos fortzat pe la garnituri si motor cam murdar. As fi curios ce se poate intampla daca pur si simplu se elimina. Ca si pro , as vedea ca nu se mai creeaza presiune, posibil ca uleiul ce pleaca spre turbina sa ajute si mai mult partea de compresor a turbinei, insa as fi curios de efecte adverse pt care ar trebui tinut. p.s. Cunosc cazuri chiar pe forum cu zeci de mii de km, merg fara acel filtru , zero probleme.
    1 point
  7. da? atunci ia explica-ne tu de motoarele TSI de la vw care crapa la 40.000 km si sunt puse pe toate audi-vw-seat si skoda :goodjob: bune motoare, excelente
    1 point
  8. Vin-o cu argumente...de ce nu iti place 325?
    1 point
  9. M-am hotarat la castrol edge 0w40 pt ca am vazut ca recomanda multi ca fiind bun pentru motorul asta , dar am vazut ca are specificatiile Bmw LL-01 , este bun deci ? daca motorul il mananca si pe asta incerc cu 5w40 si daca nici atunci nu e bine sapam la motor
    1 point
  10. Intru si eu in randul posesorilor de 2 roti cu o Yamaha R6, achizitionata in toamna
    1 point
  11. Ultimul lucru ce tine mai mult sau mai putin de mecanica pe care l-am schimbat sunt amortizoarele de la capota motor. Cele originale ale masinii au inceput sa dea semne de oboseala in aceasta iarna. La temperaturi scazute trebuia sa le incalzesc putin ca sa sustina capota asa ca am facut pasul si le-am schimbat ca sa nu mai am treaba in iarna care urmeaza. In imagine mai sunt capacele de la noul ornament capac de motor (o sa dau mai multe detalii in curand despre el) cat si bandouri noi m-technik pentru aripile fata. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0039-Edit_zpsa27a7171.jpg Acum cand deschid capota trebuie sa tin contra ca sa nu sara prea tare in sus. Diferenta este de la cer la pamant. Incet trecem pe partea de estetica si detalii, asa ca am inceput prin achizitionarea plasticelor care acopera sinele noilor scaune care le-am achizitionat (o sa dau mai multe detalii in curand despre ele). Plasticele cu care am luat scaunele erau cam zgariate iar investitia a fost insignifianta. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0052-Edit_zpsadf85558.jpg Ornamentele de la manerele usilor din fata cu garniturile aferente (defapt de garnituri am avut nevoie insa nu vin separat) si bandoul m-technik de la carlig/cui la bara fata. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0057-Edit_zps487d812e.jpg Aici se vede mai bine garnitura care crapa in timp de la intemperii. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0058-Edit_zpsd238c0e1.jpg Cred ca majoritatea posesorilor de e36 sunt familiari cu problema aceasta avand in vedere varsta modelului. Bandoul central m-technik "japan version" pentru a completa linia noua de bandouri la bara fata. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0061-Edit_zps7ae9f750.jpg Capace proiectoare noi vopsite in culoarea masinii (proiectoarele n-au nimic insa am vrut o mica schimbare). http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0054-Edit_zpsf939952c.jpg
    1 point
  12. Continuam cu partea mecanica cat si cea estetica. O parte din piesele care apar aici se vad in postul #157, la partea frontala a masinii. Ziceam in postul #151 ca am schimbat, printre altele, sabotii si accesoriile care tin de saboti insa acum a mai ramas si partea de actionare, anume cablurile de la maneta, ca sa fie tot sistemul "nou". http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0044-Edit_zps389274f3.jpg Adevarul este ca mai toate e36-le in care am stat/condus au frana de mana mai mult sai mai putin slaba spre foarte slaba. Ba nu prinde cum trebuie (sau deloc), ba prinde doar pe o parte, ba nu este bun sistemul de actionare (levierul, cablurile, accesoriile) sau alte probleme care afecteaza buna functionare. Nu a fost niciodata un punct forte frana de mana la e36, mai ales cand il compari cu alte modele care blocheaza instant rotile la cea mai mica cursa a manerului. Ziceam in postul cu #151 ca am reconditionat etrierii pe spate. Inevitabil a venit si randul partii din fata, insa, din pacate, pe partea stanga fata nu s-a mai putut face nimic din cauza ca era prea corodat pistonul, asa ca am cumparat un etrier nou. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0067-Edit_zps8ec4e149.jpg Furtun de frana la etrier. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0048-Edit_zps4893a8f4.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0050-Edit_zpsa177c4ea.jpg Odata cu schimbarea etrierului si a furtunului aferent am schimbat discurile de frana si placutele. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0071-Edit_zpsde88910c.jpg Dupa schimbare am aerisit franele si am completat cu lichid de frana Ate SL Dot 4. S-a schimbat la transmisie intinzatorul de la AC (INA), rola transmisie de la AC (INA), cureaua transmisie de la AC (Contitech) si capacele de protectie OE pentru rola si surubul de la intinzator, insa din pacate am reusit sa fac o poza rapida cu telefonul doar la intinzator. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/20140512_120527_zps2dc9584a.jpg Dupa interventia aceasta s-a facut revizia si la sistemul de climatizare ca sa nu stau in sauna pe timpul verii. Continuarea in postul urmator.
    1 point
  13. http://s28.postimg.org/m5llbivz1/cvvvvv.jpg http://s8.postimg.org/5b84n8uth/dfg.jpg http://s8.postimg.org/bdkcrh8n9/w3135.jpg http://s18.postimg.org/3psb0r9jd/Capture3.jpg
    1 point
  14. Cum reusesti sa ocolesti toate orasele?locuiesti intr-o zona izolata?gen daniel sihastru?
    1 point
  15. Frumoasa masina, multi km fara probleme si spor la rezolvarea problemelor actuale.
    1 point
  16. Sa inteleg ca in momentul actual ai Haudi ?! ca la avatar apare unul din jocurile olimpice ?!
    1 point
  17. Am citit toata povestea masinii tale. Am ramas uimit de cata munca si pasiune ai depus si eram convins ca totul va fi frumos pina la ultima postare. Chiar eram curios ce imbunatatiri, ce piese a mai primit...cand deodata soc: accident oribil. Seamana izbitor cu patania unui amic. A platit 5 ani leasing la masina vreo 25000euroi. In vara se intorcea din Germania si la Sibiu a intrat unul in fundul lui de i-a produs dauna totala (asigurare Astra). I s-au oferit 3500 euro si sa-si pastreze masina care a fost evaluata pe la 4700. Cinci ani a platit rate din greu, avut grija de masina ca la carte, masina care nici nu alergase prea mult fiindca el si sotia munceau din greu in Germania si dintr-o data vine un bizon si-ti face masina pilaf! Sper s-o aduci din nou la potentialul ei! Spor la treaba!
    1 point
  18. Inca unu care habar n-are sa scrie romaneste.
    1 point
  19. Doamne cat de subtiri oameni......sb25gaz, eu iti vand un vis la 5400 euro, o masina cu impozit de nici 150 ron pe care tu o poti face chiar si cu un frumos motor de m3, daca acest 3.0 nu i suficient, desi trage de rupe....deci, ca sa pricepi si tu:ai un 330ci, cu taxe de 320ci....chiar ti se pare ceva rau in asta? Colegii care stiu ce inseamna munca pentru o asemenea transformare,precum colegul ryky, apreciaza....restul.....sunteti multi..... S au bagat peste 8000euro in masina, iar legat de "tupeu", in afara de posibilitatea masurarii capacitatii cilindrice, totul este legal, sau aproape:)
    1 point
  20. Arata bine , dar pleoapele sunt cah ! mai bine ii puneai gene false :frantics: http://www.pieseauto.ro/poze/gene-pt-faruri-gene-auto/gene-pt-faruri-gene-auto-6d18cefa43e850db6-600-600-1-95-1.jpg
    1 point
  21. tevile sunt cam dubioase , de rau n-arata rau , insa mergeau niste http://image.europeancarweb.com/f/featuredcars/epcp_1105_hamann_bmw_550i/36163632%2Bw791/epcp_1105_03_z%2Bhamann_bmw_550i%2Bexhaust_tips.jpg mai finute ..ale tale sunt taiate drept la fata..astea sunt taiate putin tesit ca sa preia conturul barii si pe lungime si pe inaltime totusi , 4 evacuari pe diseleanul asta ?!
    1 point
  22. Daca tot vrei semnalizari cu led, macar pune de astea. Sunt cu look OEM dar cu LED. Oricum merg mai bine decat cele actuale. Parerea mea. http://images2.okr.ro/auctions.v3/700_700/2011/02/22/6/5/627942909395303275558132-1976147-700_700.jpg
    1 point
  23. 1 point
  24. Eu as reveni la vechile semnalizari..
    1 point
  25. Mda? Si daca stiu oameni care se plang la fel de tare de halul in care pleaca aceste masina de pe linia de productie ce zici, cel putin cele produse in ultimii 8-10 ani? Sa vorbim despre pacientul numit N47 (iti iei masina noua de 55 000 de Euro si in 3 luni arunci motorul la gunoi cu totu ca de, la BMW motoru e consumabil nene) sau despre CCC sau despre cutiile de viteze automate care, cu totate service-arile posibile, tot pica sau despre Valvetronic sau despre modulul Bluetooth...huuu...si ar mai fi: pompe, galerii de admisie sau de evacuare pe la M57 etc...Insemana ca toate ies din fabrica ”cazane”...sa-mi fie scuzat, dar toate acestea insumate se cheama țeapa sau bătaie de joc la adresa fraierilor care cheltuie zeci sau poate chiar sute de mii de euro pe astfel de masini atat la achizitie cat si de-a lungul duratei de viata a ”cazanului”...O masina care tine fix cat garantia sau poate, in cele mai multe din cazuri, mai putin nu se cheama premium ci asa cum spui tu ”cazan”...
    0 points
  26. S-a terminat smecheria la semnalizarile M...
    -1 points
  27. -1 points
  28. Se vinde BMW E46 320d 136cp, an fabricatie 10/2000, taxa platita, 256000km, pret pentru forum 3800euro, este disponibila in Dragasani. Primul propietar in Romania din 2008, provenienta Italia. Optionale: -climatronic -cutie automata steptronic -proiectoare ceata -senzori parcare (aftermarket) -4 geamuri electrice -volan sport -comenzi volan, pilot automat Masina dispune si de jante vara model Styling 68M cu cauciucuri aproape noi pe spate. Ofer si doua brate noi TRW pe fata si placute noi ATE spate. Masina de-a lungul timpului a fost intretinuta exemplar, amintesc printre altele kit original turbo Garrett, termostat motor Behr, termostat OEM EGR, vas expansiune si recent schimbat role si curele accesorii, fulie motor OEM, racord flexibil, ulei si filtru motor, ulei si filtru cutie steptronic. Masina arata si se comporta foarte bine. Serie FM31483. Telefon 0767518275. http://s30.postimg.org/5rcpl8ykt/DSC_0072.jpghttp://s30.postimg.org/mmruk94b1/DSC_0074.jpghttp://s30.postimg.org/bw47ykqod/DSC_0075.jpghttp://s30.postimg.org/kbtsg2tjh/DSC_0076.jpg http://s30.postimg.org/m4wp4eeq5/DSC_0077.jpghttp://s30.postimg.org/zcw2xcc99/DSC_0081.jpghttp://s30.postimg.org/m7gkr8idp/DSC_0083.jpghttp://s30.postimg.org/tso70g2rx/DSC_0089.jpg
    -1 points
  29. Eu sunt curios dacĂŁ și când toți ĂŁia care lĂŁtrau cĂŁ reprezentanța e de kkt și ca diagnosticul e greșit ĂŽși vor cere scuze. Așa, de control, cĂŁ tot credem cĂŁ mașina ne dĂŁ o anume prestanțĂŁ.
    -1 points
  30. Cat de bmw si cat de benzinar e nu are voie sa se vada diferenta de nivel intre schimb (10.000 km)...daca dispare e clar ca pe undeva pierzi ...spuma poate sa fie si condens daca nu ai pierderide antigel,presiune in instalatia de racire,ulei in apa si invers...
    -1 points
  31. Aceleasi articulatii fragile le vei gasi si la A4 (sistem multilink fata) - set lemforder = 500eur. Motorul 2.0Tfsi e in alta liga fata de m54b25: putere mai mare (200hp sau 220hp la varianta DTM stock, 240-250remapat), consum mai mic, cuplu mai mare (280nm stock, 350nm remapat). E insa mai fragil si te pot lasa turbina, pompa benzina (4-500eur), ambreiajul. Daca ai de gand sa tii masina stock si n-ai chef de surprize = BMW, daca ai de gand sa bagi bani in ea pt upgrade putere = A4 2.0T. Sau si mai bine iti iei BMW 3.0L.
    -2 points
  32. Eu am E90 325i (nu XI) dar nu te sfatuiesc sa dai banii pe BMW...Cumpara mai bine Audi!
    -2 points
  33. 12.000 eur pt o masina fara clima ????????????
    -3 points
  34. Si bine ti-au facut dincolo..tu vrei sa ia cineva decizia in locul tau sau ce vrei mai exact? Daca nu ai nevoie de quattro des, iti recomand doar tractiune spate/fata dupa caz, in rest decizia e a ta. In bugetul tau m-as orienta catre un A4 2.0tfsi cu tractiune fata, e un motor mult mai viu/potent decat 2.5-ul de pe Bmw.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.