Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/31/15 in all areas

  1. In primul rand felicitari pentru vanzare si felicitari pentru caracterul tau de DOI bani . Ca sa incep cu inceputul , in 28 martie l-am sunat si am stabilit ca merg dupa masina luni , au urmat alte telefoane pe care le am primit de la el in care ma asigura in ce conditie buna se afla masina (fapt de care nu ma indoiesc) si ce om serios este el . I-am explicat ca nu am timp la dispozitie si nu vreau sa bat drumul degeaba , am fost si la Bacau si am gasit masina si vanzator care la telefon mi-a garantat ca masina se afla intr-o stare buna si la fata locului .... Mi-a explicat ca nu este cazul , ca a fost contactat de foarte multi si de pe site care i-au facut oferte si el le-a spus ca masina pana marti dimineata este rezervata . Am cazut de comun acord dupa ce m-a sunat duminica sa ii trimit copia dupa buletin pentru a pregati contractul , dupa o convorbire de jumatate de ora , am stabilitit ca ne vedem luni in bucuresti la ora 4 si ramane sa-l sun cand ajung in Brasov . In momentul cand l-am sunat mi-a dat ocupat , am crezut ca este ocupat si am continuat drumul spre Bucuresti, am mai incercat intre timp sa-l sun dar acelasi rezultat. Dupa care mi-a dat un mesaj ca masina s-a vandut . Problema nu este ca masina nu a ajuns la mine , la oricine a ajuns sa o foloseasca sanatos , problema este ca in loc sa ma anunte ca va vinde masina unei alte persoane , el in timp ce imi dadea ocupat , posta pe forum ca masina s-a vandut si a ajuns in familie . Pentru ca am stabilit ca luni la 4 ne vedem in Bucuresti sa CUMPAR MASINA , cerandu-mi si buletinul pt contract , am urgentat o suma de bani care am primit-o din alta tara , care m-a costat 90 euro comision , fara sa pun la socoteala drumul Mures-Bucuresti . Am decis sa scriu pe forum pentru a prevenii si alte persoane care vor avea de a face cu "farmacistu" . Multumesc mai ales pentru timpul pierdut care ti-am explicat ca e destul de limitat si banii pierduti , sper sa intalnesti la achizitionarea f10-lui persoane ca TINE ! P.S. Nu am nici o pretentie de la tine , vreau doar sa ajut eventualele persoane care vor avea tangente cu tine sa stie ce-i asteapta .
    13 points
  2. Cum privesti cum descrii tu lucrurile, ai dreptate. Insa nu e chiar asa. Ti-am spus ca va fi greu sa iei masina de luni, sa vii miercuri. Ai insitat sa vii luni sa vezi masina. E o mare diferenta intre a vedea o masina si a cumpara o masina. Fostul/fosta proprietara m-a sunat si mi-a spus ca isi doreste masina inapoi si ca vrea sa o vada neeaparat.(i-am contactat si intrebat daca pot folosi topicul/pozele). I-am spus ca vii sa o vezi (atentie) si nu e frumos... Vorbeste cu ei sa iti explice. Am luat masina de la ei, sunt oameni cu care m-am inteles f bine, si au dorit ca masina sa se intoarca la ei. Telefonul a sunat f mult si m-am plimbat prin Bucuresti jumatate de zi unde colegi de pe forum de acceasi varsta cu tine (20-22 de ani) au dorit sa vada cum merge masina. Toti au dorit "sa ne dam putin" sa vada cum merge masina si s-au suparat cand i-am invitat sa faca programare la orice service unde "se da" cu ea mecanicul. Alt coleg de pe forum a alergat-o de a zapacit-o, a luat cate gropi a vazut, f hotarat fiind sa o cumpere si ... mi-a oferit cu 1500 euro mai putin.... Imi pare f rau ca am trecut prin asta, insa nu mai dau masina nimanui sa o conduca si nu mai cred in promisiuni. Ti-am cerut scuze, iti cer si acum scuze public si m-am oferit inca din primul moment sa acopar imediat orice pierdere pecuniara ai suferit. Cand ti-am spus asta ieri (bineinteles faci o poza a ordiului de plata/retragere numerar/orice document ai de la banca) nu ai mai spus nimic. Din punctul meu de vedere, un coleg f tanar (din nefericire ca toti ceilalti care au sunat pana acum) suna, sigur sigur o cumpara (ca toti ceilalti), fara ca nici macar sa fi vazut vreodata masina (nu cred ca cineva poate fi 100% sigur ca va cumpara o masina fara nici macar sa o vada). Nu face programare la nici un service sa verifice masina si, o ia sigur.... Nu e nimic gresit in a fi tanar. Nu e nimic gresit in a dori o masina altfel. Din nefericire am constatat ca 20 - 25 de ani inseamna si neseriozitate, 'smekerie', SMS, combinatii, toata lunea vrea sa se dea cu masini...etc In discutiile cu fostii proprietari le-am spus ca nu e f ok ca ti-am spus sa vii sa o vezi si imi asum asta. Din nefericire te-ai potrivit profilului celor care au vazut masina (tineri, vor sa cumpere masina imediat, nu fac nici o programare la nici un service, vor sa alerge si sa chinuie masina sa vada ei cum se simte, dupa care iti ofera 5000 eur ... peste 2 saptamani). Te-am tinut 20 de minute la telefon si am vazut ca nu vrei sa faci o programare la vreun service sa verifici masina, nu te intereseaza daca taxa e platita, nu ai vazut vreodata masina dar... o cumperi sigur).Te-am sunat imediat ce am primit confirmarea (numerar) ca masina se vinde. De la Brasov la Bucuresti nu e chiar asa de mult... Im cer scuze si lasa-ma sa acopar daca ai pierdut ceva (faci o poza la orice bon/chitanta). Imi asum purtarea ingrata si sper sa iti gasesti o masina asa cum iti doresti. Nu am mai fost dispus sa las pe cineva sa o conduca, zapaceasca ca sa imi spuna ca imi da nu stiu cat... Ma bucur ca masina a ajuns in familia vechiului posesor si imi asum vina cum o vezi tu mai sus.
    7 points
  3. Si ce te deranjeaza la pasajul afisat de tine ? Nu te supara dar pentru mine ” powerful RWD ” e de la 300 cai in sus si nici atunci nu vad o problema.Am montate de 2 ani anvelopele astea pe un S500 si nu au fost plangeri,ma rog e alegerea ta
    5 points
  4. Nu vad care este situatia taxei de poluare. Atentie ca masina este euro 4 si cuantumul taxei este mare. Daca ar avea taxa platita si nerecuperata eu zic ca merita banii. M pachet, cu dotari misto. Ce nu imi dau seama din poze este daca si farurile sunt de facelift. Stopurile clar sunt puse ulterior probabil pentru update de look. Nu te raporta la km ci la cum merge masina. Si daca esti mintit ca are 170-180km si defapt are mult peste cu ce te incalzeste?
    4 points
  5. Acelasi pret , acum cu distributie noua si imbunatatita .☺ Ca sa raspund anticipat la intrebarea "da de ce ai schimbat distributia ? Avea zgomot?". Nu avea zgomot , dar am fost invitat sa o schimb in baza unui recall BMW. Operatiunea a fost facuta la Bavaria Baneasa si a fost schimbata distributia in intregime cu ultima varianta disponibila . Soooo.... Up!
    4 points
  6. Te-ai gandit ca am mers cu o persoana in care aveam incredere mai multa decat intr-un service care nu-l cunosc ? Trebuia eventual sa anunt cate persoane mergem ? In cazul asta imi cer scuze , am uitat sa-l anunt ca nu merg singur . Acum il inteleg :twitch: Farmacistule cu tine nu mai am ce discuta , cand ti-am spus ca ma intereseaza partea tehnica !!! partea estetica, mici defecte, sunt inevitabile . Mi-ai cerut datele pentru a pregatii contractul , ti-am spus ca pretul pentru mine este ok , nu vreau sa negociez nici un leu ! Din cauza persoanelor ca tine imi inregistrez conversatiile , pentru ca unele persoane uita repede ce vorbesc ! Iti recomand memo plus , daca nu ajuta nici asta , te ajut eu sa reasculti convorbirile . Ai gasit niste motive puerile , puteai pur si simplu sa recunosti ca esti un om de doi bani si sa-ti ceri scuze ! Credeai ca vin la Bucuresti de la Mures sa ma plimb cu masina ta ?? serios ? SA FIE CLAR , m-a deranjat faptul ca m-ai pus pe drum , mi-ai dat MESAJ dupa jumatate de ora dupa ce ai postat pe forum ca masina e vanduta , in timp ce imi dadeai ocupat la telefon !!! La 22 de ani care ii am , pot sa-ti spun ca in viata orice rau faci cuiva se va intoarce inzecit ! Toate bune , eu am incheiat orice subiect pe tema asta ,daca vrea in mod special pun si dovada ca nu ma doare mana cu ce am pierdut , dar nu pretind nimic de la el , cu persoane ca el nu vreau sa mai am tangente , doar sa ajut alti colegi care vor avea tangente cu el ! Un telefon la timpul potrivit in care sa-ti ceri scuze facea mai mult decat toate prostiile care le-ai scris !Cu asta am incheiat , cu parere de rau ca am intalnit astfel de persoane si pe forum . O seara buna tuturor !
    3 points
  7. Oameni buni,vorbim de Michelin totusi,ce naiba,am luat-o pe aratura cu discutia.
    3 points
  8. Intre timp a primit un detailing interior-exterior. Am rezolvat si problema incalzirii motorului, a fost necesara doar schimbarea termostatului egr ( behr ). I-am schimbat si stergatoarele ( oe ).
    3 points
  9. Masina pare ok,toti isi lauda masina dar nici chiar asa,coupe-ul nu se adreseaza unui numar mare de cumparatori. Vizavi de comparatiile benzina -diesel,ce legatura are 2.0d cu 3.0i ) Nu poti sa zici ca toate masinile diesel sunt tractoare sau sunt slabe,3.0xd biturbo de la bmw cum e?Multi pun in balanta si consumul,confortul,spatiul si etc. Mie imi place masina ta pt ca imi place caroseria coupe(nu pentru ca are fi de 200 de ori mai masina decat un diesel) bafta la vanzare !
    3 points
  10. Sunt polizate bine pe buza, din cate se vede in poze. Bafta.
    3 points
  11. Aici ai pus punctul pe i, bine, probabil nici @pharmacistul nu credea asta, dar cauta scuze. O masina de genul nu se vinde usor si el probabil nu era sigur de fostii proprietari, posibil nu aveau toti banii, deci a zis sa mearga la 2 capete. Daca ajungeai la masina inainte sa se hotarasca ei, probabil acum mergeai cu 530u.
    2 points
  12. Nu prea...am prins cu 318d (143hp) tractiune spate intr-o iarna, niste gheata acoperita cu un strat fin de zapada si aveam cauciucurile alea ale lor vara/iarna (un jeg parerea mea), am accelerat sa depasesc o raba si mi-a taiat puterea motorului si nu m-a lasat sa derapez nici in stanga nici in dreapta...sistemele active de siguranta din ziua de azi isi fac extrem de bine treaba...
    2 points
  13. Am schimbat prefixul azi,am trecut de 40.000 km ( se simte inca tinerica ) si aproape 2 ani. In rest : Bucuresti + 19” + Runflat = LOVE
    2 points
  14. Mare greseala ...o sa urmeze pagini si pagini de contraziceri,jigniri,etc.. Ia-ti ce-ti place si o sa fii cel mai multumit ! Nu vad rostul parerilor altora despre ce masina vrei tu sa conduci
    2 points
  15. Ti am dat pm cu nr de tel! Ne auzim dupa 18 Daca ai faruri lci de e90 si frm2 ahl o rezolvam ðŸâ Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  16. Dupa DOT anvelopele au peste 2 ani si jumatate, asa ca doar noi nu mai sunt.
    2 points
  17. Eu am morimoto si xenon, fara spalatoare fara autoleveling momentan. Nu s-a luat nimeni de mine . Si chiar nu deranjez pe nimeni, le reglez tot timpul din buton chiar si cand sunt singur in masina. Am avut cand am cumparat-o xenon fara lupa, le-am scos dupa 1 luna, erau niste petarde sinistre care luminau cuiburile de berze. Daca toti ar avea farurile reglate, cu un cutofff normal , apropiat de cel de fabrica, nu ar mai fi atatea ozn uri pe strazi.
    2 points
  18. Da-ti si tu silinta sa scrii corect, ca prost nu pari. De stilul de condus nu m-am luat, ca si eu mai faceam tampenii la scurt timp dupa ce am luat permisul. Legat de problema, mergi la un alt service, cu oameni mai competenti. N-are cum sa nu aiba nimic masina daca merge ciudat, insista cu verificarile.
    2 points
  19. Autorizarea TUV nu este garantia calitatii unui produs sau eficienta lui. Certifica doar respectarea unor norme. Exista situatii cand e bine sa faci engine flush, dar la un motor in stare buna nu e o idee buna. Daca ti-a picat motorul si l-ai refacut, e bine sa faci engine flush sau sa mergi cu un ulei pe care-l tii in motor doar 1000 km ca sa scapi de pilitura.
    2 points
  20. Dupa patru ani petrecuti cu un e90 320d (163cp), destul de dotat, care mi-a intrat la inima era timpul pentru o schimbare. Initial m-a tentat un F30, oscilam intre 320d si 328i, dar dupa un drive test cu F10 si tinand cont de faptul ca diferenta de pret nu era exagerata am inceput sa caut un 525d. Dupa parerea mea era compromisul perfect intre cheltuieli si performante si dupa aproximativ o luna de cautari am achizitionat urmatoarea masina din Germania. Model description:525dMarket:EuropaType:XA31E-Code:F10Chassis:LimousineSteering:linksDoors:4Engine:N47D20T1 - 2,00l (160kW)Drive:HeckantriebTransmission:automatischBody Color:Imperialblau Brillanteffekt Metalli (A89)Upholstery:Leder Dakota/oyster (LCCX)Production date:29.06.2012Assembled in:Dingolfing Standard EquipmentS1CCAAuto Start Stop FunktionAuto start/stop function S1CDABrake Energy RegenerationBrake Energy Regeneration S2K1ABMW LM Rad V-Speiche 236BMW LA wheel, V Spoke 236 S4ATAInterieurleisten hochglänzend schwarzInterior trim finishers black high-gloss S4U2AEco proDriving experience switch incl. ECO PRO S548AKilometertachoKilometer-calibrated speedometer S851ASprachversion deutschLanguage version GermanCodeSonderausstattung Optional EquipmentS1CBACO2 UmfangCO2 package S230AZusatzumfang EU-spezifischExtra package, EU-specific S248ALenkradheizungSteering wheel heater S255ASport-Lederlenkrad AirbagSports leather steering wheel S258ABereifung mit NotlaufeigenschaftenTire with run-flat functionality S2TBASport-Automatik GetriebeSport automatic transmission S2VBAReifendruckanzeigeTyre pressure control (TPC) S2VHAIntegral-AktivlenkungIntegral active steering S302AAlarmanlageAlarm system S3AGARückfahrkameraReversing camera S423AFussmatten VeloursFloor mats, velours S428AWarndreieck und VerbandstascheWarning triangle and first aid kit S430AInnen-/Aussensp. mit AbblendautomatikInterior/outside mirror with auto dip S431AInnenspiegel automatisch abblendendInterior mirror with automatic-dip S441ARaucherpaketSmoker package S456AKomfortsitz mit MemoryComfort seat with memory S465ADurchladesystemThrough-loading system S488ALordosenstütze Fahrer u. BeifahrerLumbar support, driver and passenger S494ASitzheizung Fahrer/BeifahrerSeat heating driver/passenger S496ASitzheizung hintenSeat heating, rear S4NBAKlimaautomatik mit 4-ZonenregelungAutom. climate control with 4-zone ctrl S4URAAmbientes InnenlichtAmbient interior lighting S502AScheinwerferreinigungsanlageHeadlight cleaning system S508APark Distance Control (PDC)Park Distance Control (PDC) S522AXenon-LichtXenon Light S524AAdaptives KurvenlichtAdaptive Headlights S575AZusätzliche 12V-SteckdosenSupplementary 12V sockets S5ACAFernlichtassistentHigh-beam assistant S5ADASpurverlassenswarnungLane departure warning S5AGASpurwechselwarnungLane-change warning S5ALAActive ProtectionActive Protection S5DFAAktive Geschw.regelung+Stop&Go FunktionActive cruise control+Stop&Go function S5DPAParkassistentPark Assistent S609ANavigationssystem ProfessionalNavigation system Professional S612ABMW AssistBMW Assist S614AInternet VorbereitungInternet, preparations S615AErweiterte BMW Online InformationExpanded BMW Online Information S616ABMW OnlineBMW Online S620ASpracheingabeVoice control S633AVorbereitung Handy BusinessPreparation, mobile phone, Business S677AHiFi System Professional DSPHiFi System Professional DSP S698AArea-Code 2 für DVDArea-Code 2 for DVD S6AAABMW TeleServicesBMW TeleServices S6ABASteuerung TeleservicesControl for Teleservices S6VAACIC-ZusteuerungCIC-Zusteuerung S6VCASteuerung ComboxControl for Combox P735ABasic PackageBasic Package S7SPANavi Professional/Handyvorber. BluetoothNav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801ALänderausführung DeutschlandNational Version Germany S879ABordliteratur deutschOn-board vehicle literature German S8KAAÖlwartungsinterval 30.000km/24MonateOil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCAFreischaltung Telematik länderspez.Telematics access request,country-spec. S8TFAAktiver FussgängerschutzActive pedestrian protection S8THASPEED LIMIT INFOSPEED LIMIT INFO S8TNATagfahrlicht über Lichtmenü S8V1AHinweisschildLabel P9BDABusiness PackageBusiness Package Masina avea 45.153 km si in mare parte are toate dotarile pe care le cautam. As fi vrut in plus EDC, scaune ventilate si display-ul ceasurilor de bord extins dar sunt incantat de dotari pe care nu le cautam neaparat gen cutia automata sport cu padele, clima pe 4 zone sau volan electric si incalzit. Prima investitie a fost folia pe luneta, geamuri spate si fata si urmeaza sa achizitionez un set nou de covorase pentru ca lipsea covorasul pasagerului dreapta si nu am observat cand am ridicat masina. Nu m-am decis inca daca sa aleg tot velour sau cauciuc. O alta modificare ar fi jantele de vara, ceva pe 18'', dar cred ca voi astepta pana anul viitor deoarece are gume de vara destul de bune momentan. Sper sa va placa:) http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/912/orFsru.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/911/SzIBgT.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/913/oxKS6y.jpg
    1 point
  21. Simt ca a venit momentul sa ma despart de masina care m-a plimbat in ultimii 3ani si jumatate . Masina in cauza este un 320d e90 fabricatie 11/07 , inmatriculata 02.08 , achizitionata de la Automobile Bavaria Baneasa . Eu am preluat masina de la BCR leasing in 2011 la 50.000km . Momentan are 95.060km Culoare Titan Silber Metallic VIN VG53245 Dotari "de fabrica": Faruri xenon cu spalator de far Proiectoare de ceata Scaune sensatec negre incalzite sofer/pasager climatizare automata 4 geamuri electrice inchidere centalizata + alarma oglinzi electrice, incalzite pachet compartiment depozitare (scrumiera spate , suport pahar sofer/pasager , sertaras sofer ) pachet fumatori jante aliaj 16"(iarna , dotate cu anvelopele aferente) Dotari adaugate : Senzori parcare fata/spate in stilul celor OEM ("la fata") cu comanda de decuplare pentru senzori fata Car-kit Parrot cu functie AD2P (se poate reda muzica de pedispozitive mobile pe sistemul de sunet al masinii) , si intrare USB , Ipod si jack Pilot Automat OEM cu functie de franare Interior Sport cu reglaj semielectric (pentru reglaj lombar si pernitele laterale ) in piele (Individual Rust Brown ) Plafon Alcantara Negru Trimuri colantate cu autocolant Oracal texturat "feinschiff aluminium" Volan imbracat in piele fina /perforata, ingrosat cu "bulbi" la ora 10 si 13 Pachet lumini interioare/ exterioare (iluminare picioare sofer/pasager + iluminat la deschidere usa sofer/pasager) Pedale aluminiu cu insertii cauciuc Nuca schimbator Performance Pachet M OEM Splitere carbon bara fata Eleron carbon portbagaj Stopuri Blackline OEM Folie Omologata fata/spate (fata este doar 5% , spatele 70%) Ornament evacuare dublu tip 330 Jante 18" vara cu anvelope 225/40 18 fata si 245/40 18 spate (Michelin) Masina se prezinta mecanic bine la momentul de fata . Filtrul de particule este la locul lui . Turbina nu pierde ulei, nu "fluiera" . Amortizoare sachs schimbate in toamna lui 2014odata cu placutele de frana (ATE) . Brate fata lemforder schimbate in vara 2013 . Probleme pe parcurs remediate : EGR defect si electrovalva turbo , inlocuite 2011 Broasca usa fata dreapta inlocuita 2011 Actuator turbo inlocuit 2012 Fulie vibrochen , role si curele 2013...si cam atat. Mai multe poze si detalii precum si un istoric pe forum aici Masina nu a fost implicata niciodata in vreun incident rutier . Au fost vopsite bara fata/spate fiind zgariate de tot felul de animale si capota pentru urme de pietricele . Pretul este de 11.000 euro, negociabil si il cer pentru cei 95.000km si pentru o masina ingrijita Pentru intrebari va sunt disponibil la 0722.365.397 precum si pe thread/privat http://s27.postimg.org/sb3nx6fj3/DSC7063.jpg http://s27.postimg.org/c0cqschsv/DSC7066.jpg http://s27.postimg.org/gyvnt4w7z/DSC7070.jpg http://s27.postimg.org/hi9xtw2e7/DSC7074.jpg http://s27.postimg.org/u6zmztj4v/DSC7077.jpg http://s27.postimg.org/9kkkpcvfj/DSC7081.jpg http://s27.postimg.org/57m16xmov/DSC7084.jpg http://s27.postimg.org/mfskc4aov/DSC7085.jpg
    1 point
  22. Asa este, dar cand un om la 40-45 ani zice ca stie si ca are el pt BMW tot ce trebuie crezi ca nu degeaba are par alb...dar se pare ca vb ta, nu tot ce zboara se mananca. Cu siguranta va fi o lectie invatata
    1 point
  23. daca te arunci inainte cu capul asta patesti ,trebuia sa astepti sa vezi ce si cum si dupa aia mergeai la x sau y plus ca sunt colegi aici care ti au spus ce sa faci ,trebuia sa spui nu ma pricep nu nteleg vreau sa ma trimite ti la cineva dar tu te ai aruncat inainte,acum....tre sa gasesti pe cineva de aici dispus sa te ajute ,bafta
    1 point
  24. Merge si cu frm2 ahl! Vrei sa te ajut? Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  25. Preț mult mai mare pentru nimic ? !
    1 point
  26. tu cred ca esti dusman pe banii tai. vrei sfaturi, cand nu stie nici dracu ce au facut aia la masina?!?!??! Ce fire au tras din frm...ce au modificat la mufele farurilor? eu ma retrag
    1 point
  27. Ai vazut tu cu ochii tai clapete sau axul clapetelor din plastic la vreun motor de BMW?
    1 point
  28. Ai mai mult de o problema acolo. Aia cu intreruperea si palpairea triunghiului cu sageata poate fi din cauza unui senzor ABS care are impresia ca esti pe punctul de a derapa si-ti taie acceleratia. Am patit si eu la drum lung intr-o zi dar vad ca nu mai face. Decupleaza DTC si ai sa vezi ca nu mai face (asta asa ca un test sa te convingi ca e senzorul)
    1 point
  29. Oricum, comparatia 325xi vs 320d nu-si are rostul. 3.000 benzina nu ar trebui comparat cu 3.000 diesel? In plus, "publicul" pentru 325i e putin mai restrans decat pentru 330i.
    1 point
  30. Asa ceva nu se face , mai ales intre noi aici pe forum . Ce pretenti sa mai avem de la altcineva daca noi ne ardem inte noi....urat, fff urat
    1 point
  31. NU esti carcotas... pozele au fost facute pe graba Daca nu erau impecabile ( jante+anvelope ) nu era pretul asta
    1 point
  32. De la pod butelii te duci spre Palas, in cateva sute metrii e pe dreapta o vulcanizare care face si geometrie printre altele, si probabil iti pot verifica si janta, si articulatiile sau ce alte probleme mai ai. Sau de la pod km5 spre Billa, dupa ce cobori podul pe dreapta, unde e exchange-u, alta vulcanizare care au stand de geometrie si lucreaza bine. Pentru constatari mecanice este un atelier langa vulcanizarea de pe strada Liliacului, cum vii dinspre Pandurului spre piata din km4-5, sau un service bun, de la cimitirul din km4-5 spre CET, nu mai stiu exact cum ii spune dar lucreaza super bine, mie mi-au restaurat un motor de 2.5d la e39 facut pilaf de un service renumit.
    1 point
  33. penibil.. si sunt posesor de benzina, dar exagerezi grav de tot.. oricum nu din cauza consumului nu vinzi tu masina.. fac pariu ca si daca o dai cu 1000e mai putin tot nu o sa o dai imediat.. poate si mai mult.. pur si simplu cine e dispus sa plateasca un impozit pt motor de 3000 are variante mult mai bune..
    1 point
  34. NU va zgarciti in a NU PUNE CAUCIUCURI cat se poate de calitate, cu reputatie, ca doar "AMPRENTA" A PATRU PLICURI VA DESPART de sant, "de decor" ... de ACCIDENTE! BMWurile nu au reputatie proasta, doar cei din spatele volanului pot sa nu gandeasca sanatos si asta pentru ca nu au realizat ce morman de fiare poate ajunge doar din cauza unor anvelope proaste. Eu folosesc Michelin Xgreen enery saver. Foarte bune la franare si pe ploaie. E drept ca sunt "cam" de ploaie. M-au tinut (adica trebuie sa le schimb pe cele de pe spate curand) 40k ceea ce am inteles ca este aproape de normal. Fata e super ol, probabil or sa crape pe laturi cand le dau jos; tot Michelin Xgreen.. A, am observat si o mica imbunatatire a consumului cu ele ceea ce e excelent, ma indeamna sa dau banii pe altele doua, noi.
    1 point
  35. Aia sunt niste prosti iar tu esti incapatanat si greu de cap! Ti am explicat mura in gura ce are masina si tu tot intrebi acelasi lucru! Descurca te! Bafta Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  36. In Bucuresti face valymad, un baiat de nota 10+
    1 point
  37. Daca nu l recomanzi, nu i mai fa reclama! L ai vazut vreodata intrand pe vrein topic sa ajute pe cineva? NU ! Intra decat de topicele lui unde afiseaza o aroganta maxima! In schimb toata lumea il ridica in slavi! Duceti va frate la el ca nu va tine tine sa nu va duceti!!! Te ai gandit ca poate exista si altii pe forum care stiu sa faca si nu se bat cu pumnii in piept? Sau poate poti sa ti faci chiar tu cu putina indemanare si ajutor de la un coleg..... Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  38. In ultimele zile am lucrat ceva mai intens la masina. - Suspensie sport Ta-Technix reglabila noua - 4x cauciucuri noi 205 40 17 - radiator apa nou - am dat jos vasc-ul si i-am pus termocupla sh - incarcat instalatia AC cu freon - schimbat rola intinzatoare si curea AC Momentan am doar jantele pe fata montate, sper ca saptamana asta sa apuc sa le montez si pe cele de pe spate. :frantics:
    1 point
  39. Cam asa arata 2 jante, e prima data cand fac treaba asta cu polishatul sper sa reusesc sa le fac in curand si pe celelalte doua.
    1 point
  40. Done! Mai sunt de vopsit barile,capacul de la rezervor si alte cateva mici acarete. http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/14/3791ad0b73de5ff5cfa8f0b0398d07ab.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/14/9467012a79b67e821fc727cc16cd5ca8.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/14/5dba561a4fed4779fae850136dbbf8a5.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/14/eab84f34cca595c135504025014ff32c.jpg Trimis de pe al meu X2_Soul folosind Tapatalk
    1 point
  41. Fara suparare, se vede clar ca s-a lucrat la foc automat. E posibil ca cel care a lucrat sa fie un super mecanic, insa chiar si asa se vede foarte usor ca nu s-a lucrat cu grija. Acolo e clar ca se lucreaza la norma, nu cu atentie. Ti-au lasat etrierii sa atarne in furtunuri. Pistolul pneumatic si barosul la indemana. Motorul demontat rapid cu tot cu cadru motor. Capacul de tacheti lasat pe jos sa curga ulei din el. Se lucreaza din viteza. Eu n-as face o lucrare asa pentru ca dupa n-as mai dormi bine noaptea. M-as gandi ca poate am gresit ceva din cauza ritmului prea alert. Se si vede ca au dat jos motorul cu tot cu cadru si articulatie ca sa scape repede. Multi clienti prefera sa dureze mai mult, dar sa iasa treaba ca lumea. Degeaba dureaza 8 ore daca apoi apar probleme. Ma rog, aici tine clar de managementul service-ului. Unii vor volum foarte mare si practica din acest motiv preturi un pic mai mici.
    1 point
  42. Glumita, neglumita dar cand am vazut ca in 3 ore masina a ajuns ca in pozele atasate aproape m-a lasat imima. Pana la urma povestea s-a terminat bine. Utilajul este intreg, cu distributie noua si teste facute. Reparatia a durat de la 9 la 18 si a costat 3300 lei, cu toate piesele originale, ulei, antigel, garnituri, etc. Distributia veche avea foarte putina uzura, ar mai fi putut merge mult si bine. Cred ca multi dintre noi devenim paranoici citind pe aici. De paranoia noastra profita service-urile auto. Cautand sa schimb distributia am primit preturi intre 3300 si 4500 la service-uri independente si 7000 de lei la reprezentanta. Ce mi s-a parut cel mai deplasat este faptul ca mai toti mi-au dat ca termen de reparatie 3-4 zile in conditiile in care aceasta s-a putut face in 8 ore.
    1 point
  43. Va multumesc tuturor pt urari. Vopsitul ma duce undeva la 2500lei in contextul in care mi-o face un prieten care are cabina de vopsit si mi-a luat numai 1000 lei manopera. Dar au mai fost pragurile de facelift,capota,narile si ochelarii de facelift, semnalele fumurii,am luat alt rand de stopuri fiindca a-le mele erau matuite si unul era putin ciobit,pachetul ala de lumini de interior, casetofonul+magazia CD originale,coaja de la bord,bandourile toate cred ca pana acum sunt 1000e si mai urmeaza interiorul, jantele si o revizie...eu sper ca in jurul sumei de 10.000Lei sa o termin cu totul la partea de interior-exterior si revizia care consta in ulei,filtre si placute de frana, in rest nu bate absolut nimic pe masina....sau cel putin nu batea acu' 1 an cand am mers ultima oara cu ea ) Mai mult ca sigur in vara o sa primeasca 2.5 sau 2.8 fiindca 2.0 asta consuma mult,prost si fara rost...atata ca-i in mintile lui motorul,de la schimb la schimb de ulei nu scade pe joja nici macar 1 milimetru. Am fost azi iar pe la atelier si am mai pus 300gr de perla in vopsea si cam asta ramane varianta finala
    1 point
  44. Sper sa nu existe nici o metoda favorabila celor cu xenoane AM, sper sa va treziti din prostia asta cu xenoane AM fara lupe, spalator si autoleveling. Imi cer scuze ca sunt atat de rautacios dar cand e vb de xenoane AM...va doresc ce-i mai rau :* Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  45. Vin si eu cu un sfat, ca tot mi-au sarit in ochi in unele poze etichetele lavetelor. Indicatia mea ar fi sa taiati cu grija aceste etichete, pot provoca zgarieturi destul de urate. Subscriu si la conditii, e f. important mediul in care lucrati. Praful e omniprezent in tara asta unde totul se construieste si repaveaza reamenajeaza, spatii verzi inexistente si gunoaie peste tot.
    1 point
  46. nu neaparat de speriat , stiu ca la Stelian e 150 ron schema la exterior , e ok mai ales ca foloseste produse bune . Eu cunosc locuri si mai ieftine , dar nu are importanta , mereu am spus ca mai scump nu inseamna neaparat mai bun ,extra , totul la superlativ , uneori poate ca da dar nu e o certitudine , mai ales cand tot factor uman e implicat . E ok cand apelezi la un serviciu cu o frecventa redusa , cand ajungi de 3 ori pe an la decontaminat parca te mai uiti si cat costa si tot asa . Unii dau o ceara , un polish la 2 ani , da pot plati oricat in cazul asta .
    1 point
  47. detailingul incepe sa ia amploare si la noi in tara, insa sunt putini care presteaza servicii de calitate, sau aduc produse la preturi decente. nu vreau sa stric afacerea nimanui, mai ales ca am cumparat destule produse si de la cele 2-3 magazine serioase din tara, dar preturile cerute la unele produse sunt maricele( inteleg faptul ca nu pot cumpara cantitati ca magazinele din afara. eu as propune sa se faca macar 1 data la cateva luni un group-buy ( cum se face pe detailingclub)la magazinele gen elitecarcare sau cleanyourcar ( UK ) , etc. ca si kit de incepator pentru orice pasionat, eu propun: 1. prosop microfibra pentru uscat , marea majoritate a panzei de paianjen se face in spalatorii. 2. decontaminare cu argila ( pare un nimic la prima vedere, dar ceara rezista mai mult si tabla devine fina ) 3. o ceara sau sealant pentru luciu si protectie( nu este nevoie de una foarte scumpa ci de una rezistenta la spuma activa... eu folosesc collinite, am auzit de bine si 3X de la Chemical Guys, jetseal,etc... tine de preferinte, sunt milioane de review-uri pe forumuri straine) 4. solutie de plastice interior ( gen sonax, 1zeit, etc) 5. ONR ( bun ca si quick detailer, spalat cu 2 bm, lubrefiant, etc) 6. lavete kent ( ieftine is rezistente) si aplicator de burete/microfibra.
    1 point
  48. primul sfat e sa faci reviziile la 10 000 km , al doilea ar fi sa schimbi uleiul cu 5W30 sau 0w40 . Urmaresti consumul de ulei intre schimburi si teava de esapament daca dai nori de fum la plecari de pe loc dupa mici stationari in coloana sau mers incet . Motorul asta dupa 150k are nevoie de alte simeringuri . Nu e o regula dar ca sa stii o cauza a consumului de ulei exagerat , asta in caz ca apare .Tacanitul e un zgomot specific N42 , depinde cat de tare il percepi , poti face un video sa ne dam cu parerea .
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.